תח"צ תחבורה ציבורית בבני ברק, ק. הרצוג - ציר השומר

דוד לורבר

משתמש חדש
אין מילים לתאר אבל אסור גם שלא, על המצב ההזוי של תחבורה מקרטעת שעוברת ברחוב השומר, שלא נותנת מענה בכלל, וודאי שלא בשעות העומס!!
אנשים רבים מעדיפים ללכת ברגל מאשר לחכות 20 דק' לאוטובוס כאילו מדובר באיזה שכונה צדדית ברמת-גן,
למה בצירים מרכזיים בירושלים, חיפה, תל אביב, וכל עיר נורמלית, יש בממוצע כל 3 דק' אוטובוס, וררק בבני ברק העיר הצפופה ביותר יכולים לחכות 20 דקות לאוטובוס.
לצאת משכונת ק. הרצוג לעיר בתחבורה ציבורית, הזייה.
פעם בחצי שעה מגיעים 2 קווים (בד"כ הם באותו שעה..) מהקניון, ומתפוצצים באנשים ובקושי זזים אח"כ בפקקים של היציאה מהקריה.
דיברתי עם בכיר מאד בעירייה והוא אמר לי שזה לא מעניין אף אחד שמה.
מה יהיה
 

אחד העורכים

משתמש פעיל
עריכה תורנית
צריך לגלח שורת בניינים לאורך כל הרחוב ואז יהיה אפשר להכניס לרחוב הזה יותר אוטובוסים
נראה לי שאם כבר, אז לגלח שורת בניינים בכל רחובות העיר, לפחות במרכזיים, כך יהיה קצת יותר מקום גם להולכי רגל ולא רק לאוטובוסים
 

הקוזניצר

משתמש צעיר
בני ברק לדעתי חייבת פתרון מערכתי ולא נקודתי על קו כזה או אחר
אני חושב שצריך לוותר על קוקה קולה שתעבור מהעיר לאזור תעשיה כמו כל מפעל נורמטיבי
במקום שלה צריכים להקים תחנה מרכזית חרדית עם יציאות ישירות לכביש 4 כך שכל הקוים הבין עירונים לא עוברים בתוך העיר ומוציאים אלפי אוטובוסים מתוך העיר בתוך העיר לעשות קווים סיבובים שיעברו השומר עזרא רע זבוטינסקי
אברבנאל וחוזר להשומר במעגל לתחנה מרכזית ואין אוטבוסים בכל רחוב צדדי מה שיתן אוטובוס כל דקה שתיים
יוציא זיהום אויר מטורף מהעיר וגם יוריד פקקים ותאונות
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
בני ברק לדעתי חייבת פתרון מערכתי ולא נקודתי על קו כזה או אחר
אני חושב שצריך לוותר על קוקה קולה שתעבור מהעיר לאזור תעשיה כמו כל מפעל נורמטיבי
במקום שלה צריכים להקים תחנה מרכזית חרדית עם יציאות ישירות לכביש 4 כך שכל הקוים הבין עירונים לא עוברים בתוך העיר ומוציאים אלפי אוטובוסים מתוך העיר בתוך העיר לעשות קווים סיבובים שיעברו השומר עזרא רע זבוטינסקי
אברבנאל וחוזר להשומר במעגל לתחנה מרכזית ואין אוטבוסים בכל רחוב צדדי מה שיתן אוטובוס כל דקה שתיים
יוציא זיהום אויר מטורף מהעיר וגם יוריד פקקים ותאונות
בעיריית בני ברק כבר הקדימו אותך ושוקדים מזה מספר שנים על תכנון תחנה מרכזית בסמיכות - על מתחם הסמינר שמעבר לכביש אשר יעבור אל קומות חדשות שיבנו מעל ארמונות פרידמן. התכנית הוגשה כבר לועדת התכנון והבנייה לפני מספר חודשים
 

ארמון חול

משתמש מקצוען
צריך לגלח שורת בניינים לאורך כל הרחוב ואז יהיה אפשר להכניס לרחוב הזה יותר אוטובוסים

נראה לי שאם כבר, אז לגלח שורת בניינים בכל רחובות העיר, לפחות במרכזיים, כך יהיה קצת יותר מקום גם להולכי רגל ולא רק לאוטובוסים
מספיק את התוספות בניה ש"גלשו" עד סוף המדרכה.
 

הקוזניצר

משתמש צעיר
רובינשטיין קיבל ברכה מר' חיים שכל עוד לא יחתום על צווי הריסה לא יחזור לו המחלה
 

הרבה מחשבה

משתמש חדש
לדעתי הפתרון היחיד של ב"ב הוא חניונים ענקיים בארבעת הכניסות העיקריות של בני ברק {קוקה קולה, אהרונוביץ, מכון מור אולי וכו'} שתי תחנות מרכזיות בשני הצדדים, וכל הרחובות בב"ב שעוברים בהם אוטובוסים {הרחובות היחסית מרכזיים}, הכבישים ייהפכו לפסי רכבת, באחד מהכניסות של בני ברק תהיה תחנת רכבת פעילה. ותהיה מערכת רכבות מסועפת בתדירות גבוהה שתגיע לכל העיר.
כל מי שמגיע עם רכב לבני ברק מכניס את הרכב לחניון [החניון יהיה חינמי] ונוסע ברכבת.
בצוע הפרויקט הזה, אמור להיות דבר ראשון בניה של החניונים והתחנות, ואז לבנות במהירות מטורפת את מסילות ותחנות הרכבת.
אפשרות שניה שהיא יותר מסובכת וקשה להניח שיהיה לזה תקציב, היא רכבת תת קרקעית, אבל מסתמא אין מקומות לתחנות שלה בבני ברק.
 

שלמה שמואלי

משתמש רשום
גם אני מצטרף לתסכול מהתחבורה הציבורית המזעזעת של קרית הרצוג-פרדס כץ.
זה פשוט לא נורמלי! מעבר למה שתיארו כאן על תדירות הקוים וצפיפותם,
יש גם את הקטע הזה שכ---ל הקוים חייבים לעבור בכ----ל התחנות בקרית הרצוג ולהסתובב מסביב עצמם חמש מאות פעם
זה מיושן, זה מסרבל ומסבך ויותר מכל ממש ממש לא יעיל ופרקטי
בבני ברק צריכים להפנים שכן, יש עוד שכונות בעיר ויש כזה מושג אוטובוס שפשוט מעביר נוסעים ממרכז העיר לשכונה שהם גרים בה בלי לעבור בכל מוקדי העומס, זה פשוט לא אפשרי!!
יש כאן פשוט תכנון כושל שלא מתאים את עצמו בכלל לצרכים של תושבי שכונות צפון העיר.
ושלא לדבר על התחבורה של תושבי 'מתחם הסופרים' - תגידו למה מי שגר שם ובסך הכל רוצה ליסוע לירושלים, אמור לעבור עוד שעה !! בתוך בני ברק - זמן מקביל לנסיעה עצמה לירושלים?
אין אין אין מילים, והכי מפוצץ שזה פשוט לא מעניין אף אחד, וגם מי שזה מעניין אותו בעירייה אף פעם לא עלה על אוטובוס ולא זכה לחוות את אחת מהחוויות המזעזעות של העיר הזו.
ולא לשכוח, זה אנחנו שבחרנו בו...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
ושלא לדבר על התחבורה של תושבי 'מתחם הסופרים' - תגידו למה מי שגר שם ובסך הכל רוצה ליסוע לירושלים, אמור לעבור עוד שעה !! בתוך בני ברק - זמן מקביל לנסיעה עצמה לירושלים?
אני מאמין שאם יהיה מספיק ביקוש יוציאו אוטובוס ישיר
למשרד התחבורה יש מידע כמה נוסעים עלו בכל תחנה - לפי כמות התיקופים ברב קו
חשוב לזכור שמדובר בקו חדש שעדיין לא הצטבר לגביו מספיק מידע לגבי אופי והיקף הביקוש
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  58  פעמים

לוח מודעות

למעלה