משרד התחבורה הוא אשם העיקרי, כי הוא זה שמאשר את המסלולים, הוא מאשר את הנסיעות, והוא גם יצר את השוק המעוות הזה בו חברת התח"צ מכשירות נהגים
בודאי שיש קשר בין בעלי היחידות למצב התחבורה בעיר.
יש לזה גם קשר לעומסים במוסדות החינוך, בגינות המשחקים, בהצפות הביוב שהיו שנים רבות ברחוב חפץ חיים, בירידה של לחץ המים, להפסקות החשמל וגם לרוחב הכביש בכניסה למודיעין עילית ועוד הרבה דברים.
הקשר הוא פשוט, כשבונים יח"ד חוקית משלמים אגרות, ובאגרות האלה מפתחים את התשתיות.
וגם כשבונים יח"ד חוקיות אזי אפשר לייצר צפי לצרכי התושבים
ואני לא ממציא את זה מעצמי, אלא משיחה עם מתכנן בחברת קווים לשעבר, שהוא היה המתכנן הטוב והאכפתי ביותר שפגשתי אי פעם.
ואמנם אני לא גר בעיר, אבל נאלץ לשהות ולסבול בה מידי פעם...