התייעצות תחבורה במודיעין עילית- איך אנחנו שותקים??

מצב
הנושא נעול.

רחלה 123

משתמש מקצוען
והבעיה העיקרית זה טירוף הנהגים והתנהגותם חסרת השירות
הבעיה העיקרית זה הכביש הנוראי הזה.
פשוט נראה מכלאה לעיזים אין לי מילה אחרת לתאר את החרפה הזו.
מה יעזרו עוד אוטובוסים אי אפשר לצאת מהעיר במשך שעתיים לפחות בבוקר!!
שיניתי את כל שעות העבודה שלי בכלל זה, חלק עבודות נאלצתי לעזוב.
טירוף.
 

ruth12

משתמש צעיר
לדעתי לעת עתה יותר הגיוני, ללכת לגור במקום קצת יותר הגיוני ממודיעין עילית
אין מה לחפש בעיר הזו!
זה יכול לקרות רק בק"ס!!!
תמשיכי להיות קסססססניקית גאה בהנאה

רק לא הבנתי, איך כאלו משפטים יכולים להועיל לנו עם התחבורה הציבורית?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
כאשר בונים מכרז עורכים צפי מה יהיו הביקושים לאורך כל תקופת ההפעלה
לפי חוברת המכרז (עמ' 66) במודיעין עילית התגוררו בשנת 2010 48,100 תושבים והצפי היה שבכל שנה המקום יגדל ב9%.
המכרז מבוסס על הנתונים האלה, ולפי זה תומחר המכרז

מצרף גם את תוכנית אב מודיעין עילית שממנה גוזרים את התכנונים השונים, מתוכנית האב ניתן גם להבין שהצפי של משרד התחבורה היה שגוי והוא המקור לכל הצרות של התחבורה הציבורית בעיר.
למרבה הפלא המכרז מבוסס גם על נתוני הנוסעים בפועל, ולא רק על השערות שתלויות בכמות יחידות הדיור

צילום מסך מעמוד 94 -

1727704698940.png


ברשותך נשווה את זה לעומת כמות הנוסעים בפועל מתוך אתר מר קו
מספר קוכמות נוסעים לפי המכרזכמות נוסעים שבועית בפועל
1-73,423
2-72,426
3932224,321
412947-
51210771,328
6-99,701
816555-
11-8,273
15-8,216
210112837,871
220127536,330
23059285,842
24020136,275
3101164713,504
3201450414,334
330797013,027
340293912,639


אפשר לראות שעיקר הגידול חל בתנועת הנוסעים בתוך העיר
(או שמא מכשירי התיקוף המושבתים בבינעירוני משפיעים על הספירה)
 

הני כגנס

משתמש מקצוען
הגעתי לעיר לשמחות מספר פעמים
לפני היציאה מהבית, מתעדכנים זמן 'משוער' להגעת האוטובוס לתחנה הרצויה
מתברר שהאוטובוס לא יצא / איחר עד כדי הגעה ליציאה של האוטובוס הבא
וכנ"ל ביציאה מהעיר
ומדוע בשעות הערב שיש ארועים - ויש כבר כמה אולמות חדשים בעיר - אין תגבור ויציאת אוטובוסים צפופה יותר
וכשכבר מגיע, נהג מה'בני דודים' מעלה ללא מספר - ולפני היציאה מהעיר שם לב שיש נוסעים מעל המותר - ועוצר את הנסיעה.... וכך מתעכבים, בלי קשר לפקקים / עומס ביציאה וכו', איפה קיים דבר כזה?!
הנסיעה הרבה יותר קשה ארוכה ומורכבת מהרבה ערים אחרות
 

נישטא נייעס

משתמש פעיל
משרד התחבורה הוא אשם העיקרי, כי הוא זה שמאשר את המסלולים, הוא מאשר את הנסיעות, והוא גם יצר את השוק המעוות הזה בו חברת התח"צ מכשירות נהגים

בודאי שיש קשר בין בעלי היחידות למצב התחבורה בעיר.
יש לזה גם קשר לעומסים במוסדות החינוך, בגינות המשחקים, בהצפות הביוב שהיו שנים רבות ברחוב חפץ חיים, בירידה של לחץ המים, להפסקות החשמל וגם לרוחב הכביש בכניסה למודיעין עילית ועוד הרבה דברים.

הקשר הוא פשוט, כשבונים יח"ד חוקית משלמים אגרות, ובאגרות האלה מפתחים את התשתיות.
וגם כשבונים יח"ד חוקיות אזי אפשר לייצר צפי לצרכי התושבים

ואני לא ממציא את זה מעצמי, אלא משיחה עם מתכנן בחברת קווים לשעבר, שהוא היה המתכנן הטוב והאכפתי ביותר שפגשתי אי פעם.

ואמנם אני לא גר בעיר, אבל נאלץ לשהות ולסבול בה מידי פעם...
אז במילים מאד פשוטות אנחנו חוזרים לנקודת ההתחלה.
גם בזה העירייה אשמה למרות שלא נעים לחלק מהאנשים לשמוע את זה.
את אילו שבונים יחידות בלי היתרים אני יכולה ממש להבין כל אחד חושב על הכיס שלו בסופו של דבר
אבל את העיריה? מה איתם? איפה האכיפה???
העיר הזאת נראית כמו מזבלה ויש לזה הרבה גורמים
הגורם העיקרי זה עירייה לא מתפקדת,
ובנושא הנקיון לא נעים- אבל החינוך שלנו
 

השיסר

משתמש רשום
לחכות שעה וחצי ביציאה מהעיר זה לא הגיוני
אבל גם לא הגיוני להתלונן על חברת קווים, כשהאשם הוא משרד התחבורה
וגם לא הגיוני להתלונן על העירייה, כי היא לא מפעילה את התחבורה הציבורית

מה כן הגיוני?
הגיוני להתלונן על בעלי היח"ד שגרמו לקריסה של כל מערכות העיר, שהתחבורה הציבורית היא רק אחת מהצרות שנגרמו מהבניה הבלתי סבירה הזאת.
אבל כיון שזה לא עתיד להשתנות בטווח הנראה לעין אזי,
לדעתי לעת עתה יותר הגיוני, ללכת לגור במקום קצת יותר הגיוני ממודיעין עילית
אופקים זה בהחלט אופציה
 

השיסר

משתמש רשום
מה הקשר?!
למה משרד התחבורה אשם? יש קוים רק שהחברה לא מוציאה אותם!!!!! מה לא מובן??
ומאד הגיוני להתלונן על העיריה, כי אם היה אכפת לה ממצב העיר היו מחליפים מכרז לחברת קוים, היו משנים מערך תחבורתי
אבל כרגע המצב שלא אכפת לעיריה ממצב העיר- לא ממצב הניקיון, לא ממצב התחבורה, פארקים ועוד.
אין שום קשר בין בעלי היחידות בעיר למצב התחבורה.
מאיפה הבאת את זה????
ואם אתה לא גר בעיר- אתה לא חייב להביע דעה!!
קטנוני מאוד מה זה קשור אם הוא תושב או לא
 

מעשי

משתמש פעיל
אפשר להאשים בזה את ראש מועצת בנימין ש"דאג" להאריך את הרמזור מכיוון הכפרים והישובים שלו
בשבוע האחרון נסעתי כמה פעמים בשעות הבוקר לירושלים ושמתי לב שחוץ מהבעיה הנ"ל
הבעיה הגדולה יותר שגם כשירוק למודיעין עילית א"א לפנות שמאלה - הכול מלא ברכבים, כך שאנחנו מפספסים את הירוק לפחות בחצי,
וכשירוק לחברה שמגיעים מבנימין הכול פתוח להם,
זה מצב הזוי.
 

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
קטנוני מאוד מה זה קשור אם הוא תושב או לא
מי שלא תושב לא מכיר את הניואנסים, אין לו את הרקע והראיה שלו צרה יותר.
זה הכל.
כמו שאני לא אביע דעה על בני ברק אפילו שאני מבקרת בה המון.
מה שהכי מדאיג בדיון הנורא מטרחן שמחולל פה כבר כמה שעות
א כלום לא הולך להשתנות
ב פעם הבאה שזה יקרה הדיון שוב יתקיים כאן
ג שאתם בטוחים שלפרוק כעסים בפרוג זה נקרא "לטפל בנושא"
א. להעלות ששוב ושוב למודעות זה מעולה.
ב. לפרוק כעס זה מצוין.
ג. אם הדיון כ"כ טרחן בעיניך אתה לא חייב לבקר פה באשכול. תדלג לאשכול הבא.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לחכות שעה וחצי ביציאה מהעיר זה לא הגיוני
אבל גם לא הגיוני להתלונן על חברת קווים, כשהאשם הוא משרד התחבורה
וגם לא הגיוני להתלונן על העירייה, כי היא לא מפעילה את התחבורה הציבורית

מה כן הגיוני?
הגיוני להתלונן על בעלי היח"ד שגרמו לקריסה של כל מערכות העיר, שהתחבורה הציבורית היא רק אחת מהצרות שנגרמו מהבניה הבלתי סבירה הזאת.
אבל כיון שזה לא עתיד להשתנות בטווח הנראה לעין אזי,
לדעתי לעת עתה יותר הגיוני, ללכת לגור במקום קצת יותר הגיוני ממודיעין עילית
להאשים את היח"ד בעיר זה ראיה מצומצמת מאד לבעיה הכוללת של תחבורה במודיעין עילית
וודאי שהעיריה יכולה לפתור הרבה - אבל לא בעוד אוטובוסים ועוד מסלולים, אלא בפיתוח של מערכת כבישים תומכתת תח"צ, לפחות בשדרה הראשית בפקק האין סופי של כיכר השבטים שגורם לבעיות שרשרת בכל מודיעין עילית. האמת אפילו לא צריך מערכת כבישים תומכת תח"צ, מספיק מערכת כבישים תומכת תחבורה....
וודאי שהחברה אשמה שלא עומדת בלוז שהיא מחויבת אליו, בין אם זה בגלל מחסור בנהגים או ברכבים
וודאי שגם משרד התחבורה אשם באי תקצוב נוסף של העיר, ובתקיעת המכרז המובטח כבר כמה שנים (אם כי לא בטוח בכלל שהמצב ישתנה בעקבות כך ראו ערך אלעד)
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
סתם שאלה, בערים שבהם הוחלפה חברת התחב"צ, יש שיפור?
(חוץ מירושלים ששם היו תקועים 30 שנה אחורה...)
בבית שמש -
בית שמש אקספרס טובה לאין ערוך מסופרבוס הן בעמידה בלו"ז, הן בכלי הרכב (מי שזוכר את קרונות הבקר של סופרבוס) והן בנהגים. (לפני שהבית שמשים קופצים - תקראו שוב. לא מדבר על מה שחסר בבית שמש, אלא על תפעול המצב הקיים)
תנופה טובה לאין ערוך מאגד, לפחות בקווי 418-419 (כנל).

בירושלים - אקסטרה מרשימה בביצועים טובים לאין ערוך מאגד. (בסוג כלי הרכב והנהגים פחות)
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  103  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה