התייעצות תחבורה במודיעין עילית- איך אנחנו שותקים??

מצב
הנושא נעול.

ARD

משתמש פעיל
הגיוני להתלונן על בעלי היח"ד שגרמו לקריסה של כל מערכות העיר, שהתחבורה הציבורית היא רק אחת מהצרות שנגרמו מהבניה הבלתי סבירה הזאת.
מה הקשר???

לדעתי הענין הוא לא החברה אלא זה שיש מנהל סניף ערבי בשונה ממקומות אחרים בתוספת זה שהאחראי על התחבורה הוא זה שאחראי על כל העירייה ולא מאציל סמכויות לאף אחד, והוא יושב במגדל השן, ולא מבין את הצורך וזה לא מדגדג לו בכלל...

אגב, כבר יצאה שמועה שהוא עבר לגבעת זאב ורק השאיר פה כתובת שיוכל להמשיך בראשות העיר. משהו שמע על כך?
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לצערינו בחודשים האחרונים גם נהגי הרכבים מצטרפים לקושי המטורף של העיר - בהתניידות - החל מלפני כחודש וחצי יציאה מהעיר מכיכר השבטים עד לפיד לפחות חצי שעה - כ:sleep:
אפשר להאשים בזה את ראש מועצת בנימין ש"דאג" להאריך את הרמזור מכיוון הכפרים והישובים שלו
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
מה הקשר?!
למה משרד התחבורה אשם? יש קוים רק שהחברה לא מוציאה אותם!!!!! מה לא מובן??
ומאד הגיוני להתלונן על העיריה, כי אם היה אכפת לה ממצב העיר היו מחליפים מכרז לחברת קוים, היו משנים מערך תחבורתי
אבל כרגע המצב שלא אכפת לעיריה ממצב העיר- לא ממצב הניקיון, לא ממצב התחבורה, פארקים ועוד.
אין שום קשר בין בעלי היחידות בעיר למצב התחבורה.
מאיפה הבאת את זה????
ואם אתה לא גר בעיר- אתה לא חייב להביע דעה!!
משרד התחבורה הוא אשם העיקרי, כי הוא זה שמאשר את המסלולים, הוא מאשר את הנסיעות, והוא גם יצר את השוק המעוות הזה בו חברת התח"צ מכשירות נהגים

בודאי שיש קשר בין בעלי היחידות למצב התחבורה בעיר.
יש לזה גם קשר לעומסים במוסדות החינוך, בגינות המשחקים, בהצפות הביוב שהיו שנים רבות ברחוב חפץ חיים, בירידה של לחץ המים, להפסקות החשמל וגם לרוחב הכביש בכניסה למודיעין עילית ועוד הרבה דברים.

הקשר הוא פשוט, כשבונים יח"ד חוקית משלמים אגרות, ובאגרות האלה מפתחים את התשתיות.
וגם כשבונים יח"ד חוקיות אזי אפשר לייצר צפי לצרכי התושבים

ואני לא ממציא את זה מעצמי, אלא משיחה עם מתכנן בחברת קווים לשעבר, שהוא היה המתכנן הטוב והאכפתי ביותר שפגשתי אי פעם.

ואמנם אני לא גר בעיר, אבל נאלץ לשהות ולסבול בה מידי פעם...
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
זה הסיבה לשינוי שחל לאחרונה ??? לא הבנתי מה קרה פתאום ביום אחד פקקים נוריאם ומאז נסיעה לוקחת לי שעה +
לטעמי לא
השינוי הוא בגלל הפיתולים החדשים בכביש

זה גורם לעומס גם בנסיעה משילת למודיעין עילית ב2 בצהריים, שזה לא קשור לרמזורים של הישובים
גם בכייוון לשילת הנהגים מהישובים עומדים הרבה זמן בפקק ולא מצליחים להשתחל

גם במוצש יש פקקים אדירים למרות שהציבור לא מגיע מהישובים

והבעיה העיקרית זה טירוף הנהגים והתנהגותם חסרת השירות
 

התותחן שבקצפת

משתמש פעיל
לטעמי לא
השינוי הוא בגלל הפיתולים החדשים בכביש

זה גורם לעומס גם בנסיעה משילת למודיעין עילית ב2 בצהריים, שזה לא קשור לרמזורים של הישובים
גם בכייוון לשילת הנהגים מהישובים עומדים הרבה זמן בפקק ולא מצליחים להשתחל

גם במוצש יש פקקים אדירים למרות שהציבור לא מגיע מהישובים

והבעיה העיקרית זה טירוף הנהגים והתנהגותם חסרת השירות
מה הבעייה בנהגים האומללים שכל העוול שלהם זה רצון לצאת מהעיר ?
איםה יש בכלל מקום לשחק בכביש ? אין פיסת מקום כולה נתיב אחד
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
תפנו למשרד התחבורה במאסות, עם תלונות מגוונות, נגד- אי אפשר לצאת לעבודה+ לאירועים+ איחור לאסוף את הילדים מהמוסדות ועוד ככל העולה בדמיונכם.
 

המחבר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
מה הקשר???

לדעתי הענין הוא לא החברה אלא זה שיש מנהל סניף ערבי בשונה ממקומות אחרים בתוספת זה שהאחראי על התחבורה הוא זה שאחראי על כל העירייה ולא מאציל סמכויות לאף אחד, והוא יושב במגדל השן, ולא מבין את הצורך וזה לא מדגדג לו בכלל...

אגב, כבר יצאה שמועה שהוא עבר לגבעת זאב ורק השאיר פה כתובת שיוכל להמשיך בראשות העיר. משהו שמע על כך?
מעולם לא הייתה לו דירה בעיר (אולי להשקעה..) את הבית ברחוב נודע ביהודה הוא שוכר...
לא בדקתי את מה שכתבתי, רק משמועה
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
סיוט. ולא עוזר כל הפניות גם למשרד התחבורה.
מתחילת שנה התלוננתי במשרד התחבורה לפחות 6 פעמים ושום דבר לא יצא מזה.
בבקרים אוטובוסים לא יוצאים!
קו 304 יוצא מתי שבא לו, ואם יוצא הרבה פעמים באיחור של 20 דקות שבבוקר המשמעות שלו זה איחור בשעה לעבודה!!
וגם היציאה מהעיר לוקח 45 דקות עד שילת
בשביל להגיע לירושלים ב 8:30 אני יוצאת באוטובוס של 6:30
זה מטורף!!!!!!!!
הלוואי ומשהו ישתנה בעיר הזאת!
מול מקרים של אי ביצוע רק תביעה משפטית תעזור
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
משרד התחבורה הוא אשם העיקרי, כי הוא זה שמאשר את המסלולים, הוא מאשר את הנסיעות, והוא גם יצר את השוק המעוות הזה בו חברת התח"צ מכשירות נהגים

בודאי שיש קשר בין בעלי היחידות למצב התחבורה בעיר.
יש לזה גם קשר לעומסים במוסדות החינוך, בגינות המשחקים, בהצפות הביוב שהיו שנים רבות ברחוב חפץ חיים, בירידה של לחץ המים, להפסקות החשמל וגם לרוחב הכביש בכניסה למודיעין עילית ועוד הרבה דברים.

הקשר הוא פשוט, כשבונים יח"ד חוקית משלמים אגרות, ובאגרות האלה מפתחים את התשתיות.
וגם כשבונים יח"ד חוקיות אזי אפשר לייצר צפי לצרכי התושבים

ואני לא ממציא את זה מעצמי, אלא משיחה עם מתכנן בחברת קווים לשעבר, שהוא היה המתכנן הטוב והאכפתי ביותר שפגשתי אי פעם.

ואמנם אני לא גר בעיר, אבל נאלץ לשהות ולסבול בה מידי פעם...
צפי לנוסעים אפשר לדעת לפי נוסעים בפועל,
משרד התחבורה יכול לדעת בכל רגע נתון כמה נוסעים יש באוטובוס, זה לא סוד
(הבעיה היא עם אלו שלא מתקפים, שהם מזיקים לכולם, תמהני אם מי שלא תיקף ביקש אי פעם מחילה מכל אלפי הניזוקים על ידו)

מיסים משלם כל אזרח גם אם הוא גר ביחידת דיור, וזה לא סוד שאברכי הכוללים משלמים פחות מיסים מעצם העובדה שהם לא עובדים, מה שאתה אומר למעשה הוא שתחבורה סבירה מיועדת רק לאזרחים שמעשירים את קופת המדינה (ובד"כ נוסעים משום מה ברכב ולא בתח"צ), ואילו האברכים הדלפונים שאינם "תורמים" לקופת המדינה הם אזרחים סוג ב' שלא מגיעה להם תחבורה
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
מכירה...
הקווים של הדרום השתפרו בשנים האחרונות
אבל עדיין הם לא מתקרבים לתדירות הגבוהה שיש בק"ס.
העומסים בקווי אופקים לא מתקרבים בכלל לעומסים במודיעין עילית או ירושלים
אפשר לראות את הנתונים באתר מר קו, יש נתון של נוסעים לק"מ, זה אמנם לא נתון ממש מייצג, אבל בהשוואה בין אופקים למודיעין עילית שהן ערים באותו סדר גודל (שטח השיפוט של אופקים הוא פי 2 ממודיעין עילית, אבל בשטח המיושב הערים בערך באותו הגודל) ניתן לראות את ההבדל החד בביקושים
 

ש. סופר

משתמש פעיל
אחת הבעיות של מודיעין עילית היא שהעירייה קונה את המקומונים באמצעות פרסום
וכך היא חוסמת ביקורת,
אולי הגיע הזמן במקביל לאשכולות הפופולאריים פה
לפתוח בלוג/ אתר/ ערוץ יוטיוב עם סיקור אינטנסיבי על העיר ברמת הרחש בחש
שכל העולם ידע וישמע על הסיוט ששמו מודיעין עילית

ולגבי היח"ד
(אין לי כזו ואני לא גר בכזו)
ובכל אופן דעתי היא שהם תורמות המון לעיר
ככל שהעיר צפופה יותר היא נהיית מסחרית יותר ועירונית יותר
זה מה שמביא לעיר צעירים, שהם הכוח קנייה העיקרי ברוב חנויות האוכל והבגדים בעיר
ולכן הם תרומה מבורכת!
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
צפי לנוסעים אפשר לדעת לפי נוסעים בפועל,
משרד התחבורה יכול לדעת בכל רגע נתון כמה נוסעים יש באוטובוס, זה לא סוד
(הבעיה היא עם אלו שלא מתקפים, שהם מזיקים לכולם, תמהני אם מי שלא תיקף ביקש אי פעם מחילה מכל אלפי הניזוקים על ידו)

מיסים משלם כל אזרח גם אם הוא גר ביחידת דיור, וזה לא סוד שאברכי הכוללים משלמים פחות מיסים מעצם העובדה שהם לא עובדים, מה שאתה אומר למעשה הוא שתחבורה סבירה מיועדת רק לאזרחים שמעשירים את קופת המדינה (ובד"כ נוסעים משום מה ברכב ולא בתח"צ), ואילו האברכים הדלפונים שאינם "תורמים" לקופת המדינה הם אזרחים סוג ב' שלא מגיעה להם תחבורה

כאשר בונים מכרז עורכים צפי מה יהיו הביקושים לאורך כל תקופת ההפעלה
לפי חוברת המכרז (עמ' 66) במודיעין עילית התגוררו בשנת 2010 48,100 תושבים והצפי היה שבכל שנה המקום יגדל ב9%.
המכרז מבוסס על הנתונים האלה, ולפי זה תומחר המכרז

מצרף גם את תוכנית אב מודיעין עילית שממנה גוזרים את התכנונים השונים, מתוכנית האב ניתן גם להבין שהצפי של משרד התחבורה היה שגוי והוא המקור לכל הצרות של התחבורה הציבורית בעיר.
 

קבצים מצורפים

  • 666830 (1).pdf
    4.3 MB · צפיות: 11

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ניתן גם להבין שהצפי של משרד התחבורה היה שגוי והוא המקור לכל הצרות של התחבורה הציבורית בעיר.
אמר לי אדם שישב בזמנו בוועדה שתכננה את מסלולי הקווים העירונים שהם לא חשבו שיהיה ביקוש לאוטובוס מנתיבות המשפט לחפציבה ומרחובות מסוימים בברכפלד לשכונה הנ"ל, למה לא מתקנים עכשיו? שאלה טובה...
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
אחת הבעיות של מודיעין עילית היא שהעירייה קונה את המקומונים באמצעות פרסום
וכך היא חוסמת ביקורת,
אולי הגיע הזמן במקביל לאשכולות הפופולאריים פה
לפתוח בלוג/ אתר/ ערוץ יוטיוב עם סיקור אינטנסיבי על העיר ברמת הרחש בחש
שכל העולם ידע וישמע על הסיוט ששמו מודיעין עילית

ולגבי היח"ד
(אין לי כזו ואני לא גר בכזו)
ובכל אופן דעתי היא שהם תורמות המון לעיר
ככל שהעיר צפופה יותר היא נהיית מסחרית יותר ועירונית יותר
זה מה שמביא לעיר צעירים, שהם הכוח קנייה העיקרי ברוב חנויות האוכל והבגדים בעיר
ולכן הם תרומה מבורכת!
היח"ד (וגם ההרחבות) תורמות להרגשה של חיים בעיר ואולי גם למסחר (מה שבטוח שהם גורמים לתורים הבלתי נגמרים בסופרים הגדולים), וגם לכך שאני ועוד רבים כמותי מעדיפים להשתמש במדרגות במקום להמתין בתור דקות ארוכות.
המרחב העירוני בעיר לא מתאים לכמות האכלוסיה, והסיבה שהיא לא בנויה היא בגלל חוסר התכנון וגם המשאבים הדלים של העירייה שנובעים מכך שמרחיבי הדירות לא שילמו היטלים לצורך הפיתוח של המרחב הציבורי.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
אמר לי אדם שישב בזמנו בוועדה שתכננה את מסלולי הקווים העירונים שהם לא חשבו שיהיה ביקוש לאוטובוס מנתיבות המשפט לחפציבה ומרחובות מסוימים בברכפלד לשכונה הנ"ל, למה לא מתקנים עכשיו? שאלה טובה...
כי אי אפשר לדרוש מהחברה לרכוש אטובוסים או להכשיר נהגים כשהמרחב (באופן תאורטי) אמור לצאת למכרז בזמן הקרוב.
וגם בשביל לתקן את זה צריך יהיה לבצע שינויים במסלולי הקווים, ומיד יקפצו כמה תושבים שינסו לוודא האם ראש העיר מתגורר בעיר או בגבעת זאב, והאם הוא השתיק את מחאתם באמצעות פרסום מאסיבי במקומונים, מה שמוציא את הרצון לבצע תיקונים שיתכן וטובים עבור הרוב הדומם, אבל לא עבור המיעוט הצועק.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  102  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה