דרוש מידע תושבי מודיעין עילית שיש להם מטוסים על הראש , כמה נתונים בפנים:

פינחס רוזנצוויג

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בדבר הרעש בשבת, אני מאמין שברור לכול שזו לא טענה שתהיה קבילה בשום מקום, ברור שלא ישנו את המסלולים בכל השבוע בגלל שבת, וברור שבשבת לא יעשו נוהל שונה בגלל ק"ס, כך שבעיני דיי פתטי להתלונן, לפחות נקבל על זה כסף
אני מאמין שעילת הסבירות שלך היא כשל שופטי בג"ץ.
'ברור' שבשבת לא יעשה נוהל שונה? למי זה ברור? למה זה ברור? הרי העריה 'מקבלת כסף' על זה, אם היא לא היתה מסכימה לקבל כסף היו מוצאים פתרון אחר, כן? אז נוותר על הכסף של שבת, ויעשו בשבת את הפיתרון האחר.
 

יאיר צ

משתמש פעיל
אני מאמין שעילת הסבירות שלך היא כשל שופטי בג"ץ.
'ברור' שבשבת לא יעשה נוהל שונה? למי זה ברור? למה זה ברור? הרי העריה 'מקבלת כסף' על זה, אם היא לא היתה מסכימה לקבל כסף היו מוצאים פתרון אחר, כן? אז נוותר על הכסף של שבת, ויעשו בשבת את הפיתרון האחר.
אין שום קשר לכסף,
הם לא יכולים שלא לאפשר, כמו שהם לא יוכלו להתנגד אם הממשלה תחליט להעביר בק"ס קו של הרכבת הקלה, רק שהם מקבלים על כך תמלוגים,
זה הכול! אין קשר לשופטי בגץ ולאף אחד
יש חוק, והמטוסים חייבים לעבור איפה שהוא, ומסיבות ביטחוניות זה מעל ק"ס ואי אפשר לשנות את זה, אם העריה רוצה שתתרום את הכסף לצדקה אבל זה לא ישנה הרבה
אל אם כן הם יתרמו לועד הרבנים או קופת העיר שיתפללו 40 יום
 

#שירי

משתמש פעיל
הנדסת תוכנה
בדיוק התארחנו בשבת בק"ס וכל הזמן רק סבלנו מהרעש הנורא של המטוסים (ירושלמים במקור...)
כשניסינו להתבכיין על זה לבעלי הדירה הם כמעט שלא הבינו על מה מדובר...
מתרגלים בסוף להכל...
 

חדת קרן

משתמש פעיל
ברור! הוא גם מקבל כסף על כל דקת עמידה בפקק ביציאה מהעיר...
אולי די כבר עם השטויות האלה???
אני שמעתי שההתעקשות של העירייה להשאר עם יציאה אחת לעיר, מזרימה להם כספים.
בקטע שזה עיר מוחלשת.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אני שמעתי שההתעקשות של העירייה להשאר עם יציאה אחת לעיר, מזרימה להם כספים.
בקטע שזה עיר מוחלשת.
דווקא את זה גוטרמן מנסה לקדם ככל יכולתו, רק שאני מסופק ברמת היכולת שלו. בעיקר מול פעילי סביבה משוגעים לדבר...
 

יאיר צ

משתמש פעיל
אני שמעתי שההתעקשות של העירייה להשאר עם יציאה אחת לעיר, מזרימה להם כספים.
בקטע שזה עיר מוחלשת.
אני לא חושב שזה קשור,
א. זה ממש לא בטיחותי באזור כזה רק כביש גישה אחד
ב. גם אם כן שלפחות ירחיבו את הכביש
יש את הבעיה הידועה שבגלל שזה מעבר לקו הירוק כל דבר הרבה יותר מורכב
(וחוצמזה שבאמת עריית ק"ס חייבת שיהיו לה הרבה תקציבים מבחוץ, זו לא מילה גסה, ראש העיר לא לוקח את זה לעצמו)
 

ד. פריד

משתמש מקצוען
אם זה באמת מסיבות בטחוניות, רק בשבת אין כמעט בכלל ערבים בעיר...
 

יהודי חמוד

משתמש צעיר
עריכה תורנית
עד כמה שידוע לי העריה מקבלת על זה כסף, וזה לא בדיחה,
פשוט זה נקרא שהעיר סובלת מרעש וכביכול משתמשים בשטח של העיר, ככה זה גם באלעד ובעוד ערים,
אני לא מאמין שמישו יזיז את התוואי של המטוסים, אין מה לעשות זה נושא בטחוני, יש עוד ערים מלבד ק"ס שיש להם את הרעש, והיו ערים שהיה להם לפני שהסיטו את המסלול,
בדבר הרעש בשבת, אני מאמין שברור לכול שזו לא טענה שתהיה קבילה בשום מקום, ברור שלא ישנו את המסלולים בכל השבוע בגלל שבת, וברור שבשבת לא יעשו נוהל שונה בגלל ק"ס, כך שבעיני דיי פתטי להתלונן, לפחות נקבל על זה כסף
מה שבטוח שמעל מודיעין זה לא היה עובר
 

A052

משתמש סופר מקצוען
דווקא זה היה עובר (בדגש על היה) עד שהם עשו הפגנות.
 

חדת קרן

משתמש פעיל
(וחוצמזה שבאמת עריית ק"ס חייבת שיהיו לה הרבה תקציבים מבחוץ, זו לא מילה גסה, ראש העיר לא לוקח את זה לעצמו)
אין שקיפות מה הולך לאן..
השערה שלך שכל הכספים הולכים לתושבים. מקווה שכך.. אבל לא בטוחה בכלל.
 

A052

משתמש סופר מקצוען
זו תשובת רש"ת לתלונתי על הרעש

שלום רב,

נחיתות מטוסים בנתב"ג מתבצעות על מספר מסלולים, כאשר הרלוונטי לתלונתך הוא מסלול 30, עליו מתבצעות נחיתות בשני נתיבי גישה שונים: האחד - נתיב גישה ILS Instrument Landing System - המבוסס על עזר ניווט קרקעי הממוקם בקצה מסלול הנחיתה ונחשב אמין בכל תנאי מזג אויר וראות, השני - גישת -RNP Required Navigation Performance המבוססת על מערכותGPS במטוס עצמו.

לרוב, הן משיקולים מבצעיים והן משיקולים סביבתיים, נחיתות מבוצעות בגישת RNP, להוציא עתות מזג אויר סוער ותנאי ראות לקויים או בעת שיבושים מערכות ה-GPS . בשנים האחרונות החלו טייסים לדווח על שיבושים משמעותיים מתגברים בפעילות מערכות ה-GPS המאלצות שימוש בעזר הניווט הקרקעי והפניית מטוסים לנחיתה באמצעות גישת ILS, אשר גורם לרעש מטוסים מוגבר ביישובכם.

רשות שדות התעופה מודעת להשפעות הרעש סביב נתב"ג, ועושה כל העת כמיטב יכולתה על מנת לפעול למזעורו ולחלוקתו ההוגנת בין הישובים השונים במרחב נתב"ג, ובתוך כך משתדלת, ככל הניתן, להפנות מטוסים לנחיתה על מסלול 30 בגישה RNP.

ניהול תעבורה אווירית הינו תחום ייחודי ומקצועי המחייב את רש"ת, כמפעילת נתב"ג, לפעול באופן שיבטיח את בטיחות הטיסה המרבית ועל כן לא ניתן להתחייב באופן מוחלט להימנע מהפניית מטוסים למסלול 30 בגישת ILS, וזאת על אף ההשפעה שיש לכך על הישובים המצויים לאורך נתיב הטיסה לקראת נחיתה.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
זו תשובת רש"ת לתלונתי על הרעש

שלום רב,

נחיתות מטוסים בנתב"ג מתבצעות על מספר מסלולים, כאשר הרלוונטי לתלונתך הוא מסלול 30, עליו מתבצעות נחיתות בשני נתיבי גישה שונים: האחד - נתיב גישה ILS Instrument Landing System - המבוסס על עזר ניווט קרקעי הממוקם בקצה מסלול הנחיתה ונחשב אמין בכל תנאי מזג אויר וראות, השני - גישת -RNP Required Navigation Performance המבוססת על מערכותGPS במטוס עצמו.

לרוב, הן משיקולים מבצעיים והן משיקולים סביבתיים, נחיתות מבוצעות בגישת RNP, להוציא עתות מזג אויר סוער ותנאי ראות לקויים או בעת שיבושים מערכות ה-GPS . בשנים האחרונות החלו טייסים לדווח על שיבושים משמעותיים מתגברים בפעילות מערכות ה-GPS המאלצות שימוש בעזר הניווט הקרקעי והפניית מטוסים לנחיתה באמצעות גישת ILS, אשר גורם לרעש מטוסים מוגבר ביישובכם.

רשות שדות התעופה מודעת להשפעות הרעש סביב נתב"ג, ועושה כל העת כמיטב יכולתה על מנת לפעול למזעורו ולחלוקתו ההוגנת בין הישובים השונים במרחב נתב"ג, ובתוך כך משתדלת, ככל הניתן, להפנות מטוסים לנחיתה על מסלול 30 בגישה RNP.

ניהול תעבורה אווירית הינו תחום ייחודי ומקצועי המחייב את רש"ת, כמפעילת נתב"ג, לפעול באופן שיבטיח את בטיחות הטיסה המרבית ועל כן לא ניתן להתחייב באופן מוחלט להימנע מהפניית מטוסים למסלול 30 בגישת ILS, וזאת על אף ההשפעה שיש לכך על הישובים המצויים לאורך נתיב הטיסה לקראת נחיתה.
גם לי ענו את אותה תשובה בדיוק..
בקיצור: גוטרמן צדק!
ולא כל דבר אפשר להפיל עליו
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
גם אני קיבלתי את אותה תגובה בדיוק
שלום רב,



נחיתות מטוסים בנתב"ג מתבצעות על מספר מסלולים, כאשר הרלוונטי לתלונתך הוא מסלול 30, עליו מתבצעות נחיתות בשני נתיבי גישה שונים: האחד - נתיב גישה ILS Instrument Landing System - המבוסס על עזר ניווט קרקעי הממוקם בקצה מסלול הנחיתה ונחשב אמין בכל תנאי מזג אויר וראות, השני - גישת -RNP Required Navigation Performance המבוססת על מערכותGPS במטוס עצמו.



לרוב, הן משיקולים מבצעיים והן משיקולים סביבתיים, נחיתות מבוצעות בגישת RNP, להוציא עתות מזג אויר סוער ותנאי ראות לקויים או בעת שיבושים מערכות ה-GPS . בשנים האחרונות החלו טייסים לדווח על שיבושים משמעותיים מתגברים בפעילות מערכות ה-GPS המאלצות שימוש בעזר הניווט הקרקעי והפניית מטוסים לנחיתה באמצעות גישת ILS, אשר גורם לרעש מטוסים מוגבר ביישובכם.



רשות שדות התעופה מודעת להשפעות הרעש סביב נתב"ג, ועושה כל העת כמיטב יכולתה על מנת לפעול למזעורו ולחלוקתו ההוגנת בין הישובים השונים במרחב נתב"ג, ובתוך כך משתדלת, ככל הניתן, להפנות מטוסים לנחיתה על מסלול 30 בגישה RNP.



ניהול תעבורה אווירית הינו תחום ייחודי ומקצועי המחייב את רש"ת, כמפעילת נתב"ג, לפעול באופן שיבטיח את בטיחות הטיסה המרבית ועל כן לא ניתן להתחייב באופן מוחלט להימנע מהפניית מטוסים למסלול 30 בגישת ILS, וזאת על אף ההשפעה שיש לכך על הישובים המצויים לאורך נתיב הטיסה לקראת נחיתה.



בברכה,

מוקד רעש מטוסים.

------------------- הודעה מקורית -------------------
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה