דרוש מידע תושבי מודיעין עילית שיש להם מטוסים על הראש , כמה נתונים בפנים:

חיים הקוסם

משתמש מקצוען

יאיר צ

משתמש פעיל
אין שקיפות מה הולך לאן..
השערה שלך שכל הכספים הולכים לתושבים. מקווה שכך.. אבל לא בטוחה בכלל.
אין דבר כזה, זה תקציב שמגיע לחשבון של העריה ולא של גוטרמן,
זה כמו להגיד שהוא לוקח את התקציבים של משרד הנגב והגליל, אין דבר כזה הוא צריך לכל דבר חשבוניות ויעוץ משפטי, זה לא "שכונה"
כמובן שתמיד אפשר לגנוב כסף ולהלבין הון, אבל זו בעיה כללית שלא קשורה למטוסים, אם אתה חושב שהוא גונב כסף מהעריה אז הוא לא צריך את נתבג בשביל זה, יש מספיק תקציבים שהוא יכול לגנוב, לי באופן כללי כמי שלא גר בק"ס יש הרגשה שהוא בולדוזר שדואג לתושבים אבל את זה רק אתם תדעו ומי שחושד יש בחירות
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
תראו כאן :
כמה תלונות היה בחודש יוני ממודיעין עילית בקושי 4 , ולכן תבינו למה אין התייחסות תלונות תושבים מודיעין עילית.jpg
בנוסף
מי שמבין במסלולי הנחיתות כאן יש התפלגות נחיתות לפי מסלולים
התפלגות נחיתות.jpg

הנתונים מכאן: https://www.iaa.gov.il/environment-and-sustainability/air-craft-noise/ בהמשך הדף.
בקיצור: אנשים חושבים שהכתובת לתלונות זה פורום פרוג, אבל זה לא.
התלונות זה בקישור: https://www.iaa.gov.il/forms/contact-us/

ומי שרוצה כאן יש סרטון להבנת הבעיה: https://www.youtube.com/watch?v=7V3iQso7Bxo
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
זה מה שהשיבו לי לפני מס' שבועות:

שלום רב,
נחיתות מטוסים בנתב"ג מתבצעות על מספר מסלולים, כאשר הרלוונטי לתלונתך הוא מסלול 30, עליו מתבצעות נחיתות בשני נתיבי גישה שונים: האחד - נתיב גישה ILS Instrument Landing System - המבוסס על עזר ניווט קרקעי הממוקם בקצה מסלול הנחיתה ונחשב אמין בכל תנאי מזג אויר וראות, השני - גישת -RNP Required Navigation Performance המבוססת על מערכותGPS במטוס עצמו.

לרוב, הן משיקולים מבצעיים והן משיקולים סביבתיים, נחיתות מבוצעות בגישת RNP, להוציא עתות מזג אויר סוער ותנאי ראות לקויים או בעת שיבושים מערכות ה-GPS . בשנים האחרונות החלו טייסים לדווח על שיבושים משמעותיים מתגברים בפעילות מערכות ה-GPS המאלצות שימוש בעזר הניווט הקרקעי והפניית מטוסים לנחיתה באמצעות גישת ILS, אשר גורם לרעש מטוסים מוגבר ביישובכם.

רשות שדות התעופה מודעת להשפעות הרעש סביב נתב"ג, ועושה כל העת כמיטב יכולתה על מנת לפעול למזעורו ולחלוקתו ההוגנת בין הישובים השונים במרחב נתב"ג, ובתוך כך משתדלת, ככל הניתן, להפנות מטוסים לנחיתה על מסלול 30 בגישה RNP.

ניהול תעבורה אווירית הינו תחום ייחודי ומקצועי המחייב את רש"ת, כמפעילת נתב"ג, לפעול באופן שיבטיח את בטיחות הטיסה המרבית ועל כן לא ניתן להתחייב באופן מוחלט להימנע מהפניית מטוסים למסלול 30 בגישת ILS, וזאת על אף ההשפעה שיש לכך על הישובים המצויים לאורך נתיב הטיסה לקראת נחיתה.

בברכה,
מוקד רעש מטוסים.
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
אגב
זה החודש הראשון שיש תלונות ממודיעין עילית
לפי הנתונים בקישו הננ"ל אין בכלל תלונות ממודיעין עילית בחצי שנה האחרונה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה