מים אחרונים
משתמש מקצוען
יש כאילו בבני ברק? בק"ס? ברכסים? באלעד? בב"ש (כאן אולי כן.)?מזרוחניקים עושים את זה תמיד, גבעת שאול קריית משה והר נוף מפוצצת מהם
יש כאילו בבני ברק? בק"ס? ברכסים? באלעד? בב"ש (כאן אולי כן.)?מזרוחניקים עושים את זה תמיד, גבעת שאול קריית משה והר נוף מפוצצת מהם
לי זה עוזרמנסיון - לא עוזר
נכון,הלוואי, אני לא מאמין שיהיה בחור/מבוגר שיעשה את זה בעצמו.
זה צריך לבוא כסוג של פרויקט לאנשים מסויימים מאוד.
אדרבה, תני עוד רעיונות לדרכים שמחנכות את הילד לא לרוץ לכביש.נמרצים הבנתי שלפעמים כדאי לחשוב על דרכים אחרות כדי להשיג את המטרות שלנו (למשל, שלא יקפוץ לכביש)
א. חינוךאדרבה, תני עוד רעיונות לדרכים שמחנכות את הילד לא לרוץ לכביש.
אני זוכרת תופעות כאלה מילדותיסתם מעניין, מישהו יודע איך ומתי זה התחיל?
לדעתי בשנתיים שלוש האחרונות נטו.
תפרטי (אגב, לומר לילד שבגלל שהוא רץ לכביש ועוד לא יודע להיזהר השבוע הוא לא יכול לעזוב את היד. מה זה אם לא חינוך?)א. חינוך
תפרטיב. בשטח - מציאת דרכים יצירתיות שיגרמו להם להישאר על המדרכה ולחכות לך לחציית הכביש
כלומר אמרת לילד לרוץ עד הפח הכתום ולחכות לך שם, הוא לא חיכה ורץ לכבישכמובן מדברת על ילדים שאי אפשר להחזיק אותם צמוד אלייך, אם הם צמודים אלייך אז אשרייך, אין לך מושג כמה את צריכה להודות על זה...
לא הייתי ברור, התכוונתי לשאול לגבי החינוך שלא לחצות את הכביש בלי מבוגר.סתם מעניין, מישהו יודע איך ומתי זה התחיל?
לדעתי בשנתיים שלוש האחרונות נטו.
זה מינימום 15 שנים (שאני זוכרת את עצמי מעבירה ילדים כביש)לא הייתי ברור, התכוונתי לשאול לגבי החינוך שלא לחצות את הכביש בלי מבוגר.
זה, מישהו יודע איך נכנס?
חינוך זה אומר להסביר את סכנות הכביש וכו', לא נראה לי שאני מחדשת משהו בנושאתפרטי (אגב, לומר לילד שבגלל שהוא רץ לכביש ועוד לא יודע להיזהר השבוע הוא לא יכול לעזוב את היד. מה זה אם לא חינוך?)
לדוג': רוצו עד העמוד, שניה לפני שהם מגיעים לעמוד שולחים אותם לעץ וכו'תפרטי
ליתר דיוק אמרתי לילד לתת יד לעגלה והוא רץ לכביש, אז נתתי לו מקומות אחרים לרוץ אליהםכלומר אמרת לילד לרוץ עד הפח הכתום ולחכות לך שם, הוא לא חיכה ורץ לכביש
ניסית שוב ואמרת לו ללכת עקב בצד אגודל רק על הקוים בין המרצפות, הוא לא הקשיב ורץ לכביש
מה הלאה?
אנחנו מדברות על סיטואציות אחרות כ"כחינוך זה אומר להסביר את סכנות הכביש וכו', לא נראה לי שאני מחדשת משהו בנושא
מה שאת מתארת זה כבר סיבה ותוצאה
לדוג': רוצו עד העמוד, שניה לפני שהם מגיעים לעמוד שולחים אותם לעץ וכו'
הכללים בבחירת 'יעדים' הם: א. בטווח ראייה שלי, ואני יכולה בריצה של גג כמה שניות להשיג אותם ב. הם יכולים לשמוע אותי ג. בצד הפנימי של המדרכה
ליתר דיוק אמרתי לילד לתת יד לעגלה והוא רץ לכביש, אז נתתי לו מקומות אחרים לרוץ אליהם
אם אני עם ילד אחד אז יש לי יותר מרחב תמרון כי אני יכולה לדבר אתו או משהו
או במצב כפי שמתואר פה, של ילד בן 4 שאמא שלו יודעת שהוא רץ בכבישים ומחפשת טיפים איך לשכנע אותו לבקש שיעבירו אותו. על זה כתבה הגברת- "לא חכמה לשמור בכספת אלא לחנך" (!!!)אנחנו מדברות על סיטואציות אחרות כ"כ
את מדברת על מצב שהילד לא רץ לכביש.
מה תעשי במצב שהילד ששלחת לכל היעדים (אגב זה דרך מצוינת, אני גם עושה ככה הרבה פעמים) אבל פעם אחר פעם רץ לכביש במקום לאן שאמרת?
תחכי שהוא יפצע?
זה הסיטואציה שאני דנה עליה.
לא מחכה שהוא יפצע.מה תעשי במצב שהילד ששלחת לכל היעדים (אגב זה דרך מצוינת, אני גם עושה ככה הרבה פעמים) אבל פעם אחר פעם רץ לכביש במקום לאן שאמרת?
תחכי שהוא יפצע?
+1או במצב כפי שמתואר פה, של ילד בן 4 שאמא שלו יודעת שהוא רץ בכבישים ומחפשת טיפים איך לשכנע אותו לבקש שיעבירו אותו. על זה כתבה הגברת- "לא חכמה לשמור בכספת אלא לחנך" (!!!)
מכירה משפחה שבמקרה כזה הילד לא יצא מהבית בלי ריתמה מיוחדת שמתחברת לאחד ההורים. נכון נראה מוזר (בארץ, בחול מקובל יותר נגד חטיפות) אבל הילד לא נכנס לסכנת נפשות.לא מחכה שהוא יפצע.
ילד שרץ דווקא לכביש תאורטית לא יוצא. למעשה? אין לך שליטה עליו
למען האמת הניסיון היחיד שלי עם מקרה כזה היה עם ילד חנ"מ (תפקוד גבוה מאוד), שכמה שנעלנו יצא החוצה ורץ לכביש. האמת? ניסים, את התשע נשמות הוא בזבז מזמן, נראה לי גם את התשעים
חוץ ממחלקה סגורה לא היה אפשר לעשות כלום
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט נ'
קה נֵר לְרַגְלִי דְבָרֶךָ וְאוֹר לִנְתִיבָתִי:קו נִשְׁבַּעְתִּי וָאֲקַיֵּמָה לִשְׁמֹר מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:קז נַעֲנֵיתִי עַד מְאֹד יי חַיֵּנִי כִדְבָרֶךָ:קח נִדְבוֹת פִּי רְצֵה נָא יי וּמִשְׁפָּטֶיךָ לַמְּדֵנִי:קט נַפְשִׁי בְכַפִּי תָמִיד וְתוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קי נָתְנוּ רְשָׁעִים פַּח לִי וּמִפִּקּוּדֶיךָ לֹא תָעִיתִי:קיא נָחַלְתִּי עֵדְוֹתֶיךָ לְעוֹלָם כִּי שְׂשׂוֹן לִבִּי הֵמָּה:קיב נָטִיתִי לִבִּי לַעֲשׂוֹת חֻקֶּיךָ לְעוֹלָם עֵקֶב: