ברור שמקובל!השם ' אשירה' לבת
כמה הוא זורם בתנאים שציינתי לעייך
בעחקר בקבלה למוסדות
וסתם שלא ירימו עליה עיניים יותר מידי
ברור שמקובל!השם ' אשירה' לבת
כמה הוא זורם בתנאים שציינתי לעייך
בעחקר בקבלה למוסדות
וסתם שלא ירימו עליה עיניים יותר מידי
יש מי שכותב עם יודים מיותרים...יש מילים שזה תפס וזה קביל...אשירה בתנ"ך הכוונה לעבודה זרה !!
וגם אם הניקוד שונה זה עדיין מזכיר את זה
בציבור הספרדי נראה לי יותר שמעתי כבר כמה עם השם הזההשם ' אשירה' לבת
כמה הוא זורם בתנאים שציינתי לעייך
בעחקר בקבלה למוסדות
וסתם שלא ירימו עליה עיניים יותר מידי
מנלן?אני מכירה רב שאמר הפוך- כל צדיק שקוראים על שמו יש לו השפעה על הילד. ואם הרבה קוראים בשם ההשפעה פוחתת.
הרב הזה קרא לכל ילדיו בשמות מקוריים- שמות של צדיקים שלא קראו הרבה בשמם, אבל הוסיף שמות נפוצים.
ולשאלת פותחת האשכול- תהילה, רוחמה, מנוחה, יסכה,
זה הוא אמר, לא יודעת מאיפה (הרב יהודה שינפלד)מנלן?
ההשפעה פוחתת???
אכן.בלת"ק
אשירה מזכיר את השם שירה.
הגר"ח קנייבסקי לא אחז מהשם שירה, מכירה כמה שהוא הורה להם לשנות לשרה או שם אחר
וכשבאו לומר לו מה עם "שבת שירה" אמר שיש גם "שבת פרה"...
למיטב ידיעתי, זה שם ללא מקור תנכ"י.
אשתו של לבן/אמא של רחל ולאהעדינה
בציבור הספרדי נראה לי יותר שמעתי כבר כמה עם השם הזה
לא באתי לומר שיש בעיה בשם ללא מקור תנכ"יאכן.
אבל יש בזה דעות רבות
והיא יכולה לשאול את הרב שלהם אם יש בזה בעיה.
אגב יש שמות רבים ללא מקור תנכ"י, כמו כל השמות באידיש כדוגמת פייגא, גיטל שיינדל ועוד שמות כמו: תהילה, הודיה, שמחה, אהובה, יפה, נדיבה, חיים, תמימה, רוחמה ולא שמענו שיש בזה בעיה...
אני שאלתי רב שאמר שכל עוד המשמעות של השם חיובית - אין בעיה לקרוא אותו מבחינה הלכתית.
כמובן שחשוב גם שם שהילד לא יתבייש בו ולא יהווה בעיה - אך זה כבר לא קשור להלכה.
דווקא כשם זה כן מופיע דווקא לא בצורה חיובית בלשון המעטה (עץ...)לא באתי לומר שיש בעיה בשם ללא מקור תנכ"י
רק ציינתי. למי שחשב שזה מופיע בתנ"ך. זה לא. לפעמים מוציאים דברים מהקשרם...
אני אישית לא שמעתי בת בשם זה...השם ' אשירה' לבת
כמה הוא זורם בתנאים שציינתי לעייך
בעיקר בקבלה למוסדות
וסתם שלא ירימו עליה עיניים יותר מידי
גם בעל זה סוג של עבודה זרהאשירה בתנ"ך הכוונה לעבודה זרה !!
וגם אם הניקוד שונה זה עדיין מזכיר את זה
תחשבו על הילד. לא רק על עצמכם. לא נחמד להיות עם שם שונה מהחברה שסביבאם את אוהבת אשירה תתני לה את השם אשירה, תאהב - תמשיך איתו, לא תאהב - תשנה לשירה
ושם נוסף שיכול להתאים לך - תחיה (במלרע)
תגידי ל'כולם' שיש לך סבתא עם השם הזה..הבעיה שברוב הציבורים
השמות האלה הם ע"ש איזה סבתא וכו'
ואז כולם סוגרים את הפה
הודיה, תהילה ו--- שירה ! במלרע כמובןלא הבאתי שם מהמאדים
מכירה מללא בשם הזה
והמשמעות שלו יפה בעייני
כמו הודיה תהילה וכו'
זה שהרב קנייבסקי היה בדיעה ששירה זה לא שם, לא אומר שהוא חשב ככה על אשירה,בלת"ק
אשירה מזכיר את השם שירה.
הגר"ח קנייבסקי לא אחז מהשם שירה, מכירה כמה שהוא הורה להם לשנות לשרה או שם אחר
וכשבאו לומר לו מה עם "שבת שירה" אמר שיש גם "שבת פרה"...
למיטב ידיעתי, זה שם ללא מקור תנכ"י.
לדעתי רוני, הלל, אורה ושיר מקובלים באותה מידה או פחות מאשירה.יש את השמות רוני, שירה, הודיה, תהילה, הלל , אורה, שיר וכו'
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: