EPaP
מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
•
בעקבות בקשה - החלטתי להעלות מודעה לשיתוף
וגם --- לשתף בתהליך של מאחורי הקלעים:
הלקוחה- הבעלים היא אישה סופר אנרגטית וחמודה
שביקשה כיתוב קריאטיבי מעניין ומודעת קונספט חדשה,
הפנתה אותי אל הצלמת המוכשרת, גיטי זייבלד, שצילמה לה את התמונה
ואמרה את שלישיית מילות הקסם: "אני סומכת עליך"
אחרי מחשבה הגעתי לכמה מסקנות/חוקים/כללים:
1. המודעה צריכה להיות רכה מאוד ונשית
2. התמונה היא המודעה
3. להכניס את ענין האיכות והייחודיות של הקולקציה (בכללי, לא דווקא העכשווית) בצורה מרומזת
4. מס' 3 חייב לכלול את יעוד הבגדים, בשונה מכל חנות בגדים לנשים.
אז אחרי החלטה על הקריאטיב בצורה עדינה ומרומזת - 9 כוכבים
שעונה על סעיפים 3 ו4
הגיע הזמן לעצב ----!
בחרתי לתמונה את הזוית המחמיאה ביותר שמצאתי מבחינת קופוזיציה,
ושלחתי ללקוחה 2 דוגמאות, כמעט שוות
ההבדל היה קטן: באחת המודעות הייתה תמונה קטנטנה של שורת בנינים בחו"ל -
קונספט (לא שלי) שליווה את החנות במשך שנה שלימה ודי אהבתי אותו...
אלו המודעות שנשלחו ללקוחה, לבחירה:
הלקוחה רצתה משפט עדין יותר ונשי מאשר "קולקצית שיקית"
אז בסיעור מוחות משותף הגענו למשפט "אצילות וטעם לזמנים היפים"
הלקוחה בקשה שאבחר את המוצלח מבינהם
אז ניצלתי את האפשרות כדי לצבוע את הפונפונים האפורים בורוד-
כדי ליצור קומפוזיציית צבע אחידה יותר.
וזו המודעה הנבחרת:
לאחר מעשה:
1. הייתי מדגישה את הכיתוב הלבן במלבן הכחול -
בהדפסה הוא יצא דקיק מידי וברגע שהייתה סטיה (אפילו מיזערית) בדפוס, הוא נראה לא טוב
2. אולי - הייתי הופכת את הכוכב האמצעי לורוד כדי לחזק יותר את קומפוזיציית הצבע.
מה לדעתך היה ניתן לשנות/להוסיף?
אשמח לשמוע את דעתכם!
וגם --- לשתף בתהליך של מאחורי הקלעים:
הלקוחה- הבעלים היא אישה סופר אנרגטית וחמודה
שביקשה כיתוב קריאטיבי מעניין ומודעת קונספט חדשה,
הפנתה אותי אל הצלמת המוכשרת, גיטי זייבלד, שצילמה לה את התמונה
ואמרה את שלישיית מילות הקסם: "אני סומכת עליך"
אחרי מחשבה הגעתי לכמה מסקנות/חוקים/כללים:
1. המודעה צריכה להיות רכה מאוד ונשית
2. התמונה היא המודעה
3. להכניס את ענין האיכות והייחודיות של הקולקציה (בכללי, לא דווקא העכשווית) בצורה מרומזת
4. מס' 3 חייב לכלול את יעוד הבגדים, בשונה מכל חנות בגדים לנשים.
אז אחרי החלטה על הקריאטיב בצורה עדינה ומרומזת - 9 כוכבים
שעונה על סעיפים 3 ו4
הגיע הזמן לעצב ----!
בחרתי לתמונה את הזוית המחמיאה ביותר שמצאתי מבחינת קופוזיציה,
ושלחתי ללקוחה 2 דוגמאות, כמעט שוות
ההבדל היה קטן: באחת המודעות הייתה תמונה קטנטנה של שורת בנינים בחו"ל -
קונספט (לא שלי) שליווה את החנות במשך שנה שלימה ודי אהבתי אותו...
אלו המודעות שנשלחו ללקוחה, לבחירה:
הלקוחה רצתה משפט עדין יותר ונשי מאשר "קולקצית שיקית"
אז בסיעור מוחות משותף הגענו למשפט "אצילות וטעם לזמנים היפים"
הלקוחה בקשה שאבחר את המוצלח מבינהם
אז ניצלתי את האפשרות כדי לצבוע את הפונפונים האפורים בורוד-
כדי ליצור קומפוזיציית צבע אחידה יותר.
וזו המודעה הנבחרת:
לאחר מעשה:
1. הייתי מדגישה את הכיתוב הלבן במלבן הכחול -
בהדפסה הוא יצא דקיק מידי וברגע שהייתה סטיה (אפילו מיזערית) בדפוס, הוא נראה לא טוב
2. אולי - הייתי הופכת את הכוכב האמצעי לורוד כדי לחזק יותר את קומפוזיציית הצבע.
מה לדעתך היה ניתן לשנות/להוסיף?
אשמח לשמוע את דעתכם!
נערך לאחרונה ב: