שיתוף איורים ובעיקר: (*ארוך) שיתוף רגשי ומחשבתי על ״לקוחות מאמללים״(-כמו שאני קוראת להם..)

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מבינה את כאבך! זהו רק מבינה ולא מציעה פתרונות, לא רק כי זה לא דרך האמפתיה אלא פשוט כי אין לי:(
והציורים, אחד אחד! הכי עם האמא שם מאחורה
געח ידעתי שבסוף אפספס מישהו..
תודה על ההזדהות.
גם אני אוהבת את האמא שם...
תודה רבה שוב ☺️
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מה! סופסוף! למה לקח להם כל כך הרבה זמן להבין שאת הציירת שלהם?:confused:
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
תודה אישה נחמדה וחביבה שכמותךךךך! (כמה נתתי לך להרגיש מבוגרת מ1 עד 10?...?) .
אני גם מרגישה שנועדנו זה לזאת.. lol . ☺️
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
ממש כך, זה חלק מהאתגר שלנו.
ביננו - בלי ללמוד גם את הקטע הזה היה קצת משעמם. לא לאכול אותי

קטנתי אבל בכל זאת - כשהוא פונה אלי ואומר : שווה לך, תתפרסמי, תתקדמי, יהיה לך תיק עבודות יותר שמן, אנחנו עובדים הרבה עם מאיירים ונוכל להעביר אליך עבודות נוספות אם נהיה מרוצים.
כל מיני מילים יפות.
מי שאני לא סגורה לגביו אני נותת לו הצעת מחיר הכי מחמירה! ואם הוא מאשר בחתימתו ללא נדנודים, אז עשיתי את שלי והשאר- בס"ד.
חחחח לגמרי..
ברוך ה׳ הוא חסך ממני לקוחות עם פניות כאלה. הייתי נתקלת בזה באמת יותר בתחילת דרכי.
אגב- שכתבתי מקודם שהבטיחו הבטחות- ההבטחות היו לכמה שהם יהיו לקוחות נוחים ולא יהיו בכלל תיקונים והם צריכים את זה הכי מינימליסטי שיש ושהכל יזרום בקלילות ובשלום וכאלה.
(כי כשניסיתי להתנער מהם אמרתי שאין לי זמן לעבודות מחייבות, יותר מדי תיקונים וטלפונים מסביב לשעון...לא עבד לי)
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עידכון מצער:
הלקוחה המאממלת לא מוכנה לשלם לי אף על פי שהיא קיבלה ממני את כל האיורים שהיא עצמה אישרה.
אני לא מתכוונת להמשיך לעבוד גם מאחר והיא עדיין לא שילמה לי עבור העבודה שביצעתי וגם שהיא לא מוכנה לשלם לי עבור התיקונים שהיא התעוררה עליהם פיתאום. (הייתי מאיירת עבורה והולכת לקראתה בתיקונים אם היא הייתה משלמת לי קודם את מה שהיא חייבת לי אבל היא עושה לי שריר ואפילו את זה לא משחררת, מלבד היחס המחפיר והילדותי שלה. עצוב מאוד.)

אז ברצוני ליידע את קהל המאיירים והמאיירות-
במקרה ואתם מקבלים פנייה מלקוחה והיא שולחת לכם איורים בשחור לבן עם הצללות ומבקשת שתעשו עבורה איורים בסגנון הנ״ל (מי שמכיר אותי יזהה מיד את סגנון האיור שלי)
אנא אל תשתפו פעולה .

במעשה זה היא מפרה עוד סעיף בחוזה שלנו אז אנא אל תיהיו חלק מזה.


תודה רבה מראש
:(
 

מרים יעל

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי

SC

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
וואו, כמה עוגמת נפש! ליבי איתך...
מקווה שיהיה סוף טוב לסיפור הזה!


לא הבנתי. היא אישרה את הציורים, קיבלה אותם גמורים - ועכשיו לא רוצה לשלם עליהם עד שתתקני כמה פרטים שפתאום לא מצאו חן בעיניה? :eek:
אין מילים...
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
וואו, כמה עוגמת נפש! ליבי איתך...
מקווה שיהיה סוף טוב לסיפור הזה!


לא הבנתי. היא אישרה את הציורים, קיבלה אותם גמורים - ועכשיו לא רוצה לשלם עליהם עד שתתקני כמה פרטים שפתאום לא מצאו חן בעיניה? :eek:
אין מילים...
כן.
כמה פרטים או איורים שפתאום היא נזכרה (אחרי שהיא כבר ביקשה תיקונים ואחרי שהיא אישרה הכל בהתרגשות שזה ״מושלם״) שזה לא מתאים לה לגמרי לחוברת עבודה.

עכשיו היא רוצה תיקונים ואיורים חדשים בחינם והיא לא משחררת את הכסף שהיא חייבת לי.
כי אני זאת שאשמה כמובן שהיא אישרה אותם.

תודה על הלב המשתתף.. ❤️
אני בהחלט די בצער מהסיפור הזה..
 

רחלי שדמי

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
כן.
כמה פרטים או איורים שפתאום היא נזכרה (אחרי שהיא כבר ביקשה תיקונים ואחרי שהיא אישרה הכל בהתרגשות שזה ״מושלם״) שזה לא מתאים לה לגמרי לחוברת עבודה.

עכשיו היא רוצה תיקונים ואיורים חדשים בחינם והיא לא משחררת את הכסף שהיא חייבת לי.
כי אני זאת שאשמה כמובן שהיא אישרה אותם.

תודה על הלב המשתתף.. ❤️
אני בהחלט די בצער מהסיפור הזה..
חבלל שאפשר לעשות לייק רק פעם אחת...
משתתפת ומזהה....:mad::mad::mad:
 

SC

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
זה כל כך מתסכל...
לפעמים זה קורה (וקרה לי) כשעבדתי בצורה לא מסודרת, בלי חוזים ואישורים וסיכומים ברורים מראש. ואז לא נותר לי להאשים אלא את עצמי, ופשוט עשיתי מה שביקשו ממני כל עוד זה היה בגבול הסביר.
אבל כשכן מדברים ברור, ומקבלים אישור מראש לפני כל מעבר לשלב הבא, ועדיין נתקלים במצב מעצבן כמו שאת מתארת - זה פשוט משאיר טעם רע כל כך.

וחבל, פשוט חבל. זו עבודה כזו מיוחדת והאספקט הזה, עבורי לפחות, עלול להרוס את ההנאה ממנה. וההנאה, בעבודות יצירתיות כאלו, היא הרי הבסיס.
יש בי מחשבה שאמנים פשוט צריכים איזה אמרגן שיהיה אחראי על ההיבטים האלו.


סליחה על הנאום הלא מתוכנן, זה נושא טעון למדי...
שוב - לא נותר לי אלא לקוות שזה ייגמר בחיוב ותישארי עם הטעם הטוב וההנאה :)
 

miri

מירי הס- אמנית ציור
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
יש לי גם סיפור כזה על ציור שהלקוח נתן תיקונים ועכשיו הוא טוען שלא לזה התכוון
אני נשארתי עם העבודה אבל 45 שעות!! שהשקעתי לא שולמו!
אני כאובה כמוך שני, אבל אין לי כוח לכתוב אשכול שלם על זה....
 

מענדי בריל

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מרתיח את הדם. ברמות אבל...
יש משהו קונקרטי שאת יכולה לעשות?
בי מחשבה שאמנים פשוט צריכים איזה אמרגן שיהיה אחראי על ההיבטים האלו
גם בי.. נראה לי שדובר בזה בעבר אבל לא זוכר בדיוק
 

אבימי

מנהל קהילת איור
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צר לשמוע.
לקנות מהר מהר את הספר של @חיים בניסטי
"איך לעצב לוגו"
שיש בו פרקים ששווים את משקלם בזהב לגבי התקשרות עם לקוחות.
שווה שווה שווה.
 

אריאלה+

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מצער לשמוע, כפרת עוונות.
היא לא יודעת מה היא הפסידה!!!!
emoji_u1f913.png
emoji_u261d.png

חזקי ואמצי!! D:
 

מ. ברא"י

צילומימוש, הילד מדבר מהתמונה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מעניין אותי אם אני היחידה שמהשיחה/ מייל הראשונים מזהה את הסוג של הלקוח וממהרת 'למיין' אותו?
האמת שגם לי קרה משהו דומה...
לא בציור אלא ביצירה.
ישר כששוחחתי עם הלקוחה בטלפון הרגשתי שזה "יעלה" לי ביוקר...
ההיא יש לה ידע באומנות, רק שכעת אין לה פנאי ליצור את שהיא מעוניינת.
הקיצר- נדרשתי לתוספות לאחר שסיימתי... ובלחץ של זמן...
(האמת הבנתי אותה שהיא רוצה משהו יותר "על רמה" רק שכאבתי ונפגעתי מאוד..)
לקחתי (מלכתחילה) סכום מעט גבוה- כי ידעתי שעל המחשבה זמן ועשייה לא שווה לי פחות. והיא הרגישה שהיא רוצה שהעבודה תצדיק את הסכום...
אך אם הייתי יודעת מראש על התוצאה- הייתי לוקחת יותר....
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
meanwhile...
אצלי:
הלקוחה המאמלללת :״ את אחראית על הטעויות כי היית צריכה לקרוא את כללל תוכן החוברת ולא רק מה שמובלט בתכלת!״
אני: -שולחת לה בתגובה אימיייל מפורש בו גם היא וגם הגרפיקאיתשלה כתבו לי שחור על גבי לבן שמה שמיועד עבורי לאיור -מובלט בתכלת—-

המאמללת: ״זה לא קשור, את צריכה לקרוא את כל תוכן החוברת ומזה להבין מה את צריכה לצייר אפילו אם זה סותר את התיאור המפורש שאני נתתי לך!״

אני: שולחת לה את התיאור המפורש שהיא שלחה לי ואת הקשר התוכן שמגיע אליו בחוברת ״ האם חני ומלכי משחקות בכדור? -אופציות לתשובה ״נכון״ ו״לא נכון״ -
ושואלת: ״איך אני אמורה להבין מתוכן החוברת האם עליי לצייר אותן משחקות בכדור , או לא משחקות בכדור מקריאת השאלות??! אלאאאא אם כן כתבת לי את זה מפורשת בתיאור האיור לביצוע -כמו שסיכמנו- בתכלת !!??!- ואת זה ציירתתייי!
אי אפשר להבין מתוכן החוברת(שזה בעצם שאלות)- הנחיייה ברורה לציור!
אבל עזבי את זה- את כתבת לי מפורשות לאייר מה שבתכלת- איירתי- שלחתי לאישור-אישרת- ביקשת תיקונים -ביצעתי- אז פשוט תשלמי״״

המאמללת: ״אנחנו משפחה מכובדת...בלה בלה בלה חה בלהההההההה =(תרגום חופשי:*.*אני אסחט אותך עד סוף יומי או יומך האחרון*.*

קיצור דברים?- מלבד שלא שילמה לי את הכסף שהיא חייבת לי, היא מסלפת את כל ההסכמים בינינו ומשתמשת באיורים שלי בעוד שהיא לא שילמה עליהם.
לא כואב לי על הכסף שהיא לא משלמת לי- כואב לי ומגעיל אותי שיש התנהגויות כאלה בעולם וכזו כפיות טובה, ועוד יותר בעולם החרדי ״שאמור״ להיות מתוקן יותר.- מה שמסתבר, ממש לא מחוייב המציאות.)
97860452-8107-4F05-B841-63A2A1DA7C86.jpeg


שלחת לה את האיורים בקובץ איכותי????????????
קראתי את כל מה שכתבת - אוי, ממש התעצבנתי במקומך!
וטוב ש @מרים יעל העלתה חוויה אחרת מלקוחה, כך שאפשר להתנחם ולראות שיש גם כאלה וגם כאלה.
ואין מה לעשות עם ההיא? זהו? הרמת ידיים?

לא רציתי להעיק מדי על הפוסט האופטימי והחיובי של מרים יעל :)
אז העברתי את ההודעה ואני עונה לך פה-
אני מזמןןן הרמתי ידיים כי הצער שנגרם לי בתקשורת מולה היה גדולה יותר מצער וויתור על הכסף.
בעלי שלא הבין למה אני צריכה לוותר על כסף שמגיע לי ועבדתי עבורו- ניסה לדבר איתה שבוע שעבר (אני אמרתי לו שזה מקרה אבוד אבל הוא בכל זאת רצה) ועם איזו מסקנה הוא יצא? -שהיא מקרה אבוד- אה וגם שהיא מתישה.

קיצור... כרגע פשוט טוב לי לא לשמוע ממנה יותר וזה שכרי.
לא מאחלת לאף אדם לעבוד מול לקוחה שכזו.
אני את הלקח שלי כבר למדתי..

אה ועוד דבר-
תמידדדד תתעקשו עם לקוחות שההידברות וההתקשרות המקצועית שלכם תיהיה במיילים כדי שהכל יהיה כתוב..
אפילו אם הלקוח חוזר ואומר שנוח לו יותר לדבר בטלפון לה לה לי לה לה לה...
אל תיפלו בזה.

ובא לציון גואל.

בהצלחות חברים!
 

הגיבן

משתמש סופר מקצוען
אני רוצה להמציא/להחזיר לתיקונו מקצוע חדש/ישן:

מנג'ר.
אדם בעל חוש עסקי, דיפלומטיות, ניסיון בעולם הדפוס/או משהו אחר רלוונטי
ומספיק ידע בהליכי חוקים וזכויות יוצרים כדי להרתיע לקוחות מעצבנים.

הוא ינהל את כל הצד הזה של הלקוחות עבור צייר בתמורה לאחוז מסוים מהעסקאות שהוא יצליח לסגור. לאדם כזה יהיו מספר ציירים תחת ביטוחו וכך כל הצדדים מרוויחים. האוירדוף אחרי לקוחות, הוא ינהל את המשא ומתן, הוא יתבע באמת כאשר מקרים כאלה יקרו, הוא ינהל את החוזים.

אנחנו נצייר.

יאללה?

מי רוצה להיות המנג'ר שלי? הוא יקבל את ליבליב בעסקת חבילה.

עריכה:
אה. אני רואה שמישהו כבר הציע לפני. אז באמת, אין פה איזה מישהו שחושב שמתאים לו עבודה כזאת?
 

אריאלה+

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
ואוווו מה זה ההתנהגות הזאת? אנשים פשוט..פשוט...בעעע....נוורמינד...
הציור משקף בהתאם את התחושה :(((
ממש כפרת עוונות!! *נושמתתת*
עשית בשכל....-___-
העיקר את הצד הנורמלי בסופו של יום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  62  פעמים

לוח מודעות

למעלה