שיתוף איורים ובעיקר: (*ארוך) שיתוף רגשי ומחשבתי על ״לקוחות מאמללים״(-כמו שאני קוראת להם..)

yoyoBL

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
חס וחלילה להפסיק לעבוד עם הלב!
מה שכן אני ממליץ להגיע למצב בו את מצליחה ליצור לעצמיך סטנדרט ברמת ההשקעה.
לדעתי זו טעות ענקית לתת רמת עבודה גבוהה מהסטנדרט, במיוחד באיורים הראשונים משום שזה מעלה את הציפיות לשאר העבודה.
כדאי להתחיל ברגוע ובהמשך לפנק (אם הלקוח בא בטוב) אם יש צורך...

אל תשכחי,
אנחנו מאיירים לפרנסתנו,
אנחנו בהרבה מובנים מכונות לייצור איורים,
אנחנו בהחלט לא עושים אמנות אלא בידור לגיל הצעיר.

זה יעזור לך להוריד את רמת המעורבות הרגשית שלך ויאפשר לך לתקתק עבודות ועדין להינות מהתהליך, והכי חשוב זה יקרין ללקוח שאין מצב לטרטר אותך.

התקשורת עם הלקוחות זה ממש עולם ומלואו...
 

miri

מירי הס- אמנית ציור
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
מבינה את כאבך! זהו רק מבינה ולא מציעה פתרונות, לא רק כי זה לא דרך האמפתיה אלא פשוט כי אין לי:(
והציורים, אחד אחד! הכי עם האמא שם מאחורה
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
רחמונעס..
מכירים את זה שכשעובר מולכם מישהו עם כסא גלגלים ל''ע, אתם פתאום נזכרים להודות שיש לכם רגליים בריאות ב''ה?
אז זה מה שהפוסט הזה בעיניי.
שלא תדעו עוד צער.

אגב, למה לא לחתוך מהם?!
תודה על ההיזדהות..
למה לא לחתוך?
כי אני כן מנסה ליישר את ההדורים קודם..
כשזה לא הולך, אני מזכירה לעצמי שזה פרוייקט ארוך שעבדתי עליו הרבה ונשאר לי עוד קצת עד לסוף...ואני אוהבת ל״סיים דברים״
אז בעיקרון עכשיו אני במצב שאת המוטל עלי עשיתי.
סיימתי את כל האיורים לפי התיאור שקיבלתי ואחרי שכל איור עבר תיקונים וקיבל אישור.
זה שעכשיו הלקוח חוזר בו ודורש מימני תיקונים שחלקם הם בגדר ציור חדש לגמריייי- וכל זה כמובן הוא רוצה ללא שום תוספת תשלום.-(תוך כדי שהוא מאשים א-ו-ת-י בטעויות...אחרי שהוא עצמו אישר אותם כן? כבר אמרתי שהוא אישר אותן? כי הוא א-י-ש-ר אותןןןן!געח) זו כבר בהחלטטט בעיה שלו.
אז עכשיו אני מרשה לעצמי לחתוך.
ואני חותכת.
:)
שאפייססס.
 

מרים יעל

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
מעניין אותי אם אני היחידה שמהשיחה/ מייל הראשונים מזהה את הסוג של הלקוח וממהרת 'למיין' אותו? ואם אני היחידה אז יש מצב שאני ממש קריזיונרית :rolleyes: ומי יודע כמה לקוחות טובים הפסדתי- אופס
אבל לא יצא לי לקוח מאמלל כבר המון זמן ב"ה. אולי זה עובד?
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
כל כך התחברתי לכל מה שכתבת, ממש, אשקרה, לכל מילה וסימן פיסוק.
זה כל כך נכון ואמיתי!
תתפללו על לקוחות, חבר'ה. אין פתרון אחר.
אה, ותמיינו החוצה את הלקוחות המאמללים - מהשיחה הראשונה.
בהצלחה.
תודה..
מאוד מקווה שלא יקרה לי סיפור נוסף כזה ושלמדתי להקשיב לתחושות שלי להבא..
הצלחות לכולםםם
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מעניין אותי אם אני היחידה שמהשיחה/ מייל הראשונים מזהה את הסוג של הלקוח וממהרת 'למיין' אותו? ואם אני היחידה אז יש מצב שאני ממש קריזיונרית :rolleyes: ומי יודע כמה לקוחות טובים הפסדתי- אופס
אבל לא יצא לי לקוח מאמלל כבר המון זמן ב"ה. אולי זה עובד?
אני מזהה- כפי שאמרתי זה קרה לי פעמיים.שנה שעברה באזור פסח לפני ואחרי וגם השנה באותה תקופה.
יש עוד פנויות שקיבלתי מהם את הרושם שהם ״לקוחות מאמלללים בפוטנציאל״ -אבל ממילא לא התקדמתי איתם לעבודה.
אני חושבת שהסיבה שנפלתי ב2 העבודות המאמללות האלה הייתה הסיבה ששתי הלקוחות הציקו לי די הרבה ,דיברו איתו בטלפון והבטיחו הבטחות שכבר פשוט נכנעתי ,והתקדמתי איתם.
אל עבר החושך הנודע.

מה מעלה לך נורה אדומה על ללקוח מאמלל?
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הווו יאסס טנקיוו!~
emoji_u1f619.png

ורי לובליי! D: נראה כאילו הדמות בציור גדלה בכמה שנים והחליטה לעשות סלפי חדש באותה התנוחה
emoji_u1f609.png

רואים כמה השתפרת עם הזמן שעבר, היה לי פיצוץ אטום קטן של אושר במוח כשהוא השווה בין 2 האיורים
emoji_u1f60a.png


בקשר לאיורים למעלה תמיד זה מפתיע אותי מחדש כמה סטייל את יכולה להכניס באיורים יהודיים זה עושה נחת!

ובקשר לאומללות אי שם למעלה :| אני מבינה אותך מאוד טוב ואישית זה אחת הסיבות העיקריות שאני לא מוכרת (או ליתר דיוק הפסקתי לסחור ב-) איורים שלי כי הרגשתי שזה עושה לי רע בלב. (ויש גם כאלה שדווקא נחמדים אבל עדיין לא מבינים עניין וזה מתסכללל)
החלטתי לעשות מה שטוב לי כרגע.
אני אוהבת לאייר ואני לא רוצה שידבק לזה רגש של לחץ כעס ואומללות שיגרמו לי ליצור עוגות של כאב שמורכבות מקירות צלחות עגבניות והרבה מלח.
אבל, אני לא חושבת שאת צריכה להפסיק כמוני, להפך את כבר בתוך העסק הזה אז אל תוותרי.
מקסימום תכתבי עוד שרשור בפרוג ותמשיכי הלאה :)
אני מקווה שיום אחד אני כן אוכל לחזור ולמכור איורים שלי זה יכול להיות מאוד נחמד. כנראה זה לא יהיה בסטוקים ורק לבודדים אבל אי אפשר לדעת....
היי חזקה! ותמיד לזכור שיש גם את הלקוחות הנחמדים שצרך לתת להם צל"ש.
keep it up!
emoji_u1f44d.png
בקשר לכל המחמאות- הוחמאתי עד למאוד - תודה רבה ☺️
בקשר לחלק השני-
אני בהחלט חושבת שחלק מעניין השיתוף עוזר ״לסבול״ את זה יחסית הייתי אומרת.
אבל בוא נקווה שלא אצטרך לשתף עוד פוסט טראומה שכזה בשביל לשחרר קצת עצבים ותיסכול..
מקווה שתמצאי גם את את הדרך לעבוד בתחום מבלי עוגמות נפש..
ותודה על המילים החמות והמחזקות. :)
I will. ☀️✨⭐
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
וואו, לקרא את זה עם הגיפים האלו זה כזה סחרחורתתת

אבל אין מה לומר, בין סחרור לסחרור, הרגשתי את ליבי איתך
לא פסדר אנשים!
מקוה בשבילך ללקוחות חמודים יותר, לפחות כמו הציורים שלך :D
אמן, תודה ☺️
הציורים מדהימים! החדש משובח מהישן:)


כבוד
תודה רבה גם לך על חוות הדעת והפירגון ☺️
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מסכימה עם כל מילה. זה עוד יותר קשה כאשר אלו אנשים מוכרים- שכנים/ חברים... והם יודעים שאת נהנית מהעבודה וזה "הולך לך פשוט וברגע" (לטענתם), אז למה שלא תעשי לי טובה "קטנה"....
מחזקת את ידייך. לפעמים צרת רבים- חצי נחמה.
לא קרה לי ברוך ה׳ ושלא נדע :rolleyes:
תודה רבה על החיזוק ☺️
 

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
חס וחלילה להפסיק לעבוד עם הלב!
מה שכן אני ממליץ להגיע למצב בו את מצליחה ליצור לעצמיך סטנדרט ברמת ההשקעה.
לדעתי זו טעות ענקית לתת רמת עבודה גבוהה מהסטנדרט, במיוחד באיורים הראשונים משום שזה מעלה את הציפיות לשאר העבודה.
כדאי להתחיל ברגוע ובהמשך לפנק (אם הלקוח בא בטוב) אם יש צורך...

אל תשכחי,
אנחנו מאיירים לפרנסתנו,
אנחנו בהרבה מובנים מכונות לייצור איורים,
אנחנו בהחלט לא עושים אמנות אלא בידור לגיל הצעיר.

זה יעזור לך להוריד את רמת המעורבות הרגשית שלך ויאפשר לך לתקתק עבודות ועדין להינות מהתהליך, והכי חשוב זה יקרין ללקוח שאין מצב לטרטר אותך.

התקשורת עם הלקוחות זה ממש עולם ומלואו...
חחח זה היה בשביל ההקצנה- ברור שאני לא רוצה ולא יכולה להפסיק לעבוד עם הלב.
בלתי אפשרי.. אם ראיתם לב מהלך ברחוב-זאת אני.-מבין עד כמה זה בעייתי? :cool:(שוב מקצינה..הכל טוב..)

אני לא ״מפציצה״ על ההתחלה, אני בהחלט עובדת בצורה שתיארת,
אבל הנוסחא הזה שאמורה לתת משוואה שווה ל =לקוח נעים ומכבד -לא עובדת על לקוחות מאמללליםםםםםם!!.
:confused:


הכל טוב..
ותודה על תגובתך ☺️
 

מרים יעל

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
מה מעלה לך נורה אדומה על ללקוח מאמלל?
הקול שלו/ה... או הצורת פנייה שלו/ה...
אם יש לו/ה מדי הרבה זמן פנוי? האם כבר במייל הראשון הם נותנים פרטים ענייניים, או שהם רק 'מגששים' ו'רוצים לדעת בגדול' אם 'אני פנויה לחצי שנה הקרובה'?
ויש עוד המון סימנים ונראה לי שזה גם הרבה אינסטינקטים ונסיון, אני פשוט לא מתווכחת עם האינטואיציה שלי בתחום הזה. זה לא שיש לי איזה דעה מוקדמת על לקוח, אז התחושת בטן שלי לא משוחדת, ואני הולכת איתה. היא מבינה אותי. כמו נס קפה.

עריכה: הא, ולא עובדת, בשום מקרה, עם משפחה או חברים.
אף פעם.
ותרשמו את זה לפניכם.
אם אני מציירת למשפחה וחברים- זה רק בתנאי שאני מוכנה לעשות את זה בחיני חינם, והם יודעים שזה בחינם.
כל מקרה אחר לא קורה.

לאף אחד, אף פעם, לא קרה נזק מתמשך בגלל שהוא סירב בנימוס לעבוד עם קרובים.
מצד שני, כמה אנשים חוו תיסכולים, מריבות, שנאה, אי הבנות, טינות חבויות, לשון הרע ורכילות וחובות לא משולמים, בגלל שערבבו משפחה ועבודה?
אל תעשו את זה.
אם בת דודה/ אחות של חברה / אבא של גיסך רוצה עבודה, פשוט תתחמקו בנימוס,ולא חייבים לפרט למה, אבל אם אתם חייבים אתם יכולים להגיד שאתם עסוקים או משהו, ותתנו פרטי קשר של ציירים אחרים. הם לא יחטפו שבץ אם הם ידעו שיש עוד ציירים בעולם הזה.
 
נערך לאחרונה ב:

ליבליב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
@ליבליב
הציורים מקסימים לגמרי
וכיף לראות את ההשתדרגות שלך.
לגבי האומללות- מזדהה איתך. רבות מאיתנו היו שם):
ומדי פעם יש נפילות, אאוץ'.
הרבה כח ולהמשיך לעבוד מכל הלב ובשמחה!
מקסימה תודה על הפירגון ועל העידוד...
יום חדש התחלה חדשה :)
הצלחות לך ולכולנו ☺️
 

נעה כץ

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
התקשורת עם הלקוחות זה ממש עולם ומלואו...
ממש כך, זה חלק מהאתגר שלנו.
ביננו - בלי ללמוד גם את הקטע הזה היה קצת משעמם. לא לאכול אותי
מה מעלה לך נורה אדומה על ללקוח מאמלל?
קטנתי אבל בכל זאת - כשהוא פונה אלי ואומר : שווה לך, תתפרסמי, תתקדמי, יהיה לך תיק עבודות יותר שמן, אנחנו עובדים הרבה עם מאיירים ונוכל להעביר אליך עבודות נוספות אם נהיה מרוצים.
כל מיני מילים יפות.
מי שאני לא סגורה לגביו אני נותת לו הצעת מחיר הכי מחמירה! ואם הוא מאשר בחתימתו ללא נדנודים, אז עשיתי את שלי והשאר- בס"ד.
 

אריאלה+

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
בקשר לכל המחמאות- הוחמאתי עד למאוד - תודה רבה ☺️
בקשר לחלק השני-
אני בהחלט חושבת שחלק מעניין השיתוף עוזר ״לסבול״ את זה יחסית הייתי אומרת.
אבל בוא נקווה שלא אצטרך לשתף עוד פוסט טראומה שכזה בשביל לשחרר קצת עצבים ותיסכול..
מקווה שתמצאי גם את את הדרך לעבוד בתחום מבלי עוגמות נפש..
ותודה על המילים החמות והמחזקות. :)
I will. ☀️✨⭐

בכיףף! ואמןן! ✨ D: ✨ (גנבתי לך ת'נצנץ)
מברכת חזרה שלא תאלצי לאמץ את אצבעותיך לפוסטים כאלה אלא רק לדברים טובים :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  62  פעמים

לוח מודעות

למעלה