Dm6/B ליתר דיוק (B מסמל את הבס)לדוג' לה מינור- Dm6 זה בעצם בי חצי מוקטן
אם יורשה לי -כתלמיד הדן לפני רבותיו... - לא נראה לי שיש שם חצי מוקטן, אלא פעם אחת B7 ופעם שניה מוקטןלדוג'- שמע קולינו- במילים ה' אלוקינו
גם בשיר הזה אני לא מוצא מוקטן או חצי, אם הכוונה לקטע של "לבך חוסים סלחתי", יש שם דומיננטה שניונית B או B7.פנה לעלבון
שעה ניביגם בשיר הזה אני לא מוצא מוקטן או חצי, אם הכוונה לקטע של "לבך חוסים סלחתי", יש שם דומיננטה שניונית B או B7.
הכל תלוי בהרמוניה שבחרת לשיםאם יורשה לי -כתלמיד הדן לפני רבותיו... - לא נראה לי שיש שם חצי מוקטן, אלא פעם אחת B7 ופעם שניה מוקטן
וגם בתחילת הפזמון (בחזרה השניה) אחרי המילה "וקבל" הקול שני שר B מוקטן
אשמח לאישור\תיקון
מקובל לשים בס רה בהרבה מקריםDm6/B ליתר דיוק (B מסמל את הבס)
אשמח אם תוכל יותר להרחיב על כך למה סי דורש פתרון בבס דו ואיך am וdm פותרים אותו.וממילא רק כאשר יש אחרי החצי מוקטן Am ו Dm מתאים לשים חצי מוקטן עם בס סי
אחרי הסי שצריך דו זה מובן שזה דומיננטה שלו בגלל שהוא חצי טון מתחתיו, אבל למה פה נפתר במי להפך המי בגלל שהוא חצי טון מתחת ידרוש שוב פתרון ונחזור לפה, לא?לפי החוק אחרי הסי בטריטון חייב להיות דו. ואחרי הפה- מי
עצם זה יוצא אקורד מוקטן שהשבע שלו מוגדל- תרתי דסתרי?שאלה קטנה,
האם שייך אקורד כזה
בס - B
B-D-F-Bb ?
דהיינו, שייך אקורד מוקטן, שה-7 שלו נשאר כמות שהוא (לא מוקטן, אלא חצי טון תחת הבס)?
ושאלה נוספת, למה ראיתי כותבים Bbb, למה לא לכתוב A וזהו?
קודם כל השבע של B הוא A ולא Bb כי השבע לא נקרא על פי התוצאה הסופית אלא על פי המרווחים של הטוניםשאלה קטנה,
האם שייך אקורד כזה
בס - B
B-D-F-Bb ?
דהיינו, שייך אקורד מוקטן, שה-7 שלו נשאר כמות שהוא (לא מוקטן, אלא חצי טון תחת הבס)?
ושאלה נוספת, למה ראיתי כותבים Bbb, למה לא לכתוב A וזהו?
בגלל ש-מי הוא צליל יציב בסולם וההפרש בין פה למי הוא חצי טון כמו בין סי לדו, זאת הסיבה שאקורד מושהה (sus4) כל כך דורש פתרון למז'ור שאחריו.אבל למה פה נפתר במי להפך המי בגלל שהוא חצי טון מתחת ידרוש שוב פתרון ונחזור לפה, לא?
בטריטון זה הכרחי לגמרילעומת פה שטוב להוביל אותו ל-מי אבל אין זה הכרחי.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיון
פתיחת מסלול:
התכנית המקצועית להכשרת אדריכלי פנים ומעצבים
לעבוד בתחום האדריכלות תוך שנתיים בלבד! וללמוד תכנים בלעדיים שיתנו לך יתרון ענק וביקוש גדול בשוק!
מסלול לגברים
25.07
י"ט תמוז
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
25.07
י"ט תמוז
פתיחה חגיגית:
תשכחו מכל מה שהכרתם!
גם עיצוב גרפי, גם בניית אתרים וגם בינה מלאכותית, בקורס אחד, חדשני ומפוצץ תוכן!
סילבוס חדש!
30.07
כ"ד תמוז
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
תהילים פרק לב
א לְדָוִד מַשְׂכִּיל אַשְׁרֵי נְשׂוּי פֶּשַׁע כְּסוּי חֲטָאָה:ב אַשְׁרֵי אָדָם לֹא יַחְשֹׁב יְהוָה לוֹ עָוֹן וְאֵין בְּרוּחוֹ רְמִיָּה:ג כִּי הֶחֱרַשְׁתִּי בָּלוּ עֲצָמָי בְּשַׁאֲגָתִי כָּל הַיּוֹם:ד כִּי יוֹמָם וָלַיְלָה תִּכְבַּד עָלַי יָדֶךָ נֶהְפַּךְ לְשַׁדִּי בְּחַרְבֹנֵי קַיִץ סֶלָה:ה חַטָּאתִי אוֹדִיעֲךָ וַעֲוֹנִי לֹא כִסִּיתִי אָמַרְתִּי אוֹדֶה עֲלֵי פְשָׁעַי לַיהוָה וְאַתָּה נָשָׂאתָ עֲוֹן חַטָּאתִי סֶלָה:ו עַל זֹאת יִתְפַּלֵּל כָּל חָסִיד אֵלֶיךָ לְעֵת מְצֹא רַק לְשֵׁטֶף מַיִם רַבִּים אֵלָיו לֹא יַגִּיעוּ:ז אַתָּה סֵתֶר לִי מִצַּר תִּצְּרֵנִי רָנֵּי פַלֵּט תְּסוֹבְבֵנִי סֶלָה:ח אַשְׂכִּילְךָ וְאוֹרְךָ בְּדֶרֶךְ זוּ תֵלֵךְ אִיעֲצָה עָלֶיךָ עֵינִי:ט אַל תִּהְיוּ כְּסוּס כְּפֶרֶד אֵין הָבִין בְּמֶתֶג וָרֶסֶן עֶדְיוֹ לִבְלוֹם בַּל קְרֹב אֵלֶיךָ:י רַבִּים מַכְאוֹבִים לָרָשָׁע וְהַבּוֹטֵחַ בַּיהוָה חֶסֶד יְסוֹבְבֶנּוּ:יא שִׂמְחוּ בַיהוָה וְגִילוּ צַדִּיקִים וְהַרְנִינוּ כָּל יִשְׁרֵי לֵב: