לאחר שהאשכול טעויות במחזור נהפך להיות ל"טעויות בסידור" כמו
אין בכוונת אשכול זה לציין שינויי נוסחאות בין אשכנז ספרד ע"מ וכו' אלא בהבדלים שנמצאו בין דפוסים שונים לאותו הנוסח, כתוצאה מטעויות או מסיבות אחרות
במוסף לראש חודש
אֱלהֵינוּ וֵאלהֵי אֲבותֵינוּ. חַדֵּשׁ עָלֵינוּ אֶת הַחדֶשׁ הַזֶּה לְטובָה וְלִבְרָכָה. לְששון וּלְשמְחָה. לִישׁוּעָה וּלְנֶחָמָה. לְפַרְנָסָה וּלְכַלְכָּלָה. לְחַיִּים טובִים וּלְשָׁלום. לִמְחִילַת חֵטְא וְלִסְלִיחַת עָון. (בשנת העיבור עד חודש ניסן וּלְכַפָּרַת פָּשַׁע). וִיהִי הַחדֶשׁ הַזֶה סוף וְקֵץ לְכָל צָרותֵינוּ. תְּחִלָּה וָראשׁ לְפִדְיון נַפְשֵׁנוּ. כִּי בְעַמְּךָ יִשרָאֵל בָּחַרְתָּ מִכָּל הָאֻמּות. וְחֻקֵּי רָאשֵׁי חֳדָשִׁים לָהֶם קָבָעְתָּ:
בָּרוּךְ אַתָּה ה'. מְקַדֵּשׁ יִשרָאֵל וְרָאשֵׁי חֳדָשִׁים:
בשנה מעוברת צריך לענות אמן לאחר " וְלִסְלִיחַת עָון" או רק לאחר "וּלְכַפָּרַת פָּשַׁע"? ומדוע??
בבית כנסת שמעתי פעם ככה ופעם ככה!
כִּמְדֻבָּר
מעלֵה עשן
ע"כ מתאים לפתוח אשכול חדש תחת הכותרת המתאימהמחיה מתים ב
אין בכוונת אשכול זה לציין שינויי נוסחאות בין אשכנז ספרד ע"מ וכו' אלא בהבדלים שנמצאו בין דפוסים שונים לאותו הנוסח, כתוצאה מטעויות או מסיבות אחרות
במוסף לראש חודש
אֱלהֵינוּ וֵאלהֵי אֲבותֵינוּ. חַדֵּשׁ עָלֵינוּ אֶת הַחדֶשׁ הַזֶּה לְטובָה וְלִבְרָכָה. לְששון וּלְשמְחָה. לִישׁוּעָה וּלְנֶחָמָה. לְפַרְנָסָה וּלְכַלְכָּלָה. לְחַיִּים טובִים וּלְשָׁלום. לִמְחִילַת חֵטְא וְלִסְלִיחַת עָון. (בשנת העיבור עד חודש ניסן וּלְכַפָּרַת פָּשַׁע). וִיהִי הַחדֶשׁ הַזֶה סוף וְקֵץ לְכָל צָרותֵינוּ. תְּחִלָּה וָראשׁ לְפִדְיון נַפְשֵׁנוּ. כִּי בְעַמְּךָ יִשרָאֵל בָּחַרְתָּ מִכָּל הָאֻמּות. וְחֻקֵּי רָאשֵׁי חֳדָשִׁים לָהֶם קָבָעְתָּ:
בָּרוּךְ אַתָּה ה'. מְקַדֵּשׁ יִשרָאֵל וְרָאשֵׁי חֳדָשִׁים:
בשנה מעוברת צריך לענות אמן לאחר " וְלִסְלִיחַת עָון" או רק לאחר "וּלְכַפָּרַת פָּשַׁע"? ומדוע??
בבית כנסת שמעתי פעם ככה ופעם ככה!