היה תקדים לזה אצלנו באופקים אחרי הכניסה של דן בדרום.
המשרד הבין שהתכנון לא טוב, וגם שאין סיכוי שהחברה תצליח לעמוד בלו"ז ובתוך זמן מאוד קצר שונו מסלולי הקווים הפנימיים והקווים לבאר שבע.
היה תקדים לזה אצלנו באופקים אחרי הכניסה של דן בדרום.
מה לא טוב בשינוי?מה עם הקווים 277 ו577? נשארים כרגיל?
מירושלים לאלעדמה לא טוב בשינוי?
לחלוטין!אני חושב שזה חסר תקדים שתוך כמה שבועות מחזירים הכל לקדמותו
תוך כמה זמן? שינו מסלולים או שהחזירו הכל לקדמות?היה תקדים לזה אצלנו באופקים אחרי הכניסה של דן בדרום.
המשרד הבין שהתכנון לא טוב, וגם שאין סיכוי שהחברה תצליח לעמוד בלו"ז ובתוך זמן מאוד קצר שונו מסלולי הקווים הפנימיים והקווים לבאר שבע.
ומאיפה הם יצאו?מירושלים לאלעד
אוטובסים שוממים יוצאים מארזים
ואוטובסים מפוצצים על המסלול
לבטל את היציאה מארזים במיידי!!!!
לפני הכניסה של דן בדרום פעל באופקים קו מעגלי אחדתוך כמה זמן? שינו מסלולים או שהחזירו הכל לקדמות?
אתה כנראה מתכוון לבטל את היציאה המהירה של 577 דרך הכניסה לעיר, אבל מה הקשר הארזים הם יצאו משם עוד לפני השינוימירושלים לאלעד
אוטובסים שוממים יוצאים מארזים
ואוטובסים מפוצצים על המסלול
לבטל את היציאה מארזים במיידי!!!!
הכוונה היתה ברורה לרוצה להביןומאיפה הם יצאו?
מה לא טוב בשינוי?
477 זה קו שלא עושה את הסיבוב הרגיל בירושלים, הוא נוסע לדעתי להר נוף. כך שהוא גם לא אמור להיות מלא, והתדירות שלו ממש נמוכה וספציפית.לא יוצא לי הרבה לנסוע לירושלים אבל ביום שישי חזרתי מי-ם עם 277 ולא היה לי מקום ומבעד לחלון ראינו 477 ריק
אני לא מודע איך זה בד"כ תגידו אתם
קו 277 עמוס ממש, בעוד 577 כמעט ריק. לא נוח בעליל שצריך לחכות ל277 ואז הוא גם מתעכב ועמוס. ו577 כבר לא ריאלי, כי המיקום לא נוח והתדירות מוגזמת, קו יוצא אחת להרבה זמן.
בנוסף גם שינו את לוח הזמנים, קיצור, לא משהו בכלל.
היציאה מארזים בקו 277 זה רק מטעמי נוחות של החברה ולא לתועלת הנוסעים כללהאיסוף של 277 הוא לא נורמלי,
{יציאה מארזים דרך בגין, איסוף מירמיהו וכו׳ עד צומת רמות שוב, ואת כל רמות, זה מטורף...}
חייב להיות קו ישיר כמו 577,
אם ההתעקשות של או הכל או כלום מצד שני הצדדים תיפסק ייקבע מסלול מאוזן לקו אחד שיעשה איסוף כל הזמן!
אפשר עוד מיליון דברים,היציאה מארזים בקו 277 זה רק מטעמי נוחות של החברה ולא לתועלת הנוסעים כלל
אף אחד כמעט לא עולה שם, וגם מי שצריך לעלות בצומת רמות יכול לעלות בהמשך לקראת סוף המסלול, המסלול האמיתי מבחינת הנוסעים מתחיל מהכניסה לעיר -גב"ש
אפשר בהחלט לוותר על גב"ש (תחנה אחת בלבד) להוציא את הקו מהתחנה המרכזית ואז את המסלול של ירמיהו-שמגר-שפע חיים-רמות, כמו המון קווים של בני ברק קרית ספר ועוד
ביום שקווי בני ברק ומודיעין עילית יצאו מהארזים גם אלעד תצא מהארזים לא דקה אחת קודם!אפשר עוד מיליון דברים,
אבל בסוף יש מסוף חדש וכמו כל עם ישראל גם תושבי אלעד יצטרכו להתמודד עם זה {לאף אחד זה לא נח}
לכן צריך באמת לחשב מחדש אבל לא לבטל את הישיר אלא לשנות את המאסף!
{בעיקר להבין שהבעייה קודם במאסף ולא בישיר!!}
{הייתי מציע שקו אחד יצא לכיוון רמות מהארזים, והשני יעשה איסוף מהארזים כמו קווי אשדוד}
מה שכבודו מנסה לומר, מקווה שיש בכלל אוזן קשבת לפי הסגנון...כבודו מפמפם
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: