מי שלא מקיים נהרג, אפי' בלא דינים רגילים של עדות ואין כאן המקום להרחיב.
מי הורג אותו? ואם הוא טוען שהוא כן מקיים ומישהו סתם העליל עליו? כתבתי סך הכל שצריך להוכיח. זה הכל. ואי אפשר לומר "מן הסתם הוא בעל עבירה ומן הסתם צריך להרוג אותו".
פשוט לקחו פרק מהנביא והלבישו עליו את כל מאורעות שמחת תורה
וזה מופץ כביכול זה כתוב בנביא
זכורני גם כשחטפו את רגב וגולדווסר חבר חילוני שלח לי שהוא קיבל במייל פסוק שבו שלושתם מופיעים, משהו עם "מי-זהב". ולא רק במלחמות, המצאות של פסוקים, הלכות ואפילו של רבנים שלא קיימים רצים ברשתות החברתיות אצל אחינו שלא בודקים את האמת.
@חגי פאהן אתה מתעלם בכוונה ממה שכתבתי?
כן, כי חשפת את בורותי בנושא. לגבי היובל נוהג - כיון שהציטוט שפותח האשכול הביא מדבר על זמן שבו יש מדינת הלכה, אם כבר אז כבר אפשר להעמיס גם שבאותו זמן היובל נוהג. קראתי בפנים את הרמב"ם שהבאת, גוי שחידש מצוה מדעתו חייב מיתה בידי שמים, השאלה שלי היא האם זה מפקיע אותו מהדין שאנחנו מצווים להחיותו?