תח"צ שימוש מושכל בתח"צ לאור השינויים

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
רלוונטי לילדים מה שכתבת?
לי יש חופשי שנתי...
ומי אומר שזה בהכרח שווה לי?
לילדים גם ככה ההנחה נשארה (50%)
אז זה כמעט לא רלוונטי כל הקומבינות
וחופשי ארצי לילדים עולה סה"כ 112.5 לחודש אז מי שנוסע הרבה זה ודאי שווה לו
 

מני דגני

משתמש מקצוען
אולי לעשות גמ"ח של רב קווים שתיקפו איתם ואפשרי להשתמש בהם
כי יש 90 דקות אז להעביר למישהו אחר

מישוה אמר לי ששאל רב בענין, ואמר לו כי היות ומטרת החופשי הינה לעודד נסיעה בתחב"צ על פני רכב פרטי אזי ייתכן להתיר אופן כזה על פי חוקיהם, כי סוכ"ס גם אני כעת אסע בתחב"צ ולא ברכב פרטי בגלל החופשי חודשי. לא לוקח אחריות.
לעלות לאוטבוס בלי לשלם זה גזל גמור
מבירור שעשיתי בעניין, החברה מקבלת כסף ממשרד התחבורה פר נוסע חוץ מהתקציב שהיא מקבלת בכללי.
ואם מתחכמים ולוקחים רב קו של אדם אחר ולא משלמים זה גזל מחברה פרטית בלי קשר למדינה.
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
לעלות לאוטבוס בלי לשלם זה גזל גמור
מבירור שעשיתי בעניין, החברה מקבלת כסף ממשרד התחבורה פר נוסע חוץ מהתקציב שהיא מקבלת בכללי.
ואם מתחכמים ולוקחים רב קו של אדם אחר ולא משלמים זה גזל מחברה פרטית בלי קשר למדינה.
מהחברה הוא לא מפסיד. כי היא מקבלת פר נוסע והוא אכן מתקף. וזה לא משנה אם זה אותו נוסע או נוסע אחר.
 

מני דגני

משתמש מקצוען
מהחברה הוא לא מפסיד. כי היא מקבלת פר נוסע והוא אכן מתקף. וזה לא משנה אם זה אותו נוסע או נוסע אחר.
מי אמר לך
יש מצב שעל אותו נוסע שמתקף בסטטוס מעבר או חופשי חודשי היא מקבלת סכום שונה מנוסע חדש שצריך לשלם סכום מלא
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מי אמר לך
יש מצב שעל אותו נוסע שמתקף בסטטוס מעבר או חופשי חודשי היא מקבלת סכום שונה מנוסע חדש שצריך לשלם סכום מלא
"יש מצב" זה אפשרות לא ברורה. לא ה"בירור" שערכת.
בעבר הרחוק העלו פה חוזה של משרד התחבורה עם החברות, שם הובא שמקבלים סכום מסוים על כל תיקוף. אני לא זוכר מתי ואיפה, כך שאני לא יכול להביא לך קישור. אולי יש עוד סעיף, אבל מה שכתבת זו לא הוכחה.
 

מעט דבש

משתמש רשום
וזו סיבה נוספת לא לתקף שוב באותה נסיעה, כי זה גורם שהמדינה תשלם לחברה תשלום נוסף על התיקוף החדש, למרות שיש כאן רק נוסע אחד בנסיעה אחת.
זאת חוץ מהבעיה שנסיעה באורך גדול מחייבת תשלום גדול יותר, ולא יועיל לחלק אותה כביכול לשני חלקים.
 

מני דגני

משתמש מקצוען
"יש מצב" זה אפשרות לא ברורה. לא ה"בירור" שערכת.
בעבר הרחוק העלו פה חוזה של משרד התחבורה עם החברות, שם הובא שמקבלים סכום מסוים על כל תיקוף. אני לא זוכר מתי ואיפה, כך שאני לא יכול להביא לך קישור. אולי יש עוד סעיף, אבל מה שכתבת זו לא הוכחה.
היום שלשנינו לא ברור האם התיקוף של מעבר או חופשי הוא אותו סכום של תיקוף רגיל
מייצרת שצריך להימנע מכל העצות שנכתבו לעיל מחשש ספק גזל
אני כתבתי שעשיתי בירור בכללי על הענין של לעלות בלי לשלם האם זה גניבה מהמדינה או מהחברה
וזה משפיע גם על הנידון שלנו.
 

קדוש!!!

משתמש פעיל
עריכה תורנית
בהמעניינים כתבו על אותו מקרה שאפשר לתקף שוב בבית חורון ע"י המעבר מצורף
 

קבצים מצורפים

  • _נסיעה_מוזלת.JPG
    _נסיעה_מוזלת.JPG
    KB 83.9 · צפיות: 34

דיסק שרוט

משתמש מקצוען
יש כאן מישהו מביתר
איך מתקפים מביתר לירושלים והפוך חלק מהתחנות בתוך התחום וחלק מחוץ לתחום
מה קורה בפועל
 

כח הרצון

משתמש מקצוען
שיהיה דף במעלית ולכתוב את שמכם ותאריך ונשאר עד 21:00 בערב להשתמש בו
ושכנים יקחו ויסעו ויחזירו את הכרטיס לבעלים
אם אתה כבר לא משלם, לא יותר קל לעלות בלי לתקף בכלל?
מה יוצא לכם מההתחכמות הקטנונית הזו? ועוד באיצטלא של חבלי משיח...

אגב מה תעשה אם בחזור יגמר לך המעבר של השכן? תאלץ לשלם חלילה?
 
נערך לאחרונה ב:

המחזק

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אם אתה כבר לא משלם, לא יותר קל לעלות בלי לתקף בכלל?
לעלות לאוטבוס בלי לשלם זה גזל גמור
מבירור שעשיתי בעניין, החברה מקבלת כסף ממשרד התחבורה פר נוסע חוץ מהתקציב שהיא מקבלת בכללי.
ואם מתחכמים ולוקחים רב קו של אדם אחר ולא משלמים זה גזל מחברה פרטית בלי קשר למדינה.
למה להוציא דברים מהקשרם????
מי דיבר על לגנוב???????????
ידוע שיש חוק בחופשי חודשי שאסור להעביר!!!
ולכן זו הסיבה שאין אפשרות לעשות חופשי חודשי באנונימי
אבל לגבי תיקוף רגיל מותר להעביר ואין שום חוק כזה !!! ולכן יש אפשרות מעבר גם באנונימי כי אין שום בעיה להעביר
אתם רוצים בכל זאת לשלם סתם כי בא לכם לפנק את המדינה הטובה (שמשתדלת בכל יכולתה לפנק אתכם בכל הזדמנות) אין שום בעיה לפני שאתה מתקף את הרב קו תלחץ על הפלוס ותפנק כמה שבא לך....
 
נערך לאחרונה ב:

במבונה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
וזו סיבה נוספת לא לתקף שוב באותה נסיעה, כי זה גורם שהמדינה תשלם לחברה תשלום נוסף על התיקוף החדש, למרות שיש כאן רק נוסע אחד בנסיעה אחת.
זאת חוץ מהבעיה שנסיעה באורך גדול מחייבת תשלום גדול יותר, ולא יועיל לחלק אותה כביכול לשני חלקים.
אם יורדים מהאוטבוס ועולים בחזרה על אותו אוטובוס זה כן בסדר?
אם כן אז אין שום בעיה עם זה.
טיפשות שלהם ברפורמה, או שזה בכוונה.
 

מעט דבש

משתמש רשום
אם יורדים מהאוטבוס ועולים בחזרה על אותו אוטובוס זה כן בסדר?
אם כן אז אין שום בעיה עם זה.
טיפשות שלהם ברפורמה, או שזה בכוונה.
כל זמן שאדם נוהג לפי הכללים שהם יצרו (גם אם הוא מתחכם), אין בעיה.
כל שימוש אחר באוטובוס נוגד את כוונת הבעלים.
 

ברכה וישועה

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
להעביר רב קו לאדם אחר כדי שישתמש במעבר של ה90 דקות זה גזל
(אלא א''כ סובר שזה נחשב שגוזל את המדינה ונוהג על דעת הרבנים שסוברים שמותר לגזול את המדינה)
כבר נכתב באריכות ע"י דיינים שבדקו את הנושא לעומק [ניתן לעיין בקובץ בית אהרן וישראל ע"י בעמח"ס משפט המזיק] שגם לסוברים שמותר לגנוב מהמדינה אסור לגנוב בתחבורה ציבורית כי בפועל גם לבעלי החברות יש מזה הזק ואין כאן המקום להאריך
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

לוח מודעות

למעלה