התייעצות שיווק של סמינר

מצב
הנושא נעול.

פרספכתיבה

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
לשנות שם זה א' כל! ועדיף גם את הרכב ההנהלה- לדוג' שהסגנית תהפך למנהלת וכדו' שהסמינר כבר יקרא יותר על שמה
וכולםםם יבינו שנעשה שינוי אמיתי מהותי אמיתי ואיכותי בסמינר.
להתחיל לפרסם במקומונים פופולריים בעיר כתבות יח"צ על הזמינר ועל דרך ההשקפה והחינוך שלו\ על פעילויות יוצאות דופן- מכתבי תודה של הורים וכאלה...
לארגן ערב אמהות חינמי מרתק עם מרצים\מרצות מבוקשות או מצגת עוצמתית שנשים מאוד רוצות לראות ואז רגע לפני שהמרצה הכי מבוקש עולה על הבמה תעלה על הבמה נציגת הסמינר - אישיות כריזמטית שמדברת רהוט ותתן כמה מילות הקדמה על הסמינר ועל הייחודיות שלו והמיוחדות שלו, ואם המצב ממש קשה כלומר שאין אחד בעיר שלא חושב שהסמינר עבר שינוי לרעה וזה מאוד מאוד מפורסם- הייתי מציעה שהיא תזכיר ברמז עדין שהיתה תקופה של קצת ירידה כתוצאה מכמה אילוצים שגרמו לסמינר להכניס אליו בשגגה דברים פחות מתאימים, אבל עכשיו לקראת תשפ"ב הופקו הלקחים והסמינר יוצא לדרך חדשה בפיקוחו והכוונתו הצמודה של הרב ...
ואם אפשר להביא גם את נשיא הסמינר שידבר קצת
אפשר גם לארגן יריד צדקה גדול מרשים בסמינר שפתוח לכל ילדי העיר
ככה אמהות ירגישו חופשי לבוא להסתובב שם ולחוות קצת את הרמה של הבנות והחינוך מקרוב... ולראות לבד במה מדובר.

אם יש בסמינר מסלולים- אז שבמקום שיעור מבחן הן תעשנה יום חדרים מושקע בנושא חינוכי לבנות כיתות ח'
וכל יום תביאו לשם קבוצה מבית ספר אחר -
אצלינו במודיעין עילית היה סמינר שעשה את זה שנה שעברה...ופשוט לא יאומן כמה זה תרם!!!
בנות שלא חלמו לכיוון ללכת לשם אחרי שהיו שם ונפגשו עם הבנות וההווי התרשמו ונרשמו.

זה תהליך שלוקח זמן לשנות שם של מקום. זה לא על רגל אחת הוקוס פוקוס
אבל עם התמדה סבלנות והמון תפילה בעז"ה תצליחו!!!
 

אסתי H

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
זה נכון.
יש נקודה נוספת- הבנות לא מספיק מעריכות את המקום שהן נמצאות, רק הבנות שיוצאות אח"כ ללמוד בסמינרים אחרים פתאום מתחילות להעריך את הסמינר (זה מאוחר מידי)
אבל איך משנים את זה???

לא מתאים לתקופה... אבל ערב בוגרות זה דבר שעושה רעש חיובי...
 

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
יש נקודה נוספת- הבנות לא מספיק מעריכות את המקום שהן נמצאות, רק הבנות שיוצאות אח"כ ללמוד בסמינרים אחרים פתאום מתחילות להעריך את הסמינר (זה מאוחר מידי)
זה מה שהתכוונתי כשכתבתי
צריך באמת לבדוק מה הציבור חושב. למה אנשים לא שולחים? אולי יש להם סיבה טובה??
כשהבנות לא מספיק מעריכות את המוסד בו הן לומדות, זה סיבה מספיק טובה לאנשים למה לא לשלוח.
פטריוטיות זה א"ב במוסד. במיוחד כשמדובר בגילאים הללו.
 

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
כשהבנות לא מספיק מעריכות את המוסד בו הן לומדות, זה סיבה מספיק טובה לאנשים למה לא לשלוח.
פטריוטיות זה א"ב במוסד. במיוחד כשמדובר בגילאים הללו.
עובדים על זה המון, אני מרגישה שהן כ"כ מפונקות עד שהן מרגישות שכולם חייבים להם בלי סוף ואם העירו או לא עשו בדיוק מה שהן רוצות- אז רע להן!
 

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

פרפר סגול

משתמש מקצוען
אני חושבת שלפני שעושים בלגן.
אתם בעצמכם צריכים לשבת ולחשוב.
ואגב, אם את רק מורה ללא השפעה על ההנהלה - אין לך הרבה מה לעשות.
על מה לחשב?
מי קהל היעד שלכן?
מה הקהל הזה רוצה- בתחומים הבאים:
-למידה -כמה, איך, רמה
- תקנון
-פעילות חברתית ועוד פרמטרים.

אח"כ צריך להתבונן איפה אתם ממוקמים היום ביחס לרצונות שפורטו לעיל.
את אומרת שבנות לא מספיק מעריכות- אפשר ליצר פטריוטיות.

ובנושאים כאלו חשוב לייצר צוות חשיבה.
אב
 

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
או שכן הוא?...
זה לא באינטרסים של המנהל?
הוא לא מבין את זה מצידו הדבר הכי טוב זה להתקשר לכל הבנות בעיר ולשכנע אותם.
בזה צריך להשקיע לדעתו.
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
המנהל קמצן בדברים שלא ניראים ל מהותיים.
זו גם יכולה להיות סיבה.
אנשים אוהבים רוחב לב.
המנהל אמור לפעול עם מסגרת תקציב ברורה.
לא "להתקמץ".
ויכול להיות שהוא חושב על דברים חיוניים שהם "סתם".
 

אסתי H

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
הוא לא מבין את זה מצידו הדבר הכי טוב זה להתקשר לכל הבנות בעיר ולשכנע אותם.
בזה צריך להשקיע לדעתו.
זה לא יעלה יותר זול...
אוף קורונה. באתי לכתוב לך שאולי לפרסם הרצאות מפי איזה רב או רבנית "שווים" בחסות הסמינר במבנה הסמינר...
 

נקודת זינוק

משתמש פעיל
אם אתם הולכים על כיוון של סמינר פתוח, וזה הבידול שלכם, תציעו אולי מגמות פחות מקובלות, שאין אצל המתחרים (ומסלולים כנ"ל שיהוו המשך למגמות, כדי למנוע בריחה בי"ג...)

גם תלוי מאד באיזו עיר אתם, כי זה משנה לגבי: עד כמה אפשר ללכת רחוק...
כי אם תסתכלו על המציאות בעיניים, בלי לפחד, תראו שהרבה מאד בוגרות סמינרים הולכות לעשות תואר אחרי הסמינר.
אז אולי שיתו"פ עם האו"פ או מכללה או משהו כזה כדי להתחיל במגמות ובמסלולים לפחות שעות בסיס שייחשבו לתואר.

(אני באופן אישי יכולה לומר לך, שמגמות לעוסות וחסרות תועלת בתיכון של ביתי הבכורה, היו בין הגורמים לכך שלא רשמנו אליו את הבת השניה)
 

בעצם היום

משתמש פעיל
זה נכון.
יש נקודה נוספת- הבנות לא מספיק מעריכות את המקום שהן נמצאות, רק הבנות שיוצאות אח"כ ללמוד בסמינרים אחרים פתאום מתחילות להעריך את הסמינר (זה מאוחר מידי)
אבל איך משנים את זה???
זה דבר נפוץ מאד. גאוות היחידה תמיד מתעוררת מול אחרים.
ניתן לערוך סוג של מצ'ינג בין התלמידות. הן צריכות "להתרים" קבלות טובות, תהילים שמיה"ל וכו' ולהזין בשלוחה ייעודית במרחב הקולי. כל מי שהיא "מתרימה" מקבלת מגנט עם המרחב הקולי של הסמינר וכך מתוודעת לפעילות המתבצעת בו. בנוסף, בעלת הנקודות הרבות תזכה בפרס שווה, ואז כל התורמות מתעניינות אם כבר קיבלה. התוצאה - הרבה פרסום, יח"צ, רעש וכן ייצוגיות של התלמידות שמפתחות גאוות יחידה. מקווה שהובנתי.
 

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אני חושבת שלפני שעושים בלגן.
אתם בעצמכם צריכים לשבת ולחשוב.
ואגב, אם את רק מורה ללא השפעה על ההנהלה - אין לך הרבה מה לעשות.
על מה לחשב?
מי קהל היעד שלכן?
מה הקהל הזה רוצה- בתחומים הבאים:
-למידה -כמה, איך, רמה
- תקנון
-פעילות חברתית ועוד פרמטרים.

אח"כ צריך להתבונן איפה אתם ממוקמים היום ביחס לרצונות שפורטו לעיל.
את אומרת שבנות לא מספיק מעריכות- אפשר ליצר פטריוטיות.

ובנושאים כאלו חשוב לייצר צוות חשיבה.
אב
אומר לך את האמת,
אם הסמינר הוא גוף, המנהל הוא הראש, אז תפקידי הוא הצוואר (לא מרכזי אך בהחלט מה שמסובב אותו...).
עשיתי עבודת חקר,
חיפשתי מה הבאגים.
תיקנתי את כל החורים האפשריים
והגעתי למסקנה שזו דעת קהל בלבד!
 

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אם אתם הולכים על כיוון של סמינר פתוח, וזה הבידול שלכם, תציעו אולי מגמות פחות מקובלות, שאין אצל המתחרים (ומסלולים כנ"ל שיהוו המשך למגמות, כדי למנוע בריחה בי"ג...)

גם תלוי מאד באיזו עיר אתם, כי זה משנה לגבי: עד כמה אפשר ללכת רחוק...
כי אם תסתכלו על המציאות בעיניים, בלי לפחד, תראו שהרבה מאד בוגרות סמינרים הולכות לעשות תואר אחרי הסמינר.
אז אולי שיתו"פ עם האו"פ או מכללה או משהו כזה כדי להתחיל במגמות ובמסלולים לפחות שעות בסיס שייחשבו לתואר.

(אני באופן אישי יכולה לומר לך, שמגמות לעוסות וחסרות תועלת בתיכון של ביתי הבכורה, היו בין הגורמים לכך שלא רשמנו אליו את הבת השניה)
יש סמינר פתוח בהצהרה של פתוח בעיר, הוא עושה בגרויות והציבור הוא ציבור של מכללות.
אנחנו נגד זה בכל דבר ועניין, גם אם הבנות נראות אותו דבר כמו הסמינר הזה- עם השנים רואים את ההבדל. הן נהיות יותר ויותר איכותיות באופן ניכר. אנחנו לא נכניס דברים שהם נגד ההלכה.
 

פלוס הפקות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
זה דבר נפוץ מאד. גאוות היחידה תמיד מתעוררת מול אחרים.
ניתן לערוך סוג של מצ'ינג בין התלמידות. הן צריכות "להתרים" קבלות טובות, תהילים שמיה"ל וכו' ולהזין בשלוחה ייעודית במרחב הקולי. כל מי שהיא "מתרימה" מקבלת מגנט עם המרחב הקולי של הסמינר וכך מתוודעת לפעילות המתבצעת בו. בנוסף, בעלת הנקודות הרבות תזכה בפרס שווה, ואז כל התורמות מתעניינות אם כבר קיבלה. התוצאה - הרבה פרסום, יח"צ, רעש וכן ייצוגיות של התלמידות שמפתחות גאוות יחידה. מקווה שהובנתי.
אהבתי! רעיון מצוין שצריך פיתוח!!!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה