יש לך חסימה? איזה?אצלי נכנס רגיל
אני בנטפרי.ניסיתי בנטפרי
ובנתיב
יש לך חסימה? איזה?אצלי נכנס רגיל
אני בנטפרי.ניסיתי בנטפרי
ובנתיב
נטפרייש לך חסימה? איזה?
זה צאט אוטומטי (סוג של רובוט)מעניין גם לא דרך הקישור הזה? כי זה קישור ישיר לצ'אט!
Amazon Sign-In
www.amazon.com
מותג | ASUS |
סדרה | TM420UA-DS71T |
גודל המסך | 14 |
צבע | Bespoke שחור |
גודל הדיסק הקשיח | 512 GB |
דגם מעבד | Ryzen 7 |
נפח זיכרון RAM מותקן | 8 GB |
מערכת הפעלה | Windows 10 Home |
תיאור כרטיס | Windows 10 |
מעבד עזר לגרפיקה | AMD Radeon™ Graphics |
דחוף!!!
אולי מכאן תבוא הישועה.
הזמנתי מחשב באמזון,
המחשב נשלח עם חברת ארמקס ובמעקב משלוחים זה תקוע כבר שבוע וחצי כי הם צריכים קוד יבואנים או תעודת זהות.
לא קיבלתי שום מייל, ואין לי SMS,
איך למען ה' אני יוצרת קשר עם ארמקס או לחילופיו עם אמזון כדי לשמוע איך להתקדם ולשחרר את החבילה????
תודה.Customer Support
Find answers for all your needs by browsing our website or contacting our dedicated support teamwww.aramex.com
אין שם הודעות מייל (תרגום גוגל עובד בכל העולם)תודה.
אבל אין שם משהו ישראלי נורמלי לתקשר איתו.
יש מייל.אין שם הודעות מייל (תרגום גוגל עובד בכל העולם)
בדקת ספאם ?יש מייל.
הם לא הגיבו לי עליו.
שלחתי להם מייל כבר לפני שבוע.בדקת ספאם ?
גם אם לא הגיבו לכאורה יגיבו בקרוב לכאורה.
מדובר בחברה רצינית שמכבדת את עצמה, מה שכן הייתי ממליץ זה לפנות ישירות לאמזון הם מטפלים בפניות ממש מהר.
ניסית להכניס את מספר ההזמנה באתר של ARMEX ? יש שם אפשרות כזאת.
אני שלחתי להם מייל עם שאלה,שלחתי להם מייל כבר לפני שבוע.
בודקת ספאם כל יום.
כשהכנסתי את המספר למעקב היה כתוב שזה תקוע במכס כי הם צריכים קוד יבואנים או תעודת זהות.
ולאמזון- אני לא מצליחה לפנות, הקישור שהביאו כאן תקוע לי, והצ'אט ממש רובוטי....
שלחתי מייל לארמקס, לא לאמזון.אני שלחתי להם מייל עם שאלה,
היה כתוב מענה תוך 24 ש'
למעשה ענו לי תשובה אחרי יומיים עם אינסוף התנצלויות על העומס שלהם ועל העיכוב.
והתשובה היתה מפורטת מוסברת ולענין.
כתבתי בגוגל - אמזון שירות לקוחות
ויש לך שם אפשרות של צור קשר, הוא שואל אותך באיזה תחום, אח''כ נותן כמה אופציות את בוחרת במייל כותבת את שמך, כתובת המייל ותוכן הודעה.
פעלת כך?
צודק גם לי הם עונים די מהר...אני שלחתי להם מייל עם שאלה,
היה כתוב מענה תוך 24 ש'
למעשה ענו לי תשובה אחרי יומיים עם אינסוף התנצלויות על העומס שלהם ועל העיכוב.
והתשובה היתה מפורטת מוסברת ולענין.
כתבתי בגוגל - אמזון שירות לקוחות
ויש לך שם אפשרות של צור קשר, הוא שואל אותך באיזה תחום, אח''כ נותן כמה אופציות את בוחרת במייל כותבת את שמך, כתובת המייל ותוכן הודעה.
פעלת כך?
אינמילים!לא נותן לי לשלוח לך קישור כי זה מתחבר ישר לחשבון שלי, לך זה לא יפתח.
תיכנסי לאמזון
עם שם משתמש וסיסמא שלך
יש לך למעלה את הסרגל - תפריט
תיכנסי ל שירות הלקוחות
ואז משלוח, הזמנה או החזרה
שם יופיע לך היסטורית הרכישות שלך, והוא ישאל אותך לגבי איזה פריט את מבקשת שירות
ההמשך יהיה לך מאד ברור.
הכל בעברית אם יש לך בעיה, תעדכני.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: