קונים באמזון ויש לכם החזרות? מעכשיו הן זמינות 24/7
מעכשיו ההחזרות לאמזון זמינות 24/7 – דרך לוקר חכם מתחת לבית | ענקית השילוח DHL בשיתוף פעולה עם חברת Done, המפתחת ומפעילה לוקרים חכמים ומערכת אחסון ושילוח, משדרגות את חוויית המשלוחים מאמזון ומציעות שירות חדש: החזרת משלוחי אמזון בכל שעה ובקלות מתחת לבית
לאה אפרתי 23.11.2022
הלוקר החדשני Done | צילום: יח"צ
שדרוג משמעותי בחוויית הקניה בישראל: ענקית השילוח DHL ורשת הלוקרים הציבוריים החכמים של Done, המקלים על הצרכן כשמנגישים שירותי קבלה ושליחה של חבילות, משיקות שירות חדש, החזרת חבילות אמזון בקלות דרך לוקר בזמינות 24/7, כל זאת במרחק של כמה מאות מטרים מביתו או מקום עבודתו של הלקוח. השירות החדש חוסך לצרכנים זמן ומאפשר נוחות ופשטות בשליחת המשלוח בחזרה לאמזון.
"עד היום לקוח או לקוחה שהזמינו משלוח מאמזון וביקשו להחזיר אותו יכלו לעשות זאת באמצעות הבלדרים שלנו – נכנסים לאתר, מקלידים את שטר המטען שקיבלו מאמזון ומתאמים איסוף של בלדר לתאריך והשעה הנוחה", אומר יונתן איבגי, סמנכ"ל הסחר של DHL. "עם זאת, אנחנו תמיד שואפים להרחיב את מגוון אפשרויות ה FIRST MILE של הלקוחות שלנו, ועל כן, התחברנו עם חברת DONE שפרוסה בכל הארץ במגוון מקומות, כך שלקוחותינו יכולים להפקיד את החבילה באחד מהלוקרים ליד ביתם או מקום עבודתם, "על הדרך" מתי שנוח להם.
"מניסיוננו רב השנים, למדנו כי לכל אחד יש את ההעדפה שלו ולכן תמיד עדיף שיהיה מגוון. הפקדת המשלוח בלוקרים היא נוחה ופשוטה ומסונכרנת לחלוטין עם המערכות שלנו. ברגע שהפקדתם שם משלוח, אנו מיד יודעים על כך, הבלדר יאסוף אותו במהלך היום והמשלוח יצא לדרכו לאמזון."
ברחבי הארץ פזורים כיום כ 250 לוקרים במיקומים נוחים וזמינים כגון בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ואף מגדלי מגורים ומשרדים, כחלק מתמהיל השירותים החכמים לדיירים ולעובדים.
הלוקרים מופעלים באמצעות אפליקציה המאתרת את זה הקרוב ביותר לבית ומקומו של המשתמש והם מוצעים במגוון גדלים המתאימים לסוגים שונים של חבילות ושירותים, מתא קטן של 40 ליטר ועד נפח של 200 ליטר. זיהוי המשתמש יכול להתבצע על פי הקוד המשויך לחבילה, לפי טלפון ושם משתמש, או באמצעות QR קוד מתוך האפליקציה. בלוקרים המופעלים באפליקציה הזיהוי מתבצע אוטומטית עם התקרבות הטלפון (בדומה לבלוטות' או Wi-Fi). בעת קבלת חבילה, הלקוח מקבל מסרון וכן הודעה באפליקציה עם קוד, שבאמצעותו הוא יכול לקבל את ההזמנה שבלוקר. שליחים מקבלים הרשאות גלישה ומתפעלים את הלוקר דרך תפריט ייעודי באפליקציה ייעודית לשליחים.
את השירותים שמציעים הלוקרים ואת התעריף הצמוד להם יכול המשתמש לראות ולתפעל דרך מסך מגע המותקן בהם (On grid) או באמצעות הורדת אפליקציה (Off grid). דוגמאות לתעריפים: דרך חברות המשלוחים הבינלאומיות הגדולות – לפי מחירוני החברות; שילוח בין לוקרים: 30 שקלים; אחסון בלוקר: 10 שקלים שעתיים, תוספת של 5 שקלים לכל שעה, או 30 שקלים ליום (תעריף זהה לכל סוג וגודל תא).
"הציפייה היום היא למקסימום נוחות, נגישות וקרבה של מקסימום שירותים", אומר יבגני קנפל, מייסד ומנהל שותף בחברה. "שירות החזרת משלוחי אמזון באמצעות DHL, הוא בשורה חשובה עבורנו, במיוחד לקראת חגי הקניות הקרבים אלינו, כאשר במאמץ משותף נחסוך לצרכנים זמן, משאבים וכאב ראש גדול, הכרוך בהחזרת חבילות ומוצרים מאתר הסחר המוביל בעולם – אמזון, האהוב על הישראלים".
מעכשיו ההחזרות לאמזון זמינות 24/7 - דרך לוקר חכם מתחת לבית | ענקית השילוח DHL בשיתוף פעולה עם חברת Done, המפתחת ומפעילה לוקרים חכמים ומערכת אחסון ושילוח, משדרגות את חוויית המשלוחים מאמזון ומציעות שירות חדש: החזרת משלוחי אמזון בכל שעה ובקלות מתחת לבית
bizzness.net