אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

שרילנקה

משתמש פעיל
היי . הזמנתי בעלי שבוע שעבר ושילמתי עם כרטיס אשראי של מאסטר כארד דרך האתר שלהם הזנתי מספר כרטיס ולא שילמתי דרך "פאי פאל" . כמה זה נורא ומסוכן הספקו להלחיץ אותי.
 
קניתי שעון חקוי של מייקל קורס והמשלוח בוטל, אין יותר קשר עם החנות כי ככתוב שאין חנות כזאת יותר.מה עושים?יכול להיות שזה נשלח בכל אופן?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
היי . הזמנתי בעלי שבוע שעבר ושילמתי עם כרטיס אשראי של מאסטר כארד דרך האתר שלהם הזנתי מספר כרטיס ולא שילמתי דרך "פאי פאל" . כמה זה נורא ומסוכן הספקו להלחיץ אותי.
אתר אלי-אקספרס נחשב למאובטח מאד!
חשוב לדעת שפרטי האשראי לא מגיעים למוכר כלל, התשלום עובר רק לאלי-באבא, והם מעבירים את התשלום למוכר רק לאחר אישורכם שקיבלתם את המוצר + שבועיים שתוכלו לערער שהמוצר פגום.
ישנם אלפים רבים של אנשים בעולם ששומרים את פרטי האשראי שלהם באתר עצמו ללא חשש, אז רק לשלם ולא לשמור אותו, זה עוד יותר בטוח, אין מה לחשוש!
קניתי שעון חקוי של מייקל קורס והמשלוח בוטל, אין יותר קשר עם החנות כי ככתוב שאין חנות כזאת יותר. מה עושים? יכול להיות שזה נשלח בכל אופן?
תנסו לעקוב אחרי החבילה בעוד כמה ימים, אם אתם לא רואים התקדמות, נסו לפתוח סכסוך ותצרפו צילומסך (באנגלית) שמראה שהמשלוח בוטל.
 

יחצאל

משתמש פעיל
לי גם קרה עכשיו אותו דבר

אי אפשר לפתוח סכסוך כי עדיין לא עבר הזמן
אז מה נחכה עכשיו 3 חודשים עד שנוכל לפתוח סכסוך ?
 

02

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אני לא מצליחה להרש לאתר, כל סיסמה שאני כותבת הוא כותב לי שהיא לא חוקית.
מה בדיוק הסיסמה צריכה לכלול?
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
@הכלבויניק
רציתי לפתוח סכסוך כפי שהמלצת לי באשכול אחר, דא עקא שאני פותחת "קשר עם המוכר" ולא מופיע לי שום סכסוך! איך עושים את זה? אפשר הסבר? :(
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
@Kenyonit
יש לך אפשרות להסביר לי אחד- אחד איך לפתוח סכסוך על חבילות שלא הגיעו מעלי, כולל הסבר מפורט על מה ללחוץ כל פעם? פעם ראושנה שהזמנתי ולא מסתדרת...
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
עשינו כך והם כותבים שאין חנות כזאת
ולא נותנים לכם לפתוח סכסוך?
לי גם קרה עכשיו אותו דבר

אי אפשר לפתוח סכסוך כי עדיין לא עבר הזמן
אז מה נחכה עכשיו 3 חודשים עד שנוכל לפתוח סכסוך ?
אם המשלוח בוטל, ניתן לפתוח לפני שעוברים 90 יום.
אני לא מצליחה להרש לאתר, כל סיסמה שאני כותבת הוא כותב לי שהיא לא חוקית.
מה בדיוק הסיסמה צריכה לכלול?
כמדומני 8 תווים, כולל אותיות באנגלית וספרות.
אבל ניתן להירשם גם ללא סיסמא, רק דרך חשון גוגל (מומלץ רק וזה המחשב האישי שלכם).
@הכלבויניק
רציתי לפתוח סכסוך כפי שהמלצת לי באשכול אחר, דא עקא שאני פותחת "קשר עם המוכר" ולא מופיע לי שום סכסוך! איך עושים את זה? אפשר הסבר? :(
סכסוך לא עושים ביצירת קשר עם המוכר, אלא בלחיצה על פתיחת סכסוך בדף ההזמנה של המוצר.
הכפתור נקרא 'Open Dispute' - פתח סכסוך

בדף ההזמנות, יש כפתור מעל המוצר, בצד שמאל View Detail - צפה בהזמנה
לחצו עליו > וכנסו לדף ההזמנה של המוצר >
1605395433758.png

כשההזמנה לא הסתיימה, מגיעים למצב כזה
ניתן לסמן שהמוצר הגיע, או ללחוץ על פתח סכסוך - Open Dispute
1605395484533.png

כשההזמנה נסגרה, כתוב 'פיניש' - הסתיים
תגללו למטה > יש שם את הכפתור Open Dispute נראה כך:
1605395525023.png


אם עדיין לא הסתדרתם, אשמח להרחיב עוד.
 

מתייעצת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הזמנתי באליאקספרס דרך זיפי, פעם ראשונה שלי.
בעמוד התשלום קופצת לי כל הזמן הודעת שגיאה: הפרש דורות בקליטת חסומים גדול מידי – בצע שידור או בקשה לאישור עבור כל עסקה.
מישהו יודע מה זה ומה עושים עם זה??
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
ולא נותנים לכם לפתוח סכסוך?

אם המשלוח בוטל, ניתן לפתוח לפני שעוברים 90 יום.

כמדומני 8 תווים, כולל אותיות באנגלית וספרות.
אבל ניתן להירשם גם ללא סיסמא, רק דרך חשון גוגל (מומלץ רק וזה המחשב האישי שלכם).

סכסוך לא עושים ביצירת קשר עם המוכר, אלא בלחיצה על פתיחת סכסוך בדף ההזמנה של המוצר.
הכפתור נקרא 'Open Dispute' - פתח סכסוך

בדף ההזמנות, יש כפתור מעל המוצר, בצד שמאל View Detail - צפה בהזמנה
לחצו עליו > וכנסו לדף ההזמנה של המוצר >
צפה בקובץ המצורף 763343
כשההזמנה לא הסתיימה, מגיעים למצב כזה
ניתן לסמן שהמוצר הגיע, או ללחוץ על פתח סכסוך - Open Dispute
צפה בקובץ המצורף 763345
כשההזמנה נסגרה, כתוב 'פיניש' - הסתיים
תגללו למטה > יש שם את הכפתור Open Dispute נראה כך:
צפה בקובץ המצורף 763347

אם עדיין לא הסתדרתם, אשמח להרחיב עוד.
מה לכתוב בסיבה? מנין לי למה זה לא הגיע? בעיות לוגיסטיות?
ומה לכתוב מתחת, במלל?
 

Kenyonit

משתמש מקצוען
@Kenyonit
יש לך אפשרות להסביר לי אחד- אחד איך לפתוח סכסוך על חבילות שלא הגיעו מעלי, כולל הסבר מפורט על מה ללחוץ כל פעם? פעם ראושנה שהזמנתי ולא מסתדרת...
כן, בכיף
כנסי לחשבון
בצד יש הזמנות:
1605397632739.png

אחרי שלחצת על ההזמנות נפתח לך עמוד של כל ההזמנות שלך
ואז תכנסי למוצר שאת רוצה לפתוח עליו סכסוך כאן: (ב-'צפה' בפרט)
1605397811793.png

ואז ייפתח לך העמוד הזה: תלחצי על 'סכסוכים פתוחים'
1605397979228.png

אח"כ כאן תלחצי על 'החזר כספי בלבד' (או מה שלא יהיה כתוב שם.. זה כל פעם מתרגם משהו אחר)
1605398106255.png

וכאן תמלאי לפי מה שהם מבקשים:
- החזר כספי בלבד
- האם קיבלת את הפריט? תסמני - לא
- ואז ייפתח לך לציין סיבה, אז באפשרויות תעשי 'זמן ההגנה עומד להיגמר והחבילה עדיין בדרך' זה כבר יהיה כתוב, רק תצטרכי לסמן (אצלי זה לא נפתח כי אני לא באמת פותחת סכסוך עכשיו, זה רק להדגמה)
- בבקשה לפרט את פרטי הבקשה שלכם: אותו דבר. תכתבי 'זמן ההגנה עומד להיגמר והחבילה עדיין בדרך, להחזיר לי את הכסף'.
ואז - הגש.
וזהו.. בד"כ זה ייפסק לטובתך ותקבלי את הכסף חזרה. (תעכבי אחרי המייל כדי לראות את התוצאה)
1605398242944.png


מקווה שהיה ברור..
אם לא הבנת משהו - אשמח לעזור.

בהצלחה!
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
כן, בכיף
כנסי לחשבון
בצד יש הזמנות:
צפה בקובץ המצורף 763409
אחרי שלחצת על ההזמנות נפתח לך עמוד של כל ההזמנות שלך
ואז תכנסי למוצר שאת רוצה לפתוח עליו סכסוך כאן: (ב-'צפה' בפרט)
צפה בקובץ המצורף 763415
ואז ייפתח לך העמוד הזה: תלחצי על 'סכסוכים פתוחים'
צפה בקובץ המצורף 763418
אח"כ כאן תלחצי על 'החזר כספי בלבד' (או מה שלא יהיה כתוב שם.. זה כל פעם מתרגם משהו אחר)
צפה בקובץ המצורף 763419
ואז כאן תמלאי לפי מה שהם מבקשים:
- החזר כספי בלבד
- האם קיבלת את הפריט? תסמני - לא
- ואז ייפתח לך לציין סיבה, אז באפשרויות תעשי 'זמן ההגנה עומד להיגמר והחבילה עדיין בדרך' זה כבר יהיה כתוב, רק תצטרכי לסמן (אצלי זה לא נפתח כי אני לא באמת פותחת סכסוך עכשיו, זה רק להדגמה)
- בבקשה לפרט את פרטי הבקשה שלכם: אותו דבר. תכתבי 'זמן ההגנה עומד להיגמר והחבילה עדיין בדרך, להחזיר לי את הכסף'.
ואז - הגש.
וזהו.. בד"כ זה ייפסק לטובתך ותקבלי את הכסף חזרה. (תעכבי אחרי המייל כדי לראות את התוצאה)
צפה בקובץ המצורף 763420

מקווה שהיה ברור..
אם לא הבנת משהו - אשמח לעזור.

בהצלחה!
תודה ענקית!
מה לכתוב בסיבה שלא הגיע אלי? ומה בפרטי הבקשה?
 

Kenyonit

משתמש מקצוען
מה לכתוב בסיבה שלא הגיע אלי? ומה בפרטי הבקשה?
וכאן תמלאי לפי מה שהם מבקשים:
- החזר כספי בלבד
- האם קיבלת את הפריט? תסמני - לא
- ואז ייפתח לך לציין סיבה, אז באפשרויות תעשי 'זמן ההגנה עומד להיגמר והחבילה עדיין בדרך' זה כבר יהיה כתוב, רק תצטרכי לסמן (אצלי זה לא נפתח כי אני לא באמת פותחת סכסוך עכשיו, זה רק להדגמה)
- בבקשה לפרט את פרטי הבקשה שלכם: אותו דבר. תכתבי 'זמן ההגנה עומד להיגמר והחבילה עדיין בדרך, להחזיר לי את הכסף'.
ואז - הגש.
וזהו.. בד"כ זה ייפסק לטובתך ותקבלי את הכסף חזרה. (תעכבי אחרי המייל כדי לראות את התוצאה)
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
[Kenyonit@

אין לי את האופציה שציינת. יש לי: בעיית מעקב לוגויסטי, בעיית מכס, החבילה לא הגיעה לכתובת.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
חסימת חשבון:

לאחרונה רבו המשתמשים שהתלוננו על חסימת החשבון שלהם באלי-אקספרס, נדרש אימות ב-SMS (שלרובנו אין), וגם למי שיש SMS לרוב הוא חיכה עד בוש, ללא כל התקדמות.

אני אספתי כאן כמה רעיונות לשחרור החשבון,
אשמח שתגיבו ותחכימו מה עזר לכם, ואם הצלחתם לשחרר.

  • מחיקת קבצי קוקיס באתר אלי-אקספרס, (תרעננו את העמוד ותמחקו שוב ושוב, עד שלא יישאר קבצים שקשורים לאלי-אקספרס).

  • להיכנס בגלישה בסתר, דרך הקישור לאתר באנגלית

  • שיחה בצ'אט עם נציג אנושי, לי זה עזר לפני כחצי שנה.
    דבר ראשון, תפנו לכם זמן, כי זה לוקח הרבה מהמצרך הזה...

    כאמור, לפני כחצי שנה נחסם לי החשבון, ניסיתי הרבה אפשרויות שלא עזרו, עד שלא נותרה ברירה אלא לבקש עזרה משירות הלקוחות.

    בהתחלה הרובוטית ה'נחמדה' אווה ענתה בחביבות 'מה אני אוכל לעזור לך?'

    לאחר שראיתי שאין עם מי לדבר, ביקשתי ממנה שתעביר אותי למישהו יותר חכם ממנה, כנראה היא קצת נעלבה, כי היא ממש לא הסכימה לעניין.

    אמרתי לעצמי, 'אין בעיה, אלך איתה בראש שלה... גם אני רובוט!'.

    כתבתי איזה משפט קצר, שאני מעוניין לדבר עם נציג אנושי, תרגמתי אותו לאנגלית, העתקתי אותו, והדבקתי שוב ושוב, מידי פעם אווה ניסתה את מזלה, שאבחר באיזה נושא אני צריך עזרה וכדו', אז בחרתי לה כל פעם נושא אחר, העיקר שנתנה לי לכתוב מה אני רוצה, והדבקתי לה שוב את המשפט ההוא, רובוט, כבר אמרנו.

    לאחר כחצי שעה זה קרה, פתאום עולה על הקו אמליה, וטוענת שהיא אנושית לגמרי, ושאלה באדיבות 'אדוני, מה אוכל לעזור לך?'
    האמת, שמרוב הלם על השינוי הבלתי יאמן, בלעתי את המקלדת (מטאפורית, יא?!), ושאלתי אותה פעמיים אם היא באמת עשויה מבשר ודם... התברר שכן, והיא יושבת באנגליה.
    השירות שלה היה באמת אדיב ומועיל, עזרה לי על הדרך בכמה דברים נוספים בחשבון, ולא סגרה את השיחה עד שהייתה רגועה שהכל הסתדר אצלי.

    קצת טיפים לשיחה עם נציג אנושי:

    ° העניין לוקח זמן וסבלנות, עשו את זה רק כשאתם פנויים. (אם אתם הולכים להפסקה קטנה באמצע זה יכול להיסגר, מקסימום חוסר תגובה זה 5 דקות עד שנסגר אוטו', וזה אם נפלתם על נציג סבלני שלא סגר לכם קודם בעצמו).

    ° להצטייד במספר הזמנה (לא מספר מעקב! מספר הזמנה שכולל רק ספרות, ניתן בדיעבד גם ללא מספר הזמנה, אך זה יחסוך לכם הרבה זמן על זיהוי החשבון).

    ° כמובן אתם צריכים לוודא את כתובת המייל שלכם (ושאין סיכוי שהתבלבלתם בין כמה חשבונות).

    ° ניתן להתכתב איתם בעברית, התרגום שלהם נחמד מאד, היא הבינה אותי מצוין. צריך להשתדל לכתוב מילים מוכרות ופשוטות, ולא סלנגים וביטויים שונים... (אם צריך, ניתן להשתמש עם גוגל טרנסלייט - לכתוב כאן בעברית ולתרגם לאנגלית).

    ° תוך כדי שיחה, היא רצתה שאשלח לה כמה פעמים צילום מסך שמראה את הבעיה, את העמוד המדובר, את הבעיה שנפתרה וכו', להעלות צילום מסך לצ'אט שלהם זה דבר די מעצבן, רוב הפעמים העלאה נכשלה...
    מה שמומלץ הוא להשתמש בקישור הזה
    לאחר שעושים צילום מסך, מדביקים את הצילום בקישור הנ"ל (CTRL+V) > מעתיקים את השורה למעלה של הקישור לתמונה > מדביקים בצ'אט את הקישור של הצילום מסך שלכם.

    אגב, זה אתר נחמד לשיתוף תמונות או צילומי מסך, גם כאן בפרוג ע"י הכפתור של הוספת תמונה, ולהדביק את הקישור.
    זה טוב מאד גם להוספת תמונה בתוך הודעה פרטית, למי שאינו מנוי פרימיום...


    בהצלחה!
מה הסיבות לחסימת חשבון?
בד"כ זה נובע מבעיות אבטחה, האלגוריתם של אלי-אקספרס חושש שמשהו לא כשורה בחשבון, אולי נכנסתם מכמה מחשבים, אולי יש לכם באותו מחשב שתי חשבונות, השתמשתם בכרטיס אשראי שהיה בשימוש בחשבון אחר ועוד...
אם יש לכם חשד למה חשבונכם נחסם, אשמח לדעת (להשלים את המחקר שלי בנושא ;))

מקווה שעזרתי,
הצלחות!!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מה לכתוב בסיבה? מנין לי למה זה לא הגיע? בעיות לוגיסטיות?
כן, בעיות לוגיסטיות.
ומה לכתוב מתחת, במלל?
תפרטו על מה הסכסוך שלכם, למשל שעבר הזמן, ועדיין לא קיבלתם את המוצר, ואתם לא רוצים לחכות עוד, וכדו'.
מומלץ לתרגם לאנגלית ולא לכתוב בעברית את הפירוט על הסכסוך.
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
כן, בעיות לוגיסטיות.

תפרטו על מה הסכסוך שלכם, למשל שעבר הזמן, ועדיין לא קיבלתם את המוצר, ואתם לא רוצים לחכות עוד, וכדו'.
מומלץ לתרגם לאנגלית ולא לכתוב בעברית את הפירוט על הסכסוך.
אויש, כתבתי בעברית!
מקווה שיהיה בסדר.
בכל אופן תודה רבה בינתיים!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה