בקשה שאלה על כביסות

רינה כהן3434

משתמש פעיל
ההספק של הכביסות אצלנו לא טוב. תמיד חסר משהו בבוקר.
באיזה שעות אתם עושות כביסות? האם בשעות קבועות? האם רק בימים קבועים? האם לאורך כל היום?
איך מתנהלים עם זה בצורה נכונה כדי לא יהיה פתאום חסר משהו למישהו
בנוסף - אני עובדת חלק מהשבוע מהבית. מרגישה שלאורך כל היום אני עושה עבודות בית ביחד עםפ המטלות של העבודה. יש דרך לייעל את זה?
תודה
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אוף כתבתי תשובה מושקעת ונמחק.
בגדול תעשי חישוב כמה מכונות צריכות להיות ביום
להשקיע במגירות או משהו שיהיה קל להכניס
לקטלג למכונות קלות ומכונות מסובכות
קלות: מצעים מגבות שחור, הרתחה
קשות: לבנות צבעוניות ציציות וכד'
ואז אני מכניסה לפי הזמן לפחות 3 מכונות: בוקר מכוון לצהרים, צהרים מכוון לערב וערב יוצא בלילה.
ככה זה שדרת כביסות בערך...
 

Sara led

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
לפני הטיפים על שגרת כביסות,
ממליצה לארגן בגדים בערב וכך לראות שלא חסר פתאום בבוקר.
כך שאם יש פריט נצרך לבוקר בכביסה המלוכלכת אפשר להספיק להציל אותו
 

Yael Mor

משתמש מקצוען
אני חושבת שזה די אינדיבידואלי, תלוי בכמות הבגדים שיש בבית לכל אחד ובכמות הילדים. אני לדוגמא עושה פעם בשבוע בד"כ בסוף שבוע, אבל יש מספיק לכל השבוע וגם יותר למקרה שיתלכלך וכו’. חייבת לציין שאנחנו עדיין משפחה קטנה ( 4 נפשות) כך שזה הגיוני. אבל משפחות גדולות לא נשמע לי הגיוני לעשות כביסות פעם בשבוע כי אז נתקעים עם הררים... אולי כדאי שתצייני כמה נפשות אתםכדי שהעזרה תהיה מותאמת. בהצלחה!
 

מנגנת

משתמש מקצוען
יש כאן כמה משתנים-
האם את מחזיקה מלאי מצומצם לכל אחד או כמות גדולה של פריטים
תדירות הכביסות שלך ביחס למספר הנפשות בבית

באופן אישי אני מכניסה כל יום מכונה אחת, בשעות אחה"צ או הערב המוקדמות, ומוציאה מאוחר יותר בערב.
פעמיים בשבוע בערך אני מפעילה עוד אחת בהשהיה ללילה ומוציאה בבוקר, לפי המצב והענין.
במקביל יש לדאוג שלכל אחד יש מספר פריטים מתאים לקצב הכביסות, כלומר: אם מכונה לבנה מופעלת פעם אחת בשבוע צריכות להיות לבעלי יותר מ-8 חולצות (יש גם את הענין של הגיהוץ, נושא בפני עצמו). לפי מספר הצבעוניות- מספר חולצות התלבושת שיש לקנות, וכד'.

לתשומת לב, בחורף נפח הבגדים יותר ממכפיל את עצמו. מצד שני, לא כל פריט עף לכביסה בקצב של הקיץ. לכן גם מי שמגיעה ליציבות בתהליך הכביסה, כשיש חילופי עונות צריך להתגבש מחדש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה