ממש ממש לא אלא ההפך הירושלמים לא אוכלים ומחוץ לירושלים אוכלים כי לא מכיריםשמתי לב גם שהרבה מאד ירושלמים אוכלים את הכשרות הנל, ומי שמגיע מחוץ לירושלים לא אוכל.
בואו לא נדבר בשם אחרים!ירושלמים שאוכלים בחוץ ולא מקפידים רק על בד"צ העדה החרדית אלא על כל הבדצים המובילים (רובין\לנדא)
אוכלים במסעדות של מהדרין ירושלים ללא כל חשש ופקפוק
באמת? מפתיע. הרה"ר מוקיעה את חת"ס פתח תקווה. יש לך מקור?רבנות ירושלים מהדרין מכניסה גם חת"ס פתח תקווה ובית יוסף ברבים מן המוצרים
מי שאוכל שיערב לו
לא צריך "לבדוק לעומק" מספיק להתקשר לטלפון של המשגיח ולשאול אילו כשרויות נכנסות למסעדה,מכמה מקורות שטענו שבדקו לעומק נאמר לי שדרישות הכשרות של מהדרין ירושלים הם כל ההכשרים שתחת המילה "בדץ". ז"א גם בית יוסף. לתשומת לב מי שלא אוכל ב"י
בדיקה אישית,לא יכול להיות. הרה"ר מוקיעה את חת"ס פתח תקווה. יש לך מקור או שזה תחושת לב?
וזה אומר ש....? כלום.ירושלמים שאוכלים בחוץ ולא מקפידים רק על בד"צ העדה החרדית אלא על כל הבדצים המובילים (רובין\לנדא)
אוכלים במסעדות של מהדרין ירושלים ללא כל חשש ופקפוק
לא צריך מקור, זה דבר פשוט. רבנות מהדרין מכניסה כל מהדרין, למעט אם הוחלט על ידי הרבנות משהו אחר.באמת? מפתיע. הרה"ר מוקיעה את חת"ס פתח תקווה. יש לך מקור?
וזו הסיבה שאחרי זה אומרים שהציבור שמקפיד על בד"ץ אוכל רבנות ירושלים..מצחיק שאנשים סומכים בעיניים עצמות על הכשרים גדולים ומוכרים בציבור שלנו ואפילו לא בודקים מה הולך שם.....
הזהר בכבוד תלמידי חכמים.אם היה מבין - לא היה פוסע צעד אחד לכיוון רבנות, גם אם אין משהו אחר באיזור
אין פה שום זלזול או חוסר כבוד חכמים,הזהר בכבוד תלמידי חכמים.
אתה יכול להגיד שאתה לא אוכל רבנות,
אבל הניסוח הזה משמע קצת זלזול
זו אמירה שלצערי היא לא נכונה.זה בדיוק הזלזול שעליו אני מדבר.
המילה רבנות אינה נרדפת לקולות.
צריך לדעת טוב.
עצוב לקרוא את ההודעה הזו, ניכר שאינך מבין בתחום הכשרות, ולכן השגגה הזו יוצאת מקולמוסך.ככלל.
"בין אדם לחברו יותר חשוב מבין אדם למקום!"
"מה שאתה מוציא מהפה יותר חשוב ממה שאתה מכניס" (זה שלי)
למעשה, כל אחד על פי רבותיו ינהג, רק שצריך להחזיק בשכל נכון בתחום.
לפני מאה שנה לא היה חסלט, והיו אוכלים רוביא/כרתי/כרפס/תותים/פילה דג/בוטנים/תאנים/קשיו/כל שטות שר"כ אחד מצא בזכוכית מגדלת שלו.
לבעש"ט לא היה בד"ץ או מחזיקי, ולאברהם אבינו לא היה קהילות או רובין, ומשה רבינו לא הקפיד לאכול רק OU או OK.
אצלנו במשפחה, אחד מהאחים לא אוכל כלום, רק בד"ץ ולנדא.
אני אוכל כל מה שיש עליו חותמת של רב כלשהו.... כי האחריות עליו, ואין לי עניין להכנס למחלוקות שבין להרבנים, כל רב כבודו במקומו מונח, והוא בוודאי מבין יותר ממני בכשרויות, עובדה שהוא חגר מותניו להכנס לתחום, וכל רב מספיק לי.
בכלל אני מעדיף להכין ולאכול בבית, כי מי שהיה בתוך הביזנעס יודע, שגם הכשרויות הכי מחמירות ומהודרות, לא יכולות/מספיקות לכסות את כל האפשר, וזה מתוך הקלה גדולה בכללים....
עיקר היהדות פשיטות ותמימות, וצריך לברך בקול ובכוונה תחילה וסוף.
ועדיין להזהר ולהשמר, ולבדוק טוב טוב כל ביס.... וכו' וכו' ו"חיים ומוות ביד הלשון" "כי ממנו תוצאות חיים"....
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: