יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אני מזועזע!
קרה לי אותו מקרה בדיוק! וכשצעקתי עליו אז הוא צעק עלי שאני נדחפתי לאוטובוס אחרי שהוא סגר את הדלת... לקח לי שעות להירגע.. פחד משתק!!
רק שעבר כבר איזה שנה.. יש מה לתבוע?
גם אם עברה שנה אפשר לתבוע
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
השרשור הפך להיות כ"כ ארוך שלא כ"כ שייך לעבור על כל ההתכתבות,
אני רואה שיש פה מומחים גדולים בענין, ואשמח לכל אופציה שיכול להיות ע"מ לתבוע או כל דרך אחרת את חב' דן:
מצרפת את המקרה בתימצות:

בשעה 11:15 בבוקר, המתנתי לאוטובוס קו 161 בתחנה מס' 20340 – ברח' חזון איש / אדמור מגור, (בב"ב)
האוטובוס הופיע בתחנה בשעה שבין 11:18-11:19,

עליתי לאוטובוס מהדלת האמצעית עם אנשים נוספים שהמתינו יחד איתי בתחנה זו, התעכבתי מס' שניות לעזור לאחד מהממתינים שעלה עם עגלת קניות לאוטובוס ומיד לאח"כ פילסתי לעצמי מעבר בין הנוסעים שעמדו במעבר הנחתי על מושב את השקית והתפילין שהיו בידי ע"מ שאוכל להוציא את ארנקי לשלוף את כרטיס הרב קו ולשלם כנדרש,
תיקפתי כנדרש והמכשיר אישר את התשלום.
(מצורף דוח פרטי תשלום הרב קו בתחנה זו ברח' חזון איש / אדמור מגור).

חזרתי למקומי (לשקית ולתפילין שהשארתי) לאחר ששילמתי כנדרש.

במקביל האוטובוס ממשיך בנסיעה (כשהכביש פתוח ללא עיכובים) לתחנה הבאה ברח' חזון איש /רבינו תם ומשם פונה שמאלה לתחנה הבאה ברח' ר' עקיבא/רש"י (מס' תחנה: 20826)

ופה בתחנה זו מתחילה השערורייה המסוכנת לכלל הציבור,
עלו פקחים כשמבטיהם מביעים רעה וחושבים לעצמם 'מי הטרף התמים הבא שיעלה בחכתם ויוכלו להוכיח לחב' דן על עבודתם המסורה כיאה וכנדרש'...

הפקח מיד בעלייתו משדר למכשיר הביקורת את אפליקציית האוטובוס ופונה לנוסעים, כשהגיע אלי אני מעביר את הכרטיס שלי לביקורת כנדרש, כראוי לאדם ישר והגון ששילם ומשלם כחוק בכל נסיעה:

המכשיר שלו מאשר ששילמתי, ואז לוקח לי את הרב קו ופונה אלי בצעקה:
"אתה תיקפת הרגע את הכרטיס כי ראית שאני עולה לאוטובוס אהה....!!!!

אני כלל לא מבין מהיכן הוא לוקח את השקר הגס, בזמן שתיקפתי את הכרטיס שלי כנדרש
ברח' חזון איש ואין שום דרך בעולם לדעת שעומד לעלות פקח ברח' ר' עקיבא (מדובר ב-2 רחובות שונים).

אני מנסה לטעון את צדקתי 1. תיקפתי כנדרש 2. בתחנה בו עליתי, אני מנסה לדבר ולהוכיח את האמת בדברי אך הוא בשלו!!
הפקח מבקש ממני בדרישה את תעודת הזהות ללא רצון להקשיב או לשמוע ...
אני נותן לו את תעודת הזהות שלי כשבמקביל האוטובוס ממשיך בנסיעתו ומגיע לתחנה שעלי לרדת: ר' עקיבא/גן וורשא,
אני מבקש מהפקח לרדת,
הפקח יורד יחד איתי ע"מ לסיים את מילוי הדוח, כשאנשים נעצרים מסביבי לבדוק את פשר המקרה.
לאחר מס' דק' נתן לי את הדוח ואומר לי בבוטות: אתה תיקפת בשעה 11:20 וב- 11:20 התחלתי את הביקורת בתחנה זו ההוכחה לשקר שלך אדוני,
(אכן זמן הנסיעה באוטובוס כשהכביש היה פתוח מרח' חזון איש לר' עקיבא בהחלט יכול לקחת 59 שניות כשעדיין השעה במכשירו לא התחלפה ל- 11:21
ומה עם ההוכחה שברב קו שלי מופיע היכן תיקפתי בדיוק, ברח' חזון איש
זו לא ההוכחה לאמיתות דברי.....)
והפקח נעלם 'שמח ומאושר – 'תפסתי חרדי תמים ומילאתי עוד יעד בנתינת קנס בעבודתי כפקח בחב' דן...'

*כמובן שיש לי הוכחות בתיקוף ברב קו שלי מתי שילמתי באיזה תחנה....
בישיבה של ועדת פניות הציבור בכנסת מלפני חודשיים וחצי אחד המשתתפים סיפר סיפור דומה מאוד לשלך והנה הציטוט:
שלום וברכה, קוראים לי מאיר .... האמת שלא חשבתי אפילו לדבר פה. פגשתי את הרב פינדרוס היום בבוקר, מאוד נסער, והוא ביקש שאני אבוא. אני אפילו לא יודע כל כך על מה אני מדבר כי אני שומע עד כמה המערכת הזאת כל כך בעייתית, אבל אני רוצה לשתף אתכם בסיפור עיקרי מהבוקר, ועוד להתייחס לשני סיפורים מאתמול על הנושא של ילדים.
הנושא שהיה היום בבוקר שגורם לתהיות איך מתנהלת מערכת הבקרה, עומד על זה שעליתי היום בבוקר לאוטובוס, אני ואשתי, ותיקפנו מייד. התיישבנו. בתחנה שאחר כך עלו שני בקרים של אגד. אחד בדק אותי, אחד בדק את אשתי. מי שבדק אותי, משום מה הכול בסדר. מי שבדק את אשתי אמר לה, למה תיקפת עכשיו? היא אומרת לו, מה עכשיו? מוציאה לו הרי מהארנק. הוא אמר לה, אני רואה. רואים על המכשיר שזה עכשיו. היא אומרת לו, כי עליתי תחנה קודמת, תיקפתי, התיישבתי. הוא אמר לה, עשית את זה עכשיו, תעודת זהות בבקשה.
יש המון פעמים שיש אירועים שאנחנו אומרים, תשמע, באמת הוא לא שילם, הוא צודק, יש מקום לדון. המערכת כמערכת חייבת לתת דוחות אבל פה זה כבר כאילו אתה אומר, תשמע, הוא חייב לתת פה דוח. על מה הוא נותן? זה כבר עלילה. הוא לא מתווכח איתה שהיא לא תיקפה. זה יותר מדקה לוקח מתחנה לתחנה. מה שקרה בסוף שהתחלנו פשוט להתווכח איתו. אני אומר לנהג, תעצור, אתה בעצמך ראית, תיקפנו לידך. הנהג אומר לי, הם לא יתייחסו, אין מה לעשות. אמרתי לו, מה זה לא יתייחסו? אתה רוצה שנתלונן עליך? אני מבקש, תגיד לבקרים שישחררו. הנהג אומר לי, טוב. קורא להם, אומר להם, תשמעו, אני ראיתי, הם עלו, תיקפו, ישבו. תשחררו אותם. בינתיים אשתי אומרת לו, שמע, אני אזמין לך משטרה, אתה סתם מתעלל בי, אין לי מושג על מה. הנהג אומר לו, כן, הם שילמו, הכול בסדר. הוא אומר לו, תשחרר אותם. אני אומר לך, אני ראיתי, הם תיקפו, הכול בסדר. הוא אומר לאשתי, טוב, אם את מבטלת את המשטרה אני מוותר לך על הדוח. אם את נשארת עם המשטרה, אני נותן לך דוח בפרצוף. לנו הם מאמינים יותר. זה סיפור מהיום בבוקר.


הקטע המעניין הוא שנראה שהפקח נלחץ מהאיום שיזמינו לו משטרה. למרות שהוא אמר "לנו הם מאמינים יותר" הוא התנה את אי נתינת הדו"ח בביטול הזמנת הניידת.
 

ADEL GENISH

משתמש פעיל
צילום מקצועי
מישהו יודע ..
אם חיכיתי בטחת התחנות הראשונות של המסלול והגיע אוטובוס שרשום עליו מספר מסוים לא שלי ואז חיכיתי בתחנה כחצי שעה והאוטובוס לא הגיע ..
לאחר מכן התברר לי שאוטו אוטובוס היה לו שלט קטן למטה עם מספר האוטובוס שלי .
היה לי ממש עוגמת נפש מכך שלא עליתי עליו.
אני יכולה לתבוע על כך?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מישהו יודע ..
אם חיכיתי בטחת התחנות הראשונות של המסלול והגיע אוטובוס שרשום עליו מספר מסוים לא שלי ואז חיכיתי בתחנה כחצי שעה והאוטובוס לא הגיע ..
לאחר מכן התברר לי שאוטו אוטובוס היה לו שלט קטן למטה עם מספר האוטובוס שלי .
היה לי ממש עוגמת נפש מכך שלא עליתי עליו.
אני יכולה לתבוע על כך?
לכאורה לא
אאל"ט זו הסיבה להצבת המתקן הקטן בחלון הקדמי עם הספרות שניתן להחליף באופן ידני
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מישהו יודע ..
אם חיכיתי בטחת התחנות הראשונות של המסלול והגיע אוטובוס שרשום עליו מספר מסוים לא שלי ואז חיכיתי בתחנה כחצי שעה והאוטובוס לא הגיע ..
לאחר מכן התברר לי שאוטו אוטובוס היה לו שלט קטן למטה עם מספר האוטובוס שלי .
היה לי ממש עוגמת נפש מכך שלא עליתי עליו.
אני יכולה לתבוע על כך?

לכאורה לא
אאל"ט זו הסיבה להצבת המתקן הקטן בחלון הקדמי עם הספרות שניתן להחליף באופן ידני
אני חושב שיהיה הבדל בין כשאין מספר קו בכלל לבין מספר קו אחר.
נראה לי שאם כתוב בשילוט שזה קו 1, לא אמורה להיות ציפיה שהנוסע יבדוק מה כתוב בשילוט הקטן. לכאורה השילוט הקטן מחליף את השילוט האלקטרוני במקרה תקלה.
ולכן אם כתוב מספר לא נכון יש פה לכאורה עילה לתביעה לדעתי. אבל זה קצת קשה להוכחה אם אין צילום וכדו'.
 

בלונדינית

משתמש חדש
אוטובוס שלא עצר בכלל בתחנה (נסע בנתיב השמאלי) אגד מציעים לי פיצוי 50 ש"ח, אם אני יסכים לזה, זה אומר שאני לא יוכל לתבוע אותם בהמשך?
כמו"כ כמה כסף אפשר לתבוע על דבר כזה?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אוטובוס שלא עצר בכלל בתחנה (נסע בנתיב השמאלי) אגד מציעים לי פיצוי 50 ש"ח, אם אני יסכים לזה, זה אומר שאני לא יוכל לתבוע אותם בהמשך?
כמו"כ כמה כסף אפשר לתבוע על דבר כזה?
יש מצב שזה יהיה בעייתי ואולי גם לא הגון לתבוע אותם בהמשך, אלא אם כן זה החזר על מונית למשל ולא כולל פיצוי על בזבוז הזמן וכו'.
כמה אפשר לתבוע זה תלוי מה נגרם כתוצאה מכך, למשל כמה זמן התבזבז ואם היו עגמות נפש נוספות.
 

מצפה לישועה

משתמש מקצוען
לא פעם החברות הנתבעות משחקות ראש קטן - האוטובוס עצר בתחנה ופתח דלתות ואילו הנוסע לא עמד היכן שהיה צריך לעמוד.
וכאן צריך לשכנע את השופט למה הצדק איתך, כי הרי מצד אחד הנהג עשה כמתחייב - עצר ופתח דלתות.
מצד שני לדעתי כל עוד שהאוטובוס בתחנה והדלת השניה פתוחה אין באמת סיבה שלא יפתח שוב לנוסעים נוספים (להוציא מקרים בהם כל הנוסעים עלו שהוא לא צריך לחכות לנוסע שלא בתחנה). למיטב הבנתי ועד כמה שבדקתי לא ראיתי בתקנות התעבורה או במקום אחר איזה שהיא מניעה לפתוח שוב את הדלת (ושוב אני מדגיש שאני מדבר על מקרים שעדיין עולים נוסעים מהדלת השניה).
ולכן לדעתי מקרה מהסוג הזה הוא קצת יותר מאתגר.
במקרה כמו שאתה תיארת זה מעט שונה כי מדובר בהתנהגות לא ראויה של נהג, אם הוא סימן לך שתעלה מאחורה ואז עשה לך קטע ונסע זאת התנהגות לא ראויה.
כלומר גם אם נניח שהוא לא היה מחוייב לפתוח שוב את הדלת הקדמית (שגם זה כאמור לא ברור) ההתנהגות שלו היתה בעייתית. רק ששוב תעלה השאלה האם בכלל יש חובה להעלות אותך אם לא עמדת בתחנה.
מעניין לשמוע מה אחרים חושבים על זה.
שלחתי מייל תלונה לקוים על הנהג והתגובה שלהם היתה כך:( אותה תגובה כמו על כל הפניות הקודמות שלי )
שלום רב,
חברת קווים עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים גדולים על מנת לספק ללקוחותיה שירות אמין ויעיל. בתוך כך, פועלת החברה למנוע מקרים המוזכרים בפנייתך.
פנייתך הועברה לגורמים הרלוונטיים לבדיקתם וטיפולם בהתאם.
נפתח הליך ברור משמעתי לתחקור והפקת לקחים על מנת שמקרים דומים לא ישנו בעתיד.
אנו מתנצלים על האי הנעימות שנגרמה .
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת
בברכת נסיעה טובה ובטוחה.

פניה 1035364

זה אומר שהם מודים כביכול שטענתי צודקת, נכון?

עוד שאלה טכנית במילוי פרטי כתובת מה אני אמור למלאות בצד שמאל בשורה 'לידי'? וכן ישוב ת.ד.?
 
לפני שבועיים ביום שישי עמדתי בתחנה
ועישנתי סיגריה חשמלית וכשהאוטובוס נכנס לתחנה הוצאתי את העשן מהפה כיביתי את הסיגריה והכנסתי לכיס ובאתי לעלות לאוטובוס אבל משום מה הנהג סרב לפתוח את הדלת
במחילה ממך ,אתה עושה נזק לאנשים כמוני ,שהם חולים באסטמה !!!!! , = אסור לעשן במקום ציבורי ! ,אתה מזיק לי !!!!! ,כואב הלב ,שאנשים לא יודעים את זה ,ולא חושבים על האנשים החולים לידם !!!!!
 

אחד משלנו

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
במחילה ממך ,אתה עושה נזק לאנשים כמוני ,שהם חולים באסטמה !!!!! , = אסור לעשן במקום ציבורי ! ,אתה מזיק לי !!!!! ,כואב הלב ,שאנשים לא יודעים את זה ,ולא חושבים על האנשים החולים לידם !!!!!
במחילה ממך, אבל למיטב ידיעתי אני משתדל מאוד לא לעשן בתחנה

ומתי שאני מעשן בסביבת התחנה אני מוודא שאין אנשים נוספים בסביבה שזה מזיק להם

הייתי מצפה ממך לשאול ולברר האם היה אנשים בתחנה/בסביבות התחנה ולא לקבוע מיד שהיה אנשים ולהגיד שאני עושה נזק

מאחל לך רפו"ש ורק בריאות ונחת, בהצלחה

נ.ב. לדון לכף זכות זה גם דבר חשוב וחבל שאנשים לא יודעים את זה
 
נערך לאחרונה ב:

skl

משתמש פעיל
השרשור הפך להיות כ"כ ארוך שלא כ"כ שייך לעבור על כל ההתכתבות,
אני רואה שיש פה מומחים גדולים בענין, ואשמח לכל אופציה שיכול להיות ע"מ לתבוע או כל דרך אחרת את חב' דן:
מצרפת את המקרה בתימצות:

בשעה 11:15 בבוקר, המתנתי לאוטובוס קו 161 בתחנה מס' 20340 – ברח' חזון איש / אדמור מגור, (בב"ב)
האוטובוס הופיע בתחנה בשעה שבין 11:18-11:19,

עליתי לאוטובוס מהדלת האמצעית עם אנשים נוספים שהמתינו יחד איתי בתחנה זו, התעכבתי מס' שניות לעזור לאחד מהממתינים שעלה עם עגלת קניות לאוטובוס ומיד לאח"כ פילסתי לעצמי מעבר בין הנוסעים שעמדו במעבר הנחתי על מושב את השקית והתפילין שהיו בידי ע"מ שאוכל להוציא את ארנקי לשלוף את כרטיס הרב קו ולשלם כנדרש,
תיקפתי כנדרש והמכשיר אישר את התשלום.
(מצורף דוח פרטי תשלום הרב קו בתחנה זו ברח' חזון איש / אדמור מגור).

חזרתי למקומי (לשקית ולתפילין שהשארתי) לאחר ששילמתי כנדרש.

במקביל האוטובוס ממשיך בנסיעה (כשהכביש פתוח ללא עיכובים) לתחנה הבאה ברח' חזון איש /רבינו תם ומשם פונה שמאלה לתחנה הבאה ברח' ר' עקיבא/רש"י (מס' תחנה: 20826)

ופה בתחנה זו מתחילה השערורייה המסוכנת לכלל הציבור,
עלו פקחים כשמבטיהם מביעים רעה וחושבים לעצמם 'מי הטרף התמים הבא שיעלה בחכתם ויוכלו להוכיח לחב' דן על עבודתם המסורה כיאה וכנדרש'...

הפקח מיד בעלייתו משדר למכשיר הביקורת את אפליקציית האוטובוס ופונה לנוסעים, כשהגיע אלי אני מעביר את הכרטיס שלי לביקורת כנדרש, כראוי לאדם ישר והגון ששילם ומשלם כחוק בכל נסיעה:

המכשיר שלו מאשר ששילמתי, ואז לוקח לי את הרב קו ופונה אלי בצעקה:
"אתה תיקפת הרגע את הכרטיס כי ראית שאני עולה לאוטובוס אהה....!!!!

אני כלל לא מבין מהיכן הוא לוקח את השקר הגס, בזמן שתיקפתי את הכרטיס שלי כנדרש
ברח' חזון איש ואין שום דרך בעולם לדעת שעומד לעלות פקח ברח' ר' עקיבא (מדובר ב-2 רחובות שונים).

אני מנסה לטעון את צדקתי 1. תיקפתי כנדרש 2. בתחנה בו עליתי, אני מנסה לדבר ולהוכיח את האמת בדברי אך הוא בשלו!!
הפקח מבקש ממני בדרישה את תעודת הזהות ללא רצון להקשיב או לשמוע ...
אני נותן לו את תעודת הזהות שלי כשבמקביל האוטובוס ממשיך בנסיעתו ומגיע לתחנה שעלי לרדת: ר' עקיבא/גן וורשא,
אני מבקש מהפקח לרדת,
הפקח יורד יחד איתי ע"מ לסיים את מילוי הדוח, כשאנשים נעצרים מסביבי לבדוק את פשר המקרה.
לאחר מס' דק' נתן לי את הדוח ואומר לי בבוטות: אתה תיקפת בשעה 11:20 וב- 11:20 התחלתי את הביקורת בתחנה זו ההוכחה לשקר שלך אדוני,
(אכן זמן הנסיעה באוטובוס כשהכביש היה פתוח מרח' חזון איש לר' עקיבא בהחלט יכול לקחת 59 שניות כשעדיין השעה במכשירו לא התחלפה ל- 11:21
ומה עם ההוכחה שברב קו שלי מופיע היכן תיקפתי בדיוק, ברח' חזון איש
זו לא ההוכחה לאמיתות דברי.....)
והפקח נעלם 'שמח ומאושר – 'תפסתי חרדי תמים ומילאתי עוד יעד בנתינת קנס בעבודתי כפקח בחב' דן...'

*כמובן שיש לי הוכחות בתיקוף ברב קו שלי מתי שילמתי באיזה תחנה....
בהמשך למקרה הנ"ל.
פניתי לחב' דן ולמשרד התחבורה לפני כ3-4 שבועות, ממש כמה ימים אחרי המקרה,
עד היום לא קיבלתי תגובה כלל.
כשאני בודקת את הפניה של במשרד התחבורה מופיע: עבר לבדיקה מול החברה. ועדיין אין עדכון...
אני אמורה לשלם את הדוח בעוד 4-5 ימים...
מה אני אמורה לעשות??
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
השרשור הפך להיות כ"כ ארוך שלא כ"כ שייך לעבור על כל ההתכתבות,

בהמשך למקרה הנ"ל.
פניתי לחב' דן ולמשרד התחבורה לפני כ3-4 שבועות, ממש כמה ימים אחרי המקרה,
עד היום לא קיבלתי תגובה כלל.
כשאני בודקת את הפניה של במשרד התחבורה מופיע: עבר לבדיקה מול החברה. ועדיין אין עדכון...
אני אמורה לשלם את הדוח בעוד 4-5 ימים...
מה אני אמורה לעשות??
האם ניסיתם לפנות לעמותת דרך כבוד?
יש להם נסיון בביטול דוחו"ת לא מוצדקים
 

skl

משתמש פעיל
האם ניסיתם לפנות לעמותת דרך כבוד?
יש להם נסיון בביטול דוחו"ת לא מוצדקים
אני לא חושבת שיש לי צורך לפנות לעמותה לביטול הדוח,
מדובר בדוח שיש בו הוכחות ברורות לביטולו....
ואני מחכה לתגובת משרד התחבורה ודן.

(אני מחפשת עו"ד או על עמותה/ארגון שיכול לעזור לי בקבלת פיצוי הולם....)
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שלחתי מייל תלונה לקוים על הנהג והתגובה שלהם היתה כך:( אותה תגובה כמו על כל הפניות הקודמות שלי )
שלום רב,
חברת קווים עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים גדולים על מנת לספק ללקוחותיה שירות אמין ויעיל. בתוך כך, פועלת החברה למנוע מקרים המוזכרים בפנייתך.
פנייתך הועברה לגורמים הרלוונטיים לבדיקתם וטיפולם בהתאם.
נפתח הליך ברור משמעתי לתחקור והפקת לקחים על מנת שמקרים דומים לא ישנו בעתיד.
אנו מתנצלים על האי הנעימות שנגרמה .
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת
בברכת נסיעה טובה ובטוחה.

פניה 1035364

זה אומר שהם מודים כביכול שטענתי צודקת, נכון?

עוד שאלה טכנית במילוי פרטי כתובת מה אני אמור למלאות בצד שמאל בשורה 'לידי'? וכן ישוב ת.ד.?
לדעתי זה נחשב כהודעה, לדעתי זה די ברור מהמילים "נפתח הליך .. על מנת שמקרים דומים לא ישנו בעתיד".
הסתדרת עם העניין הטכני?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אני לא חושבת שיש לי צורך לפנות לעמותה לביטול הדוח,
מדובר בדוח שיש בו הוכחות ברורות לביטולו....
ואני מחכה לתגובת משרד התחבורה ודן.

(אני מחפשת עו"ד או על עמותה/ארגון שיכול לעזור לי בקבלת פיצוי הולם....)
אני פחות מכיר את העניין של דוחו"ת וגם האשכול לא עסק בזה
@מנוי פרימיום הציע לך לאן לפנות, תנסי אותם
 

דץ

משתמש פעיל
בחוה"מ פסח האחרון, באחד הימים החמים שהיו השנה, עמדתי בתחנה מבי"ש (סוף המסלול) לכיוון אשדוד,
הגעתי 12 דק' לאחר זמן יציאת האוטובוס מרמב"ש, איתי עמדו מס' משפחות נוספות,
האוטובוס בושש מלהגיע, ולאחר שיחה עם מוקד אפיקים הובהר לי שאמורים לצאת 3 אוטבוסים,
אך מפאת תקלה יצא אוטובוס 1,
שאלתי את הנציג מה אני אמור לעשות, אמר שלא יודע,
ומכיון שהייתי חייב להגיע לאירוע באשדוד,
לקחתי מונית ספישל,
יש לי אפש' לתבוע? (הקבלה שמורה אצלי..)
 

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
דחוף! @עולם כמנהגו נוהג @יוסי ב.ק
אתמול, יום שני 03.06 חיכיתי בגשר המיתרים לקו 304 לכיוון מודיעין עילית בחום מטורף
בשעה 14:20., לאוטובוס שיצא ב-14:15 מהר נוף.
האוטובוס לא יצא והגיע אוטובוס בשעה 15:08 דקות.
האוטובוס הגיע ללא מזגן , עמוס ברמה מטורפת כי האוטובוס הקודם לא יצא, ועמדתי כל הדרך
הגעתי הביתה מיובשת , היום לא הלכתי לעבודה בגלל פיצוצים בראש, אני מרגישה זוועה.
מי יכול לעזור לי לתבוע?? אני רוצה תביעה רצינית, זו לא פעם ראשונה בקו הזה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בחוה"מ פסח האחרון, באחד הימים החמים שהיו השנה, עמדתי בתחנה מבי"ש (סוף המסלול) לכיוון אשדוד,
הגעתי 12 דק' לאחר זמן יציאת האוטובוס מרמב"ש, איתי עמדו מס' משפחות נוספות,
האוטובוס בושש מלהגיע, ולאחר שיחה עם מוקד אפיקים הובהר לי שאמורים לצאת 3 אוטבוסים,
אך מפאת תקלה יצא אוטובוס 1,
שאלתי את הנציג מה אני אמור לעשות, אמר שלא יודע,
ומכיון שהייתי חייב להגיע לאירוע באשדוד,
לקחתי מונית ספישל,
יש לי אפש' לתבוע? (הקבלה שמורה אצלי..)
לדעתי אפשר לתבוע
עדיף לשלוח קודם תלונה כתובה לחברה ולמשרד התחבורה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה