אין כמו אבא

משתמש רשום
ותכלס עמדתם בתחנה ולא עבר שום אוטובוס? על זה עם ענו משהו?
אמרו לנו שיצא שני אוטובוסים, אחד עבר ולא עצר כי כנראה היה מלא. השני פשוט לא הגיע ואמרו לנו כל הזמן תחכו הוא בדרך תכף יבוא, חיכינו וחיכינו לשווא עד שאמרו לא יודעים מה קרה לו ואנחנו לא יכולים ליצור איתו קשר, תכלס תחכו לאוטובוס הבא שיצא בעוד כשעה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
תודה רבה, יש לי צילום מסך, עם שעה ותאריך שזה כתוב באתר, ואחרי שעתיים אח"כ, החברה בערך כבר שינתה את הזמנים, הפסדנו חלק מטיול, שלחתי תלונה גם למשרד התחבורה, רק החברה מענונית לשלם לי 200 ש"ח, מה אני אמור להגיב.
אז בקטע הזה החברה בסדר.
ועדיין לדעתי יש כאן עילה לתביעה, גם על הטעות, גם על ההמתנה וגם על הפסד הטיול, כשכל זה כרוך בעגמת נפש כמובן.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אמרו לנו שיצא שני אוטובוסים, אחד עבר ולא עצר כי כנראה היה מלא. השני פשוט לא הגיע ואמרו לנו כל הזמן תחכו הוא בדרך תכף יבוא, חיכינו וחיכינו לשווא עד שאמרו לא יודעים מה קרה לו ואנחנו לא יכולים ליצור איתו קשר, תכלס תחכו לאוטובוס הבא שיצא בעוד כשעה.
לדעתי נראה כמו עילה לתביעה.
על החברה להוכיח ולהסביר 2 דברים - האם האוטובוס שלא עצר אכן היה מלא, ולאן נעלם האוטובוס השני.
 

בלונדי

משתמש פעיל
אז בקטע הזה החברה בסדר.
ועדיין לדעתי יש כאן עילה לתביעה, גם על הטעות, גם על ההמתנה וגם על הפסד הטיול, כשכל זה כרוך בעגמת נפש כמובן.
כן זה רק לאחר פנייה לתקן, מראש לא אמור להיות כזה בעיה, ואפשר על אותו סכום כמו שאמרת, והאם אני יצטרך להוכיח שהפסדתי טיול ואיך מוכיחים, ובאיזה קטע החברת בסדר, שהציעה כסף, או שתיקנת מיד
ומה אני אמור להגיב לבקשת החברה, להגיד שאני מעונין ביותר
 
נערך לאחרונה ב:

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
כן זה רק לאחר פנייה לתקן, מראש לא אמור להיות כזה בעיה, ואפשר על אותו סכום כמו שאמרת, והאם אני יצטרך להוכיח שהפסדתי טיול ואיך מוכיחים, ובאיזה קטע החברת בסדר, שהציעה כסף, או שתיקנת מיד
ומה אני אמור להגיב לבקשת החברה, להגיד שאני מעונין ביותר
ברור שהטעות לא בסדר! אני התכוונתי לזה שהם תיקנו במיידית, אבל לדעתי אין ספק שאתה יכול לתבוע אותם על הטעות.
לא תמיד יש דרך להוכיח שהפסדת משהו. אם יש לך איזה תכתובת או הקלטה זה יכול לעזור.
אתה בהחלט יכול לחזור לחברה ולהגיד להם שאתה מעוניין לתבוע אותם בסכום הרבה יותר גבוה מ-200 ש"ח, אבל אתה מוכן לקבל מהם פיצוי גבוה יותר ולחסוך את התביעה.
 

בלונדי

משתמש פעיל
ברור שהטעות לא בסדר! אני התכוונתי לזה שהם תיקנו במיידית, אבל לדעתי אין ספק שאתה יכול לתבוע אותם על הטעות.
לא תמיד יש דרך להוכיח שהפסדת משהו. אם יש לך איזה תכתובת או הקלטה זה יכול לעזור.
אתה בהחלט יכול לחזור לחברה ולהגיד להם שאתה מעוניין לתבוע אותם בסכום הרבה יותר גבוה מ-200 ש"ח, אבל אתה מוכן לקבל מהם פיצוי גבוה יותר ולחסוך את התביעה.
ועל איזה סכום להתפשר
 

feel-הרמוני

משתמש מקצוען
לא קראתי הכול, ואני מקווה שהשאלה מתאימה לאשכול.
אשמח לעזרה בעניין רב קו ש"התאפס".
בני הטעין בכרטיס הרב-קו 100 ש"ח, ונסע נסיעה אחת לישיבה.
לאחר כמה שבועות, בנסיעתו הביתה, הרב-קו היה ריק לחלוטין - 0 ש"ח.
ברור שהוא התאפס עקב תקלה.
בלית ברירה הוא נסע בלי לשלם.
בנסיעה עלה פקח וקנס אותו ב-100 ש"ח.
הוא ניסה להסביר שהכרטיס התרוקן באופן לא מובן, אבל הפקח אמר שתפקידו לקנוס, ושיגיש ערעור.
הגשנו ערעור, ביקשנו לקבל את הסכום שנמחק, וכמובן לבטל את הדו"ח.
קיבלנו תגובה שהערעור נדחה, בתוספת הערה לקונית: יש לבדוק את הכרטיס לפני העלייה לאוטובוס...
וזאת למרות שכתבנו שהיו בחשבונו כמעט מאה ש"ח.
אין אפשרות לערעור נוסף באתר.
אשמח לדעת מה נוכל לעשות לתיקון העוול.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
ועל איזה סכום להתפשר
לדעתי העניין הוא שבמצב הזה הם לא יתנו ממש הרבה יותר. אנשים שמאיימים בתביעה הם שומעים כל יום כמה פעמים, ולכן כל עוד ולא מגישים תביעה בפועל אין להם עניין לתת סכומים גדולים במיוחד. אם תגיש תביעה בפועל יש סיכוי שיתנו סכום גדול הרבה יותר.
אז קשה לומר איזה סכום, תנסה לחשוב כמה זה שווה לך לחסוך את הגשת התביעה.
 

בלונדי

משתמש פעיל
לדעתי העניין הוא שבמצב הזה הם לא יתנו ממש הרבה יותר. אנשים שמאיימים בתביעה הם שומעים כל יום כמה פעמים, ולכן כל עוד ולא מגישים תביעה בפועל אין להם עניין לתת סכומים גדולים במיוחד. אם תגיש תביעה בפועל יש סיכוי שיתנו סכום גדול הרבה יותר.
אז קשה לומר איזה סכום, תנסה לחשוב כמה זה שווה לך לחסוך את הגשת התביעה.
דהיינו להגיד להם שאני מעונין בסכום יותר גבוה ולראות את תגובתם
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
לא קראתי הכול, ואני מקווה שהשאלה מתאימה לאשכול.
אשמח לעזרה בעניין רב קו ש"התאפס".
בני הטעין בכרטיס הרב-קו 100 ש"ח, ונסע נסיעה אחת לישיבה.
לאחר כמה שבועות, בנסיעתו הביתה, הרב-קו היה ריק לחלוטין - 0 ש"ח.
ברור שהוא התאפס עקב תקלה.
בלית ברירה הוא נסע בלי לשלם.
בנסיעה עלה פקח וקנס אותו ב-100 ש"ח.
הוא ניסה להסביר שהכרטיס התרוקן באופן לא מובן, אבל הפקח אמר שתפקידו לקנוס, ושיגיש ערעור.
הגשנו ערעור, ביקשנו לקבל את הסכום שנמחק, וכמובן לבטל את הדו"ח.
קיבלנו תגובה שהערעור נדחה, בתוספת הערה לקונית: יש לבדוק את הכרטיס לפני העלייה לאוטובוס...
וזאת למרות שכתבנו שהיו בחשבונו כמעט מאה ש"ח.
אין אפשרות לערעור נוסף באתר.
אשמח לדעת מה נוכל לעשות לתיקון העוול.
המצב הזה באמת מאכזב, משום שאתם קיימתם את חובתכם לבדוק את היתרה לפני העליה לאוטובוס
במצב רגיל אדם לא אמור לחשוש שהיתרה שלו תתאפס.
עם זאת חובתו של הפקח לקנוס את מי שלא שילם בפועל, גם אם טענתו צודקת, משום שמי שגילה לאחר העליה לאוטובוס שאין ברשותו יתרה מספקת אינו פטור מקנס.

בשלב ראשון יש לגשת בהקדם לעמדות "על הקו" ולהוציא פירוט תנועות כדי להוכיח את "התאפסות" הכרטיס.
לאחמ"כ אני ממליץ שתפנו לעמותת דרך כבוד אשר יש להם נסיון רב בביטול דוחו"ת לא מוצדקים, כתובת המייל - a1253312@gmail.com
 

יוסףף

משתמש רשום
אין לי כח לעבור על כל השרשור
רציתי לשאול לדעת המנוסים
אתמול חיכינו 3 אנשים בתחנה שעה ו40 דקות בשמש הקופחת עברו לנו 3 אוטובוסים אחד אחרי השני בלי לעצור אחד מהם היה מפוצץ והשאר ראינו בבירור שהיו מקומות ריקים
לטענת המוקד בדקו במצלמות אבטחה וראו שלא היה מקומות בכולם , כיון שלא יכולנו להתעכב עוד שעה להגעת האוטובוס הבא- לקחנו מונית בסכום לא מבוטל.
האם יש סיכוי ועניין לתבוע את חברת האוטובוסים? אפילו רק בשביל ההחזר של המונית? כמה אתם חושבים שאפשר לדרוש מהם פיצוי כספי בנוסף למחיר של המונית?
 

avi++

משתמש מקצוען
אין לי כח לעבור על כל השרשור
רציתי לשאול לדעת המנוסים
אתמול חיכינו 3 אנשים בתחנה שעה ו40 דקות בשמש הקופחת עברו לנו 3 אוטובוסים אחד אחרי השני בלי לעצור אחד מהם היה מפוצץ והשאר ראינו בבירור שהיו מקומות ריקים
לטענת המוקד בדקו במצלמות אבטחה וראו שלא היה מקומות בכולם , כיון שלא יכולנו להתעכב עוד שעה להגעת האוטובוס הבא- לקחנו מונית בסכום לא מבוטל.
האם יש סיכוי ועניין לתבוע את חברת האוטובוסים? אפילו רק בשביל ההחזר של המונית? כמה אתם חושבים שאפשר לדרוש מהם פיצוי כספי בנוסף למחיר של המונית?
אם יספיק לך רק זיכוי על המונית, תשלח להם במייל תלונה+קבלה על המונית, הם כנראה ינסו להתחמק בהתחלה (שיטת מצליח), אבל אל תוותר, סיכוי טוב שהם יזכו אותך על המונית
 
נערך לאחרונה ב:

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אין לי כח לעבור על כל השרשור
רציתי לשאול לדעת המנוסים
אתמול חיכינו 3 אנשים בתחנה שעה ו40 דקות בשמש הקופחת עברו לנו 3 אוטובוסים אחד אחרי השני בלי לעצור אחד מהם היה מפוצץ והשאר ראינו בבירור שהיו מקומות ריקים
לטענת המוקד בדקו במצלמות אבטחה וראו שלא היה מקומות בכולם , כיון שלא יכולנו להתעכב עוד שעה להגעת האוטובוס הבא- לקחנו מונית בסכום לא מבוטל.
האם יש סיכוי ועניין לתבוע את חברת האוטובוסים? אפילו רק בשביל ההחזר של המונית? כמה אתם חושבים שאפשר לדרוש מהם פיצוי כספי בנוסף למחיר של המונית?
השאלה היא האם תוכלו להוכיח שהיו מקומות פנויים באוטובוס.
החברות נוטות לזייף מסמכים כאלו ומציגות מסמכים מזויפים לבית המשפט. אבל לפעמים הזיופים שלהם לא מוצלחים ואפשר להוכיח שמדובר בזיוף, דבר שעומד לרעתם.
חשוב לדעת מה היא תדירות היציאה של האוטובוס והאם מדובר בקו עירוני או בינעירוני, ולבדוק האם החברה עמדה בנוהל עומס נוסעים ובהתאם - נוהל אוטובוסים תקולים.

בכל מקרה חשוב להגיש פניה לחברה (כדי לבחון את תגובתם, דבר שעשוי לשמש אתכם בבית המשפט), וכן להגיש תלונה למשרד התחבורה (כדי שיקנסו את החברה).
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
במידה והם יצליחו להוכיח שלא היה מקומות באוטובוס (מה שלא נכון) אז הם לא צריכים להביא לי החזר אפילו על המונית?
תלוי אם מדובר באוטובוס עירוני או בינעירוני, ובהתאם לתדירות הקו, לפי נוהל עומס נוסעים שהבאתי לעיל -
חשוב לדעת מה היא תדירות היציאה של האוטובוס והאם מדובר בקו עירוני או בינעירוני, ולבדוק האם החברה עמדה בנוהל עומס נוסעים ובהתאם - נוהל אוטובוסים תקולים.
למרבה הצער ללא הפרטים האלו לא אוכל להשיב לך על השאלה
 

יוסףף

משתמש רשום
חשוב לדעת מה היא תדירות היציאה של האוטובוס והאם מדובר בקו עירוני או בינעירוני, ולבדוק האם החברה עמדה בנוהל עומס נוסעים ובהתאם - נוהל אוטובוסים תקולים.
מדובר באוטובוס מטבריה לירושלים שעובר דרך איזור עפולה אנחנו עמדנו באיזור עפולה עברו 2 אוטובוסים שראינו שהיה מקומות פנויים לטענת הנציגת שירות הסתכלו במצלמןת וראו שהאוטובוסים היו מלאים
מה שמוזר שזה היה 2 אוטובוסים קבלניים (קצת מוזר שהיה להם גישה למצלמות...)

אגב, אפשר להגיש תלונה בבית משפט על נסיעה אחת או שצריך כמה וכמה תלונות שיהיו על אותו חברה?
 

יעקב .י

משתמש רשום
השאלה היא האם תוכלו להוכיח שהיו מקומות פנויים באוטובוס.
החברות נוטות לזייף מסמכים כאלו ומציגות מסמכים מזויפים לבית המשפט. אבל לפעמים הזיופים שלהם לא מוצלחים ואפשר להוכיח שמדובר בזיוף, דבר שעומד לרעתם.
חשוב לדעת מה היא תדירות היציאה של האוטובוס והאם מדובר בקו עירוני או בינעירוני, ולבדוק האם החברה עמדה בנוהל עומס נוסעים ובהתאם - נוהל אוטובוסים תקולים.

בכל מקרה חשוב להגיש פניה לחברה (כדי לבחון את תגובתם, דבר שעשוי לשמש אתכם בבית המשפט), וכן להגיש תלונה למשרד התחבורה (כדי שיקנסו את החברה).
ואוו לא ידעתי שהם מזיפיים מסמכים כאלה הזוי.
איך אפשר להוכיח זיוף כזה ?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
ואוו לא ידעתי שהם מזיפיים מסמכים כאלה הזוי.
איך אפשר להוכיח זיוף כזה ?
במקרה שלא בוצעה נסיעה - אפשר לבקש דוחו"ת GPS ולהוכיח שהאוטובוס בכלל לא ביצע את הנסיעה...
אפשר לבדוק את מיקום האוטובוס + מהירות הנסיעה באתר דאטא בוס
לפעמים גם מוצגים תיקופים מעל כמות סבירה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכ

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל יי בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:ב יי הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:ג מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:ה אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:ו רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:ז אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה