קורונה קורונה 6 - היתה פטפטת...

מצב
הנושא נעול.

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L

בשביל השמחה

משתמש מקצוען
כוחות גדולים של משטרה ויס"מ כעת במאה שערים... לא מבין את ההגיון שלהם. אין ישיבות וכוללים, וגרמו להתקהלות של אלפים ברחוב שהיה 'ריק' מקודם... מישהו שם צריך להסביר להם, שהם גורמים את המטרה ההפוכה, וגם אם רוצים לבדוק עם החנויות נוהגות כחוק, יכולים לשלוח פקחים בלי שאף אחד יבחין
‏IMG-20200322-WA0309.jpg
‏IMG-20200322-WA0297.jpg
 

מבקשת מידע

משתמש מקצוען
לא שאלו אם מותר לעבוד,
סגר של השטחים זה משהו שונה.

אכן ענף הבניה הוחרג,
וזה אומר שישראלים שעובדים בבניה רשאים לעבוד,
אבל רוב הפועלים הם מהשטחים,
ולהם יש סגר לצערי וצער כל מי שמנסה לבנות עכשיו :(
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
׳מעריב׳: ‏מספר מאבטחים ממעגל האבטחה החיצוני של נשיא המדינה נכנסו לבידוד. המאבטחים לא באו במגע קרוב עם הנשיא.
 

Goldidea

משתמש מקצוען
למי שפספס...
מסר עוצמתי ומצמרר...
 

ילד גדול

משתמש צעיר
אבל רוב הפועלים הם מהשטחים,
ולהם יש סגר לצערי וצער כל מי שמנסה לבנות עכשיו
כדי לאפשר את העבודה הרציפה באתרי הבנייה, ובכלל זה את הבינוי הנדרש בבתי החולים והתשתיות הנלוות, אושרה כניסת פועלים פלסטינים המועסקים בענף הבנייה למשך חודשיים, כולל לינה. על פי ההחלטה, ימשיך ענף הבנייה לפעול במתכונת רגילה.

משרד הבינוי והשיכון
 

chetz321

משתמש מקצוען
D I G I T A L
חולה מספר 29 החלים ואמר: זה בכלל לא פשוט
לפני כניסת השבת שוחרר מבית החולים, חולה מספר 29, חובש מד"א במקצועו שאמר כי "ההרגשה היא כמו לצאת מחירות", אך עם זאת "השארתי אשה וילדים מאחור, זה לא פשוט. בכלל לא פשוט" | הוא קרא לציבור להישמע להנחיות המשרד


חולה מס 29, חובש האמבולנס של מד"א מהישוב עינב שבשומרון, שנדבק מנגיף הקורונה ממקור לא ידוע, שוחרר מבית החולים לפני כניסת שבת.

"ההרגשה היא קצת כמו לצאת לחירות" הוא אומר, "אבל השארתי אשה וילדים מאחור, זה לא פשוט. בכלל לא פשוט".

חולה מס 29 הוא חובש מד"א ונהג אמבולנס במקצועו, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ממקור לא ידוע, נדבקו בני משפחתו, ומאות נכנסו לבידוד מהישוב עינב בו הוא מתגורר: "אני רוצה להגיד תודה לישוב, לראש המועצה, על החום הדאגה האכפתיות, רק מילים טובות, החיבוק והאהבה שאנחנו מקבלים זה לא ייאמן הוא אומר על הטיפול בביה"ח הוא אומר: "בי"ח השרון פשוט אלופים, אין עליהם זה המקום הכי טוב".

לסיום הוא אומר: "אני רוצה להגיד לציבור, חייבים לשמור על הכללים, אנחנו המדינה היחידה בעולם שאין לה עד היום ב"ה נפטרים מהמחלה. לא לשכוח את זה, סימן שאנחנו עושים עושים דברים נכונים, ושמירה על החיים זו מצווה מדאורייתא", כך אמר בערב שבת.

מאוחר יותר בצאת השבת התבשרנו על פטירתו של חולה הקורונה הראשון בישראל, אריה אבן ז"ל בן ה-88.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, יצר איתו קשר עם שחרורו ואמר לו: "כולנו אתך, עם המשפחה ועם הישוב כולו, נעבור את זה יחד, למרות הקושי, בוודאי להגיע לבית ריק בערב שבת. אני רוצה לחזק אותך".

בחדרי חרדים

מקור כל רגע
למיטב זיכרוני הודיעו באיזה שלב שהצליחו לאתר את מקור ההדבקה של חולה מס' 29
ניתן לראות כאן
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה מה שקיבלתי מאת המג"ש, הגאון האדיר רבי מרדכי גנוט שליט"א, בעל לוח דבר בעתו. (מתייחס בין השאר ל'תורה מגני ומצלי' והדעות בזה)

הודעה חשובה לשומעי שיעורי היומי במלון אריסטוקראט, ויז'ניץ, ב"ב, לאחר שבעווה"ר ננעלו שערי בתי כנסיות ובתי מדרשות מאימת הַדֶּבֶר הסיני.

שלום וברכה,

א. תורה מגינה ומצילה ואכן כן היא דעת ר' יהושע בן לוי בכתובות עז ואף יתרה מזו...

ב. רוב האמוראים לא סברו כן. וגם מה שריב"ל אמר הוא רק בשעה שעוסק בה.

ג. לפי זה אם באותה שעה אינו עוסק בתורה, וכל-שכן אם וכו', ל"ע - אוי ואבוי (ראו סוף חולין ל.)

ד. אחר היפוך המחשבות אנה ואנה בחלופות השונות לקיום השיעור, הגעתי למסקנה שגם אם אצליח להסתדר והכל יהיו ממושמעים ויֵשבו מרוחקים זה מזה וכו', לא ימלט מלעבור פה ושם, לפני/אחרי השיעור ליד נַשָּׂא פוטנציאלי, והלה ישתעל/יתעטש/ידבר בדיוק ברגע זה... והוי ממש גירי דיליה (עי' בב"ק ג: ובב"ב כב:-כג.).

ה. לעניות דעתי הקטנה והקלושה, סבורני שבשעה קשה ומאיימת זו, עדיף לקיים את הנהגת חז"ל בב"ק (ס' ע"ב) להתכנס בבית וללמד את השיעור בקו של משפחתנו, שהושאל עתה ללומדי השיעור: 074-79-63-841.

ו. כל הרוצה להצטרף לקו, יחייג לבני הרב יהודה הי"ו: 052-71-33-160 ויכניסנו לרשימת המנויים, אי"ה. שימו לב, לאשר את הצטרפותכם לקו לאחר קבלת צנתוק ממנו. בררו את הפרטים אצל בנ"י הנ"ל.

ז. השיעורים מוקלטים (ביידיש) מתחילת מסכת שבת בס"ד. אנו משתדלים שכל שיעור יהיה לדף נפרד (בערך). השיעור האחרון הוא השיעור הרביעי לדף ד (דף ב חוּלק ל-2‎).
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
תכל'ס כלום, בלאגן וצעקות, לא הפסדת כלום
 

צבי טכנאי מחשבים

משתמש צעיר
המשתמש נחסם
איך הופכים את הדף לעברית באתר?
גם אם התרגום האוטומטי של Google לא מופעל אצלכם בהגדרות הדפדפן.
פשוט, לאחר הכניסה לאתר, לחיצה אקראית על מקש שמאלי בעכבר, ובאחת מהאפשריות לבחור "תרגם לעברית".
המתן עד להודעה "מתורגם".
קרא להנאתך..
 
נערך לאחרונה ב:

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
הגראי"ש גריינמן, רבם של קהילת החזונאישניקים ובנו של הגר"ח גריינמן זצ"ל, אשר מכהן גם כרב הקהילה בזכרון יעקב, כתב מכתב לתלמידיו בעקבות נגיף הקורונה. לדבריו לא היה דבר כזה שכל העולם באותו מצב של סכנה מאז המבול בפרשת נח.

"כמדומה שמאז בריאת העולם לא‎ ‎היה מצב כזה שכל העולם בסכנה שווה חוץ מהמבול... אין רודף ואין נרדף אין שולט ואין עבד. כולם שווים. כמובן כל מה שקורה בעולם זה בשביל ישראל, ובוודאי הזעזוע של כל העולם שייך לחבלי משיח. אבל אין המטרה שייכנסו ללחץ, כי בדרך כלל זה לא מביא תועלת רוחנית אלא להיפך".

"המטרה היא להתחזק בדברים הרגילים שנצטווינו מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב, נצור לשונך וגו' סור מרע ועשה טוב ואין טוב אלא תורה. בקש שלום ורודפהו, לשמור על השלווה והביטחון. לזכור שכאן הכל פרוזדור וכל מאי דעביד רחמנא לטב עביד, זהו הסוף של הסוף שניתן לתקן את הנצח נצחים של תכלית הבריאה".

unnamed (61).jpg
 

דוד כהן

משתמש מקצוען
פעיל 'דגל' אובחן עם קורונה והכניס את מ"מ רה"ע ועיתונאים לבידוד
ההידבקות בציבור החרדי נמשכת. מידי יום כולל בשבת האחרונה אובחנו כמה חרדים בערים השונות כנושאי הנגיף שעלול גם להיות קטלני | אמש אובחן פעיל 'דגל' כנושא הנגיף ומי ששהו בסביבתו בימים האחרונים, בהם עיתונאים וכן מ"מ ראה"ע ירושלים נכנסו לבידוד | בתוך כך, גם השר סמוטריץ' ישהה בבידוד עד ו' ניסן
חדשות בארץ22.3.2020 | 07:29


פעיל פוליטי בתנועת 'דגל התורה' בירושלים, אובחן אמש (מוצ"ש) כנושא נגיף הקורונה, הפעיל מכניס בעקבותיו שורה של עיתונאים בכירים לבידוד וכן את ממלא מקום ראש העיר לייזר ראוכברגר, שיאלץ לשהות בבידוד עד ליום שלישי הקרוב.

בימים האחרונים שמענו על מפורסמים רבים שנכנסו לבידוד בעקבות הימצאות חולה מאומת.

כך למשל שלושה שרים בממשלת ישראל ושלושה ח"כים. מדובר בשרים אריה דרעי, צחי הנגבי ובצלאל סמוטריץ'. והח"כים הינם; משה אובטבול, אלון שוסטר ורם בן ברק.

מלשכת שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', שהצטרף אמש לרשימת הח"כים שבבידוד, נמסר כי ביום שלישי, כ"א אדר תש"פ (17.3.20), השר סמוטריץ' נפגש עם מי שאובחנה הערב כנשאית קורונה וייכנס לבידוד עד יום ו' ניסן תש"פ (31.3.20), בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מסר: "יחד נעבור בעזרת השם את התקופה המורכבת הזו. אני קורא לאזרחי ישראל לשמור על הנחיות משרד הבריאות ומאחל רפואה שלימה לכולם. אמשיך לעבוד מהבית וללוות מרחוק את מאמצי הממשלה ומשרד הבריאות".


אני ההיתי אצלו בפורים עם אשר גרייבר ומני הולנדר אני צריך להיכנס לבידוד??
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה