קורונה קורונה 6 - היתה פטפטת...

מצב
הנושא נעול.

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עמליה דואק: חסידי חב"ד שהיו על טיסת אל על מניו יורק התגלו כחולי קורונה
 

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
‏בי"ח וולפסון: חולת קורונה בת 91 מונשמת ומצבה אנוש
 

טוביT

משתמש פעיל
טעות.
סימני משיח הם סימפטום מלחיץ ומחזק פי כמה מאשר סיבה ספציפית כמו כבוד בית המדרש שמי שמחזיק עצמו כמכבד ביה"כ מרים את גבו ואומר שלום יהיה לי.
צודק!
רק לא עוררו כאן רק על דבר המחזק, ודאי ודאי שצריך להתחזק, השאלה אם אנחנו כבר בעונש, ה' ישמור, ואז צריך ישועות גדולות לקרוע הגזירה.
כמו כן כבוד בית הכנסת אינו איזה סיבה ספיציפית..
גזירות ת"ח ות"ט בעל 'התוספות יום טוב', סבר שהגזירות הקשות הגיעו כעונש על כך שהיהודים זלזלו בקדושת בית-הכנסת ולא שמרו על כבודו כבית מקדש מעט. כתשובת המשקל פעל רבי יום טוב לחזק את עניין קדושת בית הכנסת, ותיקן ברכת 'מי שברך' לאלו השומרים את פיהם ולשונם מלשוח שיחת חולין בבית הכנסת, מי שברך זה נאמר עד היום בקהילות רבות לפני תפילת מוסף של שבת.
[כזכור עשו שאלת חלום בענין?]
אולי אנו לא מודעים מספיק לחומר הזלזול בקדושת בית הכנסת,
 

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
מישו ראה את הסרטון הזה?

מוזר מאוד
הוא כאילו נועל את בית הכנסת אבל על אנשים בפנים
זאת אומרת שהדלת מסביב פתוחה
אז זה היה רק בשביל הסרטון?
 

עורך ומבקר

משתמש פעיל
עריכה תורנית
מישו ראה את הסרטון הזה?

מוזר מאוד
הוא כאילו נועל את בית הכנסת אבל על אנשים בפנים
זאת אומרת שהם יוצאים מסביב
אז זה היה רק בשביל הסרטון?
אפשר לעלות לטובת החסומים.
 

עורך ומבקר

משתמש פעיל
עריכה תורנית
מישו ראה את הסרטון הזה?

מוזר מאוד
הוא כאילו נועל את בית הכנסת אבל על אנשים בפנים
זאת אומרת שהם יוצאים מסביב
אז זה היה רק בשביל הסרטון?
אפשר לעלות לטובת החסומים.
 

טראכטער

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ברורררררררררררררררררר
למה להשמיץ קהילות על סמך שמועות והודעות ברשת?!
על סמך שמועות?
אני הקטן מתגורר בירושלים, לא היה שטיבלאך אחד שביקרתי בו שהתקנות נשמרו כראוי!!!
היום לצערי הרב נאלצתי להתפלל בבית, ביחידות. והאשמים בכך הם אותם קלי ראש ופורקי עול שמזלזלים בהוראות ועושים ככל העולה על רוחם.
הייתי ביום חמישי בשטיבלאך סקוירא - וכששמעתי ביום ו' שהמקום קיבל צו סגירה ידעתי שהמשטרה צודקת במאה אחוזים!
היית שם או שזה רק ממה ששמעת?
ולגבי ההפקרות באחת הקהילות במאה שערים:
ידיעה ודאית ומאומתת במאה אחוזים!!

אפשר להפסיק להתכחש למציאות. כן, לצערנו גם בציבור החרדי יש אנשים מופקרים.
 
נערך לאחרונה ב:

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אפשר לעלות לטובת החסומים.
זה בלי שמע כי אי אפשר להעלות פה סרטונים
2203.gif
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

קבצים מצורפים

  • איצקוביץ.mp4
    2 MB

חיים מנדל

משתמש פעיל
בחסידות גור מבקשים להתפלל לרפואתם של הגה״ח רבי דוד
אולבסקי ראש ישיבות גור בארה״ב והנגיד ר׳ צבי שמידט מגדולי
תומכי ׳האיחוד׳ שחלו בנגיף הקורונה וזקוקים לרחמי שמיים. השמות:
דוד שלמה זלמן בן זלאטה, וצבי יהודה בן רבקה לרפו״ש
ישראל כהן
 

טראכטער

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
סרטון הסברה קצר שצולם בהודו ממחיש כיצד ניתן להידבק בנגיף ובאיזו קלות אפשר למנוע את ההדבקה. צפו
מהידברות
אפשר בבקשה להעלות לטובת החסומים?
תודה רבה!
 

חיים מנדל

משתמש פעיל
הקורונה בישראל: עפ"י מפת משרד הבריאות כ 658- תושבי בני ברק
שוהים בבידוד. באלעד כ 211- תושבים. ביתר עם 167 תושבים
ובמודיעין עילית 135 תושבים נמצאים בבידוד.
חדשות הסקופים
 

שואב מים

משתמש רשום
משרד הבריאות בעזה מעדכן:
"שני חולי הקורונה הושמו בבידוד בכניסה לרצועה ולא באו במגע עם תושבים, הם במתקן בידוד ולא נכנסו לרצועה. בתוך עזה אין שום אבחון של חולה בנגיף".
צריך להפריח לשם כמה בלונים עם קורונה.
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
‏׳קול ברמה׳: נגיף הקורונה. מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי החליט הבוקר לא לקבל יותר סנדקאות בבריתות עד להודעה חדשה. 4 בריתות שתוכננו למחר בוטלו.

נגיף הקורונה: שלושה מבחורי חסידות חב"ד שחזרו מניו יורק והוכנסו לבידוד במלון בירושלים, התגלו כחולי קורונה.

המאבק בקורונה: דיונים במל"ל: נבחנים צעדים שיחמירו את ההגבלות של משרד הבריאות, המשרד לביטחון פנים ביקש תגבורת של גדודים מצה"ל.

נגיף הקורונה: התדרדרה מצבה של אשה חולת קורונה בת 91 שמאושפזת בביה"ח וולפסון ומצבה מוגדר אנוש.

‏ד"ר בועז לב, מנהל מחלקת מגיפות במשרד הבריאות, מזים את השמועות על חילוקי דעות בצמרת המשרד בגל"צ: "קשקוש בלבוש. השתתפתי בדיונים אצל רה"מ וזה גם לא התפקיד שלי. כולנו רואים את המדיניות בעין אחת".

ישראל כהן: ‏בחסידות גור מבקשים להתפלל לרפואתם של הגה״ח רבי דוד אולבסקי ראש ישיבות גור בארה״ב והנגיד ר׳ צבי שמידט מגדולי תומכי ׳האיחוד׳ שחלו בנגיף הקורונה וזקוקים לרחמי שמיים. השמות: דוד שלמה זלמן בן זלאטה, וצבי יהודה בן רבקה לרפו״ש.

ישכר זלמנוביץ ב'חדשות JDN': ‏משרד הבטחון מנהל מגעים עם שני בתי מלון חרדים (מהדרין) לטובת חולי קורנה חרדיים זאת לאחר פניית ח"כ מקלב לשר בנט בסופ"ש.

מגפת הקורונה: קציני המשטרה טוענים כי התקבל צו לסגירת שוק מחנה יהודה - ועד עובדי השוק מתנגד. החלטה זו התקבלה חרף הודעת ראש הממשלה נתניהו אמש, לפיה מרכזי הקניות הפתוחים ישארו פתוחים בשלב זה.

בכירים במשטרה ל'קול חי': "הפרסום על כך שכביכול מותר 20 מתפללים בביכ"נ פרסום שגוי ומטעה".

קורונה בישראל: פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, ל'כאן': "נערכות בין 3,000 ל-4,000 בדיקות ביום. אנו לא בודקים את כל האוכלוסייה, אין לזה שום ערך. אף מדינה לא הצליחה לעצור מגפה על ידי בדיקות. מי שיש לו חום וסימנים שיהיה בבידוד לא משנה אם יש לו קורונה".

פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, לכאן רשת ב על הזמנת תרופות מחו"ל: "יש לנו הרבה תרופות מסוגים שונים שהזמנו, עדיין אין פתרון קסם אחד. כשיהיה כזה נפעיל את כל הכלים במדינה כדי להשיג אותו, בשיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים".

חרדים 10: מכתב חסר-תקדים שנכתב על ידי 35 רבנים ו-9 רופאים בפלורידה קורא ליהודים מניו יורק: "אסור מבחינה הלכתית ומבחינה רפואית לבוא לפה לפסח, שטף של חולים חדשים יכול להוביל למקרי מוות".

שלומי הלר: אחרי 126 שנים של פעילות רציפה, בית הכנסת "מוסאיוף" המיתולוגי בשכונת הבוכרים נסגר עד להודעה חדשה.

הפרופ' אבי שמחון, ראש המועצה הלאומית לכלכלה והיועץ הכלכלי של רה"מ, בגל"צ "נכנסנו למשבר הזה בעוצמה גדולה ואנחנו מתארגנים תוך כדי תנועה. דאגנו למרבית האוכלוסיות לרשת ביטחון, אבל יש כאלה שבימים אלה אנחנו יושבים על פתרונות עבורם".

ד"ר אשר שלמון, איש משרד הבריאות, בגל"צ: "ממשיכים במאמצי הרכש, באמצעים גלויים וחשאיים. מקווה שנראה כבר השבוע יותר אלכוהול לחיטוי, מטושים ומכונות הנשמה בדרך לארץ".

ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית, בגל"צ: "במשרד הבריאות חייבים להחליף דיסקט. יש צוותי רפואה לא מתפקדים. 800 רופאים, 900 אחיות - גם ככה חסר לנו כוח אדם. מחלקות שלמות נסגרות".

יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, חגי לוין: "נגיף קורונה הוא לא איום קיומי על האנושות ולא על מדינת ישראל. צריך לאפשר לאנשים לעבוד מהבית ולקבל משכורת, זו איוולת".

הנחיות האכיפה שקיבלו הבוקר שוטרים: קנסות רק במקרה של הפרת בידוד או סירוב להתפזר מהתקהלות של יותר מ- 10 אנשים. אין אכיפה פלילית וקנסות של האיסור לצאת מהבית שלא לצורך חיוני אלא נוכחות משטרתית לצורך "הגברת הציות להנחיות" ולא תהיה אכיפה בבתי כנסת, שם תותר תפילה של עד עשרים מתפללים, אף שהתברר כי חולים רבים נדבקו בבית כנסת. כמו כן הונחו השוטרים כי הגלישה בים מותרת.

הד"ר בנצי כץ, מנהל המעבדה ההמטולוגית באיכילוב, לגל"צ: "לא קיבלנו גיבוי ממשרד הבריאות בשנים האחרונות. כשמדובר במשאבים, המעבדות אחרונות בתור". רינו צרור: "גם בשעת החירום הזאת?". הד"ר כץ: "העובדות הן שאנחנו לא מבצעים מספיק בדיקות כפי שיכולנו".

השר בנט שב ומזהיר הלילה את הציבור מהתפשטות נגיף הקורונה: וירוס הקורונה 'שורד' מספר שעות-ימים על משטחים מסוימים. לכן מגע יומיומי עם כפתורי מעלית, ידיות עגלה בסופר, ידיות דלתות ועוד משטחים המוניים, הם מקור מרכזי להדבקה. לפני שעה לחץ חולה קורונה על הכפתור במעלית, עכשיו נכנסת, לחצת, גירדת בעין..ונדבקת.

דובר צה"ל, תא"ל הידי זילברמן, אומר לגל"צ: "הפעלנו יחידות טכנולוגיות לייצור מסיכות מגן ומערכות הנשמה. לפני כשבוע הן כבר החלו לייצר מסכות מגן".

היום בהמודיע ובהמבשר: מכתבו של האדמו”ר מקרלין סטולין לחסידיו מיום שישי, בו הוא מורה על סגירת בתי הכנסת של החסידות בכל הארץ.

יניר קוזין: ‏סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס נכנס גם הוא לבידוד. יהיה בבידוד עד ה-28.3.

מגפת הקורונה: משרד הבריאות פרסם תמונת מצב עדכנית: 945 בני אדם נדבקו עד כה, מתוכם 20 בני אדם במצב קשה, 24 במצב בינוני, 863 במצב קל ו-37 החלימו. נפטר 1.

קורונה בישראל: ד"ר טל ברוש ניסימוב ל'כאן': "הפנטזיה שכל אדם שקם עם כאב גרון בבוקר ייבדק היא לא ישימה ולא נדרשת. מי שיהיה לו קורונה ישב בבית ויחלים. מי שיהיה חולה קשה יטופל בבית חולים. הבדיקות הן רק כלי עזר אחד מרבים אחרים".

ד״ר בועז לב ראש צוות טיפול במגפות במשרד הבריאות ל'קול ברמה': "אנחנו ממשיכים לטפס בכמות החולים המאומתים, אבל בסיכומו של דבר אנחנו לא נמצאים בפריצה אטומית, אלא מתקדמים בקצב מבוקר יחסית. רף החולים יעבור השבוע את ה-1,000".

מרכז הצוות לטיפול במגפות של משרד הבריאות, ד"ר טל ברוש ניסימוב ל'כאן': "ההגבלות יימשכו עד הקיץ - בתקווה שמזג האוויר יעשה את עבודתו".



‏הרשות השופטת מעדכנת על שתי עובדות מבית משפט השלום בבאר שבע שאובחנו היום כחולות קורונה. זאת בנוסף לשתי עובדות מאותו בית משפט שכבר אובחנו כחולות.

‏אשת צוות בבית החולים לניאדו אובחנה כחולת קורונה. אנשי הצוות שבאו איתה במגע נכנסו לבידוד.

חרדים 10: הרב מסעוד טובול ז"ל, חסיד חב"ד, מנהל מוסד 'בית חנה' עשרות שנים בפריז, נפטר מנגיף הקורונה בגיל 64.

‏מאבטח בקונסוליה הישראלית בניו יורק התגלה כחולה קורונה, מצבו טוב.

‏'כיכר': חבר ה'מועצת' הגרב"מ אזרחי שהה לצד נכדו שהתברר כנשא קורונה. בשבת האחרונה ראש הישיבה לא חש בטוב. הערב יקבל תשובה ממשרד הבריאות האם עליו להיכנס לבידוד.
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה