קורונה קורונה עדכני בלבד!

מצב
הנושא נעול.

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
תקשיבו באשכול הסמוך כותבים שמנסים החייאה לרב טורצ'ין
בואו נתפלל
יש עוד תקווה שיבריא.
 

יהודי שלומד

משתמש מקצוען
גם מהקורונה?
כן
 

רוחי בלבוחי

משתמש סופר מקצוען
מהדורת חצות ב'קו החרדי'
'יתד': ההתלכדות הציבורית המקפידה על הוראות גדולי ישראל הביאה שקצב ההדבקה בבני ברק ובכמה שכונות בירושלים ירד מתחת לממוצע הארצי.
'ישראל היום' מביא את הכרעת נשיא מועצת גדולי התורה מרן הגר"ג אדלשטיין להחמיר בפיקוח נפש וכן דברים מהרה"ר הגר"ד לאו והיועץ הרפואי יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם' על החמרה בחיי אדם.
לאור הוראת נשיא מועצת גדולי התורה מרן הגר"ג אדלשטיין - ב'יתד' 'המבשר' ו'המודיע' מכתב רבני בני ברק הגרש"צ רוזנבלט והגרי"א לנדא בו הם קוראים לתושבי העיר להמשיך את תפילת המרפסות והתפילה בבית ולהימנע מטבילה קודם התפילה "ואפילו ספק פיקוח נפש דוחים מצוות חמורות שבתורה".
יונה לייבזון: ‏בת חמש נפטרה מסיבוך נדיר של הקורונה בדטרויט שבארה"ב, ההורים שלה עובדים בכוחות ההצלה בעיר. היא אובחנה לאחר שהתלוננה בהתחלה על כאב ראש חריג.
נדב אייל: ‏בסין יתחילו לחלק "תעודות מחוסן" למי שהבריא ויש לו נוגדני קורונה. בישראל צוות מיוחד פעל על רעיון כזה אך בינתיים לא יושם.
'ישראל היום' מפרסם מאמר של הרב יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם': "טוב עשתה הנהגת הציבור החרדי שקראה לו להתעלם מההקלות. אין לתושבי ב"ב את הפריווילגיה לסיבוב נוסף על הגב שלהם, והסיבוב הנוסף הוא רק עניין של זמן".
יעקב מלמד ב'חדשות JDN': נפטר מנגיף הקורונה הר"ר מרדכי רכוורגר ז"ל. המנוח התגורר בעיר בית שמש ובערב פורים נסע למשפחתו המתגוררת בליקווד שבארה"ב שם חלה ונפטר כשהוא בשנת ה82 לחייו.
ישי כהן: יש חולים שלא הפנימו שהם חולים. בטוחים שהם יוצאים לנופש בשוויץ. מלון מהדרין בי-ם ריק מחולים בגלל שהחולים רוצים את כינר בטבריה. לא מבינים שמהר מאוד יכולים להגיע להנשמה בעין כרם. לא קל להיות חולה. אך צריכים להפנים שהם חולים ולא תיירים מפונקים.
אלי שלזינגר בתיעוד וידאו בטויטר: ‏לצד כ-1,000 בני משפחה שיושבים שבעה על יקיריהם בעיר ניו יורק - יש גם רגעים מרגשים אב משפחה מלייקווד בניו ג'רסי שחלה בקורונה, חזר לביתו לאחר שהיה מחוסר הכרה במשך חודש ימים. השכנים מקבלים את פניו בהתרגשות ושירה "מזמור לתודה" תוך שמירה על מרחק.
סגן השר פרוש בפגישות במשרד החינוך בכדי לפתור בעיות בשיטת 'לימוד מרחוק': בין הפתרונות, הקמת אולפן הקלטות ייעודי בו יימסרו אנשי חינוך מוכרים שיעורים לכל שכבות הגיל עם חומר אחיד ומוסכם ומפוקח על ידי ועדת הרבנים לענייני חינוך.
עוד מהפתרונות ל'לימוד מרחוק': סגן שר החינוך מאיר פרוש בוחן יחד עם בכירי המשרד אפשרות של הקצאת תקציב לרכישת טלפונים בתקשורת המאושרת למשפחות המבורכות בילדים שאין משגת, כך שיהיה באפשרות כל הילדים בבית להשתתף ב'לימוד מרחוק'.
טרגדיה בביתר: בד"ה מרת הניה כהן בת הרב יעקב ברוכי מאשדוד אחות הרב אליהו ברוכי מראשי 'דגל' השאירה 2 בנות שלא התחתנו. נפטרה לאחר מחלה. (הקו החרדי).
המשטרה איתרה הבוקר בעיר זכרון יעקב התקהלות אסורה של 14 מתפללים בבית כנסת, בניגוד לצו בריאות העם. המשתתפים קיבלו דוחות.
ליה ספילקין 'גלצ': ‏מאז הדיווח על בני ברק, קיבלתי עשרות תגובות מתושבי העיר שמעידים על המצב הקשה. הנה מה שכתבה לי אחת מהם: "העיריה כשלה בניהול המצב. מערך הרווחה בקריסה. לאזרח הפשוט לא מעניין יחצנות, הוא רוצה שיחלקו אוכל. לקחת יועץ תקשורת בזמן כזה, זה פשוט הזיה. בזבוז כסף משווע".
בד״ה: הרה״ח רבי לייבל רוזנברג ז״ל מזקני חסידי צאנז במאנסי. נפטר מהקורונה. (הקו החרדי).
בד"ה: בירושלים נפטר הגאון רבי ישראל אהרן קופשיץ. גיסו של מרן הגר"נ קרליץ זצ"ל. (הקו החרדי).
קריסת לימודי הטלפונים בלמידה מרחוק במוסדות החרדיים: ח"כ יעקב אשר שוחח עם שר התקשורת דודי אמסלם וסוכם על צוות מקצועי שיבדוק מיידי את בעיות העומסים והשרתים כדי לפתור את הבעיה ולתת מענה למאות אלפי תלמידים ותלמידות חרדים בכל הארץ השומעים את השיעורים דרך הטלפון.
עוד על פטירת הגרי"א קופשיץ - חתנו רבי חיים נח בן שרה ויזר לרפו"ש חולה קורונה במצב קשה. הרב קופשיץ כיהן כרב בבית כנסת משכן אסתר בסנהדריה ור"מ בישיבת תורה אור. (הקו החרדי).
ויסברג בבחדרי: בארה"ב נפטר הגאון רבי אריה לייב קאטץ זצ"ל ראש ישיבת 'חסדי תורה' ורב קהילת 'זכרון יוסף' בבורו פארק לאחר שנדבק בנגיף הקורונה הארור והוא בן 76.
מרכז העניינים: הממשלה קיבלה לידיה את מתווה 'ועד הישיבות' שהוכן לפתיחת זמן הקיץ בישיבות. המסמך הוכן לבקשת מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שעבר על הדברים והועבר לשר הפנים אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן וח"כ משה גפני.
עוד ב'מרכז העניינים': מי שהעלה ראשון את נושא תחילת הזמן היה השר אריה דרעי במקביל מספר ראשי ישיבות החלו לפעול בעניין בהם הגר"ב סולוביציק, הגר"י רוזן, הגר"י חברוני והגרש"ב סורוצקין. שלשה מהם שוחחו בנפרד עם מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שהכריע כי 'ועד הישיבות' יגבש מסמך לאישור.
עוד ב'מרכז העניינים': לצד השאים החרדיים דרעי וליצמן גם סגן שר החינוך מאיר פרוש היה בסוד העניינים אך נכון לעכשיו קיימת ב'ועד הישיבות' תוכנית ברירת מחדל של מערך מיוחד של קווי טלפון המותאמים לכל ישיבה בנפרד ושם יוכלו לשמוע את השיעורים והחבורות מפי רבני הישיבה.
דיון ו. הכספים על העברת מענק לרשויות המקומיות בתקופת הקורונה. ח"כ יעקב אשר שיבח את הצעה"ח לתת מענק נקודתי לרשויות כדי לפטור מתשלומי ארנונה את העסקים הקטנים והבינונים ולסייע להם בתקופה זו והדגיש כי בנוסף בסיום המשבר, יהיו חייבים להכין תכנית רוחבית ומקיפה שתסייע לרשויות החלשות שעלולות לקרוס בגלל היעדר הכנסות.
עמית סגל: לימין יהיו ועדות הכספים הכלכלה והקורונה. יור הכנסת, תיקי התחבורה הבטפ האוצר ועוד שורת תיקים. מינויים בכירים של היועמש המפכל וכו ק בהסכמה. גם חקיקה בהסכמה כולל ועדת השרים. החלת ריבונות - החל ב-1.7
עמית סגל ב'חדשות 12': נתניהו וגנץ ייקראו ראש הממשלה וראש הממשלה החילופי, בנוסף חוק הלאום לא ישונה.
גרינצייג לגלסנר ב'קול ברמה': בניגוד לימינה שתפסה תיקים מכל הבא ליד וכעת תיפרד מרובם לפחות, החרדים החזיקו תיקים בהיקף הגיוני וכנראה ישמרו עליהם גם בקדנציה הזו
שר החינוך רפי פרץ למימרן בקו"ח: אני בקשר עם רבנים גדולים במגזר החרדי במטרה לייצר מחשב עם רשת פנימית בין המלמדים לתלמידים.
שרקי: ‏החרדים מסיימים את ההרפתקה הפוליטית ללא שריטה. כל המשרדים התפקידים והתקציבים (בכפוף לקיצוצי קורונה) נשארים. סטטוס קוו בענייני דת ומדינה. ממשלה בראשות נתניהו ובלי לפיד
שניאור ובר: ‏צריך שוב להגיד את זה: אביגדור ליברמן שהסתובב פה חודשים כעבריין בשכונה שמטיל חיתתו על כולם ומסית נגד כל סממן יהודי וחרדי, נזרק לאשפתות ויבלה את שארית חייו הפוליטיים לצד היבא יזבק באופוזיציה.
יהודה שלזינגר: הישג משמעותי מאד לח"כים החרדים - על פי ההסכם הקואליציוני יחוקק חוק הדיחוי שהוסכם ואושר על ידי מועצות גדולי התורה.
חיים לוינסון: ‏36 שרים, 16 סגנים, עוד לפחות 12 חכים בנורווגי. דואגים לאבטלה.
קלמן ב׳בחדרי׳: הסיכום המלא בין הליכוד לכחול לבן בנושא חוק הגיוס - הממשלה תאמץ את מתווה אטיאס. אך בנוסף הממשלה תחוקק בהתאם להצעת שר הביטחון (גנץ) חוק גיוס חדש ״בהתאם למיתווה רחב ועדכני התואם את צרכי החברה בישראל על גווניה ורבדיה בהסכמת סיעות הקואליציה״
רבינא: ‏ועדת המדע תילקח מיהדות התורה לטובת כחול לבן. כעת יחל קרב בין דגל התורה לאגודת ישראל על תפקיד הסגן. קלמן: ‏וועדת החינוך שהיה בידי ש״ס יעבור לידי כחול לבן.
ליברטי: ‏לכאורה, ש"ס עם תשעה ח"כים תוכל להכניס הכי הרבה ח"כים באמצעות החוק הנורבגי - עד שלושה - לא ברור איך יחשבו את ה-7 של יהדות התורה.
שבר על שבר: אחרי שאימו נפטרה במגיפת הקורונה בדקות האחרונות נפטר במגיפה הרב חנוך נוסבוים זצ"ל מרבני ישיבת עטרת התורה בירושלים.
עמית סגל: ‏עוד מנפלאות ההסכם - נתניהו יכול להתפטר מתפקידו עוד שנה, לתת לגנץ לכהן ולחזור להיות רהמ בזמן הבחירות עם כל הנסיעות המדיניות והשליטה בסדר היום.
עמית סגל: מחר הצהרה של ראשי הממשלה הבאה, נתניהו וגנץ
שמואל בן צבי ב'חדשות JDN': על פי סעיף החוק הנורבגי בהסכם בין נתניהו לגנץ, במקרה ושר או סגן שר מאגודת ישראל יתפטר, ייכנס לכנסת הנציג הבא של אגודת ישראל ולא פינדרוס.
 

רוחי בלבוחי

משתמש סופר מקצוען
ה' ירחם ויציל מה עם אשתו ו-7 ילדיו??
כולנו כגוף אחד מרגישים קשר ליהודי שהוא חלק מאיתנו.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה