קול קורא!!! נטפרי או אר-אל אנא הפסיקו לשדרג

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
נכתב ע"י mat;2402954:
יוסף שטיין הקטע שהכי מעניין אותי כמה פיצוי אתה חושב שצריך לפצות על הנזק?

א. קודם כל תודה על ההודעה המסודרת אודות שדרוג שהיה, ותקלה שהיה אחר כך, חבל שזה הגיע רק במאוחר ואחרי טענת השדרוג על כל התקלות, מותר שיקראו תקלות, לכל אחד קורא תקלות, ומותר גם להתנצל עליהם.

ב. כמו כן תודה על כל הפעילות שלכם בנטפרי, בין אם הוא לשם שמים או לא, ובכו"א גם אם הוא לא לשם שמיים תודה רבה באמת, שוב אני מאוד מעריך את הפעילות שלכם.

ג. מכל התגובה שכתבתי רק מצאתם להתייחס וללעג מבקשת הפיצוי, אז נכון שאנחנו החרדים רגילים שהכל גמ"ח ושעל תקלות לא מפצים, אבל זהו דבר מקובל בכל העולם, גם אם הסיבה הוא שדרוגים.

ד. הנ"ל טוב כדי להסיט את הדיון, נעשה כאן כאילו יש צד שבא להשמיץ, ויש צד שבא להגן, אז בהחלט שלא... יש צד שס"ה רוצה להנות על מה שהוא משלם, ומעוניין לקבל מידע על תקלות, אין צורך להתקיף כדי להתגונן, כולם כאן ישמחו לקבל התנצלות, או לפחות הסבר אודות הבעיות והבטחה שנעודכן לפעמים הבאות, זה הכל, וזה שבקשנו בתחילת האשכול.

ושוב תודה על כל המעשים הטובים.
 

mat

משתמש מקצוען
נכתב ע"י משיקו;2402976:
הרב mat היקר, אני עוד מהזמן שנטפרי הייתה בחיתוליה... אין על נטפרי וודאי שלא עליך שום תלונות, וכפי שכתבת או גולן (לא זוכר) הבעיה היא בספק, זכותנו המלאה להתלונן על המוצר שאנו מקבלים... אני לא מבין מה גורם לך לנסות לסנגר עליהם... יש בעיה בספק, נקודה. זכותנו לקבל שירות, נקודה.

בגלל שיש סינון זה יותר קשה לספק לגבות את החיבורים. באינטרנט רגיל האינטרנט עובד בצורה של חבילות. ממילא אם יש תקלה אז אפשר לגבות את זה בלי שזה מורגש בכלל. ולכן ניתן לבצע שידרוגים בלי שזה יורגש בכלל.

אם אני לא הייתי נותן הנחיה שהכל יחסם במקרה של תקלה. RL הוא היה פותח את האינטרנט ולא הייתם מאשימים אותו על נזק שהיה לכם. הייתם מאשימים את נטפרי שאין לכם סינון.

אין לי בעיה שמתלוננים. יש לי בעיה שמנפחים את המציאות. כי מי שקורא את האשכול הזה בטוח שבנטפרי כל דקה האינטרנט קורס איטי. ויש מלא ניתוקים. וזה ממש לא נכון.
ומי שיש לו את זה כל הזמן עד לרגע זה. כנראה יש לו בעיה נקודית אצלו.
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י mat;2403007:
...אין לי בעיה שמתלוננים. יש לי בעיה שמנפחים את המציאות. כי מי שקורא את האשכול הזה בטוח שבנטפרי כל דקה האינטרנט קורס איטי. ויש מלא ניתוקים. וזה ממש לא נכון. ומי שיש לו את זה כל הזמן עד לרגע זה. כנראה יש לו בעיה נקודית אצלו.
אני לא יודע עם איזה ספק אתה גולש, כנראה שאתה לא מרגיש מספיק את הבעיה על עצמך...
זה לא ניפוח של המציאות, אמנם צריך לדייק "..בספק rl שמספק את שירותי סינון התוכן נטפרי כל דקה/שעה/יום/שבוע האינטרנט קורס איטי. ויש מלא ניתוקים."
 

mat

משתמש מקצוען
נכתב ע"י יוסף שטיין;2402995:
א. קודם כל תודה על ההודעה המסודרת אודות שדרוג שהיה, ותקלה שהיה אחר כך, חבל שזה הגיע רק במאוחר ואחרי טענת השדרוג על כל התקלות, מותר שיקראו תקלות, לכל אחד קורא תקלות, ומותר גם להתנצל עליהם.

ב. כמו כן תודה על כל הפעילות שלכם בנטפרי, בין אם הוא לשם שמים או לא, ובכו"א גם אם הוא לא לשם שמיים תודה רבה באמת, שוב אני מאוד מעריך את הפעילות שלכם.

ג. מכל התגובה שכתבתי רק מצאתם להתייחס וללעג מבקשת הפיצוי, אז נכון שאנחנו החרדים רגילים שהכל גמ"ח ושעל תקלות לא מפצים, אבל זהו דבר מקובל בכל העולם, גם אם הסיבה הוא שדרוגים.

ד. הנ"ל טוב כדי להסיט את הדיון, נעשה כאן כאילו יש צד שבא להשמיץ, ויש צד שבא להגן, אז בהחלט שלא... יש צד שס"ה רוצה להנות על מה שהוא משלם, ומעוניין לקבל מידע על תקלות, אין צורך להתקיף כדי להתגונן, כולם כאן ישמחו לקבל התנצלות, או לפחות הסבר אודות הבעיות והבטחה שנעודכן לפעמים הבאות, זה הכל, וזה שבקשנו בתחילת האשכול.

ושוב תודה על כל המעשים הטובים.

אני יסביר לך. שמזה הכי פחדתי שהקמתי את הסינון. שיבוא מישהו מחר ויתבע אותנו על מלא כסף פיצוי על נזק כזה או אחר.
כמו למשל פיצוי על אחד שהיה יכול להרוויח בבורסה מליון שקל בשעה שהאינטרנט נחסם לו.
או הילד שלו היה צריך טיפולים פסיכולוגים בגלל איזה פשלה בסינון.
זה חשש כמובן אבל בשביל זה עשינו הסכם שימוש. ששם סידרנו את העניין הזה ב"ה.
אם נטפרי היו שותפים ברווחים. בזכות זה שאיפשרנו להשתמש באינטרנט. אז היינו יכולים להיות שותפים גם בהפסדים.

לגבי הדרישה שלך להסבר על התקלה עיין למעלה הסברתי על העניין.
לגבי הדרישה שלך לעידכון אני יעביר את הבקשה ל RL אני רק מקווה שהמייל שלך נמצא אצלם במערכת ואכן תקבל עידכון.
 

פסקאות

עימוד ועיצוב
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
נכתב ע"י יוסף שטיין;2402995:
א. קודם כל תודה על ההודעה המסודרת אודות שדרוג שהיה, ותקלה שהיה אחר כך, חבל שזה הגיע רק במאוחר ואחרי טענת השדרוג על כל התקלות, מותר שיקראו תקלות, לכל אחד קורא תקלות, ומותר גם להתנצל עליהם.

ב. כמו כן תודה על כל הפעילות שלכם בנטפרי, בין אם הוא לשם שמים או לא, ובכו"א גם אם הוא לא לשם שמיים תודה רבה באמת, שוב אני מאוד מעריך את הפעילות שלכם.

ג. מכל התגובה שכתבתי רק מצאתם להתייחס וללעג מבקשת הפיצוי, אז נכון שאנחנו החרדים רגילים שהכל גמ"ח ושעל תקלות לא מפצים, אבל זהו דבר מקובל בכל העולם, גם אם הסיבה הוא שדרוגים.

ד. הנ"ל טוב כדי להסיט את הדיון, נעשה כאן כאילו יש צד שבא להשמיץ, ויש צד שבא להגן, אז בהחלט שלא... יש צד שס"ה רוצה להנות על מה שהוא משלם, ומעוניין לקבל מידע על תקלות, אין צורך להתקיף כדי להתגונן, כולם כאן ישמחו לקבל התנצלות, או לפחות הסבר אודות הבעיות והבטחה שנעודכן לפעמים הבאות, זה הכל, וזה שבקשנו בתחילת האשכול.

ושוב תודה על כל המעשים הטובים.

בקשר לסעיף ג' נראה לי שטעית איך שאני מכיר את MAT הוא התכוון ברצינות, מי שעוקב אחריו כאן ובאינפרום מכיר את הנקיות והזהירות שלו בעניני ממונות
 

mat

משתמש מקצוען
נכתב ע"י משיקו;2403027:
אני לא יודע עם איזה ספק אתה גולש, כנראה שאתה לא מרגיש מספיק את הבעיה על עצמך...
זה לא ניפוח של המציאות, אמנם צריך לדייק "..בספק rl שמספק את שירותי סינון התוכן נטפרי כל דקה/שעה/יום/שבוע האינטרנט קורס איטי. ויש מלא ניתוקים."

אני גולש על RL. יש לי מוזיקה שפועלת על האינטרנט ככה שאם יש ניתוק מיד אני מרגיש.
והכל חלק.

מציע לך לבדוק את הציוד שלך.
 

שמחו

משתמש מקצוען
נכתב ע"י יוסף שטיין;2402946:
ח. ואחרי כל הנ"ל, נציגי נטפרי וא-אל היקרים אנו מודים לכם שבזכותם יש לנו אינטרנט נקי ביותר [לעניו"ד יותר מידי].

בתקווה להבנה והתייחסות מכובדת.

[

הייתי רוצה להתייחס לקטע הזה. גם אני חש שהאינטרנט המסונן, שהוא באמת עבודה נהדרת, מסנן יותר מדאי, ובמקרים רבים ללא צורך.

יש סיכוי שזה ישתפר?
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י שמחו;2403043:
הייתי רוצה להתייחס לקטע הזה. גם אני חש שהאינטרנט המסונן, שהוא באמת עבודה נהדרת, מסנן יותר מדאי, ובמקרים רבים ללא צורך.

יש סיכוי שזה ישתפר?

תן דוגמה לסינון יתר
 

mat

משתמש מקצוען
נכתב ע"י שמחו;2403043:
הייתי רוצה להתייחס לקטע הזה. גם אני חש שהאינטרנט המסונן, שהוא באמת עבודה נהדרת, מסנן יותר מדאי, ובמקרים רבים ללא צורך.

יש סיכוי שזה ישתפר?

בלי פירוט לא נוכל להתייחס.
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
נכתב ע"י שמחו;2403043:
הייתי רוצה להתייחס לקטע הזה. גם אני חש שהאינטרנט המסונן, שהוא באמת עבודה נהדרת, מסנן יותר מדאי, ובמקרים רבים ללא צורך.

יש סיכוי שזה ישתפר?

בא לא נדון בזה, עדיף מעט הרבה ממעט פחות.
וכמו כן בחרנו במודע בתנאים הללו.
בא נייחד אשכול זה למען ייעודו המקורי..
 

שמחו

משתמש מקצוען
באשכול אחר נתתי דוגמה. התפרסם מאמר באתר הידברות, על מסיבת גן, היה שם שני קטעים מחוקים, שלא הבנתי מה יכול להיות. העלו את המאמר באחד האשכולות כאן. היה כתוב שם בקטע אחד את המילה "מגעילה" [ציטוט של ילד שאמר כך על עוגה...], ובקטע אחר היה כתוב שההורים "חיבקו" את הילד. בגלל המילים הללו, נמחקו שני הקטעים במלואם, שלא נתנו לקרוא את כל הקטע. [כמובן רובוט, אבל גם רובוט, חייב איזה הכוונה].

יש לי דוגמאות נוספות למכביר, אבל אין ברצוני לרדת לפרטים ופרטי פרטים.
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
לפעמים יש תחושה כאילו נטפרי התחננה אליך רק תעשה טובה ותצטרף אלינו..
 

dLive

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י שמחו;2403051:
באשכול אחר נתתי דוגמה. התפרסם מאמר באתר הידברות, על מסיבת גן, היה שם שני קטעים מחוקים, שלא הבנתי מה יכול להיות. העלו את המאמר באחד האשכולות כאן. היה כתוב שם בקטע אחד את המילה "מגעילה" [ציטוט של ילד שאמר כך על עוגה...], ובקטע אחר היה כתוב שההורים "חיבקו" את הילד. בגלל המילים הללו, נמחקו שני הקטעים במלואם, שלא נתנו לקרוא את כל הקטע. [כמובן רובוט, אבל גם רובוט, חייב איזה הכוונה].

יש לי דוגמאות נוספות למכביר, אבל אין ברצוני לרדת לפרטים ופרטי פרטים.

מאה אחוז, בשביל זה שולחים פניה עם פרטי חסימה.
אבל סתם כך בהידברות אני מאמין שרוב הפעמים הרובוט צודק...
(נ.ב. לא בטוח שהמילים שכתבת הם אלו שגרמו לחסימה.)
 

dLive

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י איצ2;2403052:
לפעמים יש תחושה כאילו נטפרי התחננה אליך רק תעשה טובה ותצטרף אלינו..

כמובן שיש את אלו שאם תגיד להם שמסננים תמונה של ילדה מגיל 3 ומעלה, הם יענו שמישהו צריך פה פסיכיאטר. אבל לא על זה מדברים, אלא על תקלות.
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
ברור שיש מה לשפר את רובוטו הסינון, אך גם ברור שעדיף שיחמיר בסינון מאשר שייקל...
 

עילום

משתמש מקצוען
D I G I T A L
הענין שמאט הגיב כאן
יש מסנן ששכר שירותי יח''צ כדי להשמיץ את נטפרי
גם בשקרים !
ועכשיו הם גם כל הזמן מוסיפים עוד סוגי סינון באותו סגנון של נטפרי כמו גויות וכדו'
הבעיה של נטפרי שהם עמותה ואין להם כרגע את המשאבים לשירותי יח''צ ופרסום
ומאט סה''כ מונע השמצות על הארגון
וד''ל!
אציין שהנושא מדובר ומועלה כל הזמן בפורום של נטפרי
ראו שם

בתקוה להבנה
בהצלחה
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י מיסטר בין;2403765:
לדוגמא:
1. ענן דרייב, גוגל דרייב, דרופבוקס.
2. אתר 'קול חי'.
ויש עוד הרבה.
ראה תגובה תחתיך...
 

start

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קול חי מן הראוי שיחסם, ממבט של פעם אחת שדפדפתי בו
ועל הדרייב ענו פה עשרות פעמים מה הבעייתיות בו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  61  פעמים

לוח מודעות

למעלה