קול קורא!!! נטפרי או אר-אל אנא הפסיקו לשדרג

בן אנוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנה עוד פעם,
השעה 15:00 וא"א לגשת לג'ימייל..
כל יום???
 

mat

משתמש מקצוען
נכתב ע"י FRIZE;2402449:
אני לא כ''כ מבין מה הדיון. נאמר כבר שהיה בגלל שידרוג
סבלנו ברכבת הקלה, בכביש 1 ועוד, ולבסוף כולם משבחים.....
וכמובן, המקום הנכון לשאול ולנסות לטפל בבעיה זה בפורום של נטפרי ולא כאן

הבעיה שיש כאלה שחושבים שעובדים עליהם ומורחים אותם. ומספרים להם סיפורים על שידרוגים.
נכון שאין לנו מספיק יחץ. ועל כל שידרוג היינו צריכים לפרסם.

אני לא מבין איך אנשים מסוגלים להוציא שם רע על אחרים רק בגלל השערות שמגיעות מהבטן שלהם.
וגם יש כאלה שהבעיה של האיטיות נמצאת אצלם במחשב והם ישר זורקים את הבעיה על מישהו אחר. אבל הם לא ידאגו לתקן את הנזק שהם עשו אחרי שהם גילו שהבעיה אצלם ברשת.
היה פעם שהתקשרו אלינו שהעכבר לא עובד להם. חשבו שזה בעיה של נטפרי.
 

KasherNET

משתמש פעיל
שתיהם הם קשורים לנטפרי

נכתב ע"י יוסף שטיין;2402369:
לפני שאני מתייחס להודעה הזו, אני רוצה לדעת האם זו התגובה הרשמית של נטפרי? כי היה כאן עוד הודעה כביכול של ניק הקשור לנטפרי?

גם MAT וגם GOLANART הם תגובות רשמיות
 

מה נשמע4

משתמש צעיר
המשתמש נחסם
נכתב ע"י mat;2402467:
הבעיה שיש כאלה שחושבים שעובדים עליהם ומורחים אותם. ומספרים להם סיפורים על שידרוגים.
נכון שאין לנו מספיק יחץ. ועל כל שידרוג היינו צריכים לפרסם.

אני לא מבין איך אנשים מסוגלים להוציא שם רע על אחרים רק בגלל השערות שמגיעות מהבטן שלהם.
וגם יש כאלה שהבעיה של האיטיות נמצאת אצלם במחשב והם ישר זורקים את הבעיה על מישהו אחר. אבל הם לא ידאגו לתקן את הנזק שהם עשו אחרי שהם גילו שהבעיה אצלם ברשת.
היה פעם שהתקשרו אלינו שהעכבר לא עובד להם. חשבו שזה בעיה של נטפרי.

אל תאשים את כולנו שמיד מאשימים את נטפרי שזה תקלות ולא שידרוגים.
אתה צריך להבין אותנו גם.
כי השכל אומר שאם זה היה שידרוגים היו מפרסמים הודעה, ובגלל שלא פרסמו זה מראה שזה תקלות ולא שידרוגים.
ולאחר מעשה כותבים שזה היה שידרוגים.
ככה השכל של המשתמשים של נטפרי עובד ומותר להבין אותם.
 

פוינטס

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
גם לי קורה המון בתקופה האחרונה, שפתאום ללא הודעה מוקדמת אין גלישה, הדבר ממש מעצבן, כשמתקשרים לאר אל אצלם הכל בסדר, ממש מעניין.
 

userit

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני מנסה להבין, אצלי יש ניתוקים פעם ב- למשך דקה או פחות, שרק מצריכים רענון של הדף. אתם מדברים על יותר מזה? כי אני יכולה לשרוד תקלה כזו.
 

תקוה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קהילת הספרנים
נכתב ע"י mat;2402195:
אם אתם רוצים הודעה על שידרוגים מצד נטפרי.?

אנחנו מעיריכים מאוד את כל המאמצים לייעול.
אבל אם היינו יודעים שלדוגמא- אני לא מצליחה להתחבר לרשת בגלל שידרוג אז לא היתה מתבזבזת לי חצי שעה או יותר על לנסות לחפש פתרונות. להדליק את המחשב ולכבות, לעבור על כל ההגדרות ושוב להדליק ולכבות. הייתי מנצלת את הזמן הזה לדברים מועילים יותר. גם לא בייתי מבטיחה ללקוח שעוד היום העבודה אצלו במייל.

אם נטפרי/אראל יודעים שבגלל השדרוג הבא ביום מסוים לא יהיה ניתן להתחבר לרשת או שיהיו ניתוקים ממליצה מאוד ליידע על כך כדי שנהיה ערוכים. ונתכונן מראש.

תמשיכו להתקדם זה בסך הכל למענינו ולרווחתינו אבל שלא ניפול בין הכיסאות
 

A052

משתמש סופר מקצוען
RL עובדים כעת על הפעלת האפשרות ל"שוק הסיטונאי". כלומר על האפשרות לנייד אליהם את התשתית של בזק ע"מ להוזיל עלויות וייתכן שזה מה שגרם לתקלות.
לדברי רונן, בתחילת השבוע הקרוב אמורים להתחיל לשווק את הנ"ל מה שיגרום להוזלת מחירים ללקוחות RL שיניידו את התשתית מבזק.
ואם זה כך זה שווה.
 

שרהה

משתמש פעיל
נכתב ע"י A052;2402611:
RL עובדים כעת על הפעלת האפשרות ל"שוק הסיטונאי". כלומר על האפשרות לנייד אליהם את התשתית של בזק ע"מ להוזיל עלויות וייתכן שזה מה שגרם לתקלות.
לדברי רונן, בתחילת השבוע הקרוב אמורים להתחיל לשווק את הנ"ל מה שיגרום להוזלת מחירים ללקוחות RL שיניידו את התשתית מבזק.
ואם זה כך זה שווה.

מעניין
למה הם לא אומרים את זה ללקוחות?
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
חברה אנחנו נטפרי וחשוב שתדעו דבר שקרה לנו עד שהחלטנו לשים סוף ולהתקשר לבדוק.
היתה לנו הודעה כל פעם על זה שהאינטרנט לא פרטי.
והאנטי וירוס הודיע הודעות בלי סוף ואח"כ לא היה ניתן לגלוש כלל באינטרנט
הטכנאי אמר לנו להוריד את תעודת ההבטחה של נטפרי לא עזר.

נכנסנו לפתרון בעיות
דובר על בעיה זו ופתרונה
משהו בהגדרות המחשב.
(אנטי וירוס ESET מתריע על תעודות לא מהימנות
תיאור: כשנכנסים לאתרים מאובטחים קופצת הודעה שהאתר לא מהימן.

פיתרון: יש להוסיף את תעודת האבטחה לאנטי וירוס, או לבטל את בדיקת התעודות,
http://wiki.netfree.link/index.php/%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA_%D7%AA%D7%A2%D7%95%D7%93%D7%94_%D7%91%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%AA_%D7%94%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99_%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A1_%D7%A0%D7%95%D7%93_32_-_NOD32




מאז היו מידי פעם תקלות לא להרבה זמן.
באמת בזמן שהיה שידרוגים.

מעצבן
 

פסקאות

עימוד ועיצוב
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אני ב019 ואין שום תקלות,
אז כנראה התקלה לא קשורה לנטפרי אל ל RL
 

mat

משתמש מקצוען
אתם צריכים להבין. כמעט כל המשתמשים של נטפרי גולשים מצוין. חלק בלי בעיות.
אני יעיד על כך הכל עובד לי פיקס.

בדרך כלל שיש בעיות ישר מאשימים את נטפרי או את הספק. בגלל שהם מסננים. למשל במשרד שפתחנו לנטפרי. היה בעיות תקשורת. האיטיות הייתה מחרידה. חשבנו שהבעיה ב RL. אבל התברר שזה לא נכון. הבעיה הייתה בתשתית. הגדירו שם תשתית של 100 מגה. בשעה שהקו לא מסוגל להעביר 100 מגה. מה שגרם לשיבושים קשים בתקשורת. הקטנת התשתית ל 40 מגה פתרה את הבעיה. והאינטרנט נהיה מהיר.

וזה גם דבר שבא והולך ואני יסביר למה. אם נניח הקו של הטלפון הוא ארוך מידי והוא חשוף עד שהוא מגיע לארון של בזק. הוא יכול לקלוט רדיו מרוב שהוא ארוך. מה שיכול ליצור רעשים על הקו. מה שיגרום שיותר קשה להעביר נתונים על גלים במהירות גבוהה כי יש הרבה רעש. לכן צריך להוריד את המהירות כדי לקבל אינטרנט יציב.

בכל מקרה. לא תמיד הבעיה בספק או בנטפרי. בעיות יכולות להיות. בכל שרשרת האינטרנט
דפדפן > אנטי וירוס (אם יש) > WiFree > מחשב > ראוטר > מודם > תשתית בזק > חיבור לספק > נטפרי > חיבור לאינטרנט של הספק.
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הכל נכון, לא תמיד הבעיות הם הספק וגם לא נטפרי
אך אני חושב שבספק רגיל (היינו אינטרנט רגיל ה"י) יש הרבה פחות ניתוקים מrl, אף פעם לא חויתי בספק רגיל ניתוק של רבע שעה כמו שחויתי בrl ביום חמישי האחרון, ואני מתאר לעצמי שהיו גם ניתוקים רבים למשך זמן ממושך יותר שאני לא זכיתי להיתקל בהם.
אני מאמין באמונה שלימה שזה שדרוגים וכו' אך צריך לעשות את זה בצורה שהכי פחות תזיק למשתמשים, בדיוק כמו שיש אצל ספק סטנדרטי...
ואני לא מדבר על בקשת פיצוי... כשאני יכול להוכיח נזק של שלוש ספרות על הניתוק ביום חמישי...
 

mat

משתמש מקצוען
אינטרנט מסונן עובר דרך שרת באמצע.
וזה אומר עוד נקודה בשרשרת האינטרנט. שיכול ליפול ולהשבית את האינטרנט.

כל נטפרי וכל הקוד של הסינון בנוי. שאם יש תקלה יש חסימה. כדי להגן בצורה הכי הרמטית שיכול להיות. אני גם מבהיר את זה לספקים. שיגדירו שאם יש איזה שהיא תקלה שלא יקבלו אינטרנט פרוץ. שיהיה חסימות שיהיה תקיעות העיקר שלא יהיה פרוץ.

ביום חמישי. היה תקלה פתאומית שאחד השרתים נפל. ואם RL לא היו מבצעים את השדרוג של שבוע שעבר. כל המשתמשים של נטפרי היו מושבתים למשך שעה. מה שקרה שרק חלק היה מושבת בגלל שחלקם היו ללא גיבוי. כרגע עובדים על זה שהכל יהיה מגובה. וגם אם חס וחלילה יהיה תקלה אז זה כמעט לא יורגש.
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י mat;2402925:
...כרגע עובדים על זה שהכל יהיה מגובה. וגם אם חס וחלילה יהיה תקלה אז זה כמעט לא יורגש.

לזה חיכינו, רק חבל שרק כעת עובדים על זה...
וmat, אל תיקח אותי אישי, זה על rl ולא על נטפרי, חוץ מזה, כל הכבוד שאתה מנסה לסנגר עליהם, אתה נשמע בן אדם נפלא!
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
אני רוצה לעשות סדר!!!

א. באשכולות קודמים נציג אר- אל דיווח שהיה תקלה והתקלה תוקנה, אחרי כמה הודעות זה הפך לשדרוג [ולכן אל להאשים אותנו כשאנו מטילים ספק שהתקלות הם תוצאה רק של שדרוגים].

ב. אפרופרו שדרוגים: לשאלת mat האם אנחנו לא רוצים שדרוג מערכת, השאלה היא האם תרצו שהרשת של הנייד שלך יבצע שידרוגים ואז באמצע החיים יהיה לכם ניתוקים והנייד שלכם לא יעבוד כמה שעות שאתם צריכים להוציא שיחה דחופה, התשובה לא.
אף אחד לא רוצה שדרוגים... אנחנו פשוט רוצים מערכת שתעבוד, לפעמים אפשר למחול כשמודיעים מראש על שדרוג שעתיד לעשות תקלות בגלישה.

ג. כמו כן, אני לא מבין מדוע צריך שדרוגים, בהתחלה הכל היה בסדר אז מה קרה בתקופה האחרונה, אז הבנה שלי, היא, [ותתקנו אותי אם לא] שאר-אל לכאורה רוצה להוסיף לקוחות, כדי להרוויח עוד, או שדרוגים דומים, שהמטרה היא לייצר עוד הכנסה, בשל כך בינתיים אנחנו הלקוחות הותיקים נצטרך להיתקל בבעיות פתאומיות.

ד. לגופם של התנערות מהאחריות: לא אחראי כלל וכלל לספר לנו כל מיני ספורים, שהבעיה בלקוחות שיש להם בעיות שונות, [ממש לא יפה להוציא אותנו טיפשים] המציאות הוא שפתאום קבוצה של לקוחות חווים האטה, וניתוקים, אין הסבר אחר מלבד תקלה אקראית וכיוצ"ב בסינון או ספק - תשתית.

ה. עם כל הערכה והמלצה על אר- אל בכלל ונטפרי בפרט שעושים עבודת קודש, עדיין אני חש שלא השתחררו שם מתחושת הגמ"ח, והתחושה שאנו הלקוחות מקבלים, הוא - 'תגידו תודה שיש לכם אינטרנט בין הניתוקים', אז זהו שאנחנו משלמים על השירות, נכון שזה לא התשלום המלא אבל עדיין אותו תשלום כמו המתחרים.

ו. מדוע אי אפשר להכניס הודעה מסודרת:
שלום רב, בימים אלו אנו משדרגים את המערכת על מנת שנוכל להוסיף עוד לקוחות, ייתכן שיורגש האטה או ניתוקים זמניים, אנו עושים את מירב המאמץ למנוע כל תקלה בגלישה, אנו צופים שהשדרוג יימשך עד 21/1, ואנו בטוחים שאחרי השדרוג כלל הלקוחות יהנו מחויית גלישה משופרת.
בתקווה להבנה
אר- אל
לפרטים - 01590859034.

ז. במקום להתמקד האם כן היו שדרוגים או לא ושסתם משמיצים אתכם, תספקו לנו מידע מדוע אנו לא מקבלים התרעה מוקדמת, ומתי יפסיקו השדרוגים, והבטחה שבשדרוגים הבאים נעודכן מראש, והשדרוגים יצומצמו עד להכרח, וכן אפשר והייתי אומר אף צריך לפצות אותנו.

ח. ואחרי כל הנ"ל, נציגי נטפרי וא-אל היקרים אנו מודים לכם שבזכותם יש לנו אינטרנט נקי ביותר [לעניו"ד יותר מידי].

בתקווה להבנה והתייחסות מכובדת.

נ. ב. לקוחות אר- אל האם אתם מקבלים קבלה חודשי במייל בדואר???
 

mat

משתמש מקצוען
יוסף שטיין הקטע שהכי מעניין אותי כמה פיצוי אתה חושב שצריך לפצות על הנזק?
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
תודה מאט שקפצת והגבת
הפורום שבנית לנטפרי מצוין לבעיות ספציפיות, כשיש תקלות גורפות אנשים מוציאים את הקיטור בפורום הראשון של נטפרי..
 

dLive

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מאט, אני לא בטוח אם נכון להגן כ"כ על RL.
נהוג להודיע לפני שדרוגים, והוא לא עשה א"ז. זו לא התנהלות נכונה וזו בעיה שלו.

מה שהיה אמור להגיע עכשיו זו הודעה רשמית מ-RL, הודעה שתפרט מה היה השדרוג, תתנצל על התקלות שנגרמו בעקבותיו, ותודיע שהלקח נלמד ולהבא הדבר לא ישנה.

נ.ב. לכל מי שמפקפק באמיתות ה"שדרוג", מי שמכיר קצת את רונן ומדבר אתו יכל לשמוע בדיוק פרטים על השדרוג המדובר, על כמה קווים ובאיזה גודל וכו'. אני שמעתי על השדרוג המתוכנן לפני תקופה.
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י mat;2402954:
יוסף שטיין מעניין אותי כמה פיצוי אתה רוצה על הנזק?

הרב mat היקר, אני עוד מהזמן שנטפרי הייתה בחיתוליה... אין על נטפרי וודאי שלא עליך שום תלונות, וכפי שכתבת או גולן (לא זוכר) הבעיה היא בספק, זכותנו המלאה להתלונן על המוצר שאנו מקבלים... אני לא מבין מה גורם לך לנסות לסנגר עליהם... יש בעיה בספק, נקודה. זכותנו לקבל שירות, נקודה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  61  פעמים

לוח מודעות

למעלה