תח"צ קווי תלמידים בבני ברק

מצב
הנושא נעול.

אברכציק

משתמש רשום
יש בבני ברק כל יום כמעט קויי אוטובוס בשעות העומס
שמיועדים למוסדות מסוימים בלבד
מישהו יודע איך אפשר לפתוח גם לת"ת של בניי
והאם כולם יכולים לנסוע באוטובוסים הנ"ל
לטענת משרד התחבורה וחברת דן כולם יכולים לנסוע
אך השבוע נהג ניסה להוריד אותי ואת בניי מהאוטובוס
בטענה שמדובר בהסעות תלמידים
מספרי קווים
912,913,916
,918,953
,940,939,902,904
,905,906
,907,910,917,
919,920
,922,923,925,923,
925,943
,944,945,
948,965,
ולמה לא לעשות אוטובוסים לאזורים של כמה ת"ת וסימנרים ביחד למה רק למקורבים
כגון מקרית הרצוג לסוף חזון איש ולהיפך בצהריים
 
נערך לאחרונה ב:

הפולניה

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
יוצרי ai
יש בבני ברק כל יום כמעט קויי אוטובוס בשעות העומס
שמיועדים למוסדות מסוימים בלבד
מישהו יודע איך אפשר לפתוח גם לת"ת של בניי
והאם כולם יכולים לנסוע באוטובוסים הנ"ל
לטענת משרד התחבורה וחברת דן כולם יכולים לנסוע
אך השבוע נהג ניסה להוריד אותי ואת בניי מהאוטובוס
בטענה שמדובר בהסעות תלמידים
מספרי קווים
912,913,916
,918,953
,940,939,902,904
,905,906
,907,910,917,
919,920
,922,923,925,923,
925,943
,944,945,
948,965,
ולמה לא לעשות אוטובוסים לאזורים של כמה ת"ת וסימנרים ביחד למה רק למקורבים
כגון מקרית הרצוג לסוף חזון איש ולהיפך בצהריים
זה לא דווקא למקורבים, בשנים הראשונות של בני ברק חברת דן ספקה הסעות למוסדות, בשלב מסוים היא הפסיקה עם זה, שזה אומר שמה שהיה עד היום- היא ממשיכה לתת, אבל אם המוסד גדל- היא לא מוסיפה אוטובוסים, ואם נפתח מוסד חדש- היא לא מספקת לו הסעות.
שאני למדתי נסענו כל בנות בית הספר בהסעות של דן וכן אחים שלי בחיידר, כיום בביה"ס של בנותי נוסעות רק כיתות נמוכות- כי בית הספר גדל- אבל את כמות האוטובוסים דן לא מגדילה...
כנ"ל בחיידר חלק מהשנים אנחנו משלמים הסעות פרטיות- כי החיידר גדל וכמות ההסעות נשארה...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
יש בבני ברק כל יום כמעט קויי אוטובוס בשעות העומס
שמיועדים למוסדות מסוימים בלבד
מישהו יודע איך אפשר לפתוח גם לת"ת של בניי
והאם כולם יכולים לנסוע באוטובוסים הנ"ל
לטענת משרד התחבורה וחברת דן כולם יכולים לנסוע
אך השבוע נהג ניסה להוריד אותי ואת בניי מהאוטובוס
בטענה שמדובר בהסעות תלמידים
מספרי קווים
912,913,916
,918,953
,940,939,902,904
,905,906
,907,910,917,
919,920
,922,923,925,923,
925,943
,944,945,
948,965,
ולמה לא לעשות אוטובוסים לאזורים של כמה ת"ת וסימנרים ביחד למה רק למקורבים
כגון מקרית הרצוג לסוף חזון איש ולהיפך בצהריים
חשוב לי לציין עובדות שמגובות בתיעודים ונמצאים בליבו של הליך משפטי -
א. במספר קווי תלמידים מאלו שצויינו קיים עומס חמור מעבר לתקן הקבוע בחוק. במילים פשוטות - ילדים רבים נוסעים מדי יום לת"ת בצורה מסכנת חיים.
ב. משרד התחבורה מסרב לתגבר את הקווים האלו.
ג. משרד התחבורה טוען שהעירייה צריכה לדאוג לתחבורה למוסדות ולא משרד התחבורה.
ד. הטענה הזו נסתרת מכח פסיקה משפטית.
ה. הוגשה עתירה מנהלית בנושא על מנת לאפשר לתלמידים לנסוע בצורה בטוחה.
ו. במקומות שבהם לא קיימת תחבורה מסודרת למוסדות (כגון מוסדות שנפתחו לאחר ששונו נהלי משרד התחבורה) התלמידים (לדוג' - נערות סמינר וילדות בית ספר) יוצרים עומס על התחבורה העירונית.
ז. נעשים מאמצים לתעד את העומסים בקווים העירוניים העמוסים בתלמידים ולהגיש תלונות נגד חברות התח"צ.
ח. סעיף ז נוגע לכלל הציבור - כל אחד יכול לקחת מצלמה, לתעד, להגיש תלונה, ולשפר באמצעות כך את מצב התחבורה בעיר.

בהצלחה
 

ארמון חול

משתמש מקצוען
חשוב לי לציין עובדות שמגובות בתיעודים ונמצאים בליבו של הליך משפטי -
א. במספר קווי תלמידים מאלו שצויינו קיים עומס חמור מעבר לתקן הקבוע בחוק. במילים פשוטות - ילדים רבים נוסעים מדי יום לת"ת בצורה מסכנת חיים.
ב. משרד התחבורה מסרב לתגבר את הקווים האלו.
ג. משרד התחבורה טוען שהעירייה צריכה לדאוג לתחבורה למוסדות ולא משרד התחבורה.
ד. הטענה הזו נסתרת מכח פסיקה משפטית.
ה. הוגשה עתירה מנהלית בנושא על מנת לאפשר לתלמידים לנסוע בצורה בטוחה.
ו. במקומות שבהם לא קיימת תחבורה מסודרת למוסדות (כגון מוסדות שנפתחו לאחר ששונו נהלי משרד התחבורה) התלמידים (לדוג' - נערות סמינר וילדות בית ספר) יוצרים עומס על התחבורה העירונית.
ז. נעשים מאמצים לתעד את העומסים בקווים העירוניים העמוסים בתלמידים ולהגיש תלונות נגד חברות התח"צ.
ח. סעיף ז נוגע לכלל הציבור - כל אחד יכול לקחת מצלמה, לתעד, להגיש תלונה, ולשפר באמצעות כך את מצב התחבורה בעיר.

בהצלחה
וזה עדיין לא עונה על השאלה
למה רק למגזר מסויים יש אוטובוסים למוסדות?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
וזה עדיין לא עונה על השאלה
למה רק למגזר מסויים יש אוטובוסים למוסדות?
כתבתי במפורש - הנהלים השתנו, וגם מי שקיבל בעבר לא מקבל כיום תוספת קווים חדשים / תגבור
 

TAMAR GOL

משתמש רשום
וזה עדיין לא עונה על השאלה
למה רק למגזר מסויים יש אוטובוסים למוסדות?
הם דואגים לעצמם .
אני ליטאית , ואני חושבת ששאפו לחסידות המסוימת שיודעת לדאוג לעצמה מעולה.
וזה בעוד נושאים לא רק תחבורה.
ברור שאני חושבת שהעייריה צריכה לדאוג לכולם באופן שווה.
אבל אם המצב היה הפוך ... אז מה היה קורה
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
הם דואגים לעצמם .
אני ליטאית , ואני חושבת ששאפו לחסידות המסוימת שיודעת לדאוג לעצמה מעולה.
וזה בעוד נושאים לא רק תחבורה.
ברור שאני חושבת שהעייריה צריכה לדאוג לכולם באופן שווה.
אבל אם המצב היה הפוך ... אז מה היה קורה
פייק מוחלט - הבאתי את הנתונים והעובדות למעלה
 
נערך לאחרונה ב:

די

משתמש סופר מקצוען
חשוב לי לציין עובדות שמגובות בתיעודים ונמצאים בליבו של הליך משפטי -
א. במספר קווי תלמידים מאלו שצויינו קיים עומס חמור מעבר לתקן הקבוע בחוק. במילים פשוטות - ילדים רבים נוסעים מדי יום לת"ת בצורה מסכנת חיים.
ב. משרד התחבורה מסרב לתגבר את הקווים האלו.
ג. משרד התחבורה טוען שהעירייה צריכה לדאוג לתחבורה למוסדות ולא משרד התחבורה.
ד. הטענה הזו נסתרת מכח פסיקה משפטית.
ה. הוגשה עתירה מנהלית בנושא על מנת לאפשר לתלמידים לנסוע בצורה בטוחה.
ו. במקומות שבהם לא קיימת תחבורה מסודרת למוסדות (כגון מוסדות שנפתחו לאחר ששונו נהלי משרד התחבורה) התלמידים (לדוג' - נערות סמינר וילדות בית ספר) יוצרים עומס על התחבורה העירונית.
ז. נעשים מאמצים לתעד את העומסים בקווים העירוניים העמוסים בתלמידים ולהגיש תלונות נגד חברות התח"צ.
ח. סעיף ז נוגע לכלל הציבור - כל אחד יכול לקחת מצלמה, לתעד, להגיש תלונה, ולשפר באמצעות כך את מצב התחבורה בעיר.

בהצלחה
לדעתי אם לפי פסיקה משפטית משרד התחבורה חייבים לעשות קווי תלמידים לכולם היה כבר קם מישהו ודואג שהפסיקה הזו תתממש.
כל עוד וזה לא כך לדעתי צריך לבטל את כל קווי התלמידים ולדאוג שהעיריות עושות הסעות למוסדות (גם אם זה יבוא על חשבון התקציב של אירועי בין הזמנים)
 

הפולניה

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
יוצרי ai
וזה עדיין לא עונה על השאלה
למה רק למגזר מסויים יש אוטובוסים למוסדות?
בבני ברק שלפני 45 שנה תלמידי ביה"ס העממי והת"ת כולם למדו במוסדות אזוריים ולא השתמשו בהסעות חוץ מכמה מוסדות ספורים שאליהם הגיעו מכל העיר.
משרד התחבורה של אז סיפק הסעות לתלמידי היסודי שלמדו רחוק מהבית.
לפני בערך 35, 40 שנה החגיגה נגמרה משרד התחבורה הסכים להשאיר את ההסעות שנתן עד אז בשעות ובכמות שלפני 40 שנה בלי להוסיף או לשנות כלום.
גם ככה קשה מאד להתנהל מול ההסעות כי הם כל הזמן בפוזיציה- של לעשות טובה וחסד- כי גם את מה שהיה היינו צריכים להוריד- ואנחנו כאילו עושים טובה שמשאירים את הקווים,
אין על מה לדבר לגבי הגדלת כמות האוטובוסים לפי כמות התלמידים שגדלה, והם גם לא יסכימו בחיים להתנייד למוסד אחר.
זה הסיפור ומי שרוצה להתעקש שיש פה הפליות- וזה מה שעושה לו טוב- בכיף. אבל מה לעשות שבנושא זה, זה ממש לא נכון.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
לדעתי אם לפי פסיקה משפטית משרד התחבורה חייבים לעשות קווי תלמידים לכולם היה כבר קם מישהו ודואג שהפסיקה הזו תתממש.
כל עוד וזה לא כך לדעתי צריך לבטל את כל קווי התלמידים ולדאוג שהעיריות עושות הסעות למוסדות (גם אם זה יבוא על חשבון התקציב של אירועי בין הזמנים)
א. משרד התחבורה צריך לתגבר קווים קיימים בהם קיים עומס.
ב. משרד התחבורה לא חייב, למיטב ידיעתי, ליצור קווים חדשים במקומות בהם יש ביקוש.
ג. משרד התחבורה נוקט במדיניות כי אין לפתוח קווי תלמידים חדשים מעבר לאלו הקיימים.
ד. משרד התחבורה טוען כי הסעת תלמידים היא חובת העירייה כחלק מחובת החינוך.
ה. כאמור לעיל - סעיף ד' נסתר מכח פסיקה משפטית בעבר, לפיה זו אינה חובת העירייה.
ו. כאמור בסעיף ב' - למיטב ידיעתי לא קיימת חובה משפטית להוסיף קווים חדשים.
ז. קיימת חובה, על פי נהלי משרד התחבורה ותנאי הרישיון של מפעילי התח"צ לתגבר קווים בהם קיים עומס לפי הנוהל שפורסם.
ח. הוגשה עתירה מנהלית בעקבות אי תגבור הקווים הקיימים.
ט. למיטב ידיעתי אין דרך לאלץ את משרד התחבורה להוסיף קווים חדשים, מלבד באמצעות פנייה לגופים שונים, כגון: הרשות העירונית, חברי כנסת, מבקר המדינה
 

די

משתמש סופר מקצוען
א. משרד התחבורה צריך לתגבר קווים קיימים בהם קיים עומס.
ב. משרד התחבורה לא חייב, למיטב ידיעתי, ליצור קווים חדשים במקומות בהם יש ביקוש.
אני לא רואה הבדל הגיוני בין קווים קיימים לקווים חדשים, וכלל וזה החוק לדעתי צריך לשנות אותו, או לעשות קווים לכולם או בכלל לא.
אני יכול להבין שמשרד התחבורה לא אמור לעשות הסעות למוסדות חינוך (וגם לא הסעה של קבוצה לחתונה או לשבת גיבוש) אבל אם הם כן רוצים לעשות את זה אז לדעתי זה צריך להיות שוויוני.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אני לא רואה הבדל הגיוני בין קווים קיימים לקווים חדשים, וכלל וזה החוק לדעתי צריך לשנות אותו, או לעשות קווים לכולם או בכלל לא.
אני יכול להבין שמשרד התחבורה לא אמור לעשות הסעות למוסדות חינוך (וגם לא הסעה של קבוצה לחתונה או לשבת גיבוש) אבל אם הם כן רוצים לעשות את זה אז לדעתי זה צריך להיות שוויוני.
קיים נוהל לגבי מגבלת נוסעים בעמידה והמקרים בהם יש לתגבר את הקו, הוא פשוט מאוד וכולל בסה"כ 5 עמודים. התהליך במקרה של עומס נוסעים בזמן אמת יכול להיות מעורב בסה"כ בשרשרת אנושית קצרה של - נוסע, נהג, סדרן.

הנוהל המתייחס להוספת קו לעומת זאת מונה 60 עמודים, והוא מערב שרשרת אנושית של גורמים בכירים במשרד התחבורה יחד עם גורמים ברשות העירונית.

אתה צודק שקיים אי שוויון בין הנהלים, ובעוד שקיים נוהל המחייב תגבור קווים קיימים, הנוהל להוספת קווים חדשים מתווה דרך פעולה אך אינו מחייב. עם זאת, קשה להאמין שיחול בשנים הקרובות שינוי שיחייב הוספת קווים חדשים.
 

commit

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
קיים נוהל לגבי מגבלת נוסעים בעמידה והמקרים בהם יש לתגבר את הקו, הוא פשוט מאוד וכולל בסה"כ 5 עמודים. התהליך במקרה של עומס נוסעים בזמן אמת יכול להיות מעורב בסה"כ בשרשרת אנושית קצרה של - נוסע, נהג, סדרן.
לא הבנתי, אם יש קו עירוני שיש בו יותר מ5 נוסעים בעמידה צריך להוסיף לו תדירות?
כי בכל שעות העומס בבני ברק בקושי אפשר להדחף לאוטובוס. הבה פעמים אמהות עם עגלות נשארות בתחנה אפשרות לעלות.
 

רחלי- עיצוב פנים

דלת לחלום שלכם.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
מכירה תת, ב"ס או סמינר ליטאי או ספרדי שיש לו הסעה?
לא מכירה אף סמינר בב"ב שיש לו הסעה. מעניין לשמוע אם יש...
בי"ס- בד"כ הציבור הליטאי / ספרדי שולח לבי"ס אזורי כך שאין צורך בהסעה.
לת"ת גם בחסידי יש הרבה עם הסעות פרטיות. ודן אכן לא מוכנה להגדיל את כמות האוטובוסים למרות כמות הילדים שגדלה, אלא הכל לפי הסכמים ישנים. (והחסידים שכן משתמשים בשירות ההסעות של דן- פשוט עבדו על זה קשה. זה הכל).
 

ארמון חול

משתמש מקצוען
לא מכירה אף סמינר בב"ב שיש לו הסעה. מעניין לשמוע אם יש...
בי"ס- בד"כ הציבור הליטאי / ספרדי שולח לבי"ס אזורי כך שאין צורך בהסעה.
לת"ת גם בחסידי יש הרבה עם הסעות פרטיות. ודן אכן לא מוכנה להגדיל את כמות האוטובוסים למרות כמות הילדים שגדלה, אלא הכל לפי הסכמים ישנים.

מה הקשר שלא מגדילים את הכמות?? למי שלא חסיד אין בכלל.
 

רחלי- עיצוב פנים

דלת לחלום שלכם.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
מה הקשר שלא מגדילים את הכמות?? למי שלא חסיד אין בכלל.
על מה ההתבכינות? אם אתם זקוקים לזה- תעבדו על זה. יש לכם נציגי ציבור שפועלים היטב.

(לא מגדילים כמות הכוונה שכנראה בעבר, ת"תים שנזקקו להסעות והיה להם הסכם עם משרד התחבורה-דן, קיבלו הסעות. כיום, כל מי שרוצה, גם אלה בעלי ההסכמים הישנים- לא יכולים לא לעשות הסכם חדש ולא "לשדרג" את הישן).
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
במקרה מכירה , יש להם הסעה רטית, והילדים הגדולים יותר נוסעים באוטבוס.....
יש 2 קווי תלמידים של דן שהיעד שלהם הוא 'בי"ס ברזילי' וכך גם נקודת המוצא בכיוון ההפוך -
914, 915
שניהם מופיעים באתר מר קו כולל פירוט נוסעים ממוצע (מופיע בתור חלופה 14 ו-15 של קו 900 = שם כולל לכל קווי התלמידים של דן)
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
יש 2 קווי תלמידים של דן שהיעד שלהם הוא 'בי"ס ברזילי' וכך גם נקודת המוצא בכיוון ההפוך -
914, 915
שניהם מופיעים באתר מר קו כולל פירוט נוסעים ממוצע (מופיע בתור חלופה 14 ו-15 של קו 900 = שם כולל לכל קווי התלמידים של דן)
או קי
נניח שאת צודקת , אין זכות לאף קבוצה פרבליגית, כזו או אחרת, לקבל דברים שלא ניתנים לכולם...
כמו"כ לגבי חיידר גור, לדוגמא הקו שלהם שיוצא לרמת אלחנן, אני בטוחה במיליון אחוז, שלא היו גרים ברמת אלחנן משפחות חסידות גור לפני 40 שנה, ברמה שהיו צורכים אוטובוס שלם! מהתלמוד תורה של גור ישירות לשכונה, זה קו שהתווסף בשנים האחרונות...

בניגוד לדוגמא לסמינר וולף שותיק הרבה יותר מהתלמוד תורה של גור , ומשום מה הבנות היו הולכות את כל העיר כדי להגיע ליעדם (ובצדק, אין שום בעיה שיגררו באוטובוסים.. מי שרוצה חינוך מסוים עליו לשלם על כך....)

ואגב, אכן שאפו לנציגי גור, שדואגים לחסידיהם, אבל שוב זה על הגב של כולנו וגומר את העיר....

(כמוכ מענין אותי אם מישהו כאן, יודע מתי נפתח התלמוד תורה של גור בבני ברק, לעניות דעתי זה היה לפני פחות מ45 שנה, אך אני לא בטוחה בכך...)

אבל חבל שהאשכול גולש לכך, אנחנו מדברים כאן על בעיה רוחבים, שחייבים לפתור אותה...
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  50  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה