תח"צ קווי תלמידים בבני ברק

מצב
הנושא נעול.

הפולניה

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
יוצרי ai
בניגוד לדוגמא לסמינר וולף שותיק הרבה יותר מהתלמוד תורה של גור , ומשום מה הבנות היו הולכות את כל העיר כדי להגיע ליעדם
אין שום סמינר שמקבל הסעות, גם לא סמינר גור...
הסעות מקבלים רק תלמידי ביה"ס העממי וגם זה לא מהעיריה אלא מחברת דן על בסיס מה שנתנו לפני 40 שנה.
השינוי היחיד שיכול להיות זה שחברת דן תבטל את הקווים העתיקים האלו, הילדים והילדות יסעו בתחבורה ציבורית- ז"א יכבידו עוד יותר על העומס הקיים ממילא או יסעו בהסעות פרטיות- יכבידו על הכבישים באותה מידה.
רק מה- ההורים ישלמו יותר יקר, זה מה שירגיע אותך? גם לי גם לך לא יהיה?
אני לא יודעת עד כמה נציגי גור דואגים לחסידים מה שבטוח הוא שבתחום ההסעות הם לא דואגים או לא מצליחים לדאוג,
מה שיש זה מה שמנהלי המוסדות מצליחים לסחוב מול חברת דן שלא יבטלו את מה שהיה פעם.
אם היית מכירה את המצב קצת יותר מקרוב היית צוחקת על ההודעות שלך...
 

הפולניה

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
יוצרי ai
כמוכ מענין אותי אם מישהו כאן, יודע מתי נפתח התלמוד תורה של גור בבני ברק, לעניות דעתי זה היה לפני פחות מ45 שנה, אך אני לא בטוחה בכך...)
הסתכלתי הרגע ברשם העמותות כתוב שם 1984- 40 שנה בדיוק. לכאורה אז משרד התחבורה עדיין הקצה קווים לבתי ספר יסודי.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
(כמוכ מענין אותי אם מישהו כאן, יודע מתי נפתח התלמוד תורה של גור בבני ברק, לעניות דעתי זה היה לפני פחות מ45 שנה, אך אני לא בטוחה בכך...)
אגב, עוד רשימה של קווי תלמודי תורה שהמכנה המשותף של כולם הוא שהם-
  • קיימים כבר כשלושה עשורים
  • התלמידים שלהם לא הגיעו מהשכונה עצמה (בשונה מהתתי"ם הליטאיים עד לפני עשורים בודדים)
קו 914/915 - ת"ת רזי-לי (שנת יסוד - 1990)
קו 931 - ת"ת ביה"ס חורב
קו 933/965 - ת"ת דארג (העמותה רשומה ברשם העמותות מ-1994)

בקיצור, הטענה על פרוטקציה של קבוצה כזו או אחרת היא פייק מוחלט
 
נערך לאחרונה ב:

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
אגב, עוד רשימה של קווי תלמודי תורה שהמכנה המשותף של כולם הוא שהם-
  • קיימים כבר כשלושה עשורים
  • התלמידים שלהם לא הגיעו מהשכונה עצמה (בשונה מהתתי"ם הליטאיים עד לפני עשורים בודדים)
קו 914/915 - ת"ת רזי-לי
קו 931 - ת"ת ביה"ס חורב
קו 933/965 - ת"ת דארג (העמותה רשומה ברשם העמותות מ-1994)

בקיצור, הטענה על פרוטקציה של קבוצה כזו או אחרת היא פייק מוחלט
לא כתבתי על קבוצה אחת אלא ע מס קבוות, (ולא להשוות את כמות הקווים לרזילי , לכמות של גור, ואין לי מושג מה קורה בדארג, ויתכן שגם זה צריך שינוי, אבל המצב שברחוב בן זכאי אי אפשר לעבוד כשיוצאים מהת"ת של גור הוא בלתי אפשרי! וחייב תיקון...)
אין שום סמינר שמקבל הסעות, גם לא סמינר גור...
יש את שצ'רנסקי...

ושוב זה לא נושא האשכול! וחבל שנגלוש לשם!

אפשר לחזור ולדון בנושא האשכול המרכזי... עם קצת מחשבה שם בעיריה (לא משנה מי רא שהעיר, ולאיזה פלג הוא משוייך!!) המצב הוא שהעירייה מזנחיה את הנושא , זה פשע!, כשתושבי העיר סולבים, ואילו כ ל נציגי העיריה מסתובבים ברכבי פאר...! ואין השבע מרגיש את העני...!
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
לא כתבתי על קבוצה אחת אלא ע מס קבוות, (ולא להשוות את כמות הקווים לרזילי , לכמות של גור, ואין לי מושג מה קורה בדארג, ויתכן שגם זה צריך שינוי, אבל המצב שברחוב בן זכאי אי אפשר לעבוד כשיוצאים מהת"ת של גור הוא בלתי אפשרי! וחייב תיקון...)

יש את שצ'רנסקי...

ושוב זה לא נושא האשכול! וחבל שנגלוש לשם!

אפשר לחזור ולדון בנושא האשכול המרכזי... עם קצת מחשבה שם בעיריה (לא משנה מי רא שהעיר, ולאיזה פלג הוא משוייך!!) המצב הוא שהעירייה מזנחיה את הנושא , זה פשע!, כשתושבי העיר סולבים, ואילו כ ל נציגי העיריה מסתובבים ברכבי פאר...! ואין השבע מרגיש את העני...!
בבני ברק יש בעיה ותיקה של תשתיות שאינן תואמות להעלאת והורדת תלמידים בסמיכות ל-99% ממוסדות הלימוד בעיר.
האופציה החילופית היא להפחית בכמות הדיירים / המוסדות כדי ליצור חניות, דבר שככל הנראה לא יקרה בעשור הקרוב...

קווי תלמידים - מדובר בהחלטה של משרד התחבורה על הקפאת המצב הקיים מזה מספר עשורים. גם המוסדות שקיבלו לפני שלושה עשורים קווים כאלו אינם זוכים לתגבור של הקוווים, למרות הגידול הטבעי העצום שחל בעשורים אלו...

לסיכום - העירייה מאשימה את משרד התחבורה, שבתורו מאשים בחזרה את העירייה, והתלמידים נופלים בין הכיסאות. כפי שכבר כתבתי - קיימת עתירה מנהלית בנושא, בתקווה שיחול שינוי - לטוב או למוטב, וכך יתברר באופן חד משמעי מי מביניהם הוא האחראי על הסעות תלמידים.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
בבני ברק יש בעיה ותיקה של תשתיות שאינן תואמות להעלאת והורדת תלמידים בסמיכות ל-99% ממוסדות הלימוד בעיר.
האופציה החילופית היא להפחית בכמות הדיירים / המוסדות כדי ליצור חניות, דבר שככל הנראה לא יקרה בעשור הקרוב...

קווי תלמידים - מדובר בהחלטה של משרד התחבורה על הקפאת המצב הקיים מזה מספר עשורים. גם המוסדות שקיבלו לפני שלושה עשורים קווים כאלו אינם זוכים לתגבור של הקוווים, למרות הגידול הטבעי העצום שחל בעשורים אלו...

לסיכום - העירייה מאשימה את משרד התחבורה, שבתורו מאשים בחזרה את העירייה, והתלמידים נופלים בין הכיסאות. כפי שכבר כתבתי - קיימת עתירה מנהלית בנושא, בתקווה שיחול שינוי - לטוב או למוטב, וכך יתברר באופן חד משמעי מי מביניהם הוא האחראי על הסעות תלמידים.
בכמעט כל ערי המרכז, אין תשתיות לקליטה והורדה של תלמידים סמוך לבתי הספר, רוב רובם של התלמידים שנוסעים לבתי הספר, ונעזרים בתחצ, נעזרים בתחצ הכללי של העיר, ויורדים בתחנת האוטובוס הקרובה לבית הספר...
אין שום היגיון שמעבר לשטח המוקצה למוסד הלימודי יוקצה לו עוד שטח בכביש שנועד להורדת תלמידים בהסעות...
ואם יש שכונות שלמות בעיר שהאוטובוס לא מגיע אליהם, ונשים הרות על טפיהם ועולליהם, ואנשים זקנים ומוגבלים יכולים לכת ברגל, על אחת כמה וכמה שתלמידים צעירים (שמגיעים לבית הספר בליווי הצוות!) מסגולים לעשות זאת! ...

ואם כבר צריך תיקון דחוףףף לכך שיש שכונות מסוימות שאליהם משום מה נכנסים כל הקווים בצורה חריגה , ויש שכונות שאפילו אוטובוס אחד לא נכנס אליהם...

(ושוב חבל להסיט את נושא האשכול דבר הזה, זה נושא שאכן זקוק לתיקון , אבל ביחס למצב התחבורה בעיר הוא שולי יותר....)
 

רחלי- עיצוב פנים

דלת לחלום שלכם.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
בכמעט כל ערי המרכז, אין תשתיות לקליטה והורדה של תלמידים סמוך לבתי הספר, רוב רובם של התלמידים שנוסעים לבתי הספר, ונעזרים בתחצ, נעזרים בתחצ הכללי של העיר, ויורדים בתחנת האוטובוס הקרובה לבית הספר...
אין שום היגיון שמעבר לשטח המוקצה למוסד הלימודי יוקצה לו עוד שטח בכביש שנועד להורדת תלמידים בהסעות...
ואם יש שכונות שלמות בעיר שהאוטובוס לא מגיע אליהם, ונשים הרות על טפיהם ועולליהם, ואנשים זקנים ומוגבלים יכולים לכת ברגל, על אחת כמה וכמה שתלמידים צעירים (שמגיעים לבית הספר בליווי הצוות!) מסגולים לעשות זאת! ...

ואם כבר צריך תיקון דחוףףף לכך שיש שכונות מסוימות שאליהם משום מה נכנסים כל הקווים בצורה חריגה , ויש שכונות שאפילו אוטובוס אחד לא נכנס אליהם...

(ושוב חבל להסיט את נושא האשכול דבר הזה, זה נושא שאכן זקוק לתיקון , אבל ביחס למצב התחבורה בעיר הוא שולי יותר....)
בואי תראי מה קורה בבתי הספר הכלליים (לא בית יעקב) בשעות הבוקר ובסיום הלימודים- אי אפשר ללכת שם בגלל כמות הרכבים הפרטיים של ההורים שמעלים/מורידים את הילדים. (עבדתי ליד כזה מקום פעם, מדברת מנסיון).

ואת בטוחה בכך שעדיף שילדים בהמוניהם יסעו בתח"צ, ימלאו אותו במקום בהסעה פרטית משלהם? ואז יפתחו פה אשכולות קיטור בפרוג על הילדים חסרי הד"א שלא קמים למבוגרים/משתוללים/מרעישים?
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
בואי תראי מה קורה בבתי הספר הכלליים (לא בית יעקב) בשעות הבוקר ובסיום הלימודים- אי אפשר ללכת שם בגלל כמות הרכבים הפרטיים של ההורים שמעלים/מורידים את הילדים. (עבדתי ליד כזה מקום פעם, מדברת מנסיון).

ואת בטוחה בכך שעדיף שילדים בהמוניהם יסעו בתח"צ, ימלאו אותו במקום בהסעה פרטית משלהם? ואז יפתחו פה אשכולות קיטור בפרוג על הילדים חסרי הד"א שלא קמים למבוגרים/משתוללים/מרעישים?
רואה גם רואה... (כל יום עוברת ליד כמה מוסדות כאלו...)
בעיני (וזכותך לחלוק עלי! )
אבל בעיני הקטנות, אני חושבת שאם בן אדם החליט לשלוח את הילד שלו למוסד מרוחק מהבית, - יש לכך השלכות ...
אולי את חסידת גור ואת לא מודעת לזה כי משום מה התלמודי תורה שלהם מתוקצבים כמוסדות חינוך עצמאי בגלל הסכם עתיק יומין שאף אחד לא מעיז לגעת בו...
אבל אני שולחת את ילדי לחיידרים, ומשלמת על כך טבין ותקילין, למרות שאני בהחלט יכולה לשלוח אותם לת"ת קרוב יותר לביתי,שמשויך לחינוך העצמאי בסבסוד גבוה יותר...
אבל! זו החלטה שלי, ואני נושאת במחיר.. אני רציתי לילדי סוג של חידר מסוים ועל כן ילדי הולכים יום יום דרך ארוכה למוסד הלימודים שלהם, למרות שיש לנו קרוב הרבה יותר חיידרים קרובים יותר...
וכואב לי שהם מזיעים והולכים ככ הרבה 4 פעמים ביום! עוברים כביש סואן! (אם היו להם פאות קשורות מתחת לכיפה, היה נמנע מהם הרבה מהסבל הזה..), אבל זו החלטה שלי ואני נושאת בתוצאות שלה!

יש לי שכנה , חסידים של חסידות מסוימת שילדיה נוסעים יום יום בהסעה, פרטית שלוקחת אותם למוסדות של החסידות שלהם ששוכני בק. הרצוג, ילדים קטנטנים ! שלומדים כ"כ רחוק מהבית, אין להם רכב, ובמקרה שהילד לא מרגיש טוב , צריך לקחת מונית כדי להביא אותו זה לא מרחק הליכה...
ובכל זאת האי בחרה במקום הלימודים המרוחק - והיא נושאת בתוצאות לטוב ולמוטב,

וכן היית צודקת לו היה מדובר בעיר רחבת ידיים, עם כבישים מרובי מסלולים.... ובחיידר קטנטן עם 50 ילדים שהאוטובוס פולט אותם ותוך דקה ממשך לדרכו,
בת"ת של גור (ויתכן בהחלט שבעוד מוסדות זה כך, רק שזה מה שאני מכירה ורואה...) האוטובוסים פוקקים רחוב שלם, ממתינים שם לילדים כרבע שעה לפחות! לפני שהילדים יוצאים... אין אפשרות לעבור לא בכביש, ולי כאישה עם עגלה אין יכולת ללכת על המדרכה כי בבת אחת יוצאים המוני ילדים, ליעד אחד (האוטובוסים כולם ממתינים ברחוב בן זכאי, ולא מפוזרים במקומות שונים..) וכן זה בהחלט מכביד על שאר תהושבים! שלא אמורים לשאת בעול החינוך של מי שרצה חינוך ספציפי, למרות שברור לי שלהורי הילדים אין סידור נוח מזה!!

אבל בהחלט לא היה מזיק להגדיל ראש ולראות במה הנוחות שלי מגיע על חשבון האחר, והאם זה מצדיק את הענין (אפילו אפילו אם מגיע לי על פי חוק, ק"ו שבמקרה דנן רוכבים על החוק...)
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
לא הבנתי מה ההצעה ?
שהאוטובוסים שלהם יחכו מפוזרים בכל האיזור ואז עוד כמה ניקים יכתבו שהם לא יכולים ללכת על המדרכה?
(הם מפודרים ל אזור די נרחב בבו זכאי , זה כמה וכמה אוטובוסים ברחוב דו סיטרי....)
ההצעה היא, לבטל את כל האוטוביסים באופן כללי...
ולהשאיר רק מס מצומצם של אוטבוסים,

אבל בהחלט הדיון על ההסעות לחיידרים לא קשור לכאן בקשר ישיר....
 

משקיע חרוץ

משתמש פעיל
בת"ת של גור (ויתכן בהחלט שבעוד מוסדות זה כך, רק שזה מה שאני מכירה ורואה...) האוטובוסים פוקקים רחוב שלם, ממתינים שם לילדים כרבע שעה לפחות! לפני שהילדים יוצאים... אין אפשרות לעבור לא בכביש, ולי כאישה עם עגלה אין יכולת ללכת על המדרכה כי בבת אחת יוצאים המוני ילדים, ליעד אחד (האוטובוסים כולם ממתינים ברחוב בן זכאי, ולא מפוזרים במקומות שונים..) וכן זה בהחלט מכביד על שאר תהושבים! שלא אמורים לשאת בעול החינוך
לא הבנתי מה ההצעה ?
שהאוטובוסים שלהם יחכו מפוזרים בכל האיזור ואז עוד כמה ניקים יכתבו שהם לא יכולים ללכת על המדרכה?

ואולי זה נכון גם לצד השני???
אבל בהחלט לא היה מזיק להגדיל ראש ולראות במה הנוחות שלי מגיע על חשבון האחר,
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
ואולי זה נכון גם לצד השני???
אכן , דיברתי על המיקרה הספציפי שהחיידר מפוצץ את כל הרחוב עם אוטובוסים שחלקם אכן מלאים, אבל חלקם נוסעים ליעדם כשהם חצי ריקים!

ובצמוד לחיידר הנל יש עוד 2 חיידרים שהילדים נסחבים אליהם , ללא הסעה ....


אבל אני בטוח שתמיד הכי טוב להסתכל על כל הצדדים (וכולנו צריכים להתחזק בזה! ואכן אינני יכולה להטיף לכך...)
וראיה על טובת הכלל והרוב גוברת על טובת הפרט....
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
כמעט כל ערי המרכז, אין תשתיות לקליטה והורדה של תלמידים סמוך לבתי הספר, רוב רובם של התלמידים שנוסעים לבתי הספר, ונעזרים בתחצ, נעזרים בתחצ הכללי של העיר, ויורדים בתחנת האוטובוס הקרובה לבית הספר...
אין שום היגיון שמעבר לשטח המוקצה למוסד הלימודי יוקצה לו עוד שטח בכביש שנועד להורדת תלמידים בהסעות...
אנשי המקצוע ברלב"ד סבורים אחרת, כך גם קבעו אנשי המקצוע במינהל תכנון ופיתות תשתיות במשרד התחבורה במסמך הנושא את הכותרת "הנחיות לתכנון הסדרי תנועה בקרבת מוסדות חינוך 2019 8"

ציטוטים לדוגמא -
נספח ב' מביא דוגמאות מהניסיון הבינלאומי בהקשר זה - יצירת הסדרי תנועה בסביבת מוסדות חינוך
עם העדפה בולטת להליכה ולרכיבה, על חשבון הרכב המנועי.
(1) עידוד הליכה ברגל ורכיבה על אופניים אל מוסד החינוך וממנו
(2) צמצום השימוש ברכב הפרטי והגבלת הגישה של הרכב הפרטי לשער מוסד החינוך
(3) שילוב אמצעים למיתון תנועת הרכב המנועי בסביבת מוסדות החינוך
(4) עידוד השימוש בתחבורה הציבורית
משמעות בתב"ע: באזור המוסד, יש לתת זכות דרך רחבה יחסית על מנת ליצור מדרכות רחבות, מקום
להורדה וקליטה של תלמידים, מקום לתחנות תחבורה ציבורית ו/או תחנות היסעים. יש לספק מספר
חניות מצומצם להורים, כתלות בגודל המוסד, וכן חניות לצוות בתוך תחום מוסד החינוך.
ב. אזור הורדה וקליטה של תלמידים
מאפיינים: תת-אזור זה ישמש להסדרת מפרצי הורדה וקליטה של תלמידים המגיעים ברכב הפרטי או
בתחבורה הציבורית, כך שהגישה לשער הכניסה למוסד החינוך תתאפשר בהליכה רגלית רציפה ללא
חציית רחובות.
באזור הכניסה למוסד החינוך תתרחב המדרכה בצורה משמעותית לצורך יצירת אזור ללא תנועת רכב
מנועי, וכן יצירת רחבת כניסה המאספת אליה את התלמידים.

ואם יש שכונות שלמות בעיר שהאוטובוס לא מגיע אליהם, ונשים הרות על טפיהם ועולליהם, ואנשים זקנים ומוגבלים יכולים לכת ברגל, על אחת כמה וכמה שתלמידים צעירים (שמגיעים לבית הספר בליווי הצוות!) מסגולים לעשות זאת! ...
גם כאן יש מי שטוענים אחרת -
תחת הכותרת "הרציונל מאחורי קווי התלמידים" נכתב כי -
במקומות בהם אין מערך קווי תלמידים אך יש מערך רגיל מפותח, גודשים התלמידים את האוטובוסים לקטעים קצרים, מעכבים את האוטובוסים בקווי השירות (עקב עליה וירידה מסיבית בתחנות ספציפיות) פוגמים בחוויית הנסיעה של חלק מהנוסעים האחרים ולעיתים אף לא מאפשרים לנוסעים אחרים לעלות עקב הצפיפות הנקודתית שהם גורמים. סיבות אלה הביאו לפריסת מערך קווי תלמידים נרחב בישראל, כחלק ממערך התחבורה הציבורית, וזאת בנוסף למערכי הסעות תלמידים המופעלים על ידי רשויות ועל ידי מוסדות חינוך.
פיסקה נוספת -
לעיתים קרובות נוסעים בקווים אלה ילדים קטנים, ללא חגורות בטיחות, ללא מלווה, ובקו המוגדר כקו שירות רגיל בו הנהג מחוייב להעלות כל נוסע החפץ בכך. האחריות במקרה זה נחה על ההורים אשר מעלים את ילדם לקו זה, אך ייתכן וחלקם הגדול לא מודעים לכך. הפיכת סוג האוטובוס לעירוני בקווי תלמידים עירוניים תציף את הבעיה.

החילוניים טוענים שהסטת אוטובוסים לקווי תלמידים בשעות הבוקר פוגעת בתפקוד של הקווים של המגזר הכללי שעבורו זוהי שעת-שיא בנסיעתו לעבודה -
השירות ניתן בשעות השיא של המגזר הכללי בבוקר, כתוצאה מכך קשה למערכת להשיג את המימון הנדרש להרחבת מערך קווי התלמידים, מאחר ומדובר בהגדלת צי האוטובוסים והנהגים במיוחד לצורך זה. מנגד, זו הדרישה העיקרית הנובעת מראשי הרשויות וממוסדות החינוך, המבקשים בדרך זו להסיר מתקציבם את סעיף ההסעות.
כתוצאה מקונפליקט זה מערך קווי התלמידים נרחב דווקא ברשויות מבוססות, כדוגמת זכרון יעקב או אבן יהודה אשר הפעילו כוח פוליטי לזכות בשירות זה, ודליל יותר ברשויות עניות יותר.
מאפיין מוסף של קונפליקט זה הינו לעיתים "השתלטות" של קווי התלמידים על הישורת הסדיר. כאשר כל התשומות בשעות השיא מופנות לקווי התלמידים ובשירות הסדיר נוצר "חור בלו"ז" דווקא בשעת שיא בוקר. ולעיתים השירות הסדיר אף מתחיל רק ב-09:00. דבר זה פוגע קשות ביכולת של הציבור הכללי לסמוך על התחבורה הציבורית ולפתח הרגלים המבוססים רק עליה.

מקור -

אודות האתר -
אתר ויקי זה נועד לפרוש את המשנה לתכנון תחבורה ציבורית נכונה, תוך שימוש במספר גדול של מבינים בתחום הן ממשרד התחבורה, הן ממפעילי התחבורה הציבורית והן מממשתמשי התחבורה הציבורית שיתרמו לכתיבת ההגדרות ואיפיונן. מתוך כוונה לייצר שיח פורה ולהשפיע בדרך זו על רמת תכנון התחבורה הציבורית בישראל.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אכן , דיברתי על המיקרה הספציפי שהחיידר מפוצץ את כל הרחוב עם אוטובוסים שחלקם אכן מלאים, אבל חלקם נוסעים ליעדם כשהם חצי ריקים!
א. קווי תלמידים מעלים ומורידים נוסעים רק בתחנות אוטובוס מוכרזות.
ב. הסיבה לכך היא משום שהקמת תחנת אוטובוס לוקחת בחשבון את הבטיחות המירבית, ולכן אסור לנהג אוטובוס לעצור מחוץ לתחנה.
ג. זה נכון לכל ת"ת שיש לו הסעת תלמידים, אבל בתח"צ זה נאכף ביתר שאת.
ד. כאמור לעיל - אין אפשרות לבצע שינויים בקווים האלו, לטוב ולמוטב, בגלל החלטה עקשנית של משרד התחבורה.
ה. זה יוצר אכן מצב שבו חלק מקווי התלמידים סובלים מעומס מסוכן.
ו. עומס תלמידים שיוצאים בשעה אחת קיים בכל מוסד לימודים גדול, ואין לזה קשר לחסידות כזו או אחרת.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
א. קווי תלמידים מעלים ומורידים נוסעים רק בתחנות אוטובוס מוכרזות.
האטובוסים שם מזמן חורגים מגבולות התחנה , ימינה ושמאלה לכל כיוון - ולא במטרים בודדים ...
ב. הסיבה לכך היא משום שהקמת תחנת אוטובוס לוקחת בחשבון את הבטיחות המירבית, ולכן אסור לנהג אוטובוס לעצור מחוץ לתחנה.
שוב, זה ממש לא המצב.. מוזמנים לבדוק....
ה. זה יוצר אכן מצב שבו חלק מקווי התלמידים סובלים מעומס מסוכן.
אכןף כלל האוטובוסים בבני ברק סובלים מעומס מסוכן, ההבדל הוא שבכלל האוטובוסים נוסעים נוסעים בעלי סיכון יתר (מבוגרים נשים במצבים מסוימים ותינוקים)
ו. עומס תלמידים שיוצאים בשעה אחת קיים בכל מוסד לימודים גדול, ואין לזה קשר לחסידות כזו או אחרת.
אכן, אבל בכל מוסד לימודים, השתלמידים הולכים חלקם ימינה חלקם שמאלה ולכל כיוון, העומס הנל כשהמון תלמידים יוצאים בבת אחת , מקודה אחת (הת"ת) למקום אחד - חניית האוטובוסים - הוא מכביד הרבה יותר...
סמינר וולף לדוגמא לומדות הרבה יותר תלמידות אבל עדיין אפשר לעבור בקלות ברחוב המקביל .. גם אם הוא טיפה פחות עמוס.. יתכן שזה נובע מעוד כמה דברים שלא כאן הקום לפרטם...

א. קווי תלמידים מעלים ומורידים נוסעים רק בתחנות אוטובוס מוכרזות.
ב. הסיבה לכך היא משום שהקמת תחנת אוטובוס לוקחת בחשבון את הבטיחות המירבית, ולכן אסור לנהג אוטובוס לעצור מחוץ לתחנה.
ג. זה נכון לכל ת"ת שיש לו הסעת תלמידים, אבל בתח"צ זה נאכף ביתר שאת.
ד. כאמור לעיל - אין אפשרות לבצע שינויים בקווים האלו, לטוב ולמוטב, בגלל החלטה עקשנית של משרד התחבורה.
ה. זה יוצר אכן מצב שבו חלק מקווי התלמידים סובלים מעומס מסוכן.
ו. עומס תלמידים שיוצאים בשעה אחת קיים בכל מוסד לימודים גדול, ואין לזה קשר לחסידות כזו או אחרת.
כאמור לעיל, נחמד מאד להציג כל דבר , כשהציבור המתלונן הוא הציבור היחיד או כמעט היחיד , הנהנה ממתנה שהיא בעצם פירצה בחוק.. מדהים איך ציבור מסוים נהנה מכלל השרותים יותר המשאר והרבה יותר מחלקו באכלוסיה ועדיין בוכה "אכלו לי שתו לי" כמו כאן:
ה. זה יוצר אכן מצב שבו חלק מקווי התלמידים סובלים מעומס מסוכן.
אכן, בהחלט בעיה ייחודית שקוראת אך ורק לציבור מסכן ואומלל שתמיד לוקחים לו הכל... :p:p
 
נערך לאחרונה ב:

משקיע חרוץ

משתמש פעיל
האטובוסים שם מזמן חורגים מגבולות התחנה , ימינה ושמאלה לכל כיוון - ולא במטרים בודדים ...

שוב, זה ממש לא המצב.. מוזמנים לבדוק....

אכןף כלל האוטובוסים בבני ברק סובלים מעומס מסוכן, ההבדל הוא שבכלל האוטובוסים נוסעים נוסעים בעלי סיכון יתר (מבוגרים נשים במצבים מסוימים ותינוקים)

אכן, אבל בכל מוסד לימודים, השתלמידים הולכים חלקם ימינה חלקם שמאלה ולכל כיוון, העומס הנל כשהמון תלמידים יוצאים בבת אחת , מקודה אחת (הת"ת) למקום אחד - חניית האוטובוסים - הוא מכביד הרבה יותר...
סמינר וולף לדוגמא לומדות הרבה יותר תלמידות אבל עדיין אפשר לבור בקות ברחוה המקביל .. גם אםהוא טיפה פחות עמוס.. יתכן שזה נובע מעוד כמה דברים שלא כאן הקום לפרטם...


כאמור לעיל, נחמד מאד להציג כל דבר , כשהציבור המתלונן הו הציבור היחיד או כמעט היחיד , בנהנה ממתנה שהיא בעצם פירצה בחוק.. מדהים איך ציבור מסוים נהנה מכלל השרותים יותר המשאר והרה יותר מחלקו באכלוסיה ועדיין בוכה על אכלו לי שתו לי כמו כאן:

אכן, בהחלט בעיה ייחודית שקוראת אך ורק לציבור מסכן ואומלל שתמיד לוקחים לו הכל...

מה התכל'ס
אין בעיה בואו נבטל להם את ההסעה ואז תהיו מבסוטים
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
האטובוסים שם מזמן חורגים מגבולות התחנה , ימינה ושמאלה לכל כיוון - ולא במטרים בודדים ...

שוב, זה ממש לא המצב.. מוזמנים לבדוק....
עד כמה שזה מוזר, זו תוצאה של אי התאמה בין החוק למציאות, אבל למרבה הצער החוק גובר על ההגיון, ונהג שיעצור מחוץ לתחנה ייקנס בגלל 'חוסר בטיחות'...

אכןף כלל האוטובוסים בבני ברק סובלים מעומס מסוכן, ההבדל הוא שבכלל האוטובוסים נוסעים נוסעים בעלי סיכון יתר (מבוגרים נשים במצבים מסוימים ותינוקים)
בשביל זה קיים נוהל מגבלת נוסעים בעמידה, נתקלתם במקרה בעייתי? במקום לפרוק קיטור בפרוג - דווחו למשרד התחבורה, החברה תיקנס ותפיק את הלקח לפעם הבאה...

כאמור לעיל, נחמד מאד להציג כל דבר , כשהציבור המתלונן הו הציבור היחיד או כמעט היחיד , בנהנה ממתנה שהיא בעצם פירצה בחוק.. מדהים איך ציבור מסוים נהנה מכלל השרותים יותר המשאר והרה יותר מחלקו באכלוסיה ועדיין בוכה על אכלו לי שתו לי כמו כאן:
אתם חוזרים שוב ושוב על הפייק כביכול יש כאן פירצה בחוק בעוד שהובאו לעיל הנתונים המדוייקים. הנושא נמצא בהליך עתירה מנהלית, אשר בסיומו מקווים לברר אחת ולתמיד - האם חובת ההסעות מוטלת על הרשות העירונית או על משרד התחבורה. לפי תוצאות העתירה ניתן יהיה לפעול בהליכים משפטיים נגד הגוף שיתברר כי הוא האחראי.
במצב הנוכחי גם העיריה וגם משרד התחבורה מתנערים מאחריות.
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
החילוניים טוענים שהסטת אוטובוסים לקווי תלמידים בשעות הבוקר פוגעת בתפקוד של הקווים של המגזר הכללי שעבורו זוהי שעת-שיא בנסיעתו לעבודה -
זהממש מצחיק,
כי כאן זה טיעונים כלליים ,
ואילו כאן מדובר על בני ברק, אין אפילו התייחסות לדבר (כי מי בכלל יעיד להתחיל ע םקבוצות מסוימות)
בבני ברק קווי ההסעות הנל מונעות מכלל התשבים (אלו שנוסעים לעבודתם בשעת הC, ואלו שהולכים למקום לימודם, כי פשוט אין אפשרות לעבור בעיר שעמוסה גם ככה ועם תשתיות רקובות....

אבל זה בסדר התרגלנו...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכ

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל יי בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:ב יי הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:ג מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:ה אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:ו רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:ז אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה