טאטע דיך צי דינען נאר <איפה הנוקיה הזה דחוף להחליף לו צלצול מה הוא מקשקש שם טאטע דיכצידוננו> מיט אמת כי את----
הלו? רק שניה, <שולמית תעופי מפה זה הזמן שלי ללמוד ויש לי טלפון>
כן, סליחה, מי זה אמרת?
לברר? < רגע, באיזה כיתה אנחנו כבר, י"ב?>
בטח אפשר, על מי? רותי וינוגרד, כן ממש נח לי עכשיו <לכל הרוחות מי זה רותי וינוגרד? עם הפוני או ההיא עם הצמה? >
וואי! רותי! ממש כיף לי לספר עליה, היא מיוחדת <חייבת להיזכר ,נו!, הצמה. אני כמעט בטוחה, אויש פספסתי מה היא שאלה>
איך היא נראית?, מממ, האמת שהמון זמן לא התראינו, ככה, אבל את יודעת מה? אני יכולה במקום זה לומר איך היא נשמעת.
כן, אוקי, היא אחת הבנות המדהימות, נחמדה, אדיבה, תמיד נעים לדבר איתה, את יודעת אפילו בועידות היא לא מאופסת, תמיד משתתפת בשיח, ממש.
וגם בלי ועידה, היא לא הסוג שמתעישה את המורה בשיעורים, אפילו לא במשעממים, מה? < איך מתרגמים מתעישה? >
לא מתישה , מתעישה, כאילו, עושה 9, אז מה שרציתי לאמר זה שיש לה הרבה דרך ארץ, היא באמת טיפוס מדהים, המורות ממש מתלהבות עליה כי היא שילוב מעולה של איכות ושמחה, אפשר לשאול את המחנכת < אוי! מי המחנכת השנה, נו מה השם שלה, רק שלא תשאל >
סגנון אופי? <מח מח תקדח יותר מהר>
חלקה וזורמת. כייפית, מדברת עם כולן, לא איזה מנתקת, סליחה, מנותקת, כן, בדיוק כזה סוג, אבל לא איזה בת מידי כוכבית, לא רועשת פול 6 וממש לא איזה 4, באמצע כזה,
נוטה לעדינות, גם מענטשית, את יודעת לא מהמחמשות, ההיא שתוקעת אותך בהמתנה באמצע דיבור,
הקבצות, <היא מתכוונת לאלו שהיו לנו פעם באנגלית? >
לא מעודכנת כי כל אחת נכנסת להקבצה שהיא רוצה בתפריט, אבל היא בקפסולה בכיתה הקטנה, אומרים שזה ענין של רמות, < מה היא מקשקשת על לקויות למידה, מה >
קפסולה קטנה זה בעיות למידה? לא מה שידוע לי, לא אצלינו, אצלינו יש מערכת תוכן אחרת. אבל היא אחת החכמות יש לה קליטה מעולה, ממש.
לבושה תקנון? מה זה נקרא? <אצלינו כולם פיז'מות נראה לי לא היה על זה נושא בצ'אט עדין>,
כולן כאילו חולצות בית כזה, אורך חצאית? ארוכה, בטח ארוכה, וגרבי קרסו-- , הלו? אני אומ- אני לא שומעת טוב, הלו? הקו קטוע לי קצת
קו של משפחה שאלת? יש להם הרבה יותר מקו אחד, ברור, לכל ילד קו אחר, ככה זה בלמיד- מה? אויש ממש קטוע, הלו?
- - - - - - -
< הי, התנתק לה, מעולה, חסך לי, יש!, כשאין קליטה זה ממש ימות המשיח >
הלו? רק שניה, <שולמית תעופי מפה זה הזמן שלי ללמוד ויש לי טלפון>
כן, סליחה, מי זה אמרת?
לברר? < רגע, באיזה כיתה אנחנו כבר, י"ב?>
בטח אפשר, על מי? רותי וינוגרד, כן ממש נח לי עכשיו <לכל הרוחות מי זה רותי וינוגרד? עם הפוני או ההיא עם הצמה? >
וואי! רותי! ממש כיף לי לספר עליה, היא מיוחדת <חייבת להיזכר ,נו!, הצמה. אני כמעט בטוחה, אויש פספסתי מה היא שאלה>
איך היא נראית?, מממ, האמת שהמון זמן לא התראינו, ככה, אבל את יודעת מה? אני יכולה במקום זה לומר איך היא נשמעת.
כן, אוקי, היא אחת הבנות המדהימות, נחמדה, אדיבה, תמיד נעים לדבר איתה, את יודעת אפילו בועידות היא לא מאופסת, תמיד משתתפת בשיח, ממש.
וגם בלי ועידה, היא לא הסוג שמתעישה את המורה בשיעורים, אפילו לא במשעממים, מה? < איך מתרגמים מתעישה? >
לא מתישה , מתעישה, כאילו, עושה 9, אז מה שרציתי לאמר זה שיש לה הרבה דרך ארץ, היא באמת טיפוס מדהים, המורות ממש מתלהבות עליה כי היא שילוב מעולה של איכות ושמחה, אפשר לשאול את המחנכת < אוי! מי המחנכת השנה, נו מה השם שלה, רק שלא תשאל >
סגנון אופי? <מח מח תקדח יותר מהר>
חלקה וזורמת. כייפית, מדברת עם כולן, לא איזה מנתקת, סליחה, מנותקת, כן, בדיוק כזה סוג, אבל לא איזה בת מידי כוכבית, לא רועשת פול 6 וממש לא איזה 4, באמצע כזה,
נוטה לעדינות, גם מענטשית, את יודעת לא מהמחמשות, ההיא שתוקעת אותך בהמתנה באמצע דיבור,
הקבצות, <היא מתכוונת לאלו שהיו לנו פעם באנגלית? >
לא מעודכנת כי כל אחת נכנסת להקבצה שהיא רוצה בתפריט, אבל היא בקפסולה בכיתה הקטנה, אומרים שזה ענין של רמות, < מה היא מקשקשת על לקויות למידה, מה >
קפסולה קטנה זה בעיות למידה? לא מה שידוע לי, לא אצלינו, אצלינו יש מערכת תוכן אחרת. אבל היא אחת החכמות יש לה קליטה מעולה, ממש.
לבושה תקנון? מה זה נקרא? <אצלינו כולם פיז'מות נראה לי לא היה על זה נושא בצ'אט עדין>,
כולן כאילו חולצות בית כזה, אורך חצאית? ארוכה, בטח ארוכה, וגרבי קרסו-- , הלו? אני אומ- אני לא שומעת טוב, הלו? הקו קטוע לי קצת
קו של משפחה שאלת? יש להם הרבה יותר מקו אחד, ברור, לכל ילד קו אחר, ככה זה בלמיד- מה? אויש ממש קטוע, הלו?
- - - - - - -
< הי, התנתק לה, מעולה, חסך לי, יש!, כשאין קליטה זה ממש ימות המשיח >