שיתוף - לביקורת פתרונות תקשורת

3333ציפי

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
טאטע דיך צי דינען נאר <איפה הנוקיה הזה דחוף להחליף לו צלצול מה הוא מקשקש שם טאטע דיכצידוננו> מיט אמת כי את----

הלו? רק שניה,
<שולמית תעופי מפה זה הזמן שלי ללמוד ויש לי טלפון>

כן, סליחה, מי זה אמרת?

לברר?
< רגע, באיזה כיתה אנחנו כבר, י"ב?>

בטח אפשר, על מי? רותי וינוגרד, כן ממש נח לי עכשיו <לכל הרוחות מי זה רותי וינוגרד? עם הפוני או ההיא עם הצמה? >

וואי! רותי! ממש כיף לי לספר עליה, היא מיוחדת <חייבת להיזכר ,נו!, הצמה. אני כמעט בטוחה, אויש פספסתי מה היא שאלה>

איך היא נראית?, מממ, האמת שהמון זמן לא התראינו, ככה, אבל את יודעת מה? אני יכולה במקום זה לומר איך היא נשמעת.

כן, אוקי, היא אחת הבנות המדהימות, נחמדה, אדיבה, תמיד נעים לדבר איתה, את יודעת אפילו בועידות היא לא מאופסת, תמיד משתתפת בשיח, ממש.

וגם בלי ועידה, היא לא הסוג שמתעישה את המורה בשיעורים, אפילו לא במשעממים, מה?
< איך מתרגמים מתעישה? >

לא מתישה , מתעישה, כאילו, עושה 9, אז מה שרציתי לאמר זה שיש לה הרבה דרך ארץ, היא באמת טיפוס מדהים, המורות ממש מתלהבות עליה כי היא שילוב מעולה של איכות ושמחה, אפשר לשאול את המחנכת
< אוי! מי המחנכת השנה, נו מה השם שלה, רק שלא תשאל >

סגנון אופי? <מח מח תקדח יותר מהר>

חלקה וזורמת. כייפית, מדברת עם כולן, לא איזה מנתקת, סליחה, מנותקת, כן, בדיוק כזה סוג, אבל לא איזה בת מידי כוכבית, לא רועשת פול 6 וממש לא איזה 4, באמצע כזה,

נוטה לעדינות, גם מענטשית, את יודעת לא מהמחמשות, ההיא שתוקעת אותך בהמתנה באמצע דיבור,

הקבצות,
<היא מתכוונת לאלו שהיו לנו פעם באנגלית? >

לא מעודכנת כי כל אחת נכנסת להקבצה שהיא רוצה בתפריט, אבל היא בקפסולה בכיתה הקטנה, אומרים שזה ענין של רמות,
< מה היא מקשקשת על לקויות למידה, מה >

קפסולה קטנה זה בעיות למידה? לא מה שידוע לי, לא אצלינו, אצלינו יש מערכת תוכן אחרת. אבל היא אחת החכמות יש לה קליטה מעולה, ממש.

לבושה תקנון? מה זה נקרא? <
אצלינו כולם פיז'מות נראה לי לא היה על זה נושא בצ'אט עדין>,

כולן כאילו חולצות בית כזה, אורך חצאית? ארוכה, בטח ארוכה, וגרבי קרסו-- , הלו? אני אומ- אני לא שומעת טוב, הלו? הקו קטוע לי קצת

קו של משפחה שאלת? יש להם הרבה יותר מקו אחד, ברור, לכל ילד קו אחר, ככה זה בלמיד- מה? אויש ממש קטוע, הלו?

- - - - - - -


< הי, התנתק לה, מעולה, חסך לי, יש!, כשאין קליטה זה ממש ימות המשיח >
 

3333ציפי

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
סליחה, זה בקודים

ועידות היא לא מאופסת
0=השתקת ועידה
9= 5 דקות קדימה בשיעור
רועשת פול 6 וממש לא איזה 4,
6=הגבההת קול
4=הנמכת קול
5= הקפאה\שחרור
 

3333ציפי

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
נערך לאחרונה ב:

ליאורהA

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
D I G I T A L

שירי411

משתמש צעיר
חמוד ומעורר השראה! תודה!

מורה: שלום אמא של ציפי, מה שלומך? מה שלום ציפי?

אמא: אה... שלום המורה. ציפי ישנה, כלומר, בהתעוררות מוקדמת. המון תודה על ההשקעה. השיעורים פשוט מרתקים. גם אנחנו שומעים לפעמים.

מורה: מצויין מצויין. הקלטתי שם חמישה שיעורים. תושיבי אותה עם הספרים, המחברות, כלי הכתיבה והכי חשוב- בחדר שקט ונעים. אווירת למידה היא חיונית עבור הילדה. ציפי כבר בכיתה ג'. כיתה קריטית. בדיוק במעבר בין הבשלות של הגיל הרך, לבין הריאקציה המודיקלית המתפתחת בסביבות גיל 9. תוכלי לשמוע בפינת היועצת טיפים ועצות להקניית בגרות למידה. אל תדאגי, אמא של ציפי, כולנו כאן נותנים יד ביד.

אמא: אה? לא כל כך מבינה. פשוט, המורה, יש כאן רעש, הילדים שיהיו בריאים, התחילו לקום, ואיך אומרים? על רגל ימין כפשוטו. אחד על השני.

מורה: עכשיו קמים? נו! חשוב מאוד להעיר אותם בזמן, לשמור על שיגרת למידה. ומתי הם מתפללים? ואוכלים? באמת, אמא של ציפי, אסור להזניח אותם להתמרחות חסרת תכלית במיטות. השעה עשר ועשרים. זאת שעה של שיעור שלישי לפי סדר המערכת. אבקש את התייחסותך הרצינית.

אמא: כמובן, בוודאי. תודה המורה, פשוט... פשוט.. (די!!! שמעון! ששששששש.... תפסיק לצעוק)

מורה: ובכן, הייתי רוצה לקבל רגע את ציפי. קשר לב- שמע הוא קריטי עבור הילדה הרכה שבתהליכי גדילה אינטנסיביים כאמור.

אמא: כמובן כמובן. (מכסה את השפופרת) בתיה! בתיה! תקראי מהר לציפי, תנערי אותה. תגידי לה שיש לה טלפון חשוב.

בתיה נסה לתוככי חדר הבנות, לאחר רגע שבה, גוררת עמה את ציפי המפוזמת אפופת שינה. עוד לפני שציפי מספיקה למצמץ נדחפת לאוזנה המורה ברוריה.

ציפי: אה?

מורה: שלום ציפי, ברוכה הנמצאת! מה שלומך תלמידתי היקרה?

ציפי: אה...בסדר. (אמא: תגידי ברוך השם!) בעצם לא... ברוך השם.

המורה: את מתרגשת ציפי. את בטח מתגעגעת. גם אני מאוד מתגעגעת אלייך. בואי חמודה. שבי לך בשולחן הכתיבה שלך. אני רוצה להסביר לך כיצד לייצר אווירה לימודית.

ציפי: (מסתכלת על אמא בעיניים כלות, ולוחשת: מזה שולחן כתיבה, אמא??? אמא מושכת את ציפי לחדר הבנות מעיפה ערמות ביגוד מהמכתביה העתיקה של דודה שושנה, מזיזה כמה חפצי נוי זוטרים ומושיבה את ציפי לידו)

המורה: התיישבנו?

ציפי: אהה.

המורה: נפלא. עכשיו תפתחי את הקלמר.

ציפי: אבל אמא הביאה לי דברים בלי קלמר. (אמא: שששששששש... הקלמר בכביסה. תגידי הקלמר בכביסה) אה. הקלמר בכביסה. אבל העיפרונות והמחק כאן. וגם הצבעים.

המורה: בכביסה? כמה מרענן. עתה אשמח אם תפתחי לרגע מחברת תורה. (ציפי מחטטת בליווי אמא ושולפת מחברת קמוטה)

ציפי: אבל אמא, יש כאן משבצות? ( ששששששש...... כבר נביא אחרת. אמא מאלתרת מחברת אחרת. הפעם עם שורות)

המורה: טוב, זמננו תם. אני שמחה שאתן מתחילות לעבוד על אווירת למידה בתית. ולא לשכוח למלא בדף פירוט יום יום: מה למדנו, מה השלמנו, מה כתבנו, מה לא כתבנו, מה היה קשה, מה היה בינוני, עבור אילו משימות נדרשה מורה פרטית, ובאילו מטלות הילדה חטפה התמוטטות עצבים. מאוד חשוב, אמא של ציפי. הכל כמובן, בשביל שיהיה לנו ממד מדוקדק ומדויק עבור התעודה החשובה והקריטית של כיתה ג'.

אמא: כמובן, המורה. כמובן. חשוב מאוד. (ציפי תגידי תודה רבה)

ציפי: המורה כמובן, תודה רבה המורה. כמובן.
 
נערך לאחרונה ב:

+shira

משתמש סופר מקצוען
חמוד ומעורר השראה! תודה!

מורה: שלום אמא של ציפי, מה שלומך? מה שלום ציפי?

אמא: אה... שלום המורה. ציפי ישנה, כלומר, בהתעוררות מוקדמת. המון תודה על ההשקעה. השיעורים פשוט מרתקים. גם אנחנו שומעים לפעמים.

מורה: מצויין מצויין. הקלטתי שם חמישה שיעורים. תושיבי אותה עם הספרים, המחברות, כלי הכתיבה והכי חשוב- בחדר שקט ונעים. אווירת למידה היא חיונית עבור הילדה. ציפי כבר בכיתה ג'. כיתה קריטית. בדיוק במעבר בין הבשלות של הגיל הרך, לבין הריאקציה המודיקלית המתפתחת בסביבות גיל 9. תוכלי לשמוע בפינת היועצת טיפים ועצות להקניית בגרות למידה. אל תדאגי, אמא של ציפי, כולנו כאן נותנים יד ביד.

אמא: אה? לא כל כך מבינה. פשוט, המורה, יש כאן רעש, הילדים שיהיו בריאים, התחילו לקום, ואיך אומרים? על רגל ימין כפשוטו. אחד על השני.

מורה: עכשיו קמים? נו! חשוב מאוד להעיר אותם בזמן, לשמור על שיגרת למידה. ומתי הם מתפללים? ואוכלים? באמת, אמא של ציפי, אסור להזניח אותם להתמרחות חסרת תכלית במיטות. השעה עשר ועשרים. זאת שעה של שיעור שלישי לפי סדר המערכת. אבקש את התייחסותך הרצינית.

אמא: כמובן, בוודאי. תודה המורה, פשוט... פשוט.. (די!!! שמעון! ששששששש.... תפסיק לצעוק)

מורה: ובכן, הייתי רוצה לקבל רגע את ציפי. קשר לב- שמע הוא קריטי עבור הילדה הרכה שבתהליכי גדילה אינטנסיביים כאמור.

אמא: כמובן כמובן. (מכסה את השפופרת) בתיה! בתיה! תקראי מהר לציפי, תנערי אותה. תגידי לה שיש לה טלפון חשוב.

בתיה נסה לתוככי חדר הבנות, לאחר רגע שבה, גוררת עמה את ציפי המפוזמת אפופת שינה. עוד לפני שציפי מספיקה למצמץ נדחפת לאוזנה המורה ברוריה.

ציפי: אה?

מורה: שלום ציפי, ברוכה הנמצאת! מה שלומך תלמידתי היקרה?

ציפי: אה...בסדר. (אמא: תגידי ברוך השם!) בעצם לא... ברוך השם.

המורה: את מתרגשת ציפי. את בטח מתגעגעת. גם אני מאוד מתגעגעת אלייך. בואי חמודה. שבי לך בשולחן הכתיבה שלך. אני רוצה להסביר לך כיצד לייצר אווירה לימודית.

ציפי: (מסתכלת על אמא בעיניים כלות, ולוחשת: מזה שולחן כתיבה, אמא??? אמא מושכת את ציפי לחדר הבנות מעיפה ערמות ביגוד מהמכתביה העתיקה של דודה שושנה, מזיזה כמה חפצי נוי זוטרים ומושיבה את ציפי לידו)

המורה: התיישבנו?

ציפי: אהה.

המורה: נפלא. עכשיו תפתחי את הקלמר.

ציפי: אבל אמא הביאה לי דברים בלי קלמר. (אמא: שששששששש... הקלמר בכביסה. תגידי הקלמר בכביסה) אה. הקלמר בכביסה. אבל העיפרונות והמחק כאן. וגם הצבעים.

המורה: בכביסה? כמה מרענן. עתה אשמח אם תפתחי לרגע מחברת תורה. (ציפי מחטטת בליווי אמא ושולפת מחברת קמוטה)

ציפי: אבל אמא, יש כאן משבצות? ( ששששששש...... כבר נביא אחרת. אמא מאלתרת מחברת אחרת. הפעם עם שורות)

המורה: טוב, זמננו תם. אני שמחה שאתן מתחילות לעבוד על אווירת למידה בתית. ולא לשכוח למלא בדף פירוט יום יום: מה למדנו, מה השלמנו, מה כתבנו, מה לא כתבנו, מה היה קשה, מה היה בינוני, עבור אילו משימות נדרשה מורה פרטית, ובאילו מטלות הילדה חטפה התמוטטות עצבים. מאוד חשוב, אמא של ציפי. הכל כמובן, בשביל שיהיה לנו ממד מדוקדק ומדויק עבור התעודה החשובה והקריטית של כיתה ג'.

אמא: כמובן, המורה. כמובן. חשוב מאוד. (ציפי תגידי תודה רבה)

ציפי: המורה כמובן, תודה רבה המורה. כמובן.
@3333ציפי את רואה למה צריך אחת כמוני בשטח? הנה, זה מה חושב עלייך העם בשדות.
לא, אבל כתוב טוב, שירי. באמת.
 

שירי411

משתמש צעיר
זה מה חושב עלייך העם בשדות.
העם בשדות הוא אמא גמורה שבבוקר היו לה כוונות טובות למגנט את בנותיה הנאוות לקווי הטלפון, אבל אלו מסיבותיהן המוצדקות לא הואילו בטובן להתמגנט (נו, היו שהתמגנטו חלקית).
דא עקא, שאותה האמא היא גם מורה. ולכן, היא צריכה לספק תצרוכת סלולרית ל20 תלמידותיה הקשובות נורא גם בימות החול (והן לא!).
ולכן, השיחה הטלפונית שניהלתי היום עם אחת האימהות הייתה משוגעת לחלוטין ובלתי חינוכית-ממסדית ואחרת לגמרי מהמורה המיתולוגית המתוארת. אולי עוד אכתוב אותה.

כדאי לך לפתוח את זה באשכול חדש.
יש בי שאיפה לפתוח אשכולות לתכנים יותר מלבבים ופחות קווים. אבל שמחה שבידר אתכם.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה