בקשה פתרון לבעיות הצפיפות בתח''צ!!!

מצב
הנושא נעול.

קלידן צעיר

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
איך אפשר לדעת על אוטובוס שלא יצא?
וכמה זמן מראש?
עושים חיפוש רגיל ואם בזמן היציאה הוא ממשיך להגיד "יצא מתחנת המוצא בשעה..." סימן שהאוטובוס לא יצא
 

avi++

משתמש מקצוען
עושים חיפוש רגיל ואם בזמן היציאה הוא ממשיך להגיד "יצא מתחנת המוצא בשעה..." סימן שהאוטובוס לא יצא
או שזה אוטובוס קבלן, או שסתם כואבת לו הבטן, והוא מחליט להשתגע (לאחרונה כנראה הרבה דברים מקולקלים... אין קשר בין מה שהוא אומר לבין המציאות, כמעט כמו 8787)
 

אחת--

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
עושים חיפוש רגיל ואם בזמן היציאה הוא ממשיך להגיד "יצא מתחנת המוצא בשעה..." סימן שהאוטובוס לא יצא
הרבה פעמים זה אוטובוס קבלן (בפרט בחברת קווים שרב באוטובוסים הם של חברות קבלן)
וגם יודעים רק למפרע - אחרי שכבר נמצאים בתחנה.
 

LITK

משתמש פעיל
כפי שנוכחתי לראות איך האוטובוסים של נתיב אקספרס משרתים את הציבור בלג בעומר ממירון לצפת ולשאר הערים
בצורה יוצאת מן הכלל באופן שכל אוטובוס שמתמלא מיד נוסע ומגיע אחריו אוטובוס נוסף (עומדים בשיירה אחד אחרי השני)וכך כל נוסע יודע שאין לו צורך לדחוף כי מייד אחרי שמתמלא מגיע אוטובוס ריק אחריו ולכן אם קצת רצון טוב מצידם והרבה תלונות מצד הנוסעים אפשר בקלות לפתור את בעיית הצפיפות בכאלו זמנים
 

קלידן צעיר

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
כפי שנוכחתי לראות איך האוטובוסים של נתיב אקספרס משרתים את הציבור בלג בעומר ממירון לצפת ולשאר הערים
בצורה יוצאת מן הכלל באופן שכל אוטובוס שמתמלא מיד נוסע ומגיע אחריו אוטובוס נוסף (עומדים בשיירה אחד אחרי השני)וכך כל נוסע יודע שאין לו צורך לדחוף כי מייד אחרי שמתמלא מגיע אוטובוס ריק אחריו ולכן אם קצת רצון טוב מצידם והרבה תלונות מצד הנוסעים אפשר בקלות לפתור את בעיית הצפיפות בכאלו זמנים
זה ההבדל בין החברות, בנתיב אקספרס תמיד היה שירות טוב לעומת זאת בקווים תמיד הפוך ואין אף פעם אוטובוס בצורה נורמלית.
 

יואו

משתמש צעיר
זה ההבדל בין החברות, בנתיב אקספרס תמיד היה שירות טוב לעומת זאת בקווים תמיד הפוך ואין אף פעם אוטובוס בצורה נורמלית.
אם אתם אומרים שבקוים זה הפוך משירות טוב (קרי: שירות רע) המצב שלכם פצצה
אני מאלעד, וכשקוים היו פה זה היה דבש לעומת מה שחווים כרגע עם מטרופולין שמהרגע שנכנסו מתנהלים יותר גרוע מאיך שקווים התנהלו בימיהם האחרונים בעיר
המצב חמור עד איבוד עשתונות
אם זה היה מקובל במגזר שלי מזמן הייתי נוהגת...
 

lotr

משתמש מקצוען
אולי גם צריך להבין למה חסרים נהגים..
ואיך אפשר לגרום לאנשים לרצות להיות נהגים.
שכר יותר טוב, הטבות וכו..
להזכירך, חלק מהמדינה כאן לא עובד ואני בכללם, אז כמובן חסרים כל מיני ידיים עובדות
חוץ מזה במדינה מתוקנת עיקר הץחבורה ציבורית לא נעשית על ידי אוטובוסים כך שברוב העולם אין כל כך אנשים שעובדים כנהגי אוטובוס
 

אחת--

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
להזכירך, חלק מהמדינה כאן לא עובד ואני בכללם, אז כמובן חסרים כל מיני ידיים עובדות
חוץ מזה במדינה מתוקנת עיקר הץחבורה ציבורית לא נעשית על ידי אוטובוסים כך שברוב העולם אין כל כך אנשים שעובדים כנהגי אוטובוס
אני לא ערכתי תחקיר למה חסרים נהגים..
זה לא תפקידי, וכן תפקיד משרד בתחבורה.
לא חושבת שהסיבה היא בגלל שיש אנשים שלא עובדים כי אחרת היה אמור להיות מחסור בעוד הרבה תחומים..
 

קלידן צעיר

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
אם אתם אומרים שבקוים זה הפוך משירות טוב (קרי: שירות רע) המצב שלכם פצצה
אני מאלעד, וכשקוים היו פה זה היה דבש לעומת מה שחווים כרגע עם מטרופולין שמהרגע שנכנסו מתנהלים יותר גרוע מאיך שקווים התנהלו בימיהם האחרונים בעיר
המצב חמור עד איבוד עשתונות
אם זה היה מקובל במגזר שלי מזמן הייתי נוהגת...
כמי שלמד באלעד בזמן קווים אני יכול לומר שלא שייך מצב יותר גרוע ממה שהיה אז ויותר מזה, אני שומע מחברים באלעד שהמצב הרבה יותר טוב.
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
בעקבות המקרה שמשפחות שלמות נאלצו לחכות אתמול בירושלים למעלה מ-4 שעות בתחנות רציתי לעלות נושא כאוב זה שעומד בליבת צרכי הציבור החרדי- אין מישהו שלא סובל /סבל /יסבול, מבעיית הצפיפות בתח''צ שנובעת מאי יציאת כמות אוטבוסים מספיקה ומשלל בעיות שונות,
לבד מעצם האי נוחות שבדבר, יש בזה משום זלזול עצום בציבור גדול, עצם ההידחסות כבהמות משא באוטובוסים הוא מחזה משפיל במיוחד [מי שראה את קו 1 ביציאתו מכותל במוצ''ש מבין מאד על מה אני מדבר .../וגם מי שלא ראה..]
בעקבות זאת רציתי להציע פתרון בדמות חוק שקובע שכל אדם שנמצא באוטובוס ללא אפשרות ישיבה יעשלם רק 50% ממחיר הנסיעה,
לדעתי א. יש בזה הרבה מן ההוגנות -כיון דכל אדם זכאי לנסיעה במירב הנוחות וא''כ כשנחסר לו זכות בסיסית של ישיבה לא יצטרך לשלם מחירנסיעה מלא,
ב.ומעל הכל יגרום למפעילי השרותים הנ''ל לדאוג לתח''צ שוטפת.
אשמח לחוו''ד, תודה.
הרעיון הזה היה כבר פעם.
בעת שהתירו לאוטובוס בין-עירוני להעלות 10 נוסעים בעמידה [נראה לי שזה היה ע"י ח"כ יענקל כהן] היה אמור להיות גם שבכזה מקרה המחיר יהי' 50%.
בפועל זה עוכב ע"י הפקידים, היות שאמרו שלא ברור כל כך איך יוכלו לאכוף כזה דבר (כולם ישלמו 50% ויעמדו כשיגיע פקח), וסיכמו שאוטוטו יוסיפו את זה.
כמובן שעד היום אנחנו מחכים.
 

בחור חושב -חשוב

משתמש פעיל
אפשר אפי' לעשות רעיון שונה- לחייב את חברת האוטובוסים להקים מוקד שיהיה פעיל בכל שעות היממה שיהיה אחראי לבעיות מסוג אלו לדוג' אוטובוס שלא יצא ,תיגבור קווים,
המצב כיום הוא שאין למי לפנות במקרים מעין אלו ואתה צריך להתרוצץ בשתיים בלילה להשיג את העסקן ההוא ואת ח''כ ''רב פעלים'' ההוא.
עם קצת מחשבה ודאגה לרצון הציבור באמת היה אפשר להביא פתרונות מאד טובים, אשמח לשמוע אם למישהו יש רעיון איך לקדם את הנושא הנ'''ל,
תודה.
 

113570

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יש לי רעיון על הדיווח למשרד התחבורה
ממש כמו שעשו במירון לג בעומר האחרון אחרי שעקבתי וזה עבד ממש מצוין.

על כל שירותים היה שלט עם מספר טלפון לדיווחים
נגמר הנייר הקש 1
לסתימה הקש 2
לניקיון הקש 3
וכו וכו..

אני דיווחתי במירון בשביל הבדיקה אם באמת מגיעים לסדר סתימה ובאו תוך 15 דקות..


"אולי ניקח את פרוש לשר התחבורה"

גם כאן ניתן לדווח כמובן שזה לא יעזור מיידית אבל ההנהלה אמורה לעקוב אחרי ההתנהלות והצפיפות.
 

avi++

משתמש מקצוען
אפשר אפי' לעשות רעיון שונה- לחייב את חברת האוטובוסים להקים מוקד שיהיה פעיל בכל שעות היממה שיהיה אחראי לבעיות מסוג אלו לדוג' אוטובוס שלא יצא ,תיגבור קווים,
המצב כיום הוא שאין למי לפנות במקרים מעין אלו ואתה צריך להתרוצץ בשתיים בלילה להשיג את העסקן ההוא ואת ח''כ ''רב פעלים'' ההוא.
עם קצת מחשבה ודאגה לרצון הציבור באמת היה אפשר להביא פתרונות מאד טובים, אשמח לשמוע אם למישהו יש רעיון איך לקדם את הנושא הנ'''ל,
תודה.
קיים כבר, אמנם לא מטעם החברות, אבל *8787 שלוחה 2 כמדומני אמורים לטפל בבעיות כאלו בזמן אמת, ולא יאומן, אבל בדר''כ הם חוזרים לברר אם הבעיה נפתרה, כשזה קרה לי בפעם הראשונה צבטתי את עצמי כדי לוודא שאני לא חולם...
 

קרבת ה לי תמיד

משתמש צעיר
קיים כבר, אמנם לא מטעם החברות, אבל *8787 שלוחה 2 כמדומני אמורים לטפל בבעיות כאלו בזמן אמת, ולא יאומן, אבל בדר''כ הם חוזרים לברר אם הבעיה נפתרה, כשזה קרה לי בפעם הראשונה צבטתי את עצמי כדי לוודא שאני לא חולם...
נכון יש אפשרות( לא זוכרת כרגע איזה שלוחה) להתקשר והם מבררים את מספר הטלפון של הנהג ונציג חוזר אלייך ואומר לך מדוע האוטובוס לא יצא/ איחר/ וכו
( קרה לי כמה פעמים בקו מסוים שאגב הרבה פעמיים הוא לא יוצא וזה קו שיש אותו רק בכמה שעות...)
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
כל הרעיונות שהוצעו זה איך לחיות עם הבעיה ולא איך לפתור אותה
תחבורה ציבורית אמינה יוצרים עם
כמות מספקת של אוטובוסים
אוטובוסים יוצאים בזמן
אם מדובר בזמני עומס מתגברים כמו שצריך (ולא רק לפרוטוקול)
והאמת שהיקפי צריכה כזו של תח"צ דורש שינוי מהותי דוג' רכבות וכדו' אבל תשכחו מזה בכל אופן אנחנו בגלות..

עד שכל זה לא יקרה אפשר להמשיך ולהעלות הצעות מהצעות שונות ולראות איך כל אחד קורס אל תוך עצמו


אגב מילה טובה אחת: קווים (מו"ע) ממש התעלו על עצמם הפעם, בשעות הביקוש - אוטובוס כל 10 /15 דקו' ממש מרשים!
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה