ולכן כתבתילמשל לקרלין מתייחסים כקהילה- כאילו הם גוף אחד ונשמה אחת
ואני כתבתי- שהטיפש הזה יכל להגיע לגמרי מחוץ לקהילה, ולכן רק לכן אין להכליל ולהאשים ציבור וקבוצותולכן כתבתי
שגם בקהילה ששומרת היטב כי אלו ההוראות של מנהיגה, די ביחיד או כמה בודדים כדי להדביק ציבור גדול.
מספיק טיפש אחד כדי לשרוף יער שלם.
לא עסקתי בהאשמות אז אין טעם להגיד לי את זה.ואני כתבתי- שהטיפש הזה יכל להגיע לגמרי מחוץ לקהילה, ולכן רק לכן אין להכליל ולהאשים ציבור וקבוצות
צודקת.כשרוב בחורי חסידות מסוימת נדבק זה לא בגלל "יחידים שלא שמרו"
כשבישוב מסויים יש פתאום התפרצות המונית זה לא בגלל "עולם מקביל"
כמה קשקשת.
מכירה אישית משפחות שנשמרו הכי בעולם, אבל אם האמא גננת בחינוך מיוחד, ישבה בקרבת ילדים שנשלחו לגן למרות שהיו חייבי בידוד,
נכנסה לחנות מכולת והסתובבו בה חולי קורונה נטולי מסיכה,
אז מי אשם?
אה
ברור
היא
כי היתה לה אינטראקציה.
כן.אבל יש עניין דווקא לא להבין?
ולכן כתבתי
שגם בקהילה ששומרת היטב כי אלו ההוראות של מנהיגה, די ביחיד או כמה בודדים כדי להדביק ציבור גדול.
מספיק טיפש אחד כדי לשרוף יער שלם.
לאור מה ש @אידישע מאמע כתבה.התפרצות בקהילה - היא בגלל שבקהילה עצמה לא שמרו.
ויש גם ענין להמציא?
השאלה היא לא רק אם יש הדבקה או לא, אלא מה עושים כדי שההדבקה לא תמשיך, תשתולל ובסוף הדרך תהרוג. לא את הצעירים *שלכם* אלא את זה שאיתרע מזלו ופגש אותם באוטובוס/ חנות/ תחנה/ קופת חולים.
נכון מאוד.השאלה היא לא רק אם יש הדבקה או לא, אלא מה עושים כדי שההדבקה לא תמשיך, תשתולל ובסוף הדרך תהרוג. לא את הצעירים *שלכם* אלא את זה שאיתרע מזלו ופגש אותם באוטובוס/ חנות/ תחנה/ קופת חולים.
גם כשלא שומרים להאשים קהילות אחרות?צודקת.
בחורי חסידות שנדבקו זה אכן מן הסתם בגלל זלזול בהנחיות.
בטח לא בגלל השמירה.
וכפי שאמר @הסוד הגלוי: (ציטוט)
"ועוד משהו:
אם כל הציבור היה נשמר, לפחות בצורה חלקית. סבירה. הגיונית. כמו הרבה מדינות בעולם. מסכות. לא התקהלויות.
אחרי חצי שנה כולם היו יכולים לנשום לרווחה. יחסית.
זה הגיוני לדרוש מקרלין למשל, להיות עכשיו כמה שנים בבית, בגלל שיש קבוצות שרוצות לקיים התקהלויות של אלפים. בלי מסכות. כל שבוע. במקום סגור?
אז נכון. את צודקת. ברור שנשבר להם. בסוף גם הם מתייאשים.
אבל לנו מגיע הקרדיט שעזרנו להם להתייאש. "
זו הנקודההשאלה היא לא רק אם יש הדבקה או לא, אלא מה עושים כדי שההדבקה לא תמשיך, תשתולל ובסוף הדרך תהרוג. לא את הצעירים *שלכם* אלא את זה שאיתרע מזלו ופגש אותם באוטובוס/ חנות/ תחנה/ קופת חולים.
ויש קהילות שגם התפרצות שם היא ככל הנראה רק זליגה של התחלואה האינסופית בחוץ.
איך בדיוק יחיד מבחוץ יכול להדביק קהילה גדולה, ששומרת היטב? (הדבקת יחידים, אפשרי. אבל התפרצות לא קורית מיחיד מבחוץ).
גם זה ממש לא נכון!אוקיי. אשה יחידה - יכול להיות שנדבקה בגלל חייב בידוד שלא נזהר.
התפרצות בקהילה - היא בגלל שבקהילה עצמה לא שמרו.
כמה קשקשת.
מכירה אישית משפחות שנשמרו הכי בעולם, אבל אם האמא גננת בחינוך מיוחד, ישבה בקרבת ילדים שנשלחו לגן למרות שהיו חייבי בידוד,
נכנסה לחנות מכולת והסתובבו בה חולי קורונה נטולי מסיכה,
אז מי אשם?
אה
ברור
היא
כי היתה לה אינטראקציה.
אחד שלא נזהר ו400 שלא נזהרו ממנוגם זה ממש לא נכון!
לדוגמא בחסידות גור עשו קפסולות ואחד שלא נזהר גרם ל400 נדבקים!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
התחלות חדשות
פותחים שנת לימודים בפרוג!
פותחים את שנת הלימודים בפרוג עם מקצועות מתקדמים וחדשנים שיפתחו לכם דלתות בעולם התעסוקה!
ההרשמה בעיצומה!
23.09
כ' אלול
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
23.09
כ' אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
24.09
כ"א אלול
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
29.09
כ"ו אלול
פתיחה מסלול:
עימוד ספרי קודש
מסלול תורני
29.09
כ"ו אלול
פתיחת מסלול:
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
29.09
כ"ו אלול
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
26.11
כ"ה חשוון
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
תהילים פרק צט
א יי מָלָךְ יִרְגְּזוּ עַמִּים יֹשֵׁב כְּרוּבִים תָּנוּט הָאָרֶץ:ב יי בְּצִיּוֹן גָּדוֹל וְרָם הוּא עַל כָּל הָעַמִּים:ג יוֹדוּ שִׁמְךָ גָּדוֹל וְנוֹרָא קָדוֹשׁ הוּא:ד וְעֹז מֶלֶךְ מִשְׁפָּט אָהֵב אַתָּה כּוֹנַנְתָּ מֵישָׁרִים מִשְׁפָּט וּצְדָקָה בְּיַעֲקֹב אַתָּה עָשִׂיתָ:ה רוֹמְמוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְהִשְׁתַּחֲווּ לַהֲדֹם רַגְלָיו קָדוֹשׁ הוּא:ו מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן בְּכֹהֲנָיו וּשְׁמוּאֵל בְּקֹרְאֵי שְׁמוֹ קֹרִאים אֶל יי וְהוּא יַעֲנֵם:ז בְּעַמּוּד עָנָן יְדַבֵּר אֲלֵיהֶם שָׁמְרוּ עֵדֹתָיו וְחֹק נָתַן לָמוֹ:ח יי אֱלֹהֵינוּ אַתָּה עֲנִיתָם אֵל נֹשֵׂא הָיִיתָ לָהֶם וְנֹקֵם עַל עֲלִילוֹתָם:ט רוֹמְמוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְהִשְׁתַּחֲווּ לְהַר קָדְשׁוֹ כִּי קָדוֹשׁ יי אֱלֹהֵינוּ: