דרוש מידע פורום אנונימי למאותגרי נפש

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
מצב
הנושא נעול.

קהילות יעקב

משתמש פעיל
בלת"ק. כמי שזוכה לעסוק בתחום העזרה הנפשית בס"ד. זה אכן רעיון מעולה, אך אני חושב שהרגישות בנושא כ"כ גדולה, כל נפש היא עולם בפני עצמו, כך שאם הדבר יגרום למישהו להקיש ממקרה למקרה, מנפש לנפש ומאדם לאדם, המכשול עלול להיות גדול. מה גם שרבים מהנושאים העולים בתחום יש בהם דברים פרטיים, שלא לדבר על צנועים, כך שפורום ציבורי אינו פלטפורמה טובה.
ואוסיף נקודה חשובה: לאנשים המקצועיים באמת אין הרבה זמן מיותר... יבואו לכאן רבים שעוסקים בתחום הנפש, בעיקר מהיותר מתחילים, שלאו דווקא מרוע יתנו עצות ויחוו דעה, בעוד שכאמור מדובר בתחום אולי הכי רגיש ורב-סיכון בעולם.
צריך לחשוב היטב על העניין.
אם מדובר בעניינים טכניים, של הפנייה למטפלים, בירור על תרופות, תופעות לוואי, התעניינות במהותן של מחלות וכו', אפשר, אך להיכנס לסיפורים זה ממש ממש סיכון
 

מתרגמת

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה