אני מכירה בידיעה ברורה,אפשר שם?
אני מתחנן פה שוב ושוב. מכירים מקרה שבו נעשה עוול? משהו לא הוגן? תנו שם! שם אחד!
אבל בחיים לא אעלה את הנושא שוב מולם ואבקש מהם להזדהות בפניכם. זה פצע רגיש מדי.
אז נאלץ להסתפק בזה.
אני מכירה בידיעה ברורה,אפשר שם?
אני מתחנן פה שוב ושוב. מכירים מקרה שבו נעשה עוול? משהו לא הוגן? תנו שם! שם אחד!
זהאלי בכלל ישללו ממנו את האפשרות להצטרף
פחות 3000 +- שאברך ממוצע מקבל מהכולליםממה שהרבה אברכים חיים
לא צריך גילוי נאות כולם שמו לב לזה לבד..לא סתימת פיות אלא יש פה ויכוח חסר רמה
שאף אחד לא יכול לשנת את דעת השני
גילוי נאות אני לא מאוהדי הקופה הזו
אם אתם לא רוצים לנצל הזדמנות שניתנה לכם לבדוק את זה אז אל תמנפו את להוצאת דיבהאני מכירה בידיעה ברורה,
אבל בחיים לא אעלה את הנושא שוב מולם ואבקש מהם להזדהות בפניכם. זה פצע רגיש מדי.
אז נאלץ להסתפק בזה.
תנסו שניה לעצום את העיניים ולחשוב כמה קופת העיר נכנסה עמוק עמוק לתוך התודעה הציבורית.לגבי כמות הפרסום - באמת חידה היא בעיני איך קופת צדקה מרשה לעצמה לשפוך הון על פרסום בסדר גודל שמשאיר מאחור את ענקיות הפרסום בשוק...
אבל לגבי זה - ערבים לפחות לא נגועים - כי אין להם כמעט פרסום והכסף עובר בשלמות ליתומים..
רק לקופה הכללית.
מכירה באופן אישי את אחד מהמנהליםאני מכיר באופן אישי את אחד מהאנשים שהוזכרו פה באשכול
איש יקר, חי בצניעות בדירה קטנה,ברמה יותר נמוכה מרוב חברי הפורום פה.
הוא לא לוקח שקל מהקופה, וגם אין לו שקל בכיס
ברור לי שהכותבים פה שהמנהלים מקבלים טובות הנאה וכו' לא מכירים את המנהלים באופן אישי.
לגבי עריבים באופן אישי היה לי כמה חודשים עד שהבנתי שבמקרה שילדי יצטרכו, הם לא יקבלו, אז ביטלתי,עשיתי ביטוח חיים,
אני חושב שהדאגה לילדי קודמת לדאגה לכל כלל ישראל
(מה שמוזר ש 99.9% מהחודשים היה גביה)
אז השם שולח לו את זה בדרך אחרתפחות 3000 +- שאברך ממוצע מקבל מהכוללים
בדקת את כולם או שזה רוח הקודש?אם יש קופת צדקה עם יושרה
זו הקופה הזאת בלבד
ויותר מזה,זה
אם ילדים להורים שהיו חולים בעבר מנועים מלהצטרף,
למה ילדים שלהוריהם דירה נוספת בפריפריה לא מנועים מלהצטרף
זו השאלה
חפירה חפירה אבל סיבה להערכהאז השם שולח לו את זה בדרך אחרת
וזה ממש חפירה.....
הם לא משלמים על הפרסומות כמו כל החברות.לגבי כמות הפרסום - באמת חידה היא בעיני איך קופת צדקה מרשה לעצמה לשפוך הון על פרסום בסדר גודל שמשאיר מאחור את ענקיות הפרסום בשוק...
מתנצלתזה ששם ישר לא מתיר להשמיץ את השאר
אאל"ט הסכם של פרסום ללא הגבלה (כמו חבילות ללא הגבלה שהיו בקווים הכשרים פעם )לגבי כמות הפרסום - באמת חידה היא בעיני איך קופת צדקה מרשה לעצמה לשפוך הון על פרסום בסדר גודל שמשאיר מאחור את ענקיות הפרסום בשוק...
האשכול הזה כמו אשכולות על חסימות ועוד כמה נושאים מוכיח תופעה: איך כל מיני תכניות, מסלולי השקעה, מנויים לעיתונים, חסימות לאינטרנט ועוד דברים הנתונים לבחירתו של אדם לפי נטיית ליבו הפכו אצל חלקנו לחלק מהדת ומערך השקפותיו ואמונותיו ומשם הם נלחמים בכל הכח בכל מי ששואל או מחווה דעה.
ואז כמובן שאין סיכוי לדיון ענייני על זכאות, כדאיות ועוד.
למה? מה הבעיה להבין שמי שבחר חסימה או חיסכון שונה משלנו לא מאיים עלינו?
גילוי נאות: אין לי שמץ של מושג לגבי הקרן הנ"ל. דעתי היא רק לגבי אופי הדיון.
התעייפתי מלהגיב אבל לא מתאפק.לגבי כמות הפרסום - באמת חידה היא בעיני איך קופת צדקה מרשה לעצמה לשפוך הון על פרסום בסדר גודל שמשאיר מאחור את ענקיות הפרסום בשוק...
אני לא מכיר אישית.ממה ירק זה חי...?
מה הכוונה "מרשה לעצמה"?לגבי כמות הפרסום - באמת חידה היא בעיני איך קופת צדקה מרשה לעצמה לשפוך הון על פרסום בסדר גודל שמשאיר מאחור את ענקיות הפרסום בשוק...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: