אין לי אישי, אבל חשוב לי לדעת.אם זה באמת חשוב לכם לדעת אפשר לשאול אותי באישי
אין לי אישי, אבל חשוב לי לדעת.אם זה באמת חשוב לכם לדעת אפשר לשאול אותי באישי
dyyw2020gmail.comאין לי אישי, אבל חשוב לי לדעת.
למרבה הצער לא.
האיש כותב מדי יום שאלות לכ-200 מסלולים בלי לפתוח ספר, הכל מהזכרון.
מסרב בכל תוקף לקחת פרוטה.
דוחות של כל עמותה הרשומה כחוק במדינת ישראל מפורסמים באתר גיידסטאר.תוכל להפנות אותי לדוחות שלהם? למה שאתה קורא שקיפות?
הנה החומר שמצאתי עליהם במכלול, מעבר לזה לא מצאתי יותר מדי פרטים.
קרן יחד
קרן יחד היא יוזמה חברתית שמטרתה היא יצירת קהילת משפחות גדולה, שתתן ערבות הדדית אחד לשני. הקרן תתן סיוע כספי למשפחות מתוך הקהילה, במקרים של פטירה של אחד מההורים. על אף שהקרן נוסדה על ידי אנשי ציבור מהציונות הדתית, והיא מפורסמת בעיקר במגזר זה, היא מיועדת לכל אדם, גם אם הוא חרדי או חילוני. קרן דומה קיימת בציבור החרדי בשם עֲרֵבִים.
קרן יחד
פעילות קרן ערבות הדדית המיועדת בעיקר לציבור הדתי לאומי התאגדות עמותה רשומה מדינה ישראל חברים כ-22,000 משפחות, נכון ל-2018 יושב ראש הרב הלל הורוביץ תקופת הפעילות כסלו תשע"ד,
(דצמבר 2013) – הווה
פעילות
"קרן יחד" היא יוזמה שמטרתה היא לאגד מספר רב של משפחות ביחד שיעניקו תמיכה כלכלית למשפחות החברות בה, במקרה שאחד מההורים נפטר. הקרן הושקה בדצמבר 2013 בתמיכתם של מספר רבנים מהציונות הדתית. הקרן פועלת כך שבמקרה שאחת מהמשפחות המנויות בקרן מתייתמת מאחד ההורים, יגויס עבור כל אחד מהיתומים שגילם קטן מ-30, סכום של 10 שקלים מכל מנוי עד לסכום של 150,000 שקלים.[1]
בינואר 2014 יצא קמפיין פרסומי בעיקר על גבי עלוני שבת שמחולקים בבתי הכנסת שבו נראו מספר ידוענים מקומיים מהמגזר הדתי, שהצטרפו לקרן בעצמם.[2]
במרץ 2014 הקרן עברה את ה-5000 משפחות שמנויות בקרן והחלה בהפעלתה של הקרן.[3]
בספטמבר 2014 הודיעה הקרן על מקרה ראשון של אסון פתאומי והפעלת הקרן לטובת היתומים.[4]
נכון ליולי 2018, בקרן חברות כ-22,000 משפחות.
מועצת הקרן
יוזם הקמת הקרן והיושב ראש הוא הרב הלל הורוביץ, מהיישוב היהודי בחברון. בנוסף, קיימת מועצה ציבורית שמלווה את הקרן, נשיא המועצה הוא הרב יעקב אריאל, רב העיר רמת גן, ובין חברי המועצה ניתן לראות את: הרב אבי גיסר, פרופ' אמנון שפירא, פרופ' אשר כהן, הרב ברוך גיגי, הרב חיים גנץ, דר' יגאל בן שלום, הרב יהושע שפירא, פרופ' יפה זילברשץ, הרב יצחק לוי, השופטת בדימוס שרה פריש, הרב חיים אידלס, והרב בן ציון אלגאזי.[5]
ידוע. אבל גם הדוחות של ערבים מופיעים שם.דוחות של כל עמותה הרשומה כחוק במדינת ישראל מפורסמים באתר גיידסטאר.
אוקיי אז אני עניתי עקרונית לכל מי שתהה איפה ניתן לצפות בנתונים כספיים.ידוע. אבל גם הדוחות של ערבים מופיעים שם.
היה נשמע מדברי הכותב שרק על יחד ניתן לסמוך כי יש שם שקיפות מלאה בעוד אצל ערבים אין כזו.
הדוחות של ערבים וקישור לגיידסטאר כבר פורסמו פה במהלך האשכול.
לכן ביקשתי שיפנה אותי ל'שקיפות המלאה' שהוא מדבר עליה.
ממש לא.האשכול הזה כמו אשכולות על חסימות ועוד כמה נושאים מוכיח תופעה: איך כל מיני תכניות, מסלולי השקעה, מנויים לעיתונים, חסימות לאינטרנט ועוד דברים הנתונים לבחירתו של אדם לפי נטיית ליבו הפכו אצל חלקנו לחלק מהדת ומערך השקפותיו ואמונותיו ומשם הם נלחמים בכל הכח בכל מי ששואל או מחווה דעה.
ואז כמובן שאין סיכוי לדיון ענייני על זכאות, כדאיות ועוד.
למה? מה הבעיה להבין שמי שבחר חסימה או חיסכון שונה משלנו לא מאיים עלינו?
גילוי נאות: אין לי שמץ של מושג לגבי הקרן הנ"ל. דעתי היא רק לגבי אופי הדיון.
אם חברה מסחרית תוסיף סעיף שהיא יכולה לשנות הקריטריונים כפי ראות עיניה תישלל רישיון הביטוח באופן מידי.הכלל שהזכרת נכון גם לגבי חברות ביטוח מסחריות
כך שזו הנורמה בכל חוזה שנכתב בהתייעצות עם עורכי דין
זה רק גורם לי להעריך יותר את הקופה שממלאת את ההתחייבות המקורית ולא מתחמקת עם שינויי עריכה
ואגב, רק רוצה להזכיר לך את חוק לשון הרע והוצאת דיבה
אל תשלה את עצמך לרגע שברשת אתה אנונימי
ניכר שלא קראתם את האשכול.אוקיי אז אני עניתי עקרונית לכל מי שתהה איפה ניתן לצפות בנתונים כספיים.
מי אמר שהוא חי? ממה כל אברך עם 13 ילדים חי?ממה ירק זה חי...?
נכון. אין חובה חוקית לעשות כן.ניכר שלא קראתם את האשכול.
האם בדברי פניתי אליכם ישירות? לא זוכרת.ממש לא.
הדיון כולו התנהל בשני מישורים:
1. תגובות של אנשים שהגיבו לפניית פותחת האשכול וסיפרו שהם או קרוביהם נעזרו בקרן.
2. תגובות משמיצות של אנשים לגופה של קרן או לגופם של העומדים בראשה, וניסיון שלי כמי שמכיר אותם להוכיח שמי שכתב כך לא יודע ולא מכיר.
מי ששאל שאלות תמימות או חיווה דעה בצורה מכובדת קיבל מענה ממי שידע לענות.
אני עסקתי באלו שהכריזו פה הכרזות בסגנון 'כולם גנבים ואנשי בצע והכל מתנהל במחשכים ובשרירות'. מי שכותב כך לגיטימי לענות לו באותו סגנון.
מתלבט אם לענות לך, היות ובתחילת ההשתתפות שלך כאן ניסית לשוות סוג של נייטרליות בנידון דידן, בעוד מחמשת העמודים האחרונים ניכר שיש לך אינטרס מאוד חזק נגד, ולכן חבל להשחית מילים.אם חברה מסחרית תוסיף סעיף שהיא יכולה לשנות הקריטריונים כפי ראות עיניה תישלל רישיון הביטוח באופן מידי.
יש עכשיו תביעה שמונחת ועומדת כנגד "ערבים" בדיוק על הסעיף הזה
אפשר לתבוע אותך על הטעייה של הצרכנים, תושבי פרוג, בהזנת מידע מוטעה ושגוי.
מותר לך גם לחשוב בהיגיון, סעיף שאפשר לשנות את הקריטריונים כאוות נפשם מעקר את כל החוזה מתוכנו, אז בשביל מה חותמים חוזה עם חברה?! היא ממילא יכולה לסרב לך בבוא היום, בלי נימוק, רק כי שינו את הקריטריונים.
ציטטתם אותי.האם בדברי פניתי אליכם ישירות? לא זוכרת.
רק לגבי מידע על גיידסאטר. לא לגבי דעתי על אופי הדיון.ציטטתם אותי.
לא מצליח לתת קישור. תראה באתר שלהם דוחו"ת קרן יחד> קרן יחד במספרים.תוכל להפנות אותי לדוחות שלהם? למה שאתה קורא שקיפות
למה בתור ירושלמי הוא בחר להקים קרן שמיועד לעניי בני ברק?
השחתת מילים,בזבוז דיו.מתלבט אם לענות לך, היות ובתחילת ההשתתפות שלך כאן ניסית לשוות סוג של נייטרליות בנידון דידן, בעוד מחמשת העמודים האחרונים ניכר שיש לך אינטרס מאוד חזק נגד, ולכן חבל להשחית מילים.
התביעה נגד הקופה (שכפי שציינתי לעיל מעולם לא הגיעה לידי הקופה ומשכך לא ראו לנכון להגיב עליה, בפרט שמגיש התביעה יש לו היסטוריה של תביעות יצוגיות ולא יצוגיות נגד מוסדות תורה בניסיון לעשות כסף) היא תרתי דסתרי.
מצד אחד הוא/אתה אומרים שמדובר בחברת ביטוח לכל דבר ועניין ומשכך אמור להיות חוזה מסודר ומוסדר חוקית עם רגולציה, ומצד שני ערבים עושים ככל העולה על רוחם (לדבריך/לדברי התביעה) בניגוד לכל התנהלות רצויה של חברה מסחרית.
וזה מזכיר את השאלה איך נח נכנס לתיבה והלא היה עיוור, והתשובה היא שהוא לא היה עיוור...
אתה מניח כל העת שמדובר בסוג של ביטוח ומעלה תמיהות מדוע אין חוזה מחייב וכו'.
התשובה פשוטה.
ערבים אינה חברת ביטוח ולא התיימרה מעולם להיות חברת ביטוח, פעילותה, כמו הפעילות של קופת העיר בכלל, מתבססת על אמון הציבור, אמון שקיים ברמות גבוהות כפי שניתן לראות בשטח.
קופת העיר הקימה פרויקט בגיבוי גדולי ישראל שאף קבעו את הכללים והציבור (40000 בתי אב) הביע בו אמון מוחלט, עם חוזה ובלי חוזה.
בהצטרפות לפרויקט חתם כל אחד על תקנון ועל כך שהוא מודע לכך שגדולי ישראל קובעים את הכללים והם או המוסמך לכך מטעמם יכולים לשנות כראות עיניהם.
אף אחד לא חייב להישאר אם משהו לא נראה לו, ובאופן כללי קשה לי להאמין שהציבור הצטרף לפרויקט מדין ביטוח בלבד. אולי אחוזים בודדים. יש כאן צדקה טהורה מהסוג המעולה ביותר ובו מוקמים ליתומים בשקט ובנצעא קרנות בדרך כבוד.
כחלק מהשמירה על כספי צדקה וכדי לשמר את אמון הציבור, הנהלת ערבים מקפידה על הכללים גם כשלפעמים הדברים מעוררים תרעומת, בדרך כלל אצל מי שלא מודע לפרטי המקרה במלואם.
היות ואני חוזר על עצמי יותר מדי פעמים, אני עוצר כאן ומזמין את כל מי שיש לו שאלה לדפדף באשכול ולבדוק אם לא עניתי עליה כבר 5 פעמים.
ממה ירק זה חי...?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: