לעת עתה, מצדם של התובעים הסכסוך מתנהל בדרכים המקובלות, קרי שליחת מכתב ע"י עו"ד ובו פירוט התביעה.
דוקא מצד תומכי נטפרי [לא הנהלת נטפרי] הסכסוך מתנהל בבריונות, בעצומות, באיומי נטישה, ובזעקות גיוואלד.
מציע להנהלת נטפרי להתעשת, להגיב לתביעה בדרכים המקובלות, ולסגור את הסיפור.
אתה מחוצף!!!
אין לך נטפרי ואתה לא יודע מה זה.
לעת עתה כדאי שתיקח לתשומת לב כמה נקודות חשובות.
1. אתרוג מנהלת מסע השמצה ולחץ מטורף על כל מתנתק, הטרטור שטרטרו אותי והחקירות שתי וערב למה עברתי, והשמצות הגרופות, בנטפרי גונבים לך את כל הנתונים, אתה פרוץ וחשוף לכל העולם, ועוד כהנה וכנה רבות, ולא רק אני קיבלתי את השיחות הללו אלא גם חברי וידידי, בצורה מגעילה מאוד, שמהווה מעשה בלתי חוקית, מוסרי, והלכתי. ולכשיחשפו ההקלטות כאן, תסמרו שערות ראשיכם, לאיזה דיוטה התחתונה שאפשר לרדת במסגרת תחרות.
2. אני מכיר את מערכת המשפט, וישנם סדרים איך לתבוע הפרת פטנט, כלל ראשון, פונים למפיר, ומודיעים לו שהוא מפר פטנט, ומבקשים ממנו לאלתר להפסיק להשתמש בפטנט, 2. באם המפיר עומד במריו, שולחים מכתב איום על פנייה בבית המשפט, או לחלופין מגשים תביעה, או צו מניעה מידית, שהמפיר יפסיק להשתמש בפטנט, לפי הפרסומים
לעת עתה לא נעשה שום שלב מהשלבים המוקדמים הנ"ל.
3. מעיקר ההיגיון שמערכת סינון חרדי שטוען על זכויות, יתבע בבי"ד, מדוע רצים לבית המשפט.
4. גם אם הוחלט לפנות לספקים, אף שהם רק משמשים כפלטפורמה לנטפרי, הרי שתחילה עליהם להודיע יפה, שהפטנט מופר ע"י נטפרי ולדרוש יפה להפסיק השיתו"פ, בכו"א זו חוצפה גדולה ואנטי חוקתי להעיז לדרוש את רשימת הלקוחות על פרטיהם, דבר שנוגד את החוק ממש, ואף ונניח שהם משתפים פעולה עם מפיר פטנט, לזה יש להם הזכות לקבל את פרטי המתחברים? חוצפה.
5. אבל האמת לאמיתה הבעיה האמתי, זה לא מאהבת נטפרי, נטפרי לא היה כמה שנים נכבדות שרק אתרוג ונתיב שלטו בשוק, אלא הבעיה של אתרוג זה שרוב משתמשי נטפרי הם אתרוגיים לשעבר, שפשוט אוכזבו ע"י אתרוג, טרם המהפכה שהם עשו מאוחר מידי, ולא מספיק מידי.
א. שירות לקוחות גרוע ביותר, המתנה אין סופית ע"מ לתקן נפילות.
ב. חוסר העקביות ברמת הסינון ושינויים כל שני וחמישי, ואפשרות להוריד ולעלות ולהוריד את רמת הסינון.
ג. הכי חמור לאחר שהתרעתה על אתר בעייתי, דוגמה אמתית - שידור חי של חוף ים פרוץ 24 שעות, והתרעות חוזרות ונשנות, לקח להם כמה שבועות לפחות לחסום את האתר.
ד. סוגרים את שצריך להיות פתוח ופותחים את שצריך להיות סגור.
ה. וכשביררתי מאחורי הקלעים למה זה ככה, ענו לי מבפנים שם, שאין מספיק רווח להעסיק עובדי שירות, לכן המענה הוא איטי והטיפול בבעיות איטי.
5. כרגע נטפרי לא מנהל שום מלחמת חורמה, היא רק הודיעה למשתמשים את המציאות, וכרגע התנהלות הרשמית של נטפרי זה רק בקשת תרומה להתמודדות משפטית.
6. מי שכן מתקוממים ומוכנים לנהל מלחמת חורמה, והחרמות וכו', זה המשתמשים על דעתם בלבד, ורק על דעתם, וזה משום שהם מבינים את מה שאתה לא מבין, וכנראה כי אין לך נטפרי.
7. עוד נקודה חשובה, שהמנהלים של נטפרי עומדים על כך שאין כאן שום הפרת יוצרים, וכל מי משבין את ההליך הטכלנוגי יכול להיווכח בכך בקלות.
8. כולנו יודעים שהרעיון של נטפרי זה לא רובוט הסינון של אתרוג, אלא מערכת האנושית שבודקת 24 שעות את התמונות, האתרים, והסרטונים, ושאר הפיתוחים המוצלחים של נטפרי, כמו ויי פריי, ודיאו טוב, תוכנות נטפרי, ועוד ועוד.