מעניין אותי מהיכן הגיעה השורה הזו ועל סמך מה נקבעה בכזו נחרצות ראויה לציון (אני לא יכולה להתעלם מסימן הקריאה המרשים הזה שם)לא אמרתי שתמיד הילד נהנה מזה
אבל הרבה פעמים-כן!
(ושכחתי לכתוב בלת"ק)
מעניין אותי מהיכן הגיעה השורה הזו ועל סמך מה נקבעה בכזו נחרצות ראויה לציון (אני לא יכולה להתעלם מסימן הקריאה המרשים הזה שם)לא אמרתי שתמיד הילד נהנה מזה
אבל הרבה פעמים-כן!
(ושכחתי לכתוב בלת"ק)
מניסיון אישי...מעניין אותי מהיכן הגיעה השורה הזו ועל סמך מה נקבעה בכזו נחרצות ראויה לציון (אני לא יכולה להתעלם מסימן הקריאה המרשים הזה שם)
משנה איך שאר הילדים מתייחסים? (בהחלט ייתכן שעבורם זו הצגה.......)מניסיון אישי...
ותנסו לשאול כל ילד קצת שובב איך מתייחסים אצלו בכיתה לעונשים בסגנון הזה
וזה הרבה יותר גרועבנות זה רק בדיבורים
ממש לא! בעיקר בכיתות הנמוכות יש הרבה בנות שרבות! (כן, פיזית, אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל לפחות אצלי ביסודי חברות שלי רבו מכות אולי הן למדו מאחים שלהם)בלת"ק חלקי
אי אפשר להשוות כלל וכלל בנות לבנים!
וכי בנות רבות מכות ?
וכי הם זורקות חפצים?
בנות זה רק בדיבורים
מחכה לרגע שזה יקרהלכתוב 80000000 פעמים שומר פיו ולשונו......
מתוך הספר החדש “דרכי החיזוק” פרקי הדרכה משיחות מרן ראש הישיבה הגר”ג אדלשטיין שליט”אזה נכון.
ובדיוק כך הגבתי.
מצרפת קישור שקראתי אתמול. חשוב לכל מחנך לקרוא.
והורים, כן תהיו ערניים מותר לתת ביקורת גם על הרב'ס אם צריך. וזו חובתכם.
יש גמ"חים...מחכה לרגע שזה יקרה
ואז יפתחו אשכול בפרוג "מזעזע" "לא לדור שלנו"
בדור שלנו ילד שמתחצף צריך להיא לו סוכריה על מקל רק כך הוא יבין
הגזמתם
זה וודאי רעיון טוב, בהחלט מומלץ, זה יכול לסגור את הסיפור בצורה הכי בריאה.אמרתי לבני שילך מחר לשוחח איתו על הפגיעה
יש לי חברות שהיו רבות מכות גם בסמינר... (בעיקר בשביל הכיף)ממש לא! בעיקר בכיתות הנמוכות יש הרבה בנות שרבות! (כן, פיזית, אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל לפחות אצלי ביסודי חברות שלי רבו מכות אולי הן למדו מאחים שלהם)
אבא אמר לי פעם שאם הוא תופס את הבן שלו מרביץ לאח שלוממש לא! בעיקר בכיתות הנמוכות יש הרבה בנות שרבות! (כן, פיזית, אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל לפחות אצלי ביסודי חברות שלי רבו מכות אולי הן למדו מאחים שלהם)
הייתי מבררת קודם עם הרבה בצורה מכובדת מה היה, ומכינה אותו ששלחתי את הבן לברר, אחרת הוא יכול לפרש את זה כחוצפה.זה וודאי רעיון טוב, בהחלט מומלץ, זה יכול לסגור את הסיפור בצורה הכי בריאה.
כמובן אם מדברים על בני אדם... ולפי הנכתב, כבר יש היכרות עם המלמד (שמלמד לא יגיד: "אה, עוד יש לך טענות?! תקבל עוד עונש!...)
וכמובן גם להסביר לילד איך לגשת ולדבר! כדי שאכן לא יתפרש כטענות וחוצפה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: