דרוש מידע ענישה פיזית קיימת בת"תים עדיין?

מצב
הנושא נעול.

בציניות

משתמש מקצוען
תירגעו בבקשה...
נסחפתם לגמרי...
הרי הילד כפי שתואר כאן לא נראה בטראומה.
אגב, גם מאוד מסתבר שה-15 דקות זה יותר מטבע לשון של "רבע שעה" ולא באמת 15 דק'.
וחוץ מזה, אם מדובר מלמד שבד"כ בסדר, כנראה שהוא הבין את הסיטואציה ובהתחשב במכלול הנתונים ראה לנכון שזה הכי מתאים והכי אפקטיבי.
כנראה הילד אמר את הקללה בצורה שהצריכה תגובה, והמלמד חש גם את השטח והבין שהילד והכיתה יקבלו עונש כזה בהבנה ולא יצחקו עליו וזה מה שיעשה את העבודה הנדרשת.
זה כפשוטו "עד שתגיע למקומו" - מאוד כיף לטחון בפרוג פעולות של רב'ס על כוס קפה ולהזדעזע עד עמקי הנשמה.
בתוך כיתה עם ילדים תוססים שצריכים משמעת וגבולות ומאידך זורמים עם כל מיני מצבים הרבה יותר ממה שנדמה לכם ולוקחים את החיים הרבה יותר בקלות, ומכירים את הרב'ה ואופיו וכן להיפך, הכול נראה ומתקבל בצורה אחרת.
ולדעתי זה דווקא יכול להיות מוצלח יותר מלהשעות/לשלוח להורים וכו', ככה טיפלו בבעיה ממוקד ומיידי בלי להתגלגל סתם ככדור שלג, והנה הילד לא נשמע ממורמר מידי או פגוע מידי, ואפילו אם צחק ממבוכה, אם זו מבוכה קלה לא קרה כלום, לפחות קלט את המסר.
ותחשבו, אם בזכות זה הילד יקבל נקודת מבט של קצת יותר - ואפילו טיפה - רצינות למה שמוציאים מהפה, ומאידך הפגיעה היא לא באמת 'כצעקתה', זה לא היה שווה?


יאללה עגבניות....
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
וכן ממצב הרוח עמו קמו אותו בוקר הילדים והוריהם...
כמובן, לגמרי.
אבל זה התפקיד שלו.
טייס שלא יכול להתמודד מול רוחות סערה לא יכול להיות טייס.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
רק אחרי שנשרו סופית.
או אז מתחילים מייד כל הקרובים והצוותים לחבק את הנושר חיבוק עז ומרגישים סיפוק ואושר על כל צעד שהוא עושה חזרה.
אם היו משקיעים את אותו כח ואותה אהבה בילד מתמודד, הוא לא היה נושר!!!
נכון
אבל עד אז עסוקים בלהעמיד אותו על הדרישות של המוסד החינוכי או הישיבה בלי פשרות
אחרי שהוא עזב, מחפשים מה אפשר להציל
 

הדס99

משתמש מקצוען
בעבר נודעתי למקרה יותר קיצוני-
בחיידר ממש נחשב וטוב
רבה שאמר לילד קטן שהתחצף (לא זוכרת אם גן או מכינה) שהוא הולך לשבור לו את השיניים (!!)
הרבה פשפש בארון לחפש פטיש
הילדים היו מבועתים, והמסכן עשה במכנסיים,
לאחר מעשה - הורים דברו עם ההנהלה קשות ,
ההנהלה השתיקה מצד אחד את השיח, אבל הבטיחה לעקוב, הכניסו לאותה כיתה עוד רבה צמוד ביחד (עויזר) מנוסה ורגוע, כך שהילדים לאא היו עם הרבה לבד, וגם הקל עליו עם המשמעת שלא יצא מכליו..
כיום אותו הרבה נחשב לרבה מאד מצליח ונחשב!
מאמינה שהתבגר והתגבר,
אם כי אני לא הייתי מסוגלת שילמד את ילדיי (העברתי כיתה כשיצא כך בלי להסביר את הררקע כדי לא לקלקל לרבה שאולי שינה דרכיו, היה לי קשה רגשית לתת בו אימון מחדש)
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
רק אחרי שנשרו סופית.
או אז מתחילים מייד כל הקרובים והצוותים לחבק את הנושר חיבוק עז ומרגישים סיפוק ואושר על כל צעד שהוא עושה חזרה.
אם היו משקיעים את אותו כח ואותה אהבה בילד מתמודד, הוא לא היה נושר!!!
אמר לי פעם אחד שמתעסק בנוער נושר שהוא דיבר עם אבא אחד שילד כבר נשר לו, ילד נוסף בשלבי נשירה, שבוא ונעשה פעולות להציל את הבן השלישי לפני שינשור, הוא לא רצה, כי מה יגידו ...:(
 

כתב עט

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
בלת"ק חלקי

פשוט מזעזע.
אין בזה שום אקט חינוכי.
כמורה, שעומדת במצבים לא פשוטים עם תלמידות, הדבר החמור ביותר שאני עושה,
מעמידה ליד הקיר לפחות מדקה. וגם על זה קיבלתי אתמול על הראש.
תלמידה בכתה לי: "מה אני כלב???" והצטערה נורא על ההשפלה.
אפ' שאמרתי לה שזה לא עונש ואני רק רוצה שיהיה שקט ורוגע בכיתה.

מה שעשה הרבה אם זה נכון, מעשה שלא יעשה!!!
הייתי מחר מגיעה לחיידר ומבררת פנים מול פנים עם הרבה. מה בדיוק היה.
אם כך הם פני הדברים צריך להעמיד את הרבה במקום או שימצא לו מקום אחר.
 

כרטיס סטודנט

משתמש צעיר
תירגעו בבקשה...
נסחפתם לגמרי...
הרי הילד כפי שתואר כאן לא נראה בטראומה.
אגב, גם מאוד מסתבר שה-15 דקות זה יותר מטבע לשון של "רבע שעה" ולא באמת 15 דק'.
וחוץ מזה, אם מדובר מלמד שבד"כ בסדר, כנראה שהוא הבין את הסיטואציה ובהתחשב במכלול הנתונים ראה לנכון שזה הכי מתאים והכי אפקטיבי.
כנראה הילד אמר את הקללה בצורה שהצריכה תגובה, והמלמד חש גם את השטח והבין שהילד והכיתה יקבלו עונש כזה בהבנה ולא יצחקו עליו וזה מה שיעשה את העבודה הנדרשת.
זה כפשוטו "עד שתגיע למקומו" - מאוד כיף לטחון בפרוג פעולות של רב'ס על כוס קפה ולהזדעזע עד עמקי הנשמה.
בתוך כיתה עם ילדים תוססים שצריכים משמעת וגבולות ומאידך זורמים עם כל מיני מצבים הרבה יותר ממה שנדמה לכם ולוקחים את החיים הרבה יותר בקלות, ומכירים את הרב'ה ואופיו וכן להיפך, הכול נראה ומתקבל בצורה אחרת.
ולדעתי זה דווקא יכול להיות מוצלח יותר מלהשעות/לשלוח להורים וכו', ככה טיפלו בבעיה ממוקד ומיידי בלי להתגלגל סתם ככדור שלג, והנה הילד לא נשמע ממורמר מידי או פגוע מידי, ואפילו אם צחק ממבוכה, אם זו מבוכה קלה לא קרה כלום, לפחות קלט את המסר.
ותחשבו, אם בזכות זה הילד יקבל נקודת מבט של קצת יותר - ואפילו טיפה - רצינות למה שמוציאים מהפה, ומאידך הפגיעה היא לא באמת 'כצעקתה', זה לא היה שווה?


יאללה עגבניות....
כל מילה.
חלק מהרס החינוך היום זה שההורים כל הזמן כובלים את ידי המלמדים
ושופטים מרחוק כל פעולה
כמובן רק ע"פ גרסת הילד בן ה 9
(כמובן לא מצדיק את המקרה כאן אבל צריך פופרציות)
 

יאנקאלע

משתמש מקצוען
בלת"ק חלקי

פשוט מזעזע.
אין בזה שום אקט חינוכי.
כמורה, שעומדת במצבים לא פשוטים עם תלמידות, הדבר החמור ביותר שאני עושה,
מעמידה ליד הקיר לפחות מדקה. וגם על זה קיבלתי אתמול על הראש.
תלמידה בכתה לי: "מה אני כלב???" והצטערה נורא על ההשפלה.
אפ' שאמרתי לה שזה לא עונש ואני רק רוצה שיהיה שקט ורוגע בכיתה.

מה שעשה הרבה אם זה נכון, מעשה שלא יעשה!!!
הייתי מחר מגיעה לחיידר ומבררת פנים מול פנים עם הרבה. מה בדיוק היה.
אם כך הם פני הדברים צריך להעמיד את הרבה במקום או שימצא לו מקום אחר.
אני הייתי מברר עם תלמידה מיוחדת זו
האם כשהיא עשתה את מה שהיא עשתה היא חשבה גם על המורה אם היא איזה סוג בעל חי למשל כלב
לה מותר לעשות הכל ולמורה אסור להגיב???
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אני מסתכל על זה ממבט של ילד בן 10-11 וחושב שאולי דווקא היה לו כיף לשבת ככה?
הרי הוא ישב מול כל הכיתה, לא? אז ברור שהוא ניסה להוריד את הדבק מידי פעם ו"לעבוד" על הרבה'? אני זוכר את עצמי הולך בשמחה! להכין "קובבות" בחול (ואח"כ זורק אותם על החלונות של הכיתה...)
או מתכופף שניה לפני שהרבה נותן לי סטירה מול כל הכיתה ואז הכוס קפה של הרבה' עפה...
לא תמיד עונש הוא באמת "עונש" לילד! הרבה פעמים הוא גם סוג של פרס לילד (וגם לכל הכיתה)
 
נערך לאחרונה ב:

יאנקאלע

משתמש מקצוען
לא תמיד עונש הוא באמת "עונש" לילד! הרבה פעמים הוא גם סוג של פרס לילד (וגם לכל הכיתה)
זה כבר באמת תלוי במלמד איך הוא מצליח למנף את העונש
אם הוא איש שיווק מוצלח הוא כבר ימצא דרך להפוך את זה עליך בחזרה
רק אז האמהות יבואו בשיירה עם עגבניות משנה שעברה (שישית)
נכתב בציניות גמורה
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
בלת"ק חלקי
פשוט מזעזע.
אין בזה שום אקט חינוכי.
כמורה, שעומדת במצבים לא פשוטים עם תלמידות, הדבר החמור ביותר שאני עושה,
מעמידה ליד הקיר לפחות מדקה. וגם על זה קיבלתי אתמול על הראש.
תלמידה בכתה לי: "מה אני כלב???" והצטערה נורא על ההשפלה.
אפ' שאמרתי לה שזה לא עונש ואני רק רוצה שיהיה שקט ורוגע בכיתה.

מה שעשה הרבה אם זה נכון, מעשה שלא יעשה!!!
הייתי מחר מגיעה לחיידר ומבררת פנים מול פנים עם הרבה. מה בדיוק היה.
אם כך הם פני הדברים צריך להעמיד את הרבה במקום או שימצא לו מקום אחר.
אי אפשר להשוות כלל וכלל בנות לבנים!

וכי בנות רבות מכות ?
וכי הם זורקות חפצים?

בנות זה רק בדיבורים
 

פאנטה

משתמש סופר מקצוען
אני מסתכל על זה ממבט של ילד בן 10-11 וחושב שאולי דווקא היה לו כיף לשבת ככה?
אוייש איפה היית עד עכשיו?
למה לא הארת כך את עיננו?
אוייש איך טעינו- הילד בסה"כ נהנה!!
10 עמודים אנחנו סתם ככה מתקשקשים- לחינם!
תודה לך!!
 

כתב עט

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אני הייתי מברר עם תלמידה מיוחדת זו
האם כשהיא עשתה את מה שהיא עשתה היא חשבה גם על המורה אם היא איזה סוג בעל חי למשל כלב
לה מותר לעשות הכל ולמורה אסור להגיב???
זה נכון.
ובדיוק כך הגבתי.

מצרפת קישור שקראתי אתמול. חשוב לכל מחנך לקרוא.
והורים, כן תהיו ערניים מותר לתת ביקורת גם על הרב'ס אם צריך. וזו חובתכם.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אוייש איפה היית עד עכשיו?
למה לא הארת כך את עיננו?
אוייש איך טעינו- הילד בסה"כ נהנה!!
10 עמודים אנחנו סתם ככה מתקשקשים- לחינם!
תודה לך!!
לא אמרתי שתמיד הילד נהנה מזה
אבל הרבה פעמים-כן!
(ושכחתי לכתוב בלת"ק)
 

כתב עט

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה