כן.האם בספר באמת יותר אפשר חופש?
אבל גם בספר שנכתב כיחידה אחת יש ליצור עניין בכל פרק.
אחרת אנשים לא ימשיכו לפרק הבא.
כן.האם בספר באמת יותר אפשר חופש?
לא קצת גוזמה?אחרת אנשים לא ימשיכו לפרק הבא.
לאהאם בספר באמת יותר אפשר חופש?
מה שונה שם? גם שם כל פרק חייב להיות מיני עלילה.
וודאי שיש הבדל.שאלה קטנה: מה גורם לך לרצות לקרוא כמעט את כל סיפורי ההמשכים? והאם יש בעינייך הבדל בין קריאת סיפור בהמשכים לקריאת ספר, ומהו ההבדל?
סליחה שאני נצמד לקטע השולי, אבל בדר"כ הסיפורים בהמשכים הופכים בסוף לספרים, לא? רק שואל, כי אני לא כ"כ עוקב אחרי הסיפורים בהמשכים, וגם לא קורא את התודות המעייפות של הסופרים על הבמה הנכבדת לה הם זכו בעיתון זה וזה...אבל- מאחר ואין היצע רחב בספרות החרדית לספרים טובים ומושקעים, ישנו 'תחליף'...
סליחה שאני נצמד לקטע השולי, אבל בדר"כ הסיפורים בהמשכים הופכים בסוף לספרים, לא? רק שואל, כי אני לא כ"כ עוקב אחרי הסיפורים בהמשכים, וגם לא קורא את התודות המעייפות של הסופרים על הבמה הנכבדת לה הם זכו בעיתון זה וזה..
אוקיי.לא קצת גוזמה?
מיעוט ספרים נחמד לקרוא שוב. ושוב. ושוב. (ככל שהדירוג גבוה יותר, כמות ה"שוב" גדולה יותר...)שגם אחריהם אין מה לקרוא, כי כבר קראת את זה בהמשכים, מעין לופ כזה.
לענייננו זה אותו דבר.אפשר לכתוב אנשים עשויים לא להמשיך לפרק הבא.
לעיתים התודות מאד מעניינות.וגם לא קורא את התודות המעייפות של הסופרים על הבמה הנכבדת לה הם זכו בעיתון זה וזה...
לא הבנתי על מה ההשתבללות.הייתי אומר שאם באופן עקבי זה כך, אז נכון. אנשים לא ימשיכו לקרוא את הספר. אבל אם פה ושם זה קורה, זה לא כזה ביג דיל.
אם תנתחי כל סיפור שאת קוראת, תגלי שבכל פרק יש מיני עלילה. (אם זה סיפור, ולא יחידת חיים ללא קצבת זמן של כמה גיבורים)
מתחברת להגדרה של @anotherיתלפי זה יוצא שכתיבת סיפור בהמשכים זה סיפור
ועוד סיפור
ועוד סיפור
ועוד.
וכל זה עוד אמור להרכיב סיפור אחד שלם.
ממש פאזל.
האם בספר באמת יותר אפשר חופש?
אוקיי, יהיה מעניין לנסות.לעיתים התודות מאד מעניינות.
ואפשר להבין הרבה מאד מבין השורות שלהן.
מה לא ברור במה שכתבתי?לא הבנתי על מה ההשתבללות.
אם הסיפור לא מעניין ואין התנעה של התרחשות מפרק לפרק קוראים רבים עשויים להתעייף לאחר מספר פרקים כאלו ולהניח את הספר לאנחות.
בדיוק מה שאמרתיאם פה ושם זה קורה, זה לא מלאה את הקורא. אם זה קורה באופן עקבי, זה כן מלאה ומסיר את החשק מהמעבר לפרק הבא
בוודאי צריך גם עלילה.בדיוק מה שאמרתי
והנ"ל מצטרף לסברה שהבעתי לפיה לא די בכתיבה טובה לשם כתיבת סיפור מצליח שייצור עניין בקרב הקוראים.
לא טוויסט. התרחשות ולו קטנה.בוודאי צריך גם עלילה.
השאלה שלי - האם כל פרק הוא חייב להיום עם טוויסט?
או שאפשר פשוט מידי פעם לספר פשוט 'מה ורה'?
אני מעולם לא הפסקתי באמצע ספר, אבל ספר כזה היה הסוף של אותה סופרת אצלי, בלי הזדמנות שניה.אפשר לדייק: אנשים עשויים לא להמשיך לפרק הבא.
לפעמים. ולפעמים התודות הן חידות, או כאילו מגניבות אש. משהו מדהים. סורי, לאחרונה נתקלתי בכזו, שלחי את תודה במייל. זאת אומרת, יש לך זכות לעשות מה שבא לך.לעיתים התודות מאד מעניינות.
ואפשר להבין הרבה מאד מבין השורות שלהן.
בעקרון עקרוני בהחלט אני לא קוראת ספרים לפי הסדר.אני מעולם לא הפסקתי באמצע ספר, אבל ספר כזה היה הסוף של אותה סופרת אצלי, בלי הזדמנות שניה.
וואו כמה דברים אני רוצה להגיד על המשפט הזה.והיא מצליחה. ומשוגעים על הספרים שלה.
אולי הם הרוב כי הם פשוט לא נתקלו אף פעם במשהו אחר.כי כמו שאמרו כאן אין סוף פעמים, אולי אנחנו חכמים אבל הם הרוב.
ואולי צריך לקבל בשלווה ובהבנה את העובדה שיש פעמים שמתחשק לנו רק רוגלע מאנג'לאולי הם הרוב כי הם פשוט לא נתקלו אף פעם במשהו אחר.
ואולי כי נח להישאר ברדודים, כמו בהמון תחומי אמנות אחרים.
אולי.
זה רוגלה מעופש. ולא אכיל. ככה שקשה לקבל בהבנה. למרות הדמוקרטיה השולטת.רוגלע מאנג'ל
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: