אז מה הענין ב''פסחי''?עיתון לא אמור להיות חכם. הוא אמור לתת מענה לכל הקהלים. שום אסון לא יקרה אם יביאו לצד שרויה גם מתכון לתבשיל פול פסחי.
המתכון של הפול משבוע שעבר כבר לא יכול להיות רלוונטי?
אז מה הענין ב''פסחי''?עיתון לא אמור להיות חכם. הוא אמור לתת מענה לכל הקהלים. שום אסון לא יקרה אם יביאו לצד שרויה גם מתכון לתבשיל פול פסחי.
למקרה שלא ידעת חלק מהירקות עונתם דווקא בפסח והם מהווים חלק נכבד מהמטבחים הפסחיים של עדות המזרח.אז מה הענין ב''פסחי''?
המתכון של הפול משבוע שעבר כבר לא יכול להיות רלוונטי?
אה?למקרה שלא ידעת חלק מהירקות עונתם דווקא בפסח והם מהווים חלק נכבד מהמטבחים הפסחיים של עדות המזרח.
אם לא כואב לאנשים שנמנעים מאכילת שרויה לראות מתכון שמכיל אותה אזי גם אורז שמוזכר בגמרא כאחד ממאכלי הפסח לא אמור להפריע להם. ובזאת סיימתי את הדיון כי הוא הופך קנטרני.
האמת שאני ממש נהניתי!אני ממש התאכזבתי מהכתבה בבתוך של נויגרשל נראה לי,
על אנטישמיות ליהודים בכל העולם,
בהנחה שכך הדבר, האם עיתון אמור לכלול רק כתבות לקהל העיקרי?
כמדומה לי, שהובאו בו מתכונים לקטניות - והטרוניא היתה על אי־נתינת הדגש והצבתם בראש.עיתון לא אמור להיות חכם. הוא אמור לתת מענה לכל הקהלים. שום אסון לא יקרה אם יביאו לצד שרויה גם מתכון לתבשיל פול פסחי.
לא.כמדומה לי, שהובאו בו מתכונים לקטניות - והטרוניא היתה על אי־נתינת הדגש והצבתם בראש.
ענינים כגון דא הינם תלויים בהחלט בשאלת קהל־היעד העיקרי.
כבר התקדמות...השנה היה מדור בסוף העיתון של ראיונות קצרים עם כל כותבי טעימות לדורותיהם. חלקם, מ'לשות נתנו מתכון או רק הזכירו מתכון שכולל אורז או שומשום.
למשתמשי פרוג הנכבדים
מי שקרא את הסיפור הראשון במוסף סיפורי החג של 'יתד' ומרגיש איזו שהיא תובנה אשמח שיגיב..
אני קראתי ואקדים את המסר שעלה לי מהסיפור
א. שלמה צודק כשילדים 'מורדים' או מתרחקים מהורים אזי הדרך הטובה ביותר להחזירם זה על ידי שהם יבינו ויחושו את מה שההורים עברו בחייהם.
ב. להרחיק הורים שחיתנו מילדיהם זה פשע וזו שחיתות.
ג. מי שארגן את ה'אי' להורים שמכים לעצמם על חטא הוא הפושע הגדול בסיפור.
אם אפשר במחילה כמה שאלות.
א. לנתק הורים מילדים זה גרוע ולא בריא אבל מי אמר שלנתק הורים מרגשות האשמה זה לא טוב?
אני חושב שזה דבר חשוב רק צריך למצוא דרך נכונה איך לבצע זאת - מהסיפור היה משמע שזו לא דרך נכונה..
ב. משום מה נעלמה מכל אריכות הסיפור המשמעויות של הילדים למהלכים המדוברים.. הם נעלמו מנופו של המחבר..
ג. היה נשמע מכלל הסיפור שלכותב, שאני מאוד מעריך ומככבד אותו, אין את ההבנה שזו סוגיא מורכבת מדי בכדי לכתוב עלי'ה סיפורים.. ובפרט לעורכת הנחמדה שנוהגת לעמוד בשער ולהטיף לילדים החצופים שבחרו בעזותם להתנתק מבלי לנתח כל מקרה לגופו ולפיכך העמידה. סיפור זה כפתיח למגזין..
והכי חשוב סיפורו של חיים ולדר.. חובה לקרוא.. מאותו עיתון כ"כ מדהים עמוק ונוגע ללב.. בכיתי חצי ממנו.. והרגשתי איך שעצם העוצמה של הסיפור והמסר הקליט כמעט מספק מענה מושלם על העוול שלא שמו סיפור זה כפתיח ראשון למגזין..
חג שמח
?אם יש מישהו שגמר לקרוא את המוסף של ריבלין בבקהילה אשמח לקבל, k05270011אין לכתוב כתובת מייל
איפה גרים
הם היו בטוחים שאנחנו ממש מחפשים חומר לקרוא על הקורונה, כי כבר שנה שלא קראנו עליה בכלל בכלל בכללבלת"ק
במשפחה ובקהילה היו כתבות על סוג סיכום קורונה עם תמונות.
במחילה ממכם אבל מה נסגר? את זה עושים עוד עשרים שנה, לא עכשיו שאנחנו חווינו את כל זה עכשיו ממש.
פשוט לא מעניין ומשעמם.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: