מצב
הנושא נעול.

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
עיתון לא אמור להיות חכם. הוא אמור לתת מענה לכל הקהלים. שום אסון לא יקרה אם יביאו לצד שרויה גם מתכון לתבשיל פול פסחי.
אז מה הענין ב''פסחי''?
המתכון של הפול משבוע שעבר כבר לא יכול להיות רלוונטי?
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אז מה הענין ב''פסחי''?
המתכון של הפול משבוע שעבר כבר לא יכול להיות רלוונטי?
למקרה שלא ידעת חלק מהירקות עונתם דווקא בפסח והם מהווים חלק נכבד מהמטבחים הפסחיים של עדות המזרח.
אם לא כואב לאנשים שנמנעים מאכילת שרויה לראות מתכון שמכיל אותה אזי גם אורז שמוזכר בגמרא כאחד ממאכלי הפסח לא אמור להפריע להם. ובזאת סיימתי את הדיון כי הוא הופך קנטרני.
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
למקרה שלא ידעת חלק מהירקות עונתם דווקא בפסח והם מהווים חלק נכבד מהמטבחים הפסחיים של עדות המזרח.
אם לא כואב לאנשים שנמנעים מאכילת שרויה לראות מתכון שמכיל אותה אזי גם אורז שמוזכר בגמרא כאחד ממאכלי הפסח לא אמור להפריע להם. ובזאת סיימתי את הדיון כי הוא הופך קנטרני.
אה?
מצטערת לא התכוונתי לקנטר.
שיהיה לך חג שמח
 

002

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
אחרי כל התגובות על משפחה ובקהילה,
שווה לי לשלם 35 שקל על כל אחד מהם בשביל לקרוא עוד פרק מהסיפור בהמשכים:
במגזין משפחה: - הסיפור המדהים והמרתק של איתמר אדלר -שמעתי מאחורי הפרגוד על לייזר רינג והאדמו"ר מסישטעל
במגזין בקהילה - המדור נפש שוקקה - של הרב יעקב ב. פרידמן שמרתק ומדהים כל שבוע מחדש.
 

תמרוווש

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אני ממש התאכזבתי מהכתבה בבתוך של נויגרשל נראה לי,
על אנטישמיות ליהודים בכל העולם,
האמת שאני ממש נהניתי!
ראיונות עם יהודים מארצות מגוונות, עומק תחושת הגלות, סיפורים קצת פחות מוכרים.
 

סערצע

משתמש מקצוען
בהנחה שכך הדבר, האם עיתון אמור לכלול רק כתבות לקהל העיקרי?
עיתון לא אמור להיות חכם. הוא אמור לתת מענה לכל הקהלים. שום אסון לא יקרה אם יביאו לצד שרויה גם מתכון לתבשיל פול פסחי.
כמדומה לי, שהובאו בו מתכונים לקטניות - והטרוניא היתה על אי־נתינת הדגש והצבתם בראש.
ענינים כגון דא הינם תלויים בהחלט בשאלת קהל־היעד העיקרי.

יתכן שבין הדרישות מהעיתון לא נמנה סעיף 'להיות חכם', אך אם לא ינהגו עורכיו בחכמה - ישאר העיתון, לרוב, כמיותם על מדפי הסוּפֶּרים.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
כמדומה לי, שהובאו בו מתכונים לקטניות - והטרוניא היתה על אי־נתינת הדגש והצבתם בראש.
ענינים כגון דא הינם תלויים בהחלט בשאלת קהל־היעד העיקרי.
לא.
במשך כל השנים לא היו מתכונים לקטניות.
השנה היה מדור בסוף העיתון של ראיונות קצרים עם כל כותבי טעימות לדורותיהם.
חלקם, מ'לשות נתנו מתכון או רק הזכירו מתכון שכולל אורז או שומשום.
לכן כתבתי מפורשות בתגובתי הראשונה באשכול זה שראוי היה לאזכר בכתבה ראשית ולא בהבלעה.
כשמעלימים מושג או מאזכרים אותו ברמז בעיתון יש לזה משמעות ואמירה. זה הכל.
 

חכמיהרזים

משתמש מקצוען
בלת"ק
העיתונים אפס אחד גדול
בקהילה ומשפחה כולה פרסומות
וכתבות יח"ץ לא משכנעות
שום תחקיר שום עבודה
זה נראה שהכתבים אפי' לא מתאמצים לקום מהכסא
העתק הדבק של חומר ממוחזר
שום דבר חדש
מלבד יח"ץ דביק ומשעמם
יתד קצת יותר טוב אבל עדיין באותה קטגוריה
אפס אפס אפס
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אני מאד אהבתי את הסיפור של חסיה ברטלר במוסף של יתד במסר של כל ילד יש מקום, רק צריך למצוא אותו.
לחלק מהם זה נמצא מתחת לפנס, ולחלקם זה נמצא בחושך וצריך להדליק את הפנס המתאים כדי לראות
אני לא יודע איך זה בסמינרים, אבל בישיבות הוראת הרב שטיינמן שלא מוציאים בחור מהישיבה עד שלא מסדרים אותו בישיבה אחרת.
 

חכמיהרזים

משתמש מקצוען
בקהילה במסוה של תחקיר אודות מינויי יורשים של אדמורי"ם בחייהם
תחקיר או ידיעות הסטוריות לא ממש היה שם
אבל רכילות זולה מסגנון בח"ח של מקורב אלמוני לאיש כספים פלמוני היה גם היה
מי שולט מי נשלט מי מלקק ומי מלוקק
ועכשיו רק נותר להתייגע ולהבין מי שילם על היח"צ הזה
בקיצור אפס אפס אפס
 

עט

משתמש מקצוען
למשתמשי פרוג הנכבדים
מי שקרא את הסיפור הראשון במוסף סיפורי החג של 'יתד' ומרגיש איזו שהיא תובנה אשמח שיגיב..
אני קראתי ואקדים את המסר שעלה לי מהסיפור
א. שלמה צודק כשילדים 'מורדים' או מתרחקים מהורים אזי הדרך הטובה ביותר להחזירם זה על ידי שהם יבינו ויחושו את מה שההורים עברו בחייהם.
ב. להרחיק הורים שחיתנו מילדיהם זה פשע וזו שחיתות.
ג. מי שארגן את ה'אי' להורים שמכים לעצמם על חטא הוא הפושע הגדול בסיפור.

אם אפשר במחילה כמה שאלות.
א. לנתק הורים מילדים זה גרוע ולא בריא אבל מי אמר שלנתק הורים מרגשות האשמה זה לא טוב?
אני חושב שזה דבר חשוב רק צריך למצוא דרך נכונה איך לבצע זאת - מהסיפור היה משמע שזו לא דרך נכונה..
ב. משום מה נעלמה מכל אריכות הסיפור המשמעויות של הילדים למהלכים המדוברים.. הם נעלמו מנופו של המחבר..
ג. היה נשמע מכלל הסיפור שלכותב, שאני מאוד מעריך ומככבד אותו, אין את ההבנה שזו סוגיא מורכבת מדי בכדי לכתוב עלי'ה סיפורים.. ובפרט לעורכת הנחמדה שנוהגת לעמוד בשער ולהטיף לילדים החצופים שבחרו בעזותם להתנתק מבלי לנתח כל מקרה לגופו ולפיכך העמידה. סיפור זה כפתיח למגזין..

והכי חשוב סיפורו של חיים ולדר.. חובה לקרוא.. מאותו עיתון כ"כ מדהים עמוק ונוגע ללב.. בכיתי חצי ממנו.. והרגשתי איך שעצם העוצמה של הסיפור והמסר הקליט כמעט מספק מענה מושלם על העוול שלא שמו סיפור זה כפתיח ראשון למגזין..

חג שמח

יש סריקה של הסיפורים המדוברים ?
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום

לא מאוחר

משתמש מקצוען
בלת"ק
במשפחה ובקהילה היו כתבות על סוג סיכום קורונה עם תמונות.
במחילה ממכם אבל מה נסגר? את זה עושים עוד עשרים שנה, לא עכשיו שאנחנו חווינו את כל זה עכשיו ממש.
פשוט לא מעניין ומשעמם.
הם היו בטוחים שאנחנו ממש מחפשים חומר לקרוא על הקורונה, כי כבר שנה שלא קראנו עליה בכלל בכלל בכלל
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה