לא הוגן..
יותר נכון יעזור לך לקבל זיכוי, ולא באמת ישקף את השירות של החנות.
אבל זה רק יוכיח את הכוח הציבורי שלנו בהתאגדות צרכנים.
נכון,
אבל-שאלה קטנה
אם זו לא היתה רותי קפלר,גם אז היו לאשכול 30000 צפיות?
כונתי,שכציבור-אנחנו לא מספיק יודעים לדרוש את מה שמגיע לנו ובצדק.
אתן כאן דוגמא-
בקיץ שעבר פירסמה חנות לבגדי נשים יוקרתית מודעות על SALE,
החלטתי לסוע,לצורך הבהרה אני גרה בפריפריה מרוחקת למדי... קמתי ונסעתי,יחד עם חברה.
הגענו לאחר 3 שעות נסיעה פלוס...
ירדנו מהאוטובוס וכמה אנושי,הינו צריכות שרותים בדחיפות,חפשנו ובדקנו- אין.
אמרתי לחברתי בואי נלך לחנות ונצא בה לשרותים.
נכנסנו פנימה,ראינו מבחר מרשים ונגשתי למוכרת בבקשה לצאת לשרותים,
אי אפשר! היתה התגובה,אנחנו לא נותנים...
לכי ל... שם יש שרותים
- כבר היתי שם והוא לא פעיל...
אמרתי לה,תביני,הרגע הגעתי ממרחק,במיוחד!
- לא,בלתי אפשרי.
ניסיתי שוב - זה מינימום של אנושיות !
ולבסוף אמרתי לה,תראי,אני לא אקנה כאן,
והתגובה לא אחרה מלבוא:את לא מענישה אותי...
יצאנו מהחנות,לאמר את האמת ,בזעם
אני לא הסכמתי לותר ,התקשרתי לחנות ובקשתי את מנהלת שרות הלקוחות,
תתקשרי עוד שעה ותבקשי את...
התקשרתי,- הרבה פעמים,אך הטל׳ שלי נצרב בזכרונם - הם לא ענו,כשהתקשרתי מטל׳ שונה או חסוי - נעניתי,אך בכל פעם המנהלת לא יכלה לגשת,
לבסוף הודעתי להם שרצוי וכדאי שהיא תחזור אלי...
שוחחנו,לא ויתרתי.
בסופה של השיחה ,היא חשבה על פתרון.
נקוה שיהיה מעשי.
עדכנתי אותה שאני לא מתכונת להניח למצב ההזוי הזה.
כמי שגרה בפריפריה,אני קונה הרבה במרכזי קניות חילוניים ,שם ברור לכולם ששרותים זה חובה בסיסית ללקוחות.
אני חושבת שהציבור שלנו,כציבור הוא כ"כ עדין ומתחשב ולפעמים מרוב טוב לב הוא כבר פראייר...
יש דרישות בסיס שמותר,צריך וחובה לדרוש!
אנחנו יכולים ללמד את נותני השרות איך נכון להתנהג אגב,לאורך כל המהלך דברתי באופן מכובד ונאה,לא פוגעני.
ואם אנחנו לא נדרוש שירות-פשוט לא נקבל אותו.
נערך לאחרונה ב: