התייעצות עד כמה הילדים שלכם יגידו אמן לכל דרישה?

מצב
הנושא נעול.

sara s1

משתמש מקצוען
נניח שיש מורה שאצלה 20 דק' אחרי ההפסקה אין שום הפרעה,

אסור לצאת לשירותים/ לצאת לשתות ("מי שצמאה תדיר שותה בהפסקה או מכינה בקבוק מים")/לצאת לקנח אף ("מי שיודעת שתצטרך מכינה נייר")/לקום להביא סוודר שתלוי על הוו ("מי שיודעת שעלול להיות קר לה שמה סוודר על כיסא"), . בקיצור הבנתם את העניין... למעשה כלום.

"כל זה יכולתן לעשות בהפסקה ולכך היא נועדה" (בעיני זה גם לא נכון, הפסקה נועדה להתרעננות ולשחק, אבל שיהיה)

זה לא אומר שכל אלה יצטרכו להמתין להפסקה הבאה אבל ב20-25 דק' הראשונות צריך להיות שקט מצמית וכולן יושבות כמו במסדר..

עכשיו, לגיטימי שמורה תקשיח עמדות בדקות הסמוכות להפסקה אבל נגיד שהבן/בת שלכם בכל זאת נקלע למצב שצריך. האם יש מצב שיצפצף ופשוט יקום וילך או יציית וימתין? (יש לי סיבה שאני שואלת..)
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
מה הייתם אומרים לילד שלכם לו היה אומר לכם שפשוט קם ויצא, מגבים או מתנגדים?
אסור לגבות, זה מעודד חוסר משמעת
היום הוא לא ישמע בדבר הזה שנראה לכם מוצדק, ומחר הוא לא ישמע בדבר אחר שהוא יחפוץ שזה לא מתאים לו
 

אנטוריום

משתמש מקצוען
ילד צריך לדעת לקבל מה שהמורה אומר, זה משמעת בסיסית.
א-ב-ל, הוא חייב לדעת שבמצבי קיצון מסוימים, עליו להפעיל שיקול דעת ולא להתנהג כפי שדרשו ממנו, ולדעת שהוא ישלם על כך מחיר [למשל אם הוא ירטיב בכיתה אם לא שיצא] ובכזה מקרה כהורה אגבה אותו ואסביר לו שעשה את הצעד הנכון, אבל גם על הדבר הנכון לפעמים משלמים מחיר...
 

קנגה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
אם הוא היה צריך שירותים באופן קריטי הייתי מגבה ואולי גם מתקשרת להסביר. בכל מקרה אחר לא מגבה.
כמובן אינדיבידואלי לילד..
 

double you

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הייתי מביעה הבנה לצורך שלו, ויחד עם זאת, מבהירה את ענין הסמכות של המורה, ומציעה לדבר עם המורה להגיע להבנה אם מדובר בעניין ספציפי שיש להתיחס אליו
 

טוב מאוד

משתמש מקצוען
נניח שיש מורה שאצלה 20 דק' אחרי ההפסקה אין שום הפרעה,

אסור לצאת לשירותים/ לצאת לשתות ("מי שצמאה תדיר שותה בהפסקה או מכינה בקבוק מים")/לצאת לקנח אף ("מי שיודעת שתצטרך מכינה נייר")/לקום להביא סוודר שתלוי על הוו ("מי שיודעת שעלול להיות קר לה שמה סוודר על כיסא"), . בקיצור הבנתם את העניין... למעשה כלום.

"כל זה יכולתן לעשות בהפסקה ולכך היא נועדה" (בעיני זה גם לא נכון, הפסקה נועדה להתרעננות ולשחק, אבל שיהיה)

זה לא אומר שכל אלה יצטרכו להמתין להפסקה הבאה אבל ב20-25 דק' הראשונות צריך להיות שקט מצמית וכולן יושבות כמו במסדר..

עכשיו, לגיטימי שמורה תקשיח עמדות בדקות הסמוכות להפסקה אבל נגיד שהבן/בת שלכם בכל זאת נקלע למצב שצריך. האם יש מצב שיצפצף ופשוט יקום וילך או יציית וימתין? (יש לי סיבה שאני שואלת..)
נשמע הזוי לא לתת לילדה לקום 20 דקות!!

נראה לי שהסיפור לא אומת עם המורה...כדאי לדבר עם המורה ולהבין באמת מה היה ואם זה נכון זה הזוי לגמרי...
ועדיין תמיד כדאי לגבות את המורה כי מחר הילדה תחליט שלא צריך לשמוע בקול המורה
 

מגבת

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אם זה מקרה דחוף וחד פעמי ( שירותים דחוף, נזלת בהיעדר טישו ושות') הייתי מגבה אך גם מעודדת אותו לקבל את העונש בהבנה. כי אנחנו עושים את הבחירות שלנו אך יש לזה מחיר.

אם יש סיבה לחשוש לחוסר ציות לסמכות/זלזול במורים נוספים ושות'- ממש לא לגבות.
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נתחיל מזה שלדעתי זו התעללות בחסרי ישע.

הבן שלי לא קם, ופספס.
הוריתי לו שבפעם הבאה ייצא ויגיד למורה שאבא שלי אמר שהגמ' כותבת שאסור להתאפק ושאני ילך. הוא סרב מפחד.

דיברתי עם המורה והוא ממש התנצל שלא שם לב וכו' וכו'
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
נניח שיש מורה שאצלה 20 דק' אחרי ההפסקה אין שום הפרעה,

אסור לצאת לשירותים/ לצאת לשתות ("מי שצמאה תדיר שותה בהפסקה או מכינה בקבוק מים")/לצאת לקנח אף ("מי שיודעת שתצטרך מכינה נייר")/לקום להביא סוודר שתלוי על הוו ("מי שיודעת שעלול להיות קר לה שמה סוודר על כיסא"), . בקיצור הבנתם את העניין... למעשה כלום.

"כל זה יכולתן לעשות בהפסקה ולכך היא נועדה" (בעיני זה גם לא נכון, הפסקה נועדה להתרעננות ולשחק, אבל שיהיה)

זה לא אומר שכל אלה יצטרכו להמתין להפסקה הבאה אבל ב20-25 דק' הראשונות צריך להיות שקט מצמית וכולן יושבות כמו במסדר..

עכשיו, לגיטימי שמורה תקשיח עמדות בדקות הסמוכות להפסקה אבל נגיד שהבן/בת שלכם בכל זאת נקלע למצב שצריך. האם יש מצב שיצפצף ופשוט יקום וילך או יציית וימתין? (יש לי סיבה שאני שואלת..)
אני גם מורה,
מנסיוני כשילד שבאמת צריך לצאת לשירותים אפשר לראות עליו וגם מנסה שוב לקשאפילו שיודע שלא יוצאים מייד אחרי הפסקה ובדר"כ מורה קולט מתי זה באמת צורך ולא התאווררות.
(גם להתאוורות יש מקום אבל לא זה הדיון)
וכמובן אם קרה מקרה חריג שהילד יצא בכ"א, מאמינה שהמורה קלט מייד אם זה היה צורך ,בדר"כ אם זה לתמיד\תלידה שכ ממושמעים אז קל לקלוט אך אם הילד גם ככה לא כ"כ ממושמע קשה יותר אך ניכרים דברי אמת.
ואפילו המורה בעצמה תתנצל.
 

קנגה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
איזה גיל?
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
אם זה מקרה דחוף וחד פעמי ( שירותים דחוף, נזלת בהיעדר טישו ושות') הייתי מגבה אך גם מעודדת אותו לקבל את העונש בהבנה. כי אנחנו עושים את הבחירות שלנו אך יש לזה מחיר.

אם יש סיבה לחשוש לחוסר ציות לסמכות/זלזול במורים נוספים ושות'- ממש לא לגבות.
לא חושבת שעל מקרה ח"פ יש מקום לעונש.
בייחוד אם זה היה צורך אמיתי.
כמובן יש לקחת אחריות אבל שאלה נכונה באמת איזה גיל?
 

קנגה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
ילדה בכיתה ו בדרך כלל מסוגלת להתמודד עם דבר כזה. בעיניי הדרישה בכלל לא כל כך הזויה.
בכל אופן, אם אתם משדרים לילדה שזה ככ לא בסדר הגיוני שהיא פחות תקשיב למורה.
 

sara s1

משתמש מקצוען
לא מצליחה לערוך,
עריכה: ילדה בכיתה ו'
לא יצאה בניגוד לרשות המורה אך נדנדה ונדנדה והמורה לא הסכימה.
הבת הציעה שפעם הבאה אם תצטרך, פשוט תצא.

שואלת מסקרנות כי ההתנהלות נראית לי מחמירה מדי
 

Revi-רוי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נניח שיש מורה שאצלה 20 דק' אחרי ההפסקה אין שום הפרעה,

אסור לצאת לשירותים/ לצאת לשתות ("מי שצמאה תדיר שותה בהפסקה או מכינה בקבוק מים")/לצאת לקנח אף ("מי שיודעת שתצטרך מכינה נייר")/לקום להביא סוודר שתלוי על הוו ("מי שיודעת שעלול להיות קר לה שמה סוודר על כיסא"), . בקיצור הבנתם את העניין... למעשה כלום.

"כל זה יכולתן לעשות בהפסקה ולכך היא נועדה" (בעיני זה גם לא נכון, הפסקה נועדה להתרעננות ולשחק, אבל שיהיה)

זה לא אומר שכל אלה יצטרכו להמתין להפסקה הבאה אבל ב20-25 דק' הראשונות צריך להיות שקט מצמית וכולן יושבות כמו במסדר..

עכשיו, לגיטימי שמורה תקשיח עמדות בדקות הסמוכות להפסקה אבל נגיד שהבן/בת שלכם בכל זאת נקלע למצב שצריך. האם יש מצב שיצפצף ופשוט יקום וילך או יציית וימתין? (יש לי סיבה שאני שואלת..)
חד משמעית!! אומרת לילדי כל הזמן לקום ולצאת
עדיף אח"כ להסביר מאשר להתפדח . זה חשוב לילדים ואני מצפה ממורות להיות אנושיות
גם לילד לא נעים לקום וללכת וכל המבטים ננעצים , תדמיינו רגע את הקטע
אז זה בוודאי חשוב ויש מקרים דחופים ויש שכחה אז מה?!
אז להנמיך את החוסר נעימות נדרש ממורה שהיא המבוגר החושב
 

Revi-רוי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
גם אם הילד לא ממושמע , אז שיצא וכל הכיתה תלמד בנחת מאשר להתחיל מלחמה
 

צרצרית

משתמש מקצוען
איזה נס שאני כבר לא תלמידה...
זוכרת היטב את הסיוט הזה כשהמורה לא מאפשרת לצאת לצרכים פיזיים בסיסיים
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה