התייעצות עד כמה הילדים שלכם יגידו אמן לכל דרישה?

מצב
הנושא נעול.

.Nathan

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
אני חושב
שעשרים דקות אחרי הפסקה אין כ"כ הצדקה לצאת ולהפריע. כל יציאה היא הפרעה.

ילד שיודע שזה המצב ו''זו המדיניות בכיתה'' באמת מנצל את סוף ההפסקה לעשות מה שצריך כדי להימנע מאי נעימות.
תחשבו על המורה, רק התחיל את השיעור וההוא צריך לשם והשני צריך לכאן.
קשה למסור שיעור גם ככה עם כל היציאות וההפרעות וזה המינימום הנדרש.
 

Revi-רוי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
איזה נס שאני כבר לא תלמידה...
זוכרת היטב את הסיוט הזה כשהמורה לא מאפשרת לצאת לצרכים פיזיים בסיסיים
ממש!! לא מבינה איך מורות לא זוכרות את עצמן תלמידות
או גננות שלא זוכרות שהן היו ילדות
וחושבות שילד זה איש ללא ראש או רגש
 

Revi-רוי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
אני חושב
שעשרים דקות אחרי הפסקה אין כ"כ הצדקה לצאת ולהפריע. כל יציאה היא הפרעה.

ילד שיודע שזה המצב ו''זו המדיניות בכיתה'' באמת מנצל את סוף ההפסקה לעשות מה שצריך כדי להימנע מאי נעימות.
תחשבו על המורה, רק התחיל את השיעור וההוא צריך לשם והשני צריך לכאן.
קשה למסור שיעור גם ככה עם כל היציאות וההפרעות וזה המינימום הנדרש.
אז שלא ימסור שיעור אם קשה לו
גם ככה הילדים האלו חוו לימודים לא נורמליים בקורונה והמלחמה הנוכחית
זה הדור
תתגמשו
 

member

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
לדעתי אסור למורה לאסור לצאת לשירותים
אף פעם
בכל גיל
!!!
 

סבא ישראל

משתמש מקצוען
 

Revi-רוי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
כנראה שלא היית בכיתה ש -10 ילדים יוצאים לשירותים
באמת לא זכור לי
זכור לי מורה נוקשה
וילדה בסוף הכיתה בישנית ,מכונסת שלא ידעתי שהיא בכלל יודעת לדבר
בתוך שלולית של עצמה , אדומה מבושה .
זה משהו שנחרט לי ואולי שרט אותי ,אבל הילדים שלי קיבלו אמא מתחשבת
לצאת ולא להסביר , אח"כ יבוא ההסבר
 

member

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי

DvoraVidman

משתמש סופר מקצוען
אבל נגיד שהבן/בת שלכם בכל זאת נקלע למצב שצריך. האם יש מצב שיצפצף ופשוט יקום וילך או יציית וימתין? (יש לי סיבה שאני שואלת..)
אני לא בטוחה שאני יודעת את התשובה לשאלה הזו ביחס לכל אחד מילדיי.
איך אפשר לדעת?
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
כנראה שהייתי דווקא.
שיצאו!
לכן ילד אמור להתאפק??
אם זה מפריע למורה- שיעשה הסבת מקצוע
לא מכיר מורה אחד !!! שלא מפריע לו ש10 ילדים יוצאים החוצה באמצע השיעור
אז לפי דבריך - צריך לסגור את כל בתי הספר
 

תיקתוק

משתמש סופר מקצוען
20 דקות זה הרבה זמן לדעתי.
10 דקות לאחר הפסקה לגיטימי בעיניי.
ובדרך כלל נותנת תזכורת לפני היציאה להפסקה.
כמובן שאם יש מקרה שנראה בעיניי אמין אני מאפשרת בזמן הזה.
ובכל מקרה בכל זמן יוצאים אחד אחד לשרותים. אחד חוזר אחד יוצא.
מקסימום שניים..
את בקבוקי המים הילדים בכיתתי יכולים להוציא לשתות ולהחזיר כשצמאים מבלי לבקש רשות. סתם התעסקות מיותרת לבקש רשות לכך.
 

Yael Mor

משתמש מקצוען
לא קראתי את כל התגובות כי הן חזרו על עצמן התחלקו לשניים- בעד ונגד, וקל לזהות מה תפקידו של כל אחד שענה את התשובה...
אני בתור מורה לא מרשה לצאת בשיעור שאחרי הפסקה. הפסקה נועדה להתאווררות ולהתארגנות כולל למלא מים ולשרותים. ודאי שיש יוצאי דופן, וילדים עם קושי אמיתי בנושא בד"כ ההורים מעדכנים. כל מי שכתב שאם מורה לא מסוגל להתמודד עם 10 ילדים שיוצאים ונכנסים שיעזוב את תפקידו מוזמן ל10 דקות לשיעור כזה ובטוחני שיחזור בו. אי אפשר לנהל שיעור בצורה כזו, וגם ככה שרותים זו מחלה מדבקת במיוחד ביסודי. את רוצה לומר משפט ותוך כדי 3 מצביעים לשרותים ותתחילי לעשות תורות מי ראשון ומי שני אבל ההוא הצביע קודם ולא ראית אז תפשרי ביניהם וכו. אז נא לדון לכף זכות, המורה לא אכזרית וחסרת התחשבות, ומותר לילד ללמוד להתארגן.
 

אנטוריום

משתמש מקצוען
חבל שאשכול שעניינו הוא שאלה נכונה וראויה, שעיקרה -כיצד יש להעביר לילד מסר, שלמרות שעליו להיות ממושמע יש מקומות שבהם עליו להפעיל את שיקול דעתו [שאלה שנוגעת במגוון נושאים, כמוגנות ועוד], הופכת למין מלחמת הורים ומחנכים, מי צריך לחנך את מי..
אלו ששיתפו בחוויה שלהם עשו פעולה חשובה, להדגיש את הצורך ביכולתו של התלמיד להיות בעל שיקול דעת, כיון שהמחיר שנשלם אם לא יהיה יקר...
 

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
ילד שצריך לשירותים מורה חייב להפעיל שיקול דעת
יש מצבים קיצון שיכולים להשאיר טראומה אצל ילדים..
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
"כל זה יכולתן לעשות בהפסקה ולכך היא נועדה" (בעיני זה גם לא נכון, הפסקה נועדה להתרעננות ולשחק, אבל שיהיה)
לדעתי כאן הבעיה
ההפסקה נודעה לשחק, והשיעור לשירותים וסידורים, שישארו בהפסקה כל היום וזהו.
בודאי שאסור לשדר את זה לילד.
אני לא בעד לאסור יציאה ל"שירותים" שאר הדברים בהחלט כן. אבל לדוגמא מי שיוצא בתחילת השיעור ישאר 5 דקות בהפסקה הבאה בכיתה או משהו כזה סביר בהחלט שידע שיש מחיר להחלטה שלו.
 

שריתינקה

משתמש צעיר
אם זו הייתה ביתי הייתי אומרת לה את ה"נו נו נו", ו"לא יוצאים מהכיתה בלי רשות "(וכל הבלה בלה... הנדרש) אך לא באמת מתרגשת מכך... לדעתי גם המורות מגזימות לא מעט בתגובות.
אבל בתור מורה רוצה להבהיר שזה באמת לא פשוט שתלמידות קמות באות והולכות במהלך השיעור ותבינו גם את הצד הזה.
אני אישית חושבת שאפשר בהחלט לראות על הבת האם זה צורך אמיתי ולפעול בחכמה בכל מקרה.
למרות זאת קרה לי לא פעם שתלמידה עזבה את הכיתה ללא רשותי וכשחזרה לא הערתי לה על כך כי הבנתי שכנראה נאלצה לצאת.
האמון והכבוד לתלמיד חשובים מאוד לקשר ולקבלה שלו מאיתנו המורים ויש לזכור זאת.
 

י.ז.

משתמש מקצוען
לא תמיד התלמידים כ"כ תמימים במיוחד בגיל יותר בוגר
אני בתור אחת שהייתה תלמידה לא מזמן יודעת על החגיגות שהולכות מחוץ לכיתה....
ובד"כ המורה יכול לזהות אם זה צורך אמיתי או סתם להתרענן או רצון לבלות עם חברה בחוץ...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה