חיימקה א.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כך תמונה אחת מההדלקה של ר' מיילך בידרמן או אפילו עכשיו האדמור מרחמסטריווקא
תתראה בהגדלה שיש לפחות 30 שרות של אנשים עם אורך של לפחות 100 איש עם לא מאתים
לא כולל הפארענצ'עס אחר כך תכתוב נתונים
לגבי הרכבים הפרטיים אני לבד יודע למעלה מ 30 רכבים שיצאו מעניין מאוד מה שאתה כותב
כ 100 איש מהשטיבל שלו נסעו במכניות כ 30 מכוניות ועוד 6 הגיסים שלי
בפרנצ'ס, כן האלו שנראים עשר אלף, יש בסך הכל, 2400 בדוחק.
החשבון: 16 קומות *150 איש לאורך (וספרתי) = 2400
ברחבה, העמוסה לעייפה באמת, יש קרוב ל-7500
החשבון: 50 שורות של אנשים *150 איש לאורך =7500
וביחד- 10,000 איש.
כפול 2 הדלקות (רחמסטריווקא ור' מיילך) =20,000

ולאלה שנפלו שדודים מהחוצפה שבשנים עברו היו 50,000 איש בהדלקה בבויאן (כך שמעתי באוזני ברדיו מכתב בכיר ואמין) לעומת 6,500 איש השנה. שאלה אחת קטנה:
לפי הנתונים שהבאתי, שבהדלקה יש 10,000 איש, ונגיד שנגזים ונכפיל (כי יש סיכוי שלא???)
איך בכל 4 מתחמי ההדלקה בקרבת הציון יש כזה מקום ענק שיכול להכיל פי 2.5 אנשים לפי ההגזמה,
או פי 5!!! מהאמת?????????

חשוב לי שוב ושוב להבאיר את דברי.
אני מאושר מכל יהודי שעולה לרשב"י, אני שמח שאנחנו היהודים החרדים לדבר ה' עולים ושמחים בהילולתו,
אבל למה להגזים? למה לזרוק מספרים חסרי כיסוי, שבבוא העת כמו השנה, שכולנו מבינים שמה שהיה באסון הכואב לפני שנתיים לא יחזור, אנחנו כאילו מוכנים... לסבול... שיחתכו במספר העולים לציון... הקרבה!

שקרים בלבן!
השנה במירון היו לפחות כמו שהיו בשנים הטובות ביותר, ותוך סדר מופתי שב"ה שנתן חוכמה לפורוש ודייטש להפיק וס"ד עצומה שהכל ילך למישרין.

לא הקרבנו,
השנה אם כל מי שקנה כרטיס, כן גם מי שהגיע ברכב קנה כרטיס! יהיו 20,000 איש יותר מהשנה עם הכי הרבה אנשים במירון אי פעם!

וזה השפו הענק, לה' ית' שעזרנו, ולציבור ולשלוחיו שהיו ערבים זה לזה שזה יהיה בצורה ההשתדלותית הטובה ביותר.

מירון 2023 זה תעודת כבוד בכמות האנשים, זה תעודת כבוד באיכות האנשים.

זכרו. לא הורידו מקומות, הוסיפ!, רק שבשנים עברו ניפחו את המספרים, והשנה... לא! ב"ה.
 

שלומי ברגר

משתמש פעיל
איפה אפשר לראות שידור חוזר של האירוע לזכר קדושי מירון?
נברתי בכל הפלטפורמות הרגילות ולא מצאתי.
 

חיימקה א.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
זה היה רק בשידור חי
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
באוטובוסים ממודיעין עילית היה תפוסה רק של 45 מקומות במקום 53 או 60

לשנה הבאה צריך להוריד כרטיסים מטבריה ולהעביר לערים החרדיות הקלאסיות
היה המון כרטיסים שנשארו במערכת מחוסר ביקוש
 

אין עוד מלבדו!

משתמש מקצוען
באוטובוסים ממודיעין עילית היה תפוסה רק של 45 מקומות במקום 53 או 60

לשנה הבאה צריך להוריד כרטיסים מטבריה ולהעביר לערים החרדיות הקלאסיות
היה המון כרטיסים שנשארו במערכת מחוסר ביקוש
הבנתי שזה היה רק בשעות האחרונות כדי להעביר אוטובוסים למירון שיהיה להם מספיק להחזיר את כולם
אבל בגדול הכרטיסים נמכרו כולם
 

מר דרור

משתמש צעיר
באוטובוסים ממודיעין עילית היה תפוסה רק של 45 מקומות במקום 53 או 60

לשנה הבאה צריך להוריד כרטיסים מטבריה ולהעביר לערים החרדיות הקלאסיות
היה המון כרטיסים שנשארו במערכת מחוסר ביקוש
שמעתי אתמול את מקלב מסביר שהם מוגבלים בכמות האוטובוסים שניתן להוציא מכל עיר, כדי לא להזיק לנסיעות השגרתיות, ויש ערים שיש יותר אפשרות ופחות ביקוש
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
עד איזה שעה יש אוטובסים חזור לבית שמש?
דחוף!
תודה רבה!!
משרד התחבורה בהודעה לשוהים במירון: בשעה 23:30 יסתיים השירות ממירון אל כל היעדים. למען הסדר הטוב אנא הקדימו הגעתכם לטרמינלים.
 
  • שכוייח!
Reactions: RPO

Reizily

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
באוטובוסים ממודיעין עילית היה תפוסה רק של 45 מקומות במקום 53 או 60

לשנה הבאה צריך להוריד כרטיסים מטבריה ולהעביר לערים החרדיות הקלאסיות
היה המון כרטיסים שנשארו במערכת מחוסר ביקוש
זה היום היחיד בשנה שיש נסיעה ישירה מטבריה למירון, וגם את זה אתם רוצים לצמצם??
 

דוּבי

משתמש מקצוען
הכל היה טילללללל
למעט מתחם 89 ששם לא היו 'מכוונים' והיה גם שוטרות (לדעתי אפשר להסתדר בלעדיהם במתחמים שמיועדים לגברים)
והיציאה משם לחניונים לא הייתה מהדרין ובחניונים היו סדרניות לא מאנ"ש בלשון המעטה (לדעתי היה אפשר למצוא גברים)
אבל בסך הכללי היה מושלם הרבה מעבר למצופה ואם נחלק זאת לפרטים בהר היה וואו ובאמת שאפו אחד גדול
פשוט אין מילים לתאר ובאמת שסוף סוף מגיע לנו באמת לחוות כך הילולא קדושה שכזאת...
ב-89 ובחניונים היה אפשר אחרת אבל זה לשנה הבאה שיהיה יותר זמן התארגנות מהפעם.
 

מר דרור

משתמש צעיר
בפרנצ'ס, כן האלו שנראים עשר אלף, יש בסך הכל, 2400 בדוחק.
החשבון: 16 קומות *150 איש לאורך (וספרתי) = 2400
ברחבה, העמוסה לעייפה באמת, יש קרוב ל-7500
החשבון: 50 שורות של אנשים *150 איש לאורך =7500
וביחד- 10,000 איש.
כפול 2 הדלקות (רחמסטריווקא ור' מיילך) =20,000

ולאלה שנפלו שדודים מהחוצפה שבשנים עברו היו 50,000 איש בהדלקה בבויאן (כך שמעתי באוזני ברדיו מכתב בכיר ואמין) לעומת 6,500 איש השנה. שאלה אחת קטנה:
לפי הנתונים שהבאתי, שבהדלקה יש 10,000 איש, ונגיד שנגזים ונכפיל (כי יש סיכוי שלא???)
איך בכל 4 מתחמי ההדלקה בקרבת הציון יש כזה מקום ענק שיכול להכיל פי 2.5 אנשים לפי ההגזמה,
או פי 5!!! מהאמת?????????
כמה אנשים היו במירון?
החישוב שלך ברחבת אברהם השנה - 10,000, עושה היגיון (מה שרואים במצלמה, לא כולל הצדדים ובחוץ, שלא נתנו להיכנס).
אז בא נבדוק את השטח המקביל ע"י הציון:

בהערכה גסה רחבת אברהם השנה היתה 5 דונם, לעומת הרחבה הישנה של תולדות אהרן - 2.5 דונם (ללא הרחבה מעל ובהמשך).
ובהתחשב שהלחץ והעומס היו בודאי פי 2 אם לא פי 4 (יותר נראה לי, מי שהיה בעבר לא יכל לנשום לעומת השנה שיכלת לרקוד מסביבך!)
בהנחה שהצפיפות היתה רק פי 2, כבר 20,000 ב-2 הדלקות, ויש עוד 2 רחבות, הציון, הרחובות והמתחמים הנוספים, זה בכל מקרה עשרות אלפים בעת ובעונה אחת.

(בויקיפדיה על האסון רשמו 20,000 ברחבת תולדות אהרן עצמה, ו-100,000 בהר, אולי לא עד כדי כך, אבל ודאי המווון).

אורי מקלב הערב אצל גלסנר, התייחס לנתונים הרשמיים, ואמר שהם פחותים מהמציאות בגלל שיטות הבדיקה, כאשר עלו אל נכון להר קרוב ל-200,000.

וכמו שכתבת שזה לא באמת משנה, רק לשם האינטלגנציה..
והעיקר השנה היתה הצלחה מסחררת, והלוואי תמשיך כך!
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
יש למישהו מושג למה חניון צבעון היה ריק?
עברתי שם בערך ב17:30,
ולא היה אפי' רכב אחד בחניון...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה