דרוש מידע עבודות הרכבת הקלה בירושלים - הם איבדו את זה לגמרי.

מצב
הנושא נעול.

MIRIBZ00

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אני נהייתי ירושלמית בעשור האחרון וכשעליתי לירושלים פשוט נדהמתי מרמת התשתיות הירודה... .
בעיר שגרתי הספיקו להחליף תשתיות וריצוף מדרכות כל עשר.. ופה בירושלים 70-80 שנה ועדין אותו אספלט ומידי פעם באים ומתקנים אותו שלא נדבר על כבישים... אז אולי באמת הגיע הזמן לשדרג את העיר -ולא לתת לה אופי מוזנח כפי שהיה עד היום?
גילוי נאות, אני לא מרגישה את הפקקים בדרך לעבודה שלי.. זה א על הציר שלי. אני כן חושבת שבאזור רמות ונווה יעקב-חייב שיהיה פתרון, אבל הפתרון לא קשור לשיפור התשתיות. יש שם בעיה מהותית...
אוסיף עוד שאני חושבת שהתקופה היחידה שהציבור החרדי הירושלמי לא מקופח ולא מקבל רסיסי פרורים זה בשנתיים האחרונות..
 

קצרה

משתמש מקצוען
שים לב לתיקון שלי! ולגוף הנושא זה לא תחנה מרכזית עם כל זה עוברים שם בערך 2000 אוטובוסים ביום!!!

את רחוב יפו הרכבת הקלה הפכה מרחוב סואן ומפויח לרחוב שקט.
הוצאת האוטובוסים והכנסת רכבת קלה תהפוך את בר אילן מתחנה מרכזית אחת ענקית ל2000אוטובוסים לרחוב שקט ונקי.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
אף אחד לא מזלזל בחשיבות של הרכבת הקלה,
הטענות של פותח האשכול הן שזה נראה שיש כאן רשלנות פושעת וצריך להעמיד לדין את האחראים על הפרויקטים האלו.
אולי מישהו יכול להכין חוות דעת מקצועית כמה זמן אמור לקחת פרויקט כזה, ולתבוע את האחראים על כל הנזקים שנגרמו מכל יום של חריגה מהנ"ל.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
חידה: מי יודע מתי התחילו העבודות על הקו האדום של הרכבת ומתי התחילו הנסיעות בפועל?
ומתי התחילו העבודות על הקו הירוק?
רמז: קחו נשימה ארוכההה
 

ספריות

משתמש מקצוען
התלונה היא לא נגד הפרויקט של הרכבת הקלה שאין ספק שזה פרויקט מבורך.
התלונה היא נגד הצורה המפגרת שעובדים, או יותר נכון לומר, לא עובדים.
לא ייתכן שעבודות שמשבשות התניידות שפויה בעיר גדולה כמו ירושלים נמשכות כ"כ הרבה זמן הרבה מעבר לנדרש ולצפוי, בצורה כ"כ לא מסודרת וכן מאוד מסורבלת, ואין אף אחד שצריך לתת על כך דין וחשבון.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
עוד משהו הזוי בעבודות ברחוב ירמיהו - הנת"צ שכל כך הרבה חפרו עליו (תרתי משמע), הוא נתצ אכזרי שמיועד אך ורק לאוטובוסים בקווי שירות פעילים.
דהיינו - מוניות נתקעות בפקקים, בנתיב הבודד שנשאר. יחד עם מיניבוסים ואוטובוסים פרטיים.
והנת"צ עומד ריק, כשפעם בכמה דקות דוהר בו קו אגד בודד.
דווקא נשמע הגיוני,
החוקים של היום מאפשרים לכמויות גדולות של רכבים ליסוע בנת"צ עד שכבר אין שום עדיפות לנת"צ על פני שאר הנתיבים, הפוך, יש שם העומס הכי גדול.

לא יכול להיות שירמיהו יש אוטובוס רק פעם בכמה דקות.
יש שם יותר משלושים קוים שעוברים ברחוב (בר אילן למשל)
ורבים מהם בתדירות של רבע שעה עשרים דקות. זה אומר שכל דקה עוברים כמה אוטובוסים.
 

ספריות

משתמש מקצוען
לא יכול להיות שירמיהו יש אוטובוס רק פעם בכמה דקות.
כן יכול להיות.
זה נראה תמוה ממש.
יכול להיות שעת עומס קשה והנת"צ ריק.
צריך לזכור שבחלק הזה של ירמיהו אין כ"כ הרבה אוטובוסים כמו בבר אילן, רובם פונים שמאלה בשרי ישראל ושם המצב ביש.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
כן יכול להיות.
זה נראה תמוה ממש.
יכול להיות שעת עומס קשה והנת"צ ריק.
צריך לזכור שבחלק הזה של ירמיהו אין כ"כ הרבה אוטובוסים כמו בבר אילן, רובם פונים שמאלה בשרי ישראל ושם המצב ביש.
על איזה חלק בירמיהו מדובר?
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
בירמיהו אחרי צומת שמגר עוברים בסה"כ 5 קווים עירוניים ועוד כמה קווים בין עירוניים שהתדירות שלהם נמוכה.
לא ממש הבנתי, צומת שמגר לכיוון בר אילן או לכיוון רוממה?
אם זה לכיוון בר אילן אז יש שם בערך שבע קוים עירוניים בתדירות של עשרים דקות,
ועוד כעשרה קוים שמגיעים מביתר ולמודיעין עילית בתדירות של עשרים דקות כל קו.
(פלוס עוד קוים שמגיעים מערים אחרות כמו אשדוד, בני ברק, ועוד).
 

על דא ועל הא

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
לא ממש הבנתי, צומת שמגר לכיוון בר אילן או לכיוון רוממה?
אם זה לכיוון בר אילן אז יש שם בערך שבע קוים עירוניים בתדירות של עשרים דקות,
ועוד כעשרה קוים שמגיעים מביתר ולמודיעין עילית בתדירות של עשרים דקות כל קו.
(פלוס עוד קוים שמגיעים מערים אחרות כמו אשדוד, בני ברק, ועוד).
אז זהו, שמדובר על שמגר לכיוון הכניסה לעיר
 

על דא ועל הא

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
שם אתם צודקים, אין שם הרבה אוטובוסים,
אבל מצד שני המעט שכן נוסעים רוצים תנועה חלקה ולא להתקע בפקקים, אז יש הגיון לתת עדיפות לתח"צ.
אבל זה ממש לא אזור שאמור להיות פקוק במיוחד.
רק לקראת הכניסה לעיר יש קצת עומס שנוצר מרמזורים, אבל לכל אורך הרחוב אם היה שני נתיבים [כפי שהיה תמיד] הרחוב לא היה פקוק במיוחד.
 

ספריות

משתמש מקצוען
שם אתם צודקים, אין שם הרבה אוטובוסים,
אבל מצד שני המעט שכן נוסעים רוצים תנועה חלקה ולא להתקע בפקקים, אז יש הגיון לתת עדיפות לתח"צ.
רק שם יש נת"צ.
בכל האיזור העמוס שעליו אתם מדברים משתרר בוקה ומובלקה.
 

גבעתית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לא צודק, מה הקטע להטריף את כל האזור, במקום לעשות מתחת להאדמה כמו כל העולם (וגם בארץ במקומות יותר מתקדמים כמו גוש דן)!!!
דבר ראשון בגוש דן המצב לא היה גן עדן בלשון המעטה...
ולא כ"כ הגיוני לחצוב מנהרה על כאלו שטחים בקרקע סלעית וקשה כמו בירושלים.
לשם השוואה-קו הרכבת מתל אביב לירושלים כולל מערכת של משהו כמו 19 ק"מ של מנהרה והבניה לקחה 13 שנה, בעלויות מטורפות.
אורך הרכבת הקלה על שלוחותיה הקיימות והנבנות הוא 72 ק"מ. ואם נוסיף גם את מה שבתכנון זה יוצא עוד 42 ק"מ.
בקיצור לא הגיוני, ולא הרבה פחות כאב ראש.
 

סנדי שטיינר

משתמש פעיל
אין כל קשר לזה שמשה ליאון הוא הראש העיר התכוניות של הבניה בעיר זה של אנשים חכמים ולא טיפשים זה ניר ברקת כבר עשה רק הבעיה יותר גדולה שבמקום לעשות קטע קטע הם הפכו את כל העיר לאתר בניה וזה פשוט סכנת נפשות לא נורמלי בפרט באזור ירמיהו שמגר וברנדיס
אבל להצביע למישהו שהחרדים ממנים אותו זה חובה תראו למשל את ליאון הוא פשוט בובה של החרדים וכן כמה חברה מהליכוד אז חבל לשמור נטירות אישיות ולדפוק את עצמך
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  60  פעמים

לוח מודעות

למעלה