דרוש מידע עבודות הרכבת הקלה בירושלים - הם איבדו את זה לגמרי.

מצב
הנושא נעול.

גרפידיאל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
הבעיה הגדולה של הרכבת הקלה
שזה קו שמחבר שכונות חילוניות ואוניברסיטאות
ואם זה יהיה ציר התחבורה של כולם -
אנה אנו באים ?
מה יהיה עם הילדים שלנו איך נוכל לנסוע אם כל ההוואי של החילונים.
תעלו יום אחד על קו האדום בין גבעת התחמושת ליפו ותבינו.
***
מתנחם בזה שאם הקב"ה עושה את זה
זה לטובה!
קרב יום אשר הוא לא יום
ונזכה לעלות ולהיראות בבית ד'
קרון אחד לגברים
וקרון נוסך לנשים
יותר טוב מהמהדרין של היום.

אוטטוטו.
 

rew3020

משתמש מקצוען
אפשר להתווכח עד אין קץ בשאלת התועלת לרכבת.
אפשר גם לדון בשאלה האם אין אופציה מקבילה שאינה כרוכה בזוועה שמסביב.
אפשר.

גם המצדדים ברכבת (באורח פלא יהיה תמיד בקבוצה כזו נטיה משמעותית לבעלי רכבים...) יוצאים מנקודת הנחה שהמתכננים באו בראש ובראשונה להקל על תושבי העיר.
לו היה מוכח שזו לא היתה כוונת המתכננים, כמדומה שקבוצת המצדדים ברכבת היתה מצטמקת משמעותית.

כלומר כך: בניית הרכבת היא זוועה בהתגלמותה, אבל מאידך גיסא הרי המטרה של הרכבת היא נפלאה.
מאותו רגע שמובן שהמטרה היא בעצם כל מיני מטרות - שלא בהכרח קשורות לטובת התושב, ממילא גם הביטחון בתועלת של הרכבת נכנסת ליד ספק.
זוועה של הביצוע - ודאי, הטוב של המטרה - ספק. ואין ספק מוציא ודאי.

מה שנשאר לבדוק האם אכן המתכננים באו לדאוג לתושב, או שמא לא.

כתרומה למעוניינים לקיים בדיקה שכזו, אתכבד להקשות.
הפקקים הנוראים בבר אילן הגורמים סיוט לכל נוסעי קווים: 69, 67, 64, 65 (ולא רק)
האם מתכנני הרכבת הכניסו לתכנון מענה בינים עבור קווים אלו (כגון מסלול עוקף)?
או שמעולם שאלה זו לא עלתה על שולחנם?
כמדומה שהתשובה ברורה.

שאלה נוספת:
בנוה יעקב. כל הקושי של התושבים הוא מכך שהרכבת חודרת אל תוך הרחוב הראשי ובכך פוקקת את כל השכונה.
80% (לפחות) מהתושבים בין כה וכה יצטרכו שאטל בשביל להגיע אל הרכבת.
ובכן, מה הרוויחו רוב מוחלט של התושבים בכך שהרכבת התקדמה ב 800 מטר נוספים לעברם?
מדוע לא היה ניתן לסיים את המסלול בקצה רח' משה דיין (פינת שד' נוה יעקב)?
כמובן הרווח לאותם מועטים המתגוררים על הציר הוא שולי וזניח לעומת הנזק לשכונה בכללותה.
למי פתרונים?

טעימות בלבד. רק נשאר לפתוח את העינים.
 

sarigold5

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
בנוה יעקב. כל הקושי של התושבים הוא מכך שהרכבת חודרת אל תוך הרחוב הראשי ובכך פוקקת את כל השכונה.
80% (לפחות) מהתושבים בין כה וכה יצטרכו שאטל בשביל להגיע אל הרכבת.
ובכן, מה הרוויחו רוב מוחלט של התושבים בכך שהרכבת התקדמה ב 800 מטר נוספים לעברם?
מדוע לא היה ניתן לסיים את המסלול בקצה רח' משה דיין (פינת שד' נוה יעקב)?
כמובן הרווח לאותם מועטים המתגוררים על הציר הוא שולי וזניח לעומת הנזק לשכונה בכללותה.
כל כך נכון...
 

מטעמים

משתמש מקצוען
לא אהבתי בכלל את הקו הכללי של פותח האשכול.
זה נכון שיש ביקורת
ויש דברים שהיו צריכים להיעשות אחרת.
אבל מדוע לשפוך את התינוק עם המים?

כאילו שאדון ברקוביץ שמחכה לנו מעבר לפינה יעזור יותר לתושבי העיר...
הוא מצידו חותם על צו להפסקת העבודות באופן מיידי, ואפילו את הבורות באמצע ירמיהו הוא לא יסתום...

היה לנו ניסיון מר עם ברקת.
נראה שמישהו כאן מתגעגע.
(כמובן הוא ישכור גם יועצים "חרדיים" שילמדו אותו לסכסך היטב בין הקהילות ולזרוק בסוף כמה פירורים לכל אחד ואז כולם יהיו מרוצים.)
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
לא אהבתי בכלל את הקו הכללי של פותח האשכול.
זה נכון שיש ביקורת
ויש דברים שהיו צריכים להיעשות אחרת.
אבל מדוע לשפוך את התינוק עם המים?
כבר לא יודעת מה התינוק ומה המים.
אוטובוס בינעורי (קו 402) שיצא ב-9.00 בבוקר (והוא יצא בזמן. נוסעים העידו!) הגיע לשרי ישראל ב-10.23
רגע, עכשיו הקטע של היציאה מהעיר. עוד 25 דקות.
לפני שמקללים את היציאה מבני ברק - כדאי לבדוק מה קורה ביציאה מירושלים....
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
עוד משהו הזוי שהעבודות הביאו
קו 418 לא עובר דרך בר אילן, למישהו יש הסבר לזה? מה ההגיון התחנה הכי עמוסה והכי מבוקשת היתה צומת בר אילן, למה לטלטל את כל האנשים עד לירמיהו למעלה?
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
@כביש 6 , אתה יכול להפסיק לדאוג
לסיכום של כל התגובות שיש באשכול,
כנראה שאם הודיעו פה שמשה ליאון יפסיד בבחירות זה יהיה בגלל החפירות בכבישים.
אז לפי ההלך רוח בפרוג הוא הולך לנצח בענק
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
עוד משהו הזוי שהעבודות הביאו
קו 418 לא עובר דרך בר אילן, למישהו יש הסבר לזה? מה ההגיון התחנה הכי עמוסה והכי מבוקשת היתה צומת בר אילן, למה לטלטל את כל האנשים עד לירמיהו למעלה?
לפי מה שהבנתי זו הכנה לזמן שבו הרכבת הקלה תנוע מעל פני השטח בציר בר אילן - שרי ישראל ואז כל התח"צ הבין-עירונית תוסט לציר שפע חיים - שמגר - ירמיהו (זה הייעוד של הנת"צ 'המת' בירמיהו). זה גם ההסבר לפיתוח המאסיבי ולשינוי בהסדרי התנועה באיזור בעלזא / שמגר.
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
לפי מה שהבנתי זו הכנה לזמן שבו הרכבת הקלה תנוע מעל פני השטח בציר בר אילן - שרי ישראל ואז כל התח"צ הבין-עירונית תוסט לציר שפע חיים - שמגר - ירמיהו (זה הייעוד של הנת"צ 'המת' בירמיהו).
אפשר להתווכח עד אין קץ בשאלת התועלת לרכבת.
אפשר גם לדון בשאלה האם אין אופציה מקבילה שאינה כרוכה בזוועה שמסביב.
אפשר.

גם המצדדים ברכבת (באורח פלא יהיה תמיד בקבוצה כזו נטיה משמעותית לבעלי רכבים...) יוצאים מנקודת הנחה שהמתכננים באו בראש ובראשונה להקל על תושבי העיר.
לו היה מוכח שזו לא היתה כוונת המתכננים, כמדומה שקבוצת המצדדים ברכבת היתה מצטמקת משמעותית.

כלומר כך: בניית הרכבת היא זוועה בהתגלמותה, אבל מאידך גיסא הרי המטרה של הרכבת היא נפלאה.
מאותו רגע שמובן שהמטרה היא בעצם כל מיני מטרות - שלא בהכרח קשורות לטובת התושב, ממילא גם הביטחון בתועלת של הרכבת נכנסת ליד ספק.
זוועה של הביצוע - ודאי, הטוב של המטרה - ספק. ואין ספק מוציא ודאי.

מה שנשאר לבדוק האם אכן המתכננים באו לדאוג לתושב, או שמא לא.

כתרומה למעוניינים לקיים בדיקה שכזו, אתכבד להקשות.
הפקקים הנוראים בבר אילן הגורמים סיוט לכל נוסעי קווים: 69, 67, 64, 65 (ולא רק)
האם מתכנני הרכבת הכניסו לתכנון מענה בינים עבור קווים אלו (כגון מסלול עוקף)?
או שמעולם שאלה זו לא עלתה על שולחנם?
כמדומה שהתשובה ברורה.

שאלה נוספת:
בנוה יעקב. כל הקושי של התושבים הוא מכך שהרכבת חודרת אל תוך הרחוב הראשי ובכך פוקקת את כל השכונה.
80% (לפחות) מהתושבים בין כה וכה יצטרכו שאטל בשביל להגיע אל הרכבת.
ובכן, מה הרוויחו רוב מוחלט של התושבים בכך שהרכבת התקדמה ב 800 מטר נוספים לעברם?
מדוע לא היה ניתן לסיים את המסלול בקצה רח' משה דיין (פינת שד' נוה יעקב)?
כמובן הרווח לאותם מועטים המתגוררים על הציר הוא שולי וזניח לעומת הנזק לשכונה בכללותה.
למי פתרונים?

טעימות בלבד. רק נשאר לפתוח את העינים.
אני מתחיל להשתכנע ש @rew3020 צודק.....
מענה לקוים הבינעירוניים שעוברים בבר אילן אין ברכבת הזאת
נשאר רק לדון למי זה כן הולך להביא תועלת
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
מענה לקוים הבינעירוניים שעוברים בבר אילן אין ברכבת הזאת
נשאר רק לדון למי זה כן הולך להביא תועלת
לכאו' זה נועד לנוסעים העירוניים. לתח"צ החרדי מקימים מסוף בגולדה מאיר ליד רמות.
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
לכאו' זה נועד לנוסעים העירוניים. לתח"צ החרדי מקימים מסוף בגולדה מאיר ליד רמות.
אז למה הקווים הללו יעברו בסוף דרך שפע חיים ירמיהו? לפחות נרוויח שהאוטובוסים יצאו ישירות מהעיר
מה שנקרא אכל, לקה ושילם, גם נצטרך להיטלטל עם הילדים והמזוודות ברכבת למסוף בגולדה מאיר וגם נשרוף עוד חצי שעה לסיבובים של האוטובוס בעיר
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
לכאו' זה נועד לנוסעים העירוניים. לתח"צ החרדי מקימים מסוף בגולדה מאיר ליד רמות.
כתרומה למעוניינים לקיים בדיקה שכזו, אתכבד להקשות.
הפקקים הנוראים בבר אילן הגורמים סיוט לכל נוסעי קווים: 69, 67, 64, 65 (ולא רק)
האם מתכנני הרכבת הכניסו לתכנון מענה בינים עבור קווים אלו (כגון מסלול עוקף)?
או שמעולם שאלה זו לא עלתה על שולחנם?
כמדומה שהתשובה ברורה.
כמדומני שהקווים 65, 64, 67, 69 הם קווים עירוניים... ולהם לא יהיה תחליף למרות שהם עיקר התחבורה העירונית בציר
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
אז למה הקווים הללו יעברו בסוף דרך שפע חיים ירמיהו? לפחות נרוויח שהאוטובוסים יצאו ישירות מהעיר
מה שנקרא אכל, לקה ושילם, גם נצטרך להיטלטל עם הילדים והמזוודות ברכבת למסוף בגולדה מאיר וגם נשרוף עוד חצי שעה לסיבובים של האוטובוס בעיר
אין שום הכרח שלא יהיו בנוסף קוים ישירים מהמסוף, כמו שיש לתל אביב את קו 405. בסופו של דבר, חלק גדול מהשינוי תלוי בהרגל.
 
נערך לאחרונה ב:

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
כמדומני שהקווים 65, 64, 67, 69 הם קווים עירוניים... ולהם לא יהיה תחליף למרות שהם עיקר התחבורה העירונית בציר
התחליף הוא פשוט מאוד:
64: רק"ל על ציר גולדה מאיר מרמות עד צומת בר אילן, החלפה לרק"ל בר אילן בחלופה שמסיימת בסוף רח' כנפי נשרים (מסוף אגד).
67: קו עירוני מרמת שלמה עד לגולדה מאיר והמשך כנ"ל.
65 ו-69: רק"ל מנווה יעקב / פסגת זאב עד גבעת התחמושת, החלפה לרק"ל בר אילן והמשך כנ"ל.
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
הבעיה הגדולה של הרכבת הקלה
שזה קו שמחבר שכונות חילוניות ואוניברסיטאות
ואם זה יהיה ציר התחבורה של כולם -
אנה אנו באים ?
מה יהיה עם הילדים שלנו איך נוכל לנסוע אם כל ההוואי של החילונים.
תעלו יום אחד על קו האדום בין גבעת התחמושת ליפו ותבינו.
***
מתנחם בזה שאם הקב"ה עושה את זה
זה לטובה!
קרב יום אשר הוא לא יום
ונזכה לעלות ולהיראות בבית ד'
קרון אחד לגברים
וקרון נוסך לנשים
יותר טוב מהמהדרין של היום.

אוטטוטו.
אתה כ''כ צודק...
צריך רכבת מיוחדת:
לגברים
לנשים
ליהודים
לנוצרים
למוסלמים
לשחורים
ללבנים
וכמובן חובה קרונות מיוחדים :
לחסידים ולחסידות
לליטאים וללטאיות
למזרחי ולמזרחית
כיפות סרוגות? שיסעו בתערובת..
שהרי ''אחרת אנא אנו באים''...
 

חיה10

משתמש צעיר
אתה כ''כ צודק...
צריך רכבת מיוחדת:
לגברים
לנשים
ליהודים
לנוצרים
למוסלמים
לשחורים
ללבנים
וכמובן חובה קרונות מיוחדים :
לחסידים ולחסידות
לליטאים וללטאיות
למזרחי ולמזרחית
כיפות סרוגות? שיסעו בתערובת..
שהרי ''אחרת אנא אנו באים''...
לא ברור האם קרון נפרד לנשים וגברים הוא פסגת שאיפותיהם של כ-ל קוראי הפורום,

אבל אתה שזה כ"כ דוקר לך, בטוח שאתה נמצא בפורום הנכון?
 

113570

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הציבור החרדי ישאר הכבשים השחורים שבהם עושים מה שרוצים כן קו 418 או 402 או לחילופין ביטול תחנות בפתאומיות ללא הודעה מסודרת אפילו בעיתונות לא.

ולא לשכוח להזכיר כאן את המאות המחבלים המשוחררים שהם מנהלים לנו בבר אילן את התנועה בכיסוי של פקח תנועה וכו'
התירוץ לסבל ידוע לנו שזה חלק מההפגנות מהקיצונים אבל לדעתי היו יכולים למזהר את התנועה בצורה עדינה ומאוזנת.

בשורות טובות לכל עם ישראל
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  60  פעמים

לוח מודעות

למעלה