אני רואה שעלה פה הנושא של המעברים בין האוטובוסים.
כתבו כאן שזה לא כ"כ נורא.
יתכן.
אבל -כפי שכתבתי- כל זה כשבתכנון מתמקדים במחשבה על התושבים...
נבקר בשכונת הר נוף.
רוב הקווים (והמשמעותיים שבהם) עוצרים במסוף, ומשם יש לקחת אוטובוס פנימי. יפה.
מפאת צורך טכני של כניסת האוטובוסים לחניון נוצר צורך לבנות תחנה נוספת, וכך בתחילה הציבו עוד תחנה (בסמוך לכניסה לבנין של 'כאן'), כאשר בתחנה זו עצרו הן הקווים המובילים שמסיימים במסוף והן שאר הקווים שנכנסים פנימה.
לפני תקופה החליטו משום מה לבטל את התחנה הזו, כך שכל הקווים המגיעים מרח' כנפי נשרים מסיימים ברח' בקי.
דא עקא, שהקווים שמגיעים מרח' בית הדפוס לא עוברים ברח' בקי....
אפס הגיון לתת לאנשים לחכות כשבמרחק של הושטת יד, עוברים עוד קווים, בלי שאף אחד במגדלי השן יטרח לתת את האפשרות להנות מהם...
וכל זה בשם היעילות של המעברים.
אז עד שישתנה משהו - ולא ישתנה!- אנשים ימשיכו לרדת ברח' בקי, ותוך ריצה לתחנה הבאה יראו איך שחולף להם מתחת לאף האוטובוס האחרון...
כתבו כאן שזה לא כ"כ נורא.
יתכן.
אבל -כפי שכתבתי- כל זה כשבתכנון מתמקדים במחשבה על התושבים...
נבקר בשכונת הר נוף.
רוב הקווים (והמשמעותיים שבהם) עוצרים במסוף, ומשם יש לקחת אוטובוס פנימי. יפה.
מפאת צורך טכני של כניסת האוטובוסים לחניון נוצר צורך לבנות תחנה נוספת, וכך בתחילה הציבו עוד תחנה (בסמוך לכניסה לבנין של 'כאן'), כאשר בתחנה זו עצרו הן הקווים המובילים שמסיימים במסוף והן שאר הקווים שנכנסים פנימה.
לפני תקופה החליטו משום מה לבטל את התחנה הזו, כך שכל הקווים המגיעים מרח' כנפי נשרים מסיימים ברח' בקי.
דא עקא, שהקווים שמגיעים מרח' בית הדפוס לא עוברים ברח' בקי....
אפס הגיון לתת לאנשים לחכות כשבמרחק של הושטת יד, עוברים עוד קווים, בלי שאף אחד במגדלי השן יטרח לתת את האפשרות להנות מהם...
וכל זה בשם היעילות של המעברים.
אז עד שישתנה משהו - ולא ישתנה!- אנשים ימשיכו לרדת ברח' בקי, ותוך ריצה לתחנה הבאה יראו איך שחולף להם מתחת לאף האוטובוס האחרון...