מסכים.
בכל מקרה, אכתוב
(בהומור בלבד) מה נדרש מכל אחד לפני שהוא מעלה סרטון לאשכול..
להציב כותרת אזהרה בנוסח הבא.
(אפשר תמיד לעדכן במידת הצורך...)
הסרטון המוצ"ב לא מיועד:
א. לא לבעלי לב חלש או מפרפר.
(עבר צינתור, לב פתוח... ילד שגולש בפרוג בלי ידיעה של אמא, או סתם בנאדם שהפחד זו החוזקה שלו...)
ב. לא לשומרי עיניים
(פרסומות של בעל חיים טמאים... אפעס בגן חיות זה משהו אחר..)
ג. לא למהבילי עויילם הזה
(רכבי יוקרה, קוקה קולה, שוקלד ומה לא..עויילם הזה בצבע...)
ד. לא לחובבי בעלי חיים בכל נפשם ומאודם...
(מסכן החתול צעב"ח... וזאת כשמדובר על אפקטים של תוכנה.. אבל עצם הרעיון..)
ה. לא לכבדי ראיה
(חובשי משקפי קריאה, בפרט בצפייה בסרטונים ישנים...)
ו. לא לכבדי שמיעה
(שרה מה הוא אומר שם בפרסומת?... שרה לאחר 30 שניות, דוד איזה פרסומת..?)
ז. לא לבעלי מצפון ואניני טעם (לא ב"ת הרכב שמתרסק?...הסרטון צורם...)
ח. לא לנעדרי חוש הומור...
(קנטרנים בע"מ..)
ט. לא לנעדרי חוש הדמיון
(איך יתכן שדב קילף קלמנטינה, ואוטו גירד מנדרינה... העקרון מובן..)
י. לא לאנשי התדהמה והזעזוע... (די ברור לא..?)
יא. לא לאימפולסיביים
(קצרי סבלנות) או סתם אחד שאין לו כוח לקרוא 10 אזהרות על צפייה בסרטון בן 9 שניות....
וכתשובת המשקל אעלה מיוחד בשביל ידידי סרטון פרסומת (לא מזעזע..)
אם לא פתוח אפשר להוריד קובץ מכווץ.